Hyvät veljet sisaret kanssauskovat, tulkaa auttamaan minua taistelemaan pakanoita ja valheveljiä ja tulkkikristittyjä vastaan! Nyt joudun yksin todistamaan luterilaisuus-palstalla että maa on lättänä eikä soikiopallo (ei pallolla voi olla nurkkia!!)! Ei ole muita raittiita todistajia! https://keskustelu.suomi24.fi/t/15044308/lattana-maa
Vastaukset 4
Luulenpa, ettei kannata potkia tutkainta vastaan:)
Ap.t. 26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
http://www.finbible.fi/UT/Apostolien_teot/Raamattu1_26.htm- vanha-auto
Kuis vanha oot?
- Hehhah
<< Hyvät veljet sisaret kanssauskovat, tulkaa auttamaan minua taistelemaan pakanoita ja valheveljiä ja tulkkikristittyjä vastaan! Nyt joudun yksin todistamaan luterilaisuus-palstalla että maa on lättänä eikä soikiopallo (ei pallolla voi olla nurkkia!!)! >>
Eipä noin pihalla todellisuudesta olevia ihmisiä varmasti vaan enää ole kuin kourallinen. Tämä reaalitodellisuus on vain sellainen, missä Maa on pallo vaikka kuinka uskomuksesi olisi toinen - eikä noin päättömiä kuvitelmia enää jaksa ylläpitää edes luupäisimmät kreationistitkaan. Hekin myöntävät, että uskomus lättänään Maahan on virheellinen kuvitelma. Uskosi on siis nyt virheellinen.
<< Ei ole muita raittiita todistajia! >>
Niinpä: todellisuus on toinen vaikka kuinka "todistaisit" ja polkisit jalkaa.
Etkä taida Sinäkään ihan selvä ja rationaalinen olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811029Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani185726Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200651- 35638
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai156617- 100595
- 40507
- 24488
- 26478
- 31429