Fazer boikottiin

boikottiiiin

Fazer uhkailee rehellistä yrittäjää, koska yrittäjällä eri mielipiteet kuin Fazerilla.

39

4482

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkusuu11

      Sen jälkeen kun alkoi tunkemaan palmuöljyä suklaaseen ja glukoosi-frukoosisiirappia karkkeihin en ole ko. firman tuotteisiin koskenut.

      Paskasta ei kannata maksaa kun samaan hintaan saa sveitsiläistä aidolla kaakaovoilla tehtyä herkkua. Fazerin suklaa on kuin muovia söisi. YÖKS!

      • Boikottiin_vaan

        Eihän palmuöljy kuulu suklaaseen??? Mie en ainakaan tykkää. Boikottiin sekin.


      • FazerKunHaluatPaskaa

        Fazerin sininen suklaa on muuttunut huonoksi. Laitoin ajat sittenFazerin boikottiin laadun takia. Ilmeisesti kaakaota vähennetty ja lisätty muuta tilalle.


    • suklaatia

      Rarl Faxer suklaa on hyvää. Sitä kun syöpi niin tulee hyvä mieli kun on hyvejä ne suklaatilevykkeet. hirmu sokerisija onpi ne ja maukkahia. Se on hirmu pätevä poika se Rarl Faxer kun ite tekee tuommoset levyt. Sillä on varmaan muotti mihin se kaataapi sen kaakao liemen ja sitten se jähmettyy ja siinäpä on suklaatilevy.

    • ppaapp

      Minä ainakin laitan kaikki Fazerin tuotteen boikottiin, samoin Fiskars ja kaikki muutkin esille tulevat laittomien matujen kannattajat.
      Kokoomus, keskusta, vasemmistoliitto, vihreät ja sosdem ovat jo täydellisessä boikotissa.

      • kyljystä

        Hyvä hyvä! Kapitalist lahtarit boycottiin, sokeritauti lisääntyy huonoista hiilareista!


      • sinisestä.pa.ruskeaa

        Nyt siitä tuli vihasuklaata kaupan päälle.


    • Rintama.avattu

      Omatekoisia mielipidepoliiseja ei tarvita.

      Tuen Kärkkäistä. Ostin Brunbergin Moccatryffelipötköjä. Poikkeavat edukseen muusta suklaamössöstä

    • BoikotoinKärkkäistä

      Firmoilla on oikeus valita kenen kanssa tekevät yhteistyötä. Itse äänestin lompakollani jo Kärkkäisen Magneettimedian saatua Skepsis RY:n huuhaapalkinnon vaarallisen vaihtoehtolääkinnän mainostamisesta. Sillä ei taida olla natsismin tai maahanmuuton kanssa mitään tekemistä. Toki pidän myös uusnatsismin tukemista vastenmielisenä.

      • Rintama.avattu

        Kuluttajat ostavat mistä haluavat. Ei mulla muuta


      • EnBoikotoiKärkkäistä

        EnBoikotoikkaanKärkkäistä koska se on hyvä liike eikä kumartele kaikenlaisille höttöpäille.
        Minä pidän ryhdikkäistä firmoista ja hyvää tavaraakin siellä on valtavat määrät.
        Jospa huomenna taas ostoksille ..Kärkkäiselle tietenkin!


    • natsististi

      Firmoilla on oikeus todellakin valita, kenen kanssa tekevät yhteistyötä. Suklaa ei lopu maailmasta ihan heti vaikka monikulttuuriyritys Fazer alkaakin kiukuttelemaan. Ja mikä parasta, esimerkiksi sveitsiläinen ja belgialainen suklaa on parempaa kuin Fezerin tuotteet, joihin suomalainen tuulipukukansa on tottunut tietämättä paremmasta.

      • Boikottiin

        Fazerin suklaat sisältävät torakoita, sillä ne valmistetaan samalla linjalla kuin hyönteisleivät.


    • Peppilottakaroliina

      Olin sittarissa ja fatzer vallanut kaikki etualan paikat. Itse en ole syönyt vuosiin fatzerin leipomuksia saattaa olla että kolme vuotta sitten jouluna ostin paahtoleipää, kun suosikki merkkini oli loppunut.

      Nyt ostan leipomo tuotteet todella pieniltä suomalaisilta yrittäjiltä ja suurimman osan teen itse. Haluan kannattaa pien yrittämistä. Jos mahdollista.

      Mitäs muita yrityksiä boikottiimme kuului ainakin Marimekko?

      Yritän karttaa yrityksiä jotka teettävät työn muissa maissa ja esiintyy suomalaisena. On hirveesti muuttunut kulutustottumukset mulla.

      Joo on muitakin hyviä suklaita suomessakin, mä oon suunnittelemassa Alanko tekemään itse suklaan. Lämpö mittarit on jo hankittu. Toki toistaiseksi sitä varten, että alan tekemään kosmetiikkani itse. Saan tuoretta, enkä kauan hyllyillä notkuneita. Ai niin jauhan leipäänikin jauhot samasta syystä. Pienen kasvattajan jyvistä. Tuore vilja on terveellistä.

    • Naminaminam

      En boikotoi on parhaat tuotteet

    • suosin.pikkumerkkejä

      Fazerin tuotteet on kyllä niin paskaa, että firma on pääosin boikotissa ihan siitäkin syystä että ei oo yksinkertasesti mitään niiltä ostettavaa. Ihan stripattua massapaskaa ilman mitään erikoisuuksia, ihan sama kuin Valiolla. Semmosta halvalla tuotettua keskitien kuluttajalle tehtyä paskaa mistä on kaikki vähänkään erikoinen poistettu. Esimerkkeinä Fazerin pussileivät ja Oltermanni, hyi vittu. Oltermannikin on kuin jotain kumia söis, kuivaa ja sitkeetä mautonta paskaa, jossa kermaa varmaan yhtään enää. Pieniltä leipomoilta ja meijereiltä saa paljon parempia tuotteita. Onneks viimesen parin vuoden aikana Suomenkin kuluttajat on vihdoin valveutunu ja pakottaneet nää isot firmat kulutuskäyttäytymisellään kehittämään erikoisempia tuotteita.

    • sääntöjenvastaista

      Tekstini poistettiin pikaisesti kun kerroin että Fazerin sinisen päällyspaperissa kerrottiin aikaisemmin että tuote sisälsi palmuöljyä ja glukoosisiirappia. Ja että nykyisellään ei ole sitä tietoa enää. Ihmettelin myös "korvamato"- musiikkia mainoksissaan.
      Miksikähän?

      No, kohta on kai poissakin tämä sääntöjen vastainen kannanotto?

      Hälläväliä, tosin mielenkiintoista.

    • ha-te.suklaata

      fazer pilasi maineensa ja tuotteidensa brändin oma-aloitteisesti ihan itse.

    • FkinFzer

      Nyt on hieno aika joulun alla näyttää, ettemme tue sananvapauden rajoittajien bisnestä.
      Jätetään kaikki Fätserit kaupan hyllyyn. Paljon makoisampia suklaita löytyy muilta merkeiltä.
      Taloudellista vahinkoa Fätser ei boikotistamme saa, koska myynnin menetykset korvataan eurostoliiton globalisaatiorahastosta, niin kuin kaikkien suvakkifirmojen kampanjoiden aiheuttamat myyntitappiot.
      Boikottien tulisi olla ikuisia ja riittävän laajoja, jotta alkaisi juoppo-jynkkärin globalisaatiorahasto ehtymään. Fätserhän ilmoittautui tällä kampanjallaan globalistien tukijoukoksi, toivoen, että se saisi toimia myöskin totaalitaarisen hallinnon astuttua voimaan 2027.

    • Hyvääjoulua

      Jääköön tämä firma kökkimään typerän vihasuklaansa ja vihaleipänsä päälle!
      En enää koskaan osta yhtäkään heidän tuotettaan.

    • BoikotoiFazeria

      Boikottiin mokoma pulju joka yrittää sönköttää ja aivopestä vihapuhe-agendallaan lisää ihmisiä suvakismin viheliäiselle puolelle.

    • mitäsmenitte

      Semmosta se nyt sit on fazeri kun menee työntämään nenänsä pyttyihin, joihin ei kannattaisi työntää.
      Se raha mikä on teiltä pois, on kilpailijalle rahaa, eli tappio on 2x.

    • crazy-mad-insane

      Fazerin kokoisessa firmassa ei taida muutaman uhoajan boikotit paljon tuntua? Ihan rauhassa voitte boikotoida ja vetää niitä itkupotkuraivareita.

      • boikottiinvaan

        Se alkaa tuhansissa , tai jopa kymmenissä tuhansissa olla boikotoijien määrät ja varmaan tulee lisää, itse esim jouluna yleensä lahjaksi saanut suklaata yms, mutta nyt lahjan antajille vinkkaan, ettei käy fazerin tuotteet.


    • SuolaistaMakeaa

      Eivätkö mitään vaikuta kuluttajien valinnat? Meitä suomalaisia on yli 5 miljoonaa.
      Jätämme ostamatta Fazerin suklaat ja Fazerin leipomotuotteet, niin eiköhän se ole siinä.

    • realismia998877

      Laittakaahan linkki, what has happened? Olen ollut (vale) uutispimennossa,

      Sen verran voisi Fazerin viestintää ohheistaa, että sana v i h a p u h e tarkoittaa vain ja ainoastaan mamuista negatiiviseen sävyyn ajatuksiaan ilmaissutta kantasuomalaista. Turha yrittää liennyttää asiaa. Se lanseerattiin samalla kun tämä mielipiteen muokkaus case lähti käyntiin." Suut suppuun - rasisti" -tyyliin.

      Kantaväestöähän saa tölviä niin paljon kuin huvittaa. Mamut otettiin taloutta kannattelemaan, kuten jo hitaimmatkin ovat ymmrätäneet, Siitä se kumpuaa rikkaimman väestönosan kiinnostus vähempiosaisia kohtaan.

      • lhrnetueiij

        Yk antaa ostoksiin Mastercard ja lähettää afrikkalaiset ja muslimit Eurooppaan. Korteissa on Yk,Eu tunnukse eikä nimiä ei henkilöllisyyyttä mutta saavat rahaa tililleen.Pankit rahoittaa globalistien eliiitti Soros jengissä. Päämäärä massa joukoilla olot sekaisin ja kaikki omaisuus rahat ja asunnot otetaan pakolla haltuun maahan tunkijota varten. Millä ruualla elämämme?.
        Etelä Afrikassa on jo valkoisten holokausti ollut käynnissä vuosia.Mediat vaikene miten valkoisia kohdellaan törkeästi.


    • Finlaysonboikottiinmyös

      Tässä hieman Erään paremman mielipidekyttääjän ...... paremman ideologian yrityskuvaa tutkittavaksi. Ehkä olis paree hoitaa omat asiat kuntoon, ennen kuin alkaa meitä kyttäämään vääristä mielipiteistä, tuolla härskillä mainoksellaan, jossa yhdistetään koulukiusaaminen ja Orwellilainen totuuden ja oikeiden mielipiteiden ylistäminen ja väärien kieltäminen. Lue ja yhdy boikottiin.

      https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/237528-fazer-jakaa-potkuja-ja-osinkoja

      https://www.verkkouutiset.fi/hs-vertasi-donald-trumpia-sikaan-enta-jos-naispoliitikko-olisi-kuvattu-lehmaksi/

      https://www.finnwatch.org/fi/blogi/505-fazer-sertifoi-ala-selita


      https://yle.fi/uutiset/3-5405009

      http://safkaseireeni.blogspot.com/2009/12/nain-meita-huijataan-fazer-nordic.html

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/3566411/fazer-amica

      https://www.vauva.fi/keskustelu/4406159/ketju/fazer_amica_syottaa_virossa_tehtya_ruokaa_joka_suomessa_lammitetaan

    • tulojasuklaatehtaalle

      Kärkkäisellä kuutiokaupalla Fazeria:DD
      Raha puhuu ei viha.

    • poikottieipure

      Ai hurja. No en boikotoi tuon kuvauksen perusteella ainakaan.

    • fackerille.ruskeeta

      fazerin sininen natsiBOTTIkone kyttää suomalaisten mielipidekirjoituksia kuin neuvostoliiton riemu-unelma, joten jää fazerin paskasuklaat hyllyyn mätänemään.

    • kekeruusperi

      Fazer on jo boikotissa ja pysyy!

    • Puntaripohjoinen

      Todella huolestuttavaa sitoa ruoka-aineet rikolliseen ideologiaan. Onneksi muitakin suklaita, leipiä ym löytyy ja vielä paremman makuisia.

    • Silvupleee

      Vihspuhetta halukkaille

    • Anonyymi

      Melkoisen perseestä ainakin Vantaan leipomo. Kuljetus leiville tilataan klo seitsemäksitoista. Eli auton pitää olla siellä viimeistään klo 17. Hyvä jos laituriin pääsee 20 mennessä. Sitten mietitään pystyykö iltavuoro lastaamaan kaikki radalla olevat 21:40 mennessä koska työaika päättyy klo 22:00. Ei pystynyt. Odoteltiin yövuoroa hoitamaan loput. Vantaalla tuntuu kaikki olevan vaikeaa. KWH-Freezellä sama käytäntö...

    • Anonyymi

      Vieläkö fazerin leipomot ovat toiminnassa venäjällä?

    • Anonyymi

      Fazer poikottiin Suomessa jos ei lähde Venäjältä! fazer perusteet jäämiselle on kyseenalaiset "venäläisille leipää" ja samalla Putini tappaa ukrainalaiset..... Siellä ei sitten leipää enää tarvita.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe