Vaimo on nyt raskaana. Hieno uutinen varmaankin. Itse olen tässä nyt vähän hämilläni. Minulle on tehty vasektomia 10 vuotta sitten ja siemennestenäyte on ollut sen jälkeen puhdas.
Olenko minä nyt voinut pukata sen paksuksi kun tuo tiukasti väittää ettei muiden kanssa ole ollut?
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vaimo on nyt sitten raskaana
3
212
Vastaukset
- tietoonvapautta
Miehen sterilisaatio pettää noin 0,15 %:lla negatiivisesta sperma-analyysistä huolimatta. Siemenjohdinten päät saattavat kasvaa uudelleen yhteen.
Vaimosi voi siis olla raskaana sinusta/lle. - VarmistusKannattaa
Voihan vasektomia pettääkin.
Mutta sinuna ainakin vaatisin silti isyystestiä, vaikka iso riita varmaan siitäkin sitten tulee...
Tiedä sitten, kuinka helposti naimisissa oleva saa isyystestin?
Vissiin nykyäänkin kuitenkin avioliitossa syntynyt lapsi työnnetään suurinpiirtein väkisin aviomiehen nimille, oli hänellä osuutta asiaan tai ei. Toki tuo vasektomiasi pitäisi olla riittävä syy epäillä isyyttäsi ja sitä kautta ei pitäisi olla ongelmia saada isyystestiä.
Mutta tosiaan kannattaa kuitenkin varmistaa tuolla testillä asia. Ihan jo oman mielenrauhasi vuoksi ja muutenkin. Ja kyllä omasta mielestäni ainakin kumppanin pitäisi pystyä ymmärtämään ja hyväksymään tuo testaus, vaikka se loukkaisikin.
Ja onhan se suhteenkin kannalta ihan hyvä juttu se testi. Joku asia kun jää kaivelemaan, niin siitä tulee väkisinkin ongelmia ennemmin tai myöhemmin. Tuo on kuitenkin iso asia, toinen on raskaana ja sanoo olleensa uskollinen ja itse olet ainakin virallisesti hedelmätön, mikä taas painaa vaakakuppia uskottomuuden suuntaan. Lisäksi syntyvä lapsi tulee myös kärsimään siitä isompana viimeistään. Sua jos kaivertaa, että oletko isä vai et, niin saatat ruveta purkamaan sitä kiukkua lapseen tai sitten jos teille tulee riitoja joskus, niin vaimosi voi käyttää tuota aseena sinua vastaan vihjailemalla isyydestäsi.
Niin sillä tosiaan kannattaa asia varmistaa heti kun voi. - mekkk
Jos vasektomia tehty niin aina voi vaatia isyystestiä ja jos epäilet että lapsi ei ole sinun niin kiistät isyytesi ja se on tehtävä avioliitossa 2v sisällälapsen syntymästä ja testien avulla saat varmuuden onko lapsi sinun vai onko vaimosi käynyt jossain muualla panettamassa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127