Instagramissa seuraaminen

Mannapuuroryyni

Moi! Minulla oli vähän aikaa sitten juttua ikäiseni (25v) miehen kanssa. Pyysin häneltä silloin, että saisin seurata häntä instagramissa, kun hänellä oli yksityinen profiili. Hän ei hyväksynyt. Kysyin sitä hieman myöhemmin ja hän sanoi, ettei käytä instaa eikä se ole hänelle tärkeä. Juttumme loppui ja nyt hän on kokonaan estänyt minut instassa (en löydä häntä omalla profiilillani mutta muuten löytää). Ei sinänsä muuten ihminen kiinnosta hirveästi enää, mutta olisi kiinnostavaa tietää, miksi mies käyttäytyy noin? Onko kuvien joukossa jotain noloa, vai olinko hänelle kenties salarakas?

6

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mannapuuroryyni

      Ja siis juttumme ei loppunut tuohon syyhyn, vaan muuten vain! -Ap-

    • Kenethyväksyt

      Kuule jos teki samoin kuin ukkoni ja sen kakkonen tekivät uudet "profiilit" nuoleskellen toistensa kuvia. Olihan ne noloa kun ukon seläntakana seisoin ja näin ne kuvat. Lopettivat instan käytön noilla profiileilla. Olihan ihanaa mies iltaisin nuoleskeli kuvia hinkaten itseään. Kun kiinni jäivät loppui instailu. Jos ei hyväksy sinua kaveriksi kuten minäkin pyysin noille kahdelle tuli ilmi selkeästi. Kyllä niitä vitutti. No se joka hyväksyy sinut sinne kaveriksi ei ole mitään salattavaa. Näin meillä! Eli selitys voi olla tarua ihmeellisempää.

    • SulleppatäMä

      Selkeästi ei halua sinun näkevän siellä jotain mikä selittäisi suhteenne lopun. Vai ei käytä instaa. Näethän kuitenkin montako sillä kaverina ja montako seuraa vaikkei sinua hyväksy. Eiköhän selitys löydy joskus miksei sinua hyväksy sinne! Minäkään en kaikkia hyväksy enkä tule hyväksymään. Ne syyt ovat minun päätettävissä ja mitä tuo jota en hyväksy on itsensä pääteltävissä miksi en pyydä tai hyväksy. Syitä paljon ja itse päättää kenet hyväksyy ja millä kriteerillä.

    • Nii, no kauanko teillä oli juttua keskenänne? Jos oli yli kuukauden niin sit on melko ihme. Toisaalta, itse olen urheilija, niin minulta löytyy sekä yksityinen, että julkinen profiili. Julkisessa olen urheiluminä ja yksityisestä siviiliminä. Julkiseen profiiliin jaan edustavaa kuvaa itsestäni ja yksityiseen mahdollisista ryyppyreissuista tms. kuvia, jotka haluan jakaa vain kavereitteni kanssa. Eli tässä voi olla jotain sellaista kyseessä, ettei mies halunnut tulla naisen kavereidensa tms. väliin tuossa mielessä. Ei kaikki asiat aina kuulu kaikille tms. Mutta myönnän että silti outoa käytöstä.

    • SulleppatäMä

      Eiköhän sulle ole tullut selväksi jo miksen edes pyydä sinua? Jos pyydän olisi asia silloin toisin. Ja se mitä varten näin toimin on minun päätös. Katsoa kun oli pakko lopettaa kun et älynnyt että en halua "kommentteja tai muutakaan sinusta enään. Mutta hei se ystävyyden kuvittelu on sinun heiniä ei minun jos muistat. Et pääse minua kontrolloimaan et mitenkään enään siitä pidän huolen. Jos en hyväksy tai pyydä sinua niin hyväksy jo viimein. Eroon haluan sinusta surkeasta typeryksestä joka leikkiin ryhtyi kanssani. Leikit on leikitty ja kostosi olet saanut. Kumpikin paskaa sai joten lopeta roikkuminen ja jätä jo viimein rauhaan.

      • nääonhauskoja

        Hehe, draama queen-ex-poikkis :D :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1543
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1052
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      822
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      112
      723
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe