Fazer uhkailee rehellistä yrittäjää, koska yrittäjällä eri mielipiteet kuin Fazerilla.
Fazer boikottiin
39
5229
Vastaukset
- herkkusuu11
Sen jälkeen kun alkoi tunkemaan palmuöljyä suklaaseen ja glukoosi-frukoosisiirappia karkkeihin en ole ko. firman tuotteisiin koskenut.
Paskasta ei kannata maksaa kun samaan hintaan saa sveitsiläistä aidolla kaakaovoilla tehtyä herkkua. Fazerin suklaa on kuin muovia söisi. YÖKS!- Boikottiin_vaan
Eihän palmuöljy kuulu suklaaseen??? Mie en ainakaan tykkää. Boikottiin sekin.
- FazerKunHaluatPaskaa
Fazerin sininen suklaa on muuttunut huonoksi. Laitoin ajat sittenFazerin boikottiin laadun takia. Ilmeisesti kaakaota vähennetty ja lisätty muuta tilalle.
- suklaatia
Rarl Faxer suklaa on hyvää. Sitä kun syöpi niin tulee hyvä mieli kun on hyvejä ne suklaatilevykkeet. hirmu sokerisija onpi ne ja maukkahia. Se on hirmu pätevä poika se Rarl Faxer kun ite tekee tuommoset levyt. Sillä on varmaan muotti mihin se kaataapi sen kaakao liemen ja sitten se jähmettyy ja siinäpä on suklaatilevy.
- ppaapp
Minä ainakin laitan kaikki Fazerin tuotteen boikottiin, samoin Fiskars ja kaikki muutkin esille tulevat laittomien matujen kannattajat.
Kokoomus, keskusta, vasemmistoliitto, vihreät ja sosdem ovat jo täydellisessä boikotissa.- kyljystä
Hyvä hyvä! Kapitalist lahtarit boycottiin, sokeritauti lisääntyy huonoista hiilareista!
- sinisestä.pa.ruskeaa
Nyt siitä tuli vihasuklaata kaupan päälle.
- Rintama.avattu
Omatekoisia mielipidepoliiseja ei tarvita.
Tuen Kärkkäistä. Ostin Brunbergin Moccatryffelipötköjä. Poikkeavat edukseen muusta suklaamössöstä - BoikotoinKärkkäistä
Firmoilla on oikeus valita kenen kanssa tekevät yhteistyötä. Itse äänestin lompakollani jo Kärkkäisen Magneettimedian saatua Skepsis RY:n huuhaapalkinnon vaarallisen vaihtoehtolääkinnän mainostamisesta. Sillä ei taida olla natsismin tai maahanmuuton kanssa mitään tekemistä. Toki pidän myös uusnatsismin tukemista vastenmielisenä.
- Rintama.avattu
Kuluttajat ostavat mistä haluavat. Ei mulla muuta
- EnBoikotoiKärkkäistä
EnBoikotoikkaanKärkkäistä koska se on hyvä liike eikä kumartele kaikenlaisille höttöpäille.
Minä pidän ryhdikkäistä firmoista ja hyvää tavaraakin siellä on valtavat määrät.
Jospa huomenna taas ostoksille ..Kärkkäiselle tietenkin!
- natsististi
Firmoilla on oikeus todellakin valita, kenen kanssa tekevät yhteistyötä. Suklaa ei lopu maailmasta ihan heti vaikka monikulttuuriyritys Fazer alkaakin kiukuttelemaan. Ja mikä parasta, esimerkiksi sveitsiläinen ja belgialainen suklaa on parempaa kuin Fezerin tuotteet, joihin suomalainen tuulipukukansa on tottunut tietämättä paremmasta.
- Boikottiin
Fazerin suklaat sisältävät torakoita, sillä ne valmistetaan samalla linjalla kuin hyönteisleivät.
- Peppilottakaroliina
Olin sittarissa ja fatzer vallanut kaikki etualan paikat. Itse en ole syönyt vuosiin fatzerin leipomuksia saattaa olla että kolme vuotta sitten jouluna ostin paahtoleipää, kun suosikki merkkini oli loppunut.
Nyt ostan leipomo tuotteet todella pieniltä suomalaisilta yrittäjiltä ja suurimman osan teen itse. Haluan kannattaa pien yrittämistä. Jos mahdollista.
Mitäs muita yrityksiä boikottiimme kuului ainakin Marimekko?
Yritän karttaa yrityksiä jotka teettävät työn muissa maissa ja esiintyy suomalaisena. On hirveesti muuttunut kulutustottumukset mulla.
Joo on muitakin hyviä suklaita suomessakin, mä oon suunnittelemassa Alanko tekemään itse suklaan. Lämpö mittarit on jo hankittu. Toki toistaiseksi sitä varten, että alan tekemään kosmetiikkani itse. Saan tuoretta, enkä kauan hyllyillä notkuneita. Ai niin jauhan leipäänikin jauhot samasta syystä. Pienen kasvattajan jyvistä. Tuore vilja on terveellistä. - Naminaminam
En boikotoi on parhaat tuotteet
- suosin.pikkumerkkejä
Fazerin tuotteet on kyllä niin paskaa, että firma on pääosin boikotissa ihan siitäkin syystä että ei oo yksinkertasesti mitään niiltä ostettavaa. Ihan stripattua massapaskaa ilman mitään erikoisuuksia, ihan sama kuin Valiolla. Semmosta halvalla tuotettua keskitien kuluttajalle tehtyä paskaa mistä on kaikki vähänkään erikoinen poistettu. Esimerkkeinä Fazerin pussileivät ja Oltermanni, hyi vittu. Oltermannikin on kuin jotain kumia söis, kuivaa ja sitkeetä mautonta paskaa, jossa kermaa varmaan yhtään enää. Pieniltä leipomoilta ja meijereiltä saa paljon parempia tuotteita. Onneks viimesen parin vuoden aikana Suomenkin kuluttajat on vihdoin valveutunu ja pakottaneet nää isot firmat kulutuskäyttäytymisellään kehittämään erikoisempia tuotteita.
- sääntöjenvastaista
Tekstini poistettiin pikaisesti kun kerroin että Fazerin sinisen päällyspaperissa kerrottiin aikaisemmin että tuote sisälsi palmuöljyä ja glukoosisiirappia. Ja että nykyisellään ei ole sitä tietoa enää. Ihmettelin myös "korvamato"- musiikkia mainoksissaan.
Miksikähän?
No, kohta on kai poissakin tämä sääntöjen vastainen kannanotto?
Hälläväliä, tosin mielenkiintoista. - ha-te.suklaata
fazer pilasi maineensa ja tuotteidensa brändin oma-aloitteisesti ihan itse.
- FkinFzer
Nyt on hieno aika joulun alla näyttää, ettemme tue sananvapauden rajoittajien bisnestä.
Jätetään kaikki Fätserit kaupan hyllyyn. Paljon makoisampia suklaita löytyy muilta merkeiltä.
Taloudellista vahinkoa Fätser ei boikotistamme saa, koska myynnin menetykset korvataan eurostoliiton globalisaatiorahastosta, niin kuin kaikkien suvakkifirmojen kampanjoiden aiheuttamat myyntitappiot.
Boikottien tulisi olla ikuisia ja riittävän laajoja, jotta alkaisi juoppo-jynkkärin globalisaatiorahasto ehtymään. Fätserhän ilmoittautui tällä kampanjallaan globalistien tukijoukoksi, toivoen, että se saisi toimia myöskin totaalitaarisen hallinnon astuttua voimaan 2027. - Hyvääjoulua
Jääköön tämä firma kökkimään typerän vihasuklaansa ja vihaleipänsä päälle!
En enää koskaan osta yhtäkään heidän tuotettaan. - BoikotoiFazeria
Boikottiin mokoma pulju joka yrittää sönköttää ja aivopestä vihapuhe-agendallaan lisää ihmisiä suvakismin viheliäiselle puolelle.
- mitäsmenitte
Semmosta se nyt sit on fazeri kun menee työntämään nenänsä pyttyihin, joihin ei kannattaisi työntää.
Se raha mikä on teiltä pois, on kilpailijalle rahaa, eli tappio on 2x. - crazy-mad-insane
Fazerin kokoisessa firmassa ei taida muutaman uhoajan boikotit paljon tuntua? Ihan rauhassa voitte boikotoida ja vetää niitä itkupotkuraivareita.
- boikottiinvaan
Se alkaa tuhansissa , tai jopa kymmenissä tuhansissa olla boikotoijien määrät ja varmaan tulee lisää, itse esim jouluna yleensä lahjaksi saanut suklaata yms, mutta nyt lahjan antajille vinkkaan, ettei käy fazerin tuotteet.
- SuolaistaMakeaa
Eivätkö mitään vaikuta kuluttajien valinnat? Meitä suomalaisia on yli 5 miljoonaa.
Jätämme ostamatta Fazerin suklaat ja Fazerin leipomotuotteet, niin eiköhän se ole siinä. - realismia998877
Laittakaahan linkki, what has happened? Olen ollut (vale) uutispimennossa,
Sen verran voisi Fazerin viestintää ohheistaa, että sana v i h a p u h e tarkoittaa vain ja ainoastaan mamuista negatiiviseen sävyyn ajatuksiaan ilmaissutta kantasuomalaista. Turha yrittää liennyttää asiaa. Se lanseerattiin samalla kun tämä mielipiteen muokkaus case lähti käyntiin." Suut suppuun - rasisti" -tyyliin.
Kantaväestöähän saa tölviä niin paljon kuin huvittaa. Mamut otettiin taloutta kannattelemaan, kuten jo hitaimmatkin ovat ymmrätäneet, Siitä se kumpuaa rikkaimman väestönosan kiinnostus vähempiosaisia kohtaan.- lhrnetueiij
Yk antaa ostoksiin Mastercard ja lähettää afrikkalaiset ja muslimit Eurooppaan. Korteissa on Yk,Eu tunnukse eikä nimiä ei henkilöllisyyyttä mutta saavat rahaa tililleen.Pankit rahoittaa globalistien eliiitti Soros jengissä. Päämäärä massa joukoilla olot sekaisin ja kaikki omaisuus rahat ja asunnot otetaan pakolla haltuun maahan tunkijota varten. Millä ruualla elämämme?.
Etelä Afrikassa on jo valkoisten holokausti ollut käynnissä vuosia.Mediat vaikene miten valkoisia kohdellaan törkeästi.
- Finlaysonboikottiinmyös
Tässä hieman Erään paremman mielipidekyttääjän ...... paremman ideologian yrityskuvaa tutkittavaksi. Ehkä olis paree hoitaa omat asiat kuntoon, ennen kuin alkaa meitä kyttäämään vääristä mielipiteistä, tuolla härskillä mainoksellaan, jossa yhdistetään koulukiusaaminen ja Orwellilainen totuuden ja oikeiden mielipiteiden ylistäminen ja väärien kieltäminen. Lue ja yhdy boikottiin.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/237528-fazer-jakaa-potkuja-ja-osinkoja
https://www.verkkouutiset.fi/hs-vertasi-donald-trumpia-sikaan-enta-jos-naispoliitikko-olisi-kuvattu-lehmaksi/
https://www.finnwatch.org/fi/blogi/505-fazer-sertifoi-ala-selita
https://yle.fi/uutiset/3-5405009
http://safkaseireeni.blogspot.com/2009/12/nain-meita-huijataan-fazer-nordic.html
https://keskustelu.suomi24.fi/t/3566411/fazer-amica
https://www.vauva.fi/keskustelu/4406159/ketju/fazer_amica_syottaa_virossa_tehtya_ruokaa_joka_suomessa_lammitetaan - tulojasuklaatehtaalle
Kärkkäisellä kuutiokaupalla Fazeria:DD
Raha puhuu ei viha. - poikottieipure
Ai hurja. No en boikotoi tuon kuvauksen perusteella ainakaan.
- fackerille.ruskeeta
fazerin sininen natsiBOTTIkone kyttää suomalaisten mielipidekirjoituksia kuin neuvostoliiton riemu-unelma, joten jää fazerin paskasuklaat hyllyyn mätänemään.
- kekeruusperi
Fazer on jo boikotissa ja pysyy!
- Puntaripohjoinen
Todella huolestuttavaa sitoa ruoka-aineet rikolliseen ideologiaan. Onneksi muitakin suklaita, leipiä ym löytyy ja vielä paremman makuisia.
- Silvupleee
Vihspuhetta halukkaille
- Anonyymi
Melkoisen perseestä ainakin Vantaan leipomo. Kuljetus leiville tilataan klo seitsemäksitoista. Eli auton pitää olla siellä viimeistään klo 17. Hyvä jos laituriin pääsee 20 mennessä. Sitten mietitään pystyykö iltavuoro lastaamaan kaikki radalla olevat 21:40 mennessä koska työaika päättyy klo 22:00. Ei pystynyt. Odoteltiin yövuoroa hoitamaan loput. Vantaalla tuntuu kaikki olevan vaikeaa. KWH-Freezellä sama käytäntö...
- Anonyymi
Vieläkö fazerin leipomot ovat toiminnassa venäjällä?
- Anonyymi
Eli on.
https://www.fazergroup.com/fi/yhteystiedot/fazer-venajalla/ - Anonyymi
Fazer poikottiin Suomessa jos ei lähde Venäjältä! fazer perusteet jäämiselle on kyseenalaiset "venäläisille leipää" ja samalla Putini tappaa ukrainalaiset..... Siellä ei sitten leipää enää tarvita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962