kirjakustantamo Kiuas, jakaa kaikille edustajille kirjan "Islam -Yhdestoista vitsaus". Tempauksen tarkoituksena on kiinnittää Suomen päättäjien huomio poliittisen islamin aiheuttamaan uhkaan Pohjoismaissa ja muualla Euroopassa.
Kirjan on kirjoittanut norjalainen naiskirjailija Hege Storhaug, se ilmestyi Norjassa vuonna 2015 ja oli ilmestymisvuonnaan maansa suurimpia bestsellereitä.
Kirja pohtii laajan aineiston tuella, ovatko islamilaisten maiden tyypilliset piirteet kuten uskonnollinen diktatuuri, suuret erot kansan ja hallitsijoiden välillä, naisten alistettu asema ja vakavat väkivaltaiset konfliktit leviämässä myös pohjoismaisiin yhteiskuntiin. Teos ilmestyi Suomeksi viikko sitten.
Kuinkahan vihervasemmiston feministinaiset mahtavat suhtautua, kun kirja voi rikkoa heidän utopistiset kuvitelmansa islamista ja muslimeista.
Kansanedustajat saavat tietoa islamista sillä
10
101
Vastaukset
- Kirjarovion
"Kuinkahan vihervasemmiston feministinaiset mahtavat suhtautua, kun kirja voi rikkoa heidän utopistiset kuvitelmansa islamista ja muslimeista"
-Voidaan nähdä sekin ihme , että sivistyneistö järjestää kirjarovion Suomeen?- ali-ihmiset
Mitä sivistyneistöä nuo muka on. Nehän haluuaa tuhota suomalaiset ja saada oppimattomat alkuasukkaat valtaan tappavine sharialakeineen. Nuohan tulevat itsekin tapetuiksi, elleivät käänny muslimeiksi. Punakaartilaisia marxisteja ne on.
Kiitos vinkistä, samantien varaus kirjastoon ennenkuin kirja poistetaan "näyttämöltä"
- Trumpitettu_kiuas
Ihailemanne Trumpistinen USA kaveeraa Saudien ja muiden naisia alistavien fundamentalisti islamistien kanssa. Mitäs natsi tähän?
- qåaäzm
Onko sellainen natsi joka ei halua maansa joutuvan islamin vallan alle? Ei minun mielestä.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Onko sellainen natsi joka ei halua maansa joutuvan islamin vallan alle? Ei minun mielestä.
Tekeekö se sinun mielestä ihmisistä automaattisesti natseja, kun halutaan säilyttää valta suomalaisilla, vastustetaan eu:ta, ei haluta islamin vallan alle? Hei haloo, ajattele nyt vähän nenääsi pitemmälle. Eihän ennenkään tällaiset ihmiset olleet natseja, mutta mikä heidät nyt sitten yhtäkkiä natseiksi tekisi? Oletko nähnyt hakaristejä tavallisilla perheenäideillä, ukeilla ja mummoilla? Et ole etkä tule näkemään.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Tekeekö se sinun mielestä ihmisistä automaattisesti natseja, kun halutaan säilyttää valta suomalaisilla, vastustetaan eu:ta, ei haluta islamin vallan alle? Hei haloo, ajattele nyt vähän nenääsi pitemmälle. Eihän ennenkään tällaiset ihmiset olleet natseja, mutta mikä heidät nyt sitten yhtäkkiä natseiksi tekisi? Oletko nähnyt hakaristejä tavallisilla perheenäideillä, ukeilla ja mummoilla? Et ole etkä tule näkemään.
No vastaappas nyt kun kerran syytät kaikkia isänmaallisia natseiksi.
- KunhanKysäisen
Osaako ne lukea?
- 32rfsdfsd
Osaavat ehkä, mutteivat tajua mitään.
- ehehehehehhehe
32rfsdfsd kirjoitti:
Osaavat ehkä, mutteivat tajua mitään.
Ainakaan vihervassujen femakot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171