Vielä Kurikassa on tapana mitata meisseleitä hirvi patsaan vieressä. Itse voitin 2009 vuoden mestaruuden seisokki 13,5cm ( silloin Kurikan jätiksi kutsuttiin)
Isoin meisseli
7
328
Vastaukset
- hirvensarviuute
Mielenkiintoinen mittauspaikka. Miten hirvipatsas liittyy siihen ? kuvaa netissä?
- Skinkka
Tuu käymäs klo 22.03 nii näet livenä,voin tunkea vaikka suuhun jos haluat.
- Nimimerkki13tuumaa
Eipä sinua nähty.. Kävin siellä
- Skinkka
Edelleen Kurikan isoin mela. Voitto sentit kylmän ilman takia 12.3 cm seisokilla. Ja hirven nuolemista voittajalle
- Skinkka
No sen vuonna uudet kisat. Ottaakaa julkkiksia mukaan jos joku tuntee.
- Jurva-Westend
Kovaa vauhtia olin tulos Kurikan Westendistä jota myös Jurvaksi kutsutaan, kisa-aluetta ja kisakaluja ihmettelemään. Mutta penteles kun tuo Viinatien väli on niin kovin mäkinen ja raskas tulla "poikaa" kottikärryissä työnnellen. Ensi vuonna varustaudun mukulaanrattailla ja paketoin sen lämpimästi fällyihin.
- Jurva-Westend
Kovaa vauhtia olin tulos Kurikan Westendistä jota myös Jurvaksi kutsutaan, kisa-aluetta ja kisakaluja ihmettelemään. Mutta penteles kun tuo Viinatien väli on niin kovin mäkinen ja raskas tulla "poikaa" kottikärryissä työnnellen. Ensi vuonna varustaudun mukulaanrattailla ja paketoin sen lämpimästi fällyihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010