Voiko kristitty juoda kansan palvomasta Arabian Muumimukista vai onko Muumimukista juominen Saatanan palvontaa? Entä jos mukista kieltäytyminen loukkaa kahvin tarjoajaa?
Voiko kristitty juoda Muumimukista
11
125
Vastaukset
- mukiinmeneväinen
Riippuu vähän mitä siinä mukissa on ... :)
https://www.youtube.com/watch?v=7LwzZ_C7Yzg - HuomaaIronia
Eivät tietenkään saa juoda, siitä saa vaikka pian malsamyrkytyksen tai jotain.
Ei voi. Muumit on peikkoja, mitä lie pannahisia, ja kunnon kristitty ei sellaiseen ryhdy.
- gc----------------
No ei voi juoda . Voi joutua muumimamman syntiin.
- Bibblia1552
20:2 MINE OLEN SE HERRA SINUN JUMALAS/ Joca sinun Egyptin maalda vloswienyt olen/ sijte Oriaudhenhonesta.
20:3 Ei sinun pidhe muita Jumaloita pitemen minun coctani. 20:4 Ei sinun pidhe ychteken Cuua eike iongun Moto sinulles tekemen/ taicka ninen ielkin quin ylhelle Taiuas ouat/ eli ninen ielkin/ iotca alhalle ouat Maan päle/ eike ninen ielkin/ iotca Wesis Maan alla ouat. 20:5 Ele nijte paluele. Sille Mine se HERRA sinun Jumalas/ olen yxi wäkeue Kiuascostaia/ ioca etziskelen ninen Iseden pahatteghot Lastein/ haman colmanden ia nelienden Poluein asti/ iotca minua vihasit. 20:6 Ja teen Laupiudhen monen Tuhanden päle/ iotca minua racastauat/ ia piteuet minun Keskyni. Jos et ala palvoa sitä mukia, niin miksipä et voisi. Jos koet juomisen Muumimukista itsellesi ongelmalliseksi, niin ehkä sitä kannattaa välttää.
- joohannamukiainen
Ei voi.
Osta Tuksulta Tuksun itsensä öljyllä sivelemä muki, niin olet turvassa!! - VarmaTietoAmen
Voi, jos se on sitä ennen vihkivedellä pesty ja huuhdeltu, ja siunattu ennen käyttöä. Ihan varma tieto, sillä soitin juuri Jumalalle ja kysyin asiaa.
- usko-vs-synti
Kaikki mikä ei ole uskosta on syntiä.
Sen verran täytyy kyllä korjata aiempaa kommenttiani, että jos Raamattua ja sieltä Pavalia on uskominen niin muumimukista periaatteessa voi juoda,mutta ei välttämättä. Muumimukista juminen on minulle luvallista mutta ei välttämättä hyödyksi. Minulle muumimukista juominen voi olla ongelmatonta eikä muodostu synniksi, mutta jos omalla muumipappakaffemukillani houkuttelen hengessään heikomman hurjastelemaan samalla tavalla ja tämä siitä sitten sielullensa kipiän ottaa, olemmehan me molemmat syntiin hairahtuneet. Oikein siis teet jos juot muumimukista, mutta paremmin teet jos et juo.
- KTS--
Jestas! Presidentti Halonen lahjoitti Ruotsin pikkuprinsessalle muumimukin. Aiheutuuko tästä jotain kamalaa kun hän nousee valtaistuimelle joskus 2050?
Mitä sannoo lössi? Mitä sannoo aina päätään aukova "usko.vainen". Mitä sannoo tarkan homotutkan omaava Pertsa? Mitä sannoo jopa juutalaisiakin saastaisina syntisinä pitävä Pasi Toivonen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319