1 Ms 3-> Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.
Ja Herra Jumala sanoi:
"Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä,
niin että hän tietää hyvän
ja pahan.
Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä
ja ottaisi myös elämän puusta
ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata,
josta hänet oli otettu.
Ja hän karkoitti ihmisen
ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän,
leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä
Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku me
5
135
Vastaukset
- aikaelääaikakuolla
Miksi ihminen haluaa elää ikuisesti.
- kylmätotuus
Ennen syntymää ei ihmistä ollut, kuoleman jälkeen ei ihmistä ole.
- Anonyymi
kylmätotuus kirjoitti:
Ennen syntymää ei ihmistä ollut, kuoleman jälkeen ei ihmistä ole.
Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, katoavat niinkuin savu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, katoavat niinkuin savu.
Minä olen tuon edellisen kirjoittanut ja olen kuollut ei siellä mitään ollut .
Märehtijä näkee niityn vain ruokana, kauneus on katsojan silmässä.
- Anonyymi
Tekoäly ei kuole ja ihmisen voi tulevaisuudessa mallintaa tekoälyn kaltaiseksi.
Elää kuolemattomana 1000v , 10.000v miljoona mitä tarkoitat kamelikansan palvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389