Nettideittailu-epätoivoisten hommaa?

murmurmeli2

Onko deittailu netin kautta vihoviimeinen keino edes yrittää hakea seuraa? Kun päivät käy töissä ja illat harrastaa liikuntaa yksin, on aika vaikea tavata ketään. Kirjautuminen deittisivulle tuntuu aika epätoivoiselta tavalta. Onko se sitä?

9

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdettreffit

Mun kokemus on että on epätoivoista mutta ainahan voi yrittää🙂

• reikä.rinkelissäkin

Eikai se epätoivoista ole vaan vaivatonta. Tietenkin jos "sen oikean" kuvittelee löytävänsä, niin aika vähän noissa palveluissa on tarjontaa, mutta..

• TartuKiinni

Pitäisi jotenkin pystyä erottamaan seksiseuraa etsivät ja harrastusmielessä deittailevat tosissaan seuraa hakevien joukosta. Päinvastoin kuin tällä palstalla yleensä puhutaan, luotan jotenkin naisiin, joilla on lapsia ja avioero. No en minäkään ole nettideitteihin vielä uskaltautunut, ei hirveästi ole aikaakaan tai halua olla useiden ihmisten kiusana samanaikaisesti.

• Hentoperhoinen

Tämä juuri onkin dilemma eli kuinka valikoida oikeat miehet seksiseuran hakijoista. Todella mukavia miehiä on ollut, mutta satojen km päässä. Lähellä asuvat hakevat kertaseksiä tai kevyttä seuraa satunnaisilla tapaamisilla.
      Haen parisuhdetta ja nettideittailu ei tuonut kuin murheita. Suljin kaikki kanavat ja nyt alan enemmän liikkua silmät auki missä sitten kuljenkin. En kuitenkaan baareissa käy koskaan.
      Miehellä saisi olla lapsia (isoja), koska isyys antaa kuvan vastuuntunnosta, ainakin yleensä näin on. Omat lapseni ovat jo lähes aikuisia.
      Minulla oli profiili maksetulla sivulla ja tinderissä. Molemmissa tuli paljon yhteydenottoja. Treffejä kävin kahden vuoden aikana vajaat 10 ja kahdesta tuli lyhyt suhde (jossa siis seksiä, muissa ei)

Yksinäisyys vaivaa välillä ja pelkän kirjoittelun takia heikkona hetkenä tekee mieli kirjautua taas tinderiin, mutta sitten iskee totuus eli mitään hyvää sieltä ei seurannut ennenkään. Tuntuu kaikkiaan kylmältä toiminnolta valikoida ihmisiä klikkauksen mukaan jatkoon/ei jatkoon. Trendikästä ehkä, muttei kovin ihmisläheistä.

• Just näin miten Hentoperhoinen sanoo. Mulla miehenä täysin sama fiilis. Nettideittailu on moderni tapa etsiä seuraa ja sinällään helppo, kun voit jutella just ulkonäöltään sellaisten ihmisten kanssa, joista olet kiinnostunut.

• Hentoperhoinen

Nimenomaan kirjoitteluseuraa sieltä on hyvä juuri hakeakin. Jos parisuhdetta haluaa, on joku muu väylä siihen. Toivottavasti :)

• ulapallaseilaajat

On. Siellähän minäkin siksi olen. Kukaan ei hae kotoota ja baareissa ei näytä olevan vapaita naisia. Tosin ei ole aikaa ja varaakaan käydä juottoloissa valvomassa koko yötä ja sit nukkua seuraava päivä. Ja kait se naamakin merkkaa jotakin?

• klooria

Helpommalla pääsee, kun lopettaa hakemisen millään tavalla. Jos seksiä haluaa, sitä saa.

• Sj123

Eihän se ole epätoivoisten hommaa, vaan nykyaikaisten ihmisten seuranhakutapa http://bit.ly/sinkkusuomi , tietysti se vaatii hiukan harjoittelua ja rohkeuttakin, mutta kyllä se siitä kokemuksen myötä alkaa sujua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe