Varattuja tai yh Äitejä vailla Sutinaa kylmiin iltoihin.
onko evijärvellä
11
1409
Vastaukset
- p.pukki
Ei ole. Ovat minun käytössäni kaikki.
- tollot
Valitettavasti aina noita h***ia löytyy, eikö tuo avioerojen määräki kerro jos sen.
- siinäsulle
särkikylän johtajan taimaalainen esittelee avujaan netissä.on tyrkyllä
- baijri
Laita linkki :)
- thaikkunaista
mistä löytyy?
- ratkaisupulmaan
särkikylän johtaja on vieny sen takaisin taimaaseen ja asuvat nyt siellä. Pyydä tuomaan tullessaan tainainen kun rahalla niitä saa ja halvalla
- Huvapitza
Kylla löytyä....monia kuumia....
- unski_
Enemmän noita imurikundeja jotka ilmoittelee toiveistaan tuolla toisella sivustolla
- ootkohölmö
Miks just noita? Mikä vika vapaissa naisissa? Vai ootko siis varattu itsekin? Jos näin on, etsi jostain kauempaa. Katsos evijärveläiset ei unohda pettäjiä.
- kenkisis
mielestäni ongenkoukkukauppias hallitsee ja tietää nämäkin asiat, ammattimies ja monitoimimies monella alalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713- 701303
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2051289- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63981
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16853- 42837