Varmaan kohta lentääpi mälli, tunteroisen verran kun vielä veivaan muIkkua.
Vetelen tässä hanskaani
7
64
Vastaukset
- Varovähän
Kasso sie ettei silmhän lennä :-D
- EiMuutakaanOle
Kiva, kerrohan lisää.
- coitusalgia
Minun piti keskeyttää, kun takaraivoon jysähti aika kova pakotus; tätä ei ole ollut kuin pari kertaa tämän kesän aikana, ei koskaan ennen. Netistä löytyy kuvauksia vastaavasta. Syitä ei tarkasti tunnettane. Ilmeisesti verenpaine kohoaa selvästi.
Aika ilkeää päänsärkyä. Pitäisi kuulemma kadota vähitellen itsestään koko ilmiön, mutta ei ainakaan vielä ole.- Aanus-spesialisti
Paine lienee peräsuolesta lähtöisin, eli täräytät kunnon ripuIipaskat pönttöön niin helpottaa.
- ollin.kuppivuodet
No voi voi.
"Ei tänä iltana rakas handu, minulla on päänsärkyä."
- asia_kondiksessa
Allrighty then!
- YouAreMyOnlyOne
Me vessaan peilin eteen hoitamaan homma loppuun, niin voit katsoa samalla syvälle silmiin sitä jota rakastat, kun laukeet? On se vaan niin herttasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872