Eläkkeellä säästyy pitkä penni.
Eläkesäästäminen erinomaisella tasolla Suomessa.
2
866
Vastaukset
- seniliusimbesillius
Asian voi varmistaa avaamalla televiision ykköskanavalta.
- miettimismyssy
Riippuu eläkeläisestä ja mitäs ne jälkeläiset sitten saavat kuoleman jälkeen, jos eläkeläinen ei saa mitään säästöön. Pitkä poru ja valitus sekä haukkuminen tuhlariksi tulee jo eläessä, sillä yksikään tytär tai poika puhumattakaan sukulaisista ei kestä aina uusia vaatteita, matkoja ja osakeasuntoa, jos ne eivät hyödytä heitä edes jälkikäteen. Niin minulle kävi vastattain. Piti vedota ihmisoikeuteen ostaa uusi takki, ettei aina tarvitse vanhoja pitää. Nuorena pitää miettiä, kuka hyötyy eniten kuoleman jälkeen ja entä eläessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810