Etsin, täältä naista...

koiraharrastaja1

Joka ois kiinnostunut, luonto-tai siihen liittyvistä harrastuksista. Koira ym. plussaa.

52

677

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkuka

      Mitä sinä meinaat!!!! Luuletko että en ole huomannut.

      Terveisin: TIEDÄT KUKA!

      • näinononko

        täti, tantta, vai? ;;;;)))))


    • luziferulos

      Minulla hyytyi jo hymy, talossani on räyhähenki, paiskoi tavaroitani seinille ja kaatoi kukkaruukut lattialle, seuraavan täydenkuun aikana savustan ulos räyhähengen! Räyhähengen hymykin hyytyy.

    • kennellady

      Onko haku vielä voimassa?

      • koiraharrastaja1

        on, näin ilmoitukse, vasta nyt, mutta on voimassa.


    • kennellady

      Kumpaa oikeasti haet, naista vai naista harrastuskaveriksi? Rehellinen vastaus pliis!

      • koiraharrastaja1

        ..hmm, molempia...minkärotuinen "sessu" sulla? mulla labradori. Missäpäin asut? Minä y-savossa.


    • kennellady

      Arvasin tuon että housuihin loppujen lopuksi pyrit..karkeakarvaisia on koirat, asun kylläkin hieman kauempana Y-Savosta, Varkauden takana, olen varattu mut eräs sukulainen asuu Vieremällä ja siellä käyn aika usein. En kylläkään hakenut harrastusseuraa vaan ehkä jotain muuta pikaista seikkailua salaa ;)

      • koiraharrastaja1

        Samoin, minäkin salaista seuraa. Jos sulle kävis? Olen avossa oleva mies 175/78, ristiverinen, luotettava mies, siinä aluksi tietoni. Kerro itsestäsi lisää, jos haluat? Minua kiinnostais....


      • koiraharrastaja1

        Teve, olen edelleen kiinostunut sinusta, "housuihisi" ja " ennenkaikkea" "pikkarisi" silältöihin" ois mielenkiintoista tutustua, Elä ymmärrä väärin olen hellä ja pusuja antava mies ym....


    • kennellady

      Hmmm :)

      Minulla kyllä omat fantasiani, koska kukaan ei tunnista mua niin voin kertoa että fantasioin että olisin autossa ilman rihman kiertämää ja sinä hoitelisit mut kielellä, varsinkin pimeällä tällainen varsin kivaa ;)

      • Mä otan sut heti


    • koiraharrastaja1

      Hmmm, haluasin, ottaa,sut, vaikka, niin kuin kerroit... hmmm nami nami,,,,suutelisin kaulaasi,, ja niskaasi hyväilisin rintojasi ja reisien sisäpintojasi ja,,,,sitten vaikka "sinne jos h aluaisit.... ja..... Mutta, jos sulla käyntiä täälläpäin, niin olet "lähes" matkanvarrella, niin sovitaan jatkot haluaisin sinua. Kerro ehdotuksia, miten jatketaa ja ollaan yhdeytessä...Kiihotuin jo sun ehdotuksestasi,,, hmmmmmmmmmmmmmmmm.....

      • kennellady

        Uuh! Aivan pikkarit kostuu ;) Haluaisin että mies on h i d a s ja ennen kaikkea hellä, en tykkää kaikenmaailman rynkyttäjistä mitä näkee youtuben videoilla, ei vastaa mun halujani.
        Pakollinen joulun alusviikon reissu Vieremälle.


    • terapeut

      Uusimman seksitutkimuksen mukaan suomalaisten avioparien ehdottamasti suosituin asento on niin sanottu koira-asento: Mies istuu ja kerjää. Vaimo kääntyy kyljelleen ja leikkii kuollutta.

    • uuuhuhuuu

      Ei näy "koiraharrastaja1" vastausta kennelladylle, taitaa olla oman vaimon valvonnassa! Taitaa kennelladykin olla trolli!!

    • kennellady

      En todellakaan ole trolli!!

    • kennellady

      Ukko lähti isäinpäivän "kunniaksi" villisikajahtiin Unkariin, no arvaan millainen reissu siitäkin tulee, nyt olen vapaa menemään pariksi viikkoa ;) laitapas "koiraharrastaja1" yhteystietosi tänne niin voisimme sopia missä treffataan vai miten?? ..mutta ekaksi kyllä haluaisin lisää tietoja kun kaikenlaista täällä netissä pyörii. En oikein luota heti oletko vapaa vai varattu, oletko luotettava ja miten sen voisin uskoa tai varmistaa?

      • koiraharrastaja1

        ..sori viestini viipyi olin vaimokin kans k-mökillä ja metsällä, siellä ee oo "konetta". Anteeksi. Mutta kerro miten jatketaan.. tossa joku "kateellinen" taisi kommentoida "välissä"olen luotettava ja avossa oleva mies. Vastaile tähän niin edetään...


      • koiraharrastaja1

        ..no olen luotettava todella. Kun niin sanon. Mutta varmistellaan tässä. Kerro, kun tulet iisalmestapäin Vieremälle, "uutta" ns. Oulutietä, niin ennen, kuin käännyt vieremälle, niin mitä on, ennen sitä, kerro ominsanoin, niin silloin tiedän, että tunnet paikkakunnan ja et ole "lööperiä" puhuva, koska täällä joku sitä tekee, en epäile sinua, mutta varmistus. Voit multakin kysyä jotain vastaavaa.


      • koiraharrastaja1

        ..tarkoitin, esim. . Maasto pelto, talo.. ym. Semmoisia "maamerkkejä" tms. ..........


      • kennellady
        koiraharrastaja1 kirjoitti:

        ..tarkoitin, esim. . Maasto pelto, talo.. ym. Semmoisia "maamerkkejä" tms. ..........

        En tiedä mitä tarkoitat "ennen kuin käännyt Vieremälle", kuinka paljon ennen mutta on sinä ainakin se joki joka lähtee Vieremänjärvestä joka jää oikealle puolen kun Iisalmesta tullaan, pentuna olen uinutkin kyseisessä järvessä.


      • koiraharrastaja1
        kennellady kirjoitti:

        En tiedä mitä tarkoitat "ennen kuin käännyt Vieremälle", kuinka paljon ennen mutta on sinä ainakin se joki joka lähtee Vieremänjärvestä joka jää oikealle puolen kun Iisalmesta tullaan, pentuna olen uinutkin kyseisessä järvessä.

        ..kiitti vastausestasi. Mutta ennen, kuin "käännyt" on suomen kielen sana ja tarkoittaa, sitä paikka, tässätapauksessa, kuin muutoinkin, lähellä risteystä! Olet oikeassa, mutta joki laskee vieremänjärveen, ei virtaa sieltä pois, ja joki on nimeltään murennusjoki. Siinä sulle "oppitunti" "maantiedosta" voisin antaa sulle "oppitunnin" """"muustakin""" "HELLÄSTI"....


      • kennellady
        koiraharrastaja1 kirjoitti:

        ..kiitti vastausestasi. Mutta ennen, kuin "käännyt" on suomen kielen sana ja tarkoittaa, sitä paikka, tässätapauksessa, kuin muutoinkin, lähellä risteystä! Olet oikeassa, mutta joki laskee vieremänjärveen, ei virtaa sieltä pois, ja joki on nimeltään murennusjoki. Siinä sulle "oppitunti" "maantiedosta" voisin antaa sulle "oppitunnin" """"muustakin""" "HELLÄSTI"....

        Mutta kuinka lähellä, jos ihmisiltä kysellään mitä sana "lähellä" tarkoittaa niin tulee varmaan aika kirjavia vastauksia, jonkun mielestä se on metri ja toisen mielestä 50 metriä tai jopa kilometri.
        Avaruuden mittakaavassa Kuu on lähellä mutta Pluto on jo kaukana eli tässä tapauksessa reilu 300 000 km on lähellä.
        Olisit määritellyt tarkemmin, vaikkapa maamerkkejä on 100 metrin matkalla ennen kääntymistä Vieremälle ja et kysynyt mihin suuntaan joki virtaa, taidat olla saivartelija! Ei minun tyyppiäni!


      • eijärkiää

        Kuka hullu lähtaa tuntemattoman matkaan. Moni joutunut koiranruaksi kilon palasina..


      • koiraharrastaja1
        kennellady kirjoitti:

        Mutta kuinka lähellä, jos ihmisiltä kysellään mitä sana "lähellä" tarkoittaa niin tulee varmaan aika kirjavia vastauksia, jonkun mielestä se on metri ja toisen mielestä 50 metriä tai jopa kilometri.
        Avaruuden mittakaavassa Kuu on lähellä mutta Pluto on jo kaukana eli tässä tapauksessa reilu 300 000 km on lähellä.
        Olisit määritellyt tarkemmin, vaikkapa maamerkkejä on 100 metrin matkalla ennen kääntymistä Vieremälle ja et kysynyt mihin suuntaan joki virtaa, taidat olla saivartelija! Ei minun tyyppiäni!

        Kiitti vastauksestasi, mutta nyt ollaan maanpinnalla ei avaruudessa. Avaruuden "mittakaavat" on toistaluokkaa, kuin massa, eli annan esimerki. Valonnopeudella, kun kuljetaan niin nopeus on 300 000 km/sekunti, se siitä avaruudesta. Tarkoitin "maanpintaa" nyt eli tässätapauksessa, tarkoitin "lähellä" tarkoittanee n. 50-100 metriä. ;), Tarkoitus olikin testata sinun huumorintajua..;))) eli onko hyvä vai,,?????Millon muuten muutit "varkauven" taakse? Kohan ee vain ois tavattu v.n. 1987, niitämain vieremän linja-autoaseman liepeillä, ja käätiin syömässä grillillä, iisalmessa, mut et ottanut sen jäläkee yhteyttä. Oletko kotosin Vieremältä????olisin halukas sua tapaamaa.


      • näinonko
        eijärkiää kirjoitti:

        Kuka hullu lähtaa tuntemattoman matkaan. Moni joutunut koiranruaksi kilon palasina..

        neiti "näppäräkö" siellä kommentoi??? syöpottujas.....


      • kennellady
        koiraharrastaja1 kirjoitti:

        Kiitti vastauksestasi, mutta nyt ollaan maanpinnalla ei avaruudessa. Avaruuden "mittakaavat" on toistaluokkaa, kuin massa, eli annan esimerki. Valonnopeudella, kun kuljetaan niin nopeus on 300 000 km/sekunti, se siitä avaruudesta. Tarkoitin "maanpintaa" nyt eli tässätapauksessa, tarkoitin "lähellä" tarkoittanee n. 50-100 metriä. ;), Tarkoitus olikin testata sinun huumorintajua..;))) eli onko hyvä vai,,?????Millon muuten muutit "varkauven" taakse? Kohan ee vain ois tavattu v.n. 1987, niitämain vieremän linja-autoaseman liepeillä, ja käätiin syömässä grillillä, iisalmessa, mut et ottanut sen jäläkee yhteyttä. Oletko kotosin Vieremältä????olisin halukas sua tapaamaa.

        Hei haloo! Annoin vaan esimerkin kuinka ihmisillä voi olla erilainen ajatus siitä mikä on lähellä ja mikä jo kaukana.
        Olen seurannut tätä palstaa kauan ja edellisissä viesteissäsi ilmoitit olevasi viranomainen? onko totta? eli poliisi vai? Kuinka uskoa koska netissä liikkuu niin paljon huijareita, esiintyvät ihan jonakin muuna kuin mitä ovat, poliisinahan ei saa esiintyä edes netissä. Voisin luottaa sinuun jos olet oikeasti poliisi.


      • kanatodottaaorrella
        kennellady kirjoitti:

        Hei haloo! Annoin vaan esimerkin kuinka ihmisillä voi olla erilainen ajatus siitä mikä on lähellä ja mikä jo kaukana.
        Olen seurannut tätä palstaa kauan ja edellisissä viesteissäsi ilmoitit olevasi viranomainen? onko totta? eli poliisi vai? Kuinka uskoa koska netissä liikkuu niin paljon huijareita, esiintyvät ihan jonakin muuna kuin mitä ovat, poliisinahan ei saa esiintyä edes netissä. Voisin luottaa sinuun jos olet oikeasti poliisi.

        palo ja pelastuslaitos , poliisi, läheltä liippaa


      • siinäkoulutusta
        koiraharrastaja1 kirjoitti:

        Kiitti vastauksestasi, mutta nyt ollaan maanpinnalla ei avaruudessa. Avaruuden "mittakaavat" on toistaluokkaa, kuin massa, eli annan esimerki. Valonnopeudella, kun kuljetaan niin nopeus on 300 000 km/sekunti, se siitä avaruudesta. Tarkoitin "maanpintaa" nyt eli tässätapauksessa, tarkoitin "lähellä" tarkoittanee n. 50-100 metriä. ;), Tarkoitus olikin testata sinun huumorintajua..;))) eli onko hyvä vai,,?????Millon muuten muutit "varkauven" taakse? Kohan ee vain ois tavattu v.n. 1987, niitämain vieremän linja-autoaseman liepeillä, ja käätiin syömässä grillillä, iisalmessa, mut et ottanut sen jäläkee yhteyttä. Oletko kotosin Vieremältä????olisin halukas sua tapaamaa.

        Äkkiä rojut kennelkanan ränniin ja tuhatta ja sataa kotio


      • koiraharrastaja1
        kennellady kirjoitti:

        Hei haloo! Annoin vaan esimerkin kuinka ihmisillä voi olla erilainen ajatus siitä mikä on lähellä ja mikä jo kaukana.
        Olen seurannut tätä palstaa kauan ja edellisissä viesteissäsi ilmoitit olevasi viranomainen? onko totta? eli poliisi vai? Kuinka uskoa koska netissä liikkuu niin paljon huijareita, esiintyvät ihan jonakin muuna kuin mitä ovat, poliisinahan ei saa esiintyä edes netissä. Voisin luottaa sinuun jos olet oikeasti poliisi.

        No hei hei, olen ollut,,,, ja joku väärinkäsitys??????mutta, et vastannut, mun kysymykseeni..., et halua vastata, vai,,,,?olen luotettava 60v, mies, vastaa niin,, sovitaan jatkot, jos, et halua niin et.. vai????


      • muistaaksenii
        koiraharrastaja1 kirjoitti:

        No hei hei, olen ollut,,,, ja joku väärinkäsitys??????mutta, et vastannut, mun kysymykseeni..., et halua vastata, vai,,,,?olen luotettava 60v, mies, vastaa niin,, sovitaan jatkot, jos, et halua niin et.. vai????

        1987


      • kennellady
        koiraharrastaja1 kirjoitti:

        No hei hei, olen ollut,,,, ja joku väärinkäsitys??????mutta, et vastannut, mun kysymykseeni..., et halua vastata, vai,,,,?olen luotettava 60v, mies, vastaa niin,, sovitaan jatkot, jos, et halua niin et.. vai????

        Epäröin ja olen varovainen, ei se noin mennyt, kyllä eräässä viestissä sanoit olevasi v.omainen ja tulkitsin sen "viranomainen", kuinkas muuten tuon voi tulkita ja samalla kerroit eräälle vastaviestissäsi että voit kaivaa kirjoittajan IP-osoitteen ja ajattelin että poliisi voi sellaisen tehdäkin, siitä tämä mielikuva, miksi nyt peruuttelet asiassa ja siksi otin nyt pari taka-askelta, en ole enää mitenkään varma. Ei taida netistä löytää kunnon reilua seuraa hakipa sitä miltä foorumilta tahansa.


      • koiraharrastaja1
        kennellady kirjoitti:

        Epäröin ja olen varovainen, ei se noin mennyt, kyllä eräässä viestissä sanoit olevasi v.omainen ja tulkitsin sen "viranomainen", kuinkas muuten tuon voi tulkita ja samalla kerroit eräälle vastaviestissäsi että voit kaivaa kirjoittajan IP-osoitteen ja ajattelin että poliisi voi sellaisen tehdäkin, siitä tämä mielikuva, miksi nyt peruuttelet asiassa ja siksi otin nyt pari taka-askelta, en ole enää mitenkään varma. Ei taida netistä löytää kunnon reilua seuraa hakipa sitä miltä foorumilta tahansa.

        Terve "lädy" mutta minä en ole kirjoittanut tai hakenut seuraa, kuin tämän nimimerkillä!!!siis koiraharrastaja1. Nimimerkillä, ja alkuperäinen tarkoitus oli hake koiraharrastajaa. Joku, virhe, erhe varmaan, jos yhdistät, minut johonkin muuhun. Ei mulla ole tarkoitus ihmisiä "hämätä". Uskoo kuka haluaa. Ymmärän "huolesi" mutta, minulla ei ole tapana ollut ja ei kai tule olemaankaan, ketään "pelotella" "juksata"mutta se sun sinun asia miten tulkitset sen...P.S. Hankala on täältä todella seuraa hakea, kun joku kirjoittee mitä sattuu, mutta pahoittelen sulle aiheittunutta, pahaamieltä ja mieliharmia.


      • charlessmansonn
        kennellady kirjoitti:

        Epäröin ja olen varovainen, ei se noin mennyt, kyllä eräässä viestissä sanoit olevasi v.omainen ja tulkitsin sen "viranomainen", kuinkas muuten tuon voi tulkita ja samalla kerroit eräälle vastaviestissäsi että voit kaivaa kirjoittajan IP-osoitteen ja ajattelin että poliisi voi sellaisen tehdäkin, siitä tämä mielikuva, miksi nyt peruuttelet asiassa ja siksi otin nyt pari taka-askelta, en ole enää mitenkään varma. Ei taida netistä löytää kunnon reilua seuraa hakipa sitä miltä foorumilta tahansa.

        mee too mee too mee too


      • orastavaromanssi
        kennellady kirjoitti:

        Epäröin ja olen varovainen, ei se noin mennyt, kyllä eräässä viestissä sanoit olevasi v.omainen ja tulkitsin sen "viranomainen", kuinkas muuten tuon voi tulkita ja samalla kerroit eräälle vastaviestissäsi että voit kaivaa kirjoittajan IP-osoitteen ja ajattelin että poliisi voi sellaisen tehdäkin, siitä tämä mielikuva, miksi nyt peruuttelet asiassa ja siksi otin nyt pari taka-askelta, en ole enää mitenkään varma. Ei taida netistä löytää kunnon reilua seuraa hakipa sitä miltä foorumilta tahansa.

        Nyt se jo pettää sua


      • rouvaolen
        kennellady kirjoitti:

        Epäröin ja olen varovainen, ei se noin mennyt, kyllä eräässä viestissä sanoit olevasi v.omainen ja tulkitsin sen "viranomainen", kuinkas muuten tuon voi tulkita ja samalla kerroit eräälle vastaviestissäsi että voit kaivaa kirjoittajan IP-osoitteen ja ajattelin että poliisi voi sellaisen tehdäkin, siitä tämä mielikuva, miksi nyt peruuttelet asiassa ja siksi otin nyt pari taka-askelta, en ole enää mitenkään varma. Ei taida netistä löytää kunnon reilua seuraa hakipa sitä miltä foorumilta tahansa.

        Joo, on vaikea löytää, kunnon seuraa, mutta tiedän yhden sivuston "foorumin" mistä saa, kunnon, reuilun "seuran" seuraa... tarkoitan; tippurin, kupan, herpeksen.. ym. Kokemusta on!


    • Jaana123456

      Minä olen jo tulossa hihihi :)

      • Sais nähä sut ku tuut.. Vähä tekis mieli jotain


    • kennelkanaa

      mulla on valtaa mä koulutan muita..

    • rakkauttakaipaava1

      Etsinnässä seuraa...olen hellä mies ja rakastava , yli 50 v..eteläpohjanmaalta .. tex..0402431294

    • marcobi22

      Mä oon 22 vuotias poju, voisin olla kiinnostunut, mittani on 174, 71, 16, mul on vaaleet hiukset ja ruskeat silmät ja oon pyöreäpebanen.

    • Elämyksistä ja muista nautinnoista.. Ei tarvi nuin joskus ottaa ja antaa jotain kiimaista rakastelua ihan joka raossa..😋

    • kennellady

      On se vaan tuo oma ukko lutunen, palasi villi-sikajahdista ja oli muistanut minuakin kun toi lahjan ja punkkua tullessaan..ihku oma ukko, en taidakaan toteuttaa fantasioitani kenenkään tuntemattoman kanssa.

    • Jaana123456

      Voi rakkaani, villisika on yhdyssana, noh minullakin koulut jäi kesken :)

    • oikein1

      ..hi,,hiii "päivänparas"...Jaanalta123456....

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe