Naiset kokemusta streoideist

helppiä92

Elikkäs tarvisin jeesii naispuoliselta henkilöltä jolla on kokemusta streoiden käytöstä. Olen itse nainen ja treenannut monta vuota kurinalasesti saamatta tuloksia. Kyseisen harkintaa on mennyt monta vuotta että alottaiain käyttää roinaa jotta saisin tulokset jotka haluan. mutta en haluisi että alkaisi mitkää miestensukupuoli elimet kasvaa tai ääni möristyy. Lapsia en ole aijo hankkia. Jeesiä kiitos?

23

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunteleääntä
      • helppiä92

Ei ihan tollast kuntoa ole mielessä. En sillä et väittäisin et Oona Tolppanen olisi käyttänyt mitään mut siinä on esimerkki millassee fysiikan haluisin ittelleni

• kuunteleääntä
      • NytSeisoo

Ja ikää vain 18v.

• kuunteleääntä

Et tarvitse todellakaan aineita tuohon tasoon päästäksesi,tavoiteet tulisi olla paljon suuremmat mieli aloittaa roinaaminen.

Tuohon tasoon siis ei kannata aloittaa pilaamaan elimistöään.

• helppiä92

Kiitos kannustuksesta. Jotenki sitä lähtee aattelee helppoo ja nopeinta reittiä ku tuntuu pari vuoden aikana ei ole saavuttanu mitään tuloksia

• kuunteleääntä

parinvuoden treeni on ihan eriasia kuin monta vuotta treeniä.

Minun mielestä on pitää olla tavoite johonkin mieli treenata aineiden kanssa,nythän tuli tosin kilpailuihin uudet säänöt bodauksessa ettei aineita saa enään käyttää suomessa.

• Aloittajaonpälli

kun ei tiedä edes aineiden oikeaa nimeä ! Ne on STEROIDEJA senkin pälli ! Yksikössä STEROIDI !

• Heihalooo

kannattaakoha vähä miettii mitä tulee tuntemattomille ihmisille sanoo.. kannattaa mennä vähä itteensä. Toi on tosi noloo haukkuu toista pälliks. En oo ikin ymmärtäny tota et haukutaan jotta saadaa omaa egoo ylemmäks. Kyseisen aiheen on selkeesti kirjottanu huonosta itsetunnosta kärsivä tyttö. Ja sä alat haukkuu sitä ? Kannattaskoha vähä miettii

• löytyyköhäntyttö

sulta stereot kotonta? Älä huudata niitä stereoita liian kovalla,ettei naapurit kärsi ja oma kuulo heikenny ! Ehkä sulle vähän pitääkin jo avautua ihan syystä?

• helppiä922

Itse en ole aikasempaa kirjottanut mutta pahottelen kirjotus virhe mokastani. Mutta kyseessä on siis jo kauan harkitsema asia.. ps jos olet mies/poika nii voit painuu tältä aiheelta pois :) Tämä kyseinen palsta on siksi että jos jolla kulla naisella on ollut mietteitä toimia näin kuin minä tai kokemusta. Tätä harkitseva henkilöllä on siis pt kanssa jo kohta 3 vuotta säännöllinen kuntosali harjottelua oikeinlaist ruokavalioo. Sitä enne joo tehny salilla kaikki päin peetä mutta sen takii mul on amattilainen siinä rinnalla sitä ennen 3 vuotta käynny jumpis . En ole valmentajalle avautunut tästä aiheesta mikä epätoivon partaus mulla on tästä asiasta kun en saa tuloksia. Tottakai en sanoisi itseäni ammattilaiseksi mutta emmä alottejoila ole. Mulla on vaa vääränlaine fysiikka. Ja tähtäimenä olisi joskus Body fitness.

• Kkjkkjjkk

Roina ei kyllä fysiikkaa muuta. Lihasmassa vaan lisääntyy...

• dzfdsfds
        helppiä922 kirjoitti:

Itse en ole aikasempaa kirjottanut mutta pahottelen kirjotus virhe mokastani. Mutta kyseessä on siis jo kauan harkitsema asia.. ps jos olet mies/poika nii voit painuu tältä aiheelta pois :) Tämä kyseinen palsta on siksi että jos jolla kulla naisella on ollut mietteitä toimia näin kuin minä tai kokemusta. Tätä harkitseva henkilöllä on siis pt kanssa jo kohta 3 vuotta säännöllinen kuntosali harjottelua oikeinlaist ruokavalioo. Sitä enne joo tehny salilla kaikki päin peetä mutta sen takii mul on amattilainen siinä rinnalla sitä ennen 3 vuotta käynny jumpis . En ole valmentajalle avautunut tästä aiheesta mikä epätoivon partaus mulla on tästä asiasta kun en saa tuloksia. Tottakai en sanoisi itseäni ammattilaiseksi mutta emmä alottejoila ole. Mulla on vaa vääränlaine fysiikka. Ja tähtäimenä olisi joskus Body fitness.

Eiköhän tämä palsta ole sekä miehille että naisille.

• tilataxikuski

Jos roinaa meinaat kiskoa niin sitten kunnolla. Vedät ittes sellaseen kuntoon että 95% miehistä on pojuja sun rinnalla. Ja kun viskibasso ja perusjätkän kalun kokonen klitta on hankittu niin voit sanoa olevasi kova jätkä.

• Mietintässä

Mitäköhä Minna Pajulahti on aikoinaa käyttänyt? Vai onko ollu laillisia. Joskus kun seurustelin kehonrakentajan kanssa joka oli mies nii se joutu käydä testeis enne kisoi ja hän ei käyttänyt mitään mutta doupping testist värähti ja saatii selvinny et Supermassin tai jonku merkin boosteri oli saannu sen värähtämään. En muista tarkkaa merkkii

• hyvinvoiottaa

Jos vedät testoo niin klitoris ja häppärit alkaa kasvamaan. Ja kuinka isoksi ne sit tulee riippuu määristä, kuurien pituudesta/määrästä ja yksilöllistä.
      Parran kasvu jossain määrin 100 varma ja ääni muuttuu.
      Eli ei ehkä testoa kannata ottaa. Muitakin steroideja löytyy. Pikkubuusteri olisi efedriiniä/clenbuterolia ja kcal lisää.

• Jhhjhvhhh

Kannattaako vaihtaa pt...?

• alakayta

Yksi bikinissä kilpaileva nuori nainen on käyttänyt aineita teinistä asti. Aloitti aineiden käytön samana päivänä kuin salitreenin.
      On pysynyt naisellisena mutta ääni on hieman muuttunut.

• helppia92

Millasseena fysiikka pysyny? Tiedätkö mitä ja kehtaatko nimeä sanoa

• Kerrohanlisää

että mitä aineita on käyttänyt,sekun on ihan oleellista tässä. Äänihän muuttuu hieman kaikilla elollisilla kun ikää tulee,ei se merkitse välttämättä mitään. Anna joku arvo tuolle postauksellesi nyt siinä ei sitä ollut.

• Tape.Testonen

Fysiikka on pysynyt hyvänä. Häpyhuulet todella mahtavat, kun viimeksi (nain) näin. Nimenkin voin kertoa hänen luvallaan. Kyseessä on Anna Anabolis.

• voiraukkaparkaa

Eikös se mennyt toisinpäin? Sinua lykittiin oikein kunnolla. Taisi olla useampi kaveri poraamassa, ja taisit vielä imeä koko porukan kairat putipuhtaaksi.
        Ei ehkä ollut hyvä idea kuvata moista irstailua kun se sitten löytyy netin syövereistä...

• Tape.Testonen

Jäi vielä kertomatta, Anna harrastaa laulua on vastapainoa bodaukselle. Oli ennen sopraano, nyt on basso mieskuorossa. Ajattelin ostaa hänelle partakoneen Joululahjaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1116
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      949
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      946
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      858
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe