Olin tuossa noin kuukauden poissa salilta sairastelun takia. Palattuani otin ekan viikon kevyesti 3 treeniä ja siinä kävin koko kropan läpi. Seuraavalla viikolla päätin lisätä panoksia ja voimaa olikin enemmän mitä ennen sairastelua vaikka paino hieman laskenut. Johtuisko sitten, että hermosto sai levätä kunnolla, en oikein muuta selitystä keksi. Ja natuana menen.
Sairastelu johti voimaan
2
54
Vastaukset
- hyväkuntervehdyit
Kyllä,hermosto on lienee ollut lujilla,elimistö kaipaa lepoa se on tosi asia vaan,eli ei haittaa vaikka kävisit nyt hieman harvemmin ennen kuin keho on saanut levät 2.3 kertaa viikkoon ei ehkä enempää heti.
Olet saattanut jopa olla ylikunnon partaalla,varo tätä kuin ruttoa,itse jouduin tuohon tilaan,siitä ei meinaa hevillä selvitä,alkoi yhdenäkin heinäkuun alkupuolella,pulssi nousee kun teekee pientäkin esim:kävelee vaikka 50m,levossa makuu asennossa oli pulssi tosinaan 150 lyöntiä minuutissa,voimat oli koko kehosta tipotiessään.
Roppa tarvitsee levon,silloin tällöin,tälläviikolla kävin kahdesti salilla,voimat palautuu vähitellen,mutta hikeen asti ei voi treenata vieläkään.
Hermosto ja koko keho on sinulla levännyt,olet ollut liian tiukalla jolloin tulosta ei ole nousut vaan levon jälkeen on keho valmis toimintaan,varo natuna niin kuin minä liian kovaa rehkintää, 6 kertaa viikkoon on ikäihmiselle no 45v aika aljon ja siihen päälle muut palautukset kuten kävelyä,lumityöt jne.....lepo on yksi tärkeinmistä. - lpiä
Lepo on tärkeä juttu. Usein me Suomalaiset hakataan sitä maksimia kuukausia peräkkäin joka treenikerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799