Meinasin sitä vaan että olen kehittänyt teorian...
Olen kehittänyt teorian.
Ja nyt meen paistamaan silakoita ja höyrytettyjä kasviksia. Olut ei maistu mutta viikonloppuna otan joko kossuu tai brandyy.
sitä vaan meinasin..
11
112
Vastaukset
- se_on_salaisuus
ja se teoria oli ...
Se oli teoria. on toki muitakin teorioita. Yksi oli se mitä sanoin ettei olut maistu..mut kyllä se maistu.. äsken nautin lähibaarissa 3 4sta. ja nyt meinaan ottaa suihkuoluen kun on sixpäkki jäljellä. se niistä teorioista.
- hiukan.maisteleva.mies
Teoriasta käytäntöön ja päätä pielukselle. Joku ratkihyvä viina pitäis löytää kun olut tekee paljon kitattuna olut-ihottumaa sääriin.
hiukan.maisteleva.mies kirjoitti:
Teoriasta käytäntöön ja päätä pielukselle. Joku ratkihyvä viina pitäis löytää kun olut tekee paljon kitattuna olut-ihottumaa sääriin.
Yksi teoria on että olut tekee naismiehen..sen vuoksi pyrin juomaan jotain muuta kuin olutta..nyt vaan on pakko tai tulee ihan hullut olot..tissuttelemalla voittoon..arkeen..
- on.makeaa.hyvää
Likööriä,....
- Iltiksentoimittaja
noi aasiapimut on niin hyviä panoja. Aaaaaah!
- Basaschka
Suunnattoman tyydytyksen antaa janoiselle olut suihkussa.
Vielä nimeltään.. suihkusihu. Suihkuseuralaisnaiseni ei nauranut suihkuoluttelulleni. Itse otti siiderii. Ja tämä on tosi eikä huuhaa.
- sanon.vaan.G
Kaikki muuttui kun kummityttö toi synttärilahjaksi Guinnes'n olutta. Nii. Mikää muu ei nyt kelpaa kuin G. Onhan se taivaallisen hyvää.
Se on paha ettei sitä saa kuin harvoista anniskelupaikoista ja AB-liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627