Miestä ei tahdo oikein löytyä

nuori_nainen_27

Mietin tässä että viisi vuotta yksin olleena en ole kertaakaan tavannut samaa ihmistä uudelleen. En kyllä käsitä miten sen itselle sopivan kumppanin löytäminen voi olla niin vaikeaa. Itselle tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä on rentous,sitoutumishaluisuus ja ymmärtäväisyys.
Ilmeisesti treffeillä pitäisi vetää jotain ihme roolia mutta haluan heti alusta alkaen olla sellainen kun olen vikojeni päivineni. Ilmeisesti sitten pitäisi myös miettiä mitä puhuu mutta kun on vähän semmonen luonnonlapsi että puhun vaan mitä mieleen juolahtaa niin ehkä se ei ole hyvä juttu. Myöskään kuulemma entisestä jutuista ei saisi puhua mutta itse en kyllä käsitä mitä pahaa siinä sitten on. Ei mua ainakaan pätkän vertaa haittasi jos mun treffikumppani puhuis entisestään jne. Mun mielestä mikään aihe ei ole semmoinen mistä ei vois puhua.
Mun mielestä itselle on tärkeintä että sen kumppanin kanssa voi olla sitä mitä on eikä tarvi esittää yhtään mitään ja kelpaa sellasena kun on. Ja itse en ainakaan kaipaa mitään moraalipoliisia arvostelemaan mun elämänvalintoja jne. Rento ja letkee asenne on tärkeintä,semmosen ihmisen mä haluun.
Ja ajattelin olla huomenna alkavalla lomalla niin rohkea että lähestyn ainakin yhtä miestä lomalla ja pyydän kahville. Suunnittelin vaikka antavani lapun missä on mun numero. Koitan ajatella asian niin että kun tarpeeks lähestyy miehiä niin joskus vielä tärppää. Yritän ainakin olla optimistinen vaikka välillä miesten käytös on saanut mut ihan sängynpohjalle asti,mutta koitan ajatella että vielä joskus muakin onnistaa. Ja mun mielestä jokaisen pitää ajatella niin mun kaveri aina sanoo että " älä ikinä luovuta".
Ja ne sanat oon oikeesti päähäni laittanut,vaikka välillä itsellänikin meinannut usko horjua aika tavalla kun vuodesta toiseen viedään täysin matto jalkojen alta,niin voin kyllä kertoa ettei se aina ole ollut niin helppoa kasata se itsetunto uudestaan ja uudestaan takaisin ja pystyä ajattelemaan että minä selviän vielä tästäkin.

42

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMyöskin

      Jos et ajatellut olla suhteessasi jotain muuta kuin oikeasti olet, älä ole sitä treffeilläkään.

      • Minusta tuo on ihan normaalia mitä kumppaniltasi vaadit, tai minkä tyyppistä miestä etsit. Ei ensi tapaamisella pidä esittää mitään mitä ei ole tai sitten sitä roolia on vedettävä sillonkin kun se oikea mies tulee vastaan, ei pidemmän päälle onnistu.
        Ei se ehkä ihan ensi tapaamisella ole hyvä juttu jos puhuu exsistä ja ainakaan sillon jos on katkeruutta vielä heitä kohtaan. Näin minä miehenä ajattelen!
        Mutta myöhemmin onkin parempi puhua niistä exsistä tai paskoistakin kokemuksista ja noin yleensä asioista.
        Itseäni ei eletty elämä haittaa jos on ollut vähän rankempaakin, niin on ollut itselläkin.
        Sama homma on tietyn naistyypin kanssa, kun sanon että olen istunut vankilassa joitain vuosia nuorempana ja tehnyt rikoksia, automaattisesti tulee leima että olen rikollinen edelleen vaikka sanoisi että siitä on 12v aikaa ja elämä on muuttunut kokonaan.
        Kyllä sinä vielä sopivan miehen löydät! Erottelet ne kateelliset ja katkerat heti alussa pois, opettelee lukemaan ihmistä..


    • Pillujen--asiantuntija

      Huono provo. Nainen pääsee kyllä treffeille vaikka sata kertaa saman miehen kanssa jos haluaa.

      • yutrfytrtyrfytut

        Just tyypillinen ätmin mielipide.

        Sulle toki riittää se pillu ihan kenen tahansa kanssa.


      • 170pätkä

        tosi huono provo
        TOSIASIA ON ETTÄ NYKYISIN NAISET OVAT TULLEET ERITTÄIN VAATIVIKSI

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ NAISET VAATII ETTÄ MIEHEN PITÄÄ OLLA PITKÄ JA KOMEA
        Ivallisen naurun saa jos mies on vaikkapa 170s pitkä Pitää olla vähintään 180s joka sekin on minimivaatimus Vaikka mies olisi miten kiva ja kiltti tahansa se ei riitä jos pituutta ei ole tarpeeksi ja myös komeutta niin se on arvoisat naiset sanokaa mitä sanotte


      • uusi.ammattisi
        170pätkä kirjoitti:

        tosi huono provo
        TOSIASIA ON ETTÄ NYKYISIN NAISET OVAT TULLEET ERITTÄIN VAATIVIKSI

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ NAISET VAATII ETTÄ MIEHEN PITÄÄ OLLA PITKÄ JA KOMEA
        Ivallisen naurun saa jos mies on vaikkapa 170s pitkä Pitää olla vähintään 180s joka sekin on minimivaatimus Vaikka mies olisi miten kiva ja kiltti tahansa se ei riitä jos pituutta ei ole tarpeeksi ja myös komeutta niin se on arvoisat naiset sanokaa mitä sanotte

        Oletko vain 170 senttinen :D Sopisit veneen tapiksi


      • LeuatonMies
        170pätkä kirjoitti:

        tosi huono provo
        TOSIASIA ON ETTÄ NYKYISIN NAISET OVAT TULLEET ERITTÄIN VAATIVIKSI

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ NAISET VAATII ETTÄ MIEHEN PITÄÄ OLLA PITKÄ JA KOMEA
        Ivallisen naurun saa jos mies on vaikkapa 170s pitkä Pitää olla vähintään 180s joka sekin on minimivaatimus Vaikka mies olisi miten kiva ja kiltti tahansa se ei riitä jos pituutta ei ole tarpeeksi ja myös komeutta niin se on arvoisat naiset sanokaa mitä sanotte

        Ja sitten, jos miehellä on vielä lisäksi heikko leuka ja kimeä ääni, niin ei ole mitään mahkuja treffeille.


      • 170pätkä kirjoitti:

        tosi huono provo
        TOSIASIA ON ETTÄ NYKYISIN NAISET OVAT TULLEET ERITTÄIN VAATIVIKSI

        USKOKAA TAI ÄLKÄÄ NAISET VAATII ETTÄ MIEHEN PITÄÄ OLLA PITKÄ JA KOMEA
        Ivallisen naurun saa jos mies on vaikkapa 170s pitkä Pitää olla vähintään 180s joka sekin on minimivaatimus Vaikka mies olisi miten kiva ja kiltti tahansa se ei riitä jos pituutta ei ole tarpeeksi ja myös komeutta niin se on arvoisat naiset sanokaa mitä sanotte

        Kyllä mä oon yli 190 cm pitkä. naiset eivät ees katso päälle ja niitä en edes juuri koskaan saa.


    • Totuus-

      No haluatko ätmin. Täältä saa tulla hakemaan heti. Ei ei kelpaa vai..

      • OottekoÄidinPoikia

        Mä en tiedä mitä tarkoittaa ätmi? Mikäs näissä ätmeissä sitten on vikana? Ylimielisyys naisia kohtaan? Huumorintajuttomuus? Tyhmyys? Sosiaalisten taitojen puute?


    • EdesUnissa

      "Ja itse en ainakaan kaipaa mitään moraalipoliisia arvostelemaan mun elämänvalintoja jne. Rento ja letkee asenne on tärkeintä,semmosen ihmisen mä haluun."
      Etsit rennosti ja päämäärättömästi elämään suhtautuvaa ihmistä joka olisi kuitenkin sitoutumishaluinen. Miksi tämmöinen ihminen joka ei suhtaudu vakavasti muihin elämänsä osa-alueisiin suhtautuisi vakavasti juuri parisuhteen muodostamiseen ?
      Luulen että etsimällesi mies tyypille passaa hyvin treffailla naisten kanssa ilman sen syvempää päämäärää tavata säännöllisesti.

      • .. Noh, Luetteleppas ne muut "Elämän Osa-Alueet"?.. Tuleekos sieltä Taas niitä HallitsemisMantroja.. Vai aiotko Yllättää ja luetteletkin jotain AivanMuuta.. ;D.. Eppäilen Vahvasti.. ;D


      • EdesUnissa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Luetteleppas ne muut "Elämän Osa-Alueet"?.. Tuleekos sieltä Taas niitä HallitsemisMantroja.. Vai aiotko Yllättää ja luetteletkin jotain AivanMuuta.. ;D.. Eppäilen Vahvasti.. ;D

        Voisin vastata asiallisesti, mikäli sinulla ei olisi noin vammainen kirjoitustyyli.

        Mitä nuo D-kirjaimet tekee sepustuksessasi?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Voisin vastata asiallisesti, mikäli sinulla ei olisi noin vammainen kirjoitustyyli.

        Mitä nuo D-kirjaimet tekee sepustuksessasi?

        .. Ai sitä ollaan myös kaiken lisäksi jotain KirjoitusAsu Natseja&Loukkaantujia.. Noh, teitähän riittää.. ;D.. Mut mä pidän oikeuteni ilmaista itseäni just niin kuin tykkään.. Ja teen samalla VieroitusTyötä.. Jospa se hieman auttaisi tuohon ongelmaan(ne).. ;P

        .. Vai alkaa mennä PalkoKasvit HengitysElimeen.. "vammainen".. ;D.. Kyllä mä nyt Mieleni, niin Pahoitin.. Kun tuolleen ajattelet kaikkea negatiivistä.. ;(

        .. Ai niin.. Ne on "hymiöitä", joita "MeVammaiset" aina silloin tällöin käytetään "Vammailuissamme".. Kyllä mä nyt niin "Vammauduin".. ;D


      • simppa.k
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai sitä ollaan myös kaiken lisäksi jotain KirjoitusAsu Natseja&Loukkaantujia.. Noh, teitähän riittää.. ;D.. Mut mä pidän oikeuteni ilmaista itseäni just niin kuin tykkään.. Ja teen samalla VieroitusTyötä.. Jospa se hieman auttaisi tuohon ongelmaan(ne).. ;P

        .. Vai alkaa mennä PalkoKasvit HengitysElimeen.. "vammainen".. ;D.. Kyllä mä nyt Mieleni, niin Pahoitin.. Kun tuolleen ajattelet kaikkea negatiivistä.. ;(

        .. Ai niin.. Ne on "hymiöitä", joita "MeVammaiset" aina silloin tällöin käytetään "Vammailuissamme".. Kyllä mä nyt niin "Vammauduin".. ;D

        Mulkkune on DarkFear, hähää.


      • pässiköolet
        EdesUnissa kirjoitti:

        Voisin vastata asiallisesti, mikäli sinulla ei olisi noin vammainen kirjoitustyyli.

        Mitä nuo D-kirjaimet tekee sepustuksessasi?

        Etkö pässi tiedä mikä on naurava hymiö? :D Olet itse niin tylsä että sun tekstejä lukiessa useimmiten nukahtaa! Oikeesti sun jutut on tosi kuivia.


      • simppa.k kirjoitti:

        Mulkkune on DarkFear, hähää.

        .. Noh.. Tuskin Darkkis siitä kauheasti pahastuu, jos hieman lainaan hänen Fraasejaan.. ;D


      • EdesUnissa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Luetteleppas ne muut "Elämän Osa-Alueet"?.. Tuleekos sieltä Taas niitä HallitsemisMantroja.. Vai aiotko Yllättää ja luetteletkin jotain AivanMuuta.. ;D.. Eppäilen Vahvasti.. ;D

        Tuossa joku vastasi minun nimimerkilläni Nuuskalle, mutta niitä muita elämän osa-alueita on esimerkiksi työ, koulutus(itsensäkehittäminen), harrastukset ja perhe. Lähinnä pyrin viittaamaan siihen että jos ihmisellä ei ole esim. vahvoja moraalinäkemyksiä, niin silloin hänellä ei ole useasti muitakaan vahvoja ambitioita. Tällainen ihminen näkee itsensä ensisijaisesti yksilönä, eikä osana jotakin kokonaisuutta.
        Itse elin tuolla tavoin, joten jotakin siitä tiedän. Näin parisuhteen ja perheen rasitteena joka olisi rajoittanut elämääni.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Tuossa joku vastasi minun nimimerkilläni Nuuskalle, mutta niitä muita elämän osa-alueita on esimerkiksi työ, koulutus(itsensäkehittäminen), harrastukset ja perhe. Lähinnä pyrin viittaamaan siihen että jos ihmisellä ei ole esim. vahvoja moraalinäkemyksiä, niin silloin hänellä ei ole useasti muitakaan vahvoja ambitioita. Tällainen ihminen näkee itsensä ensisijaisesti yksilönä, eikä osana jotakin kokonaisuutta.
        Itse elin tuolla tavoin, joten jotakin siitä tiedän. Näin parisuhteen ja perheen rasitteena joka olisi rajoittanut elämääni.

        .. Noh, ei se nyt noin ole.. Noi ei vaikuta moraaliin ja etiikkaan PalMittään.. Noi on vain Päähän istutettuja HallintaOhjelmointeja.. PoisLukien tuo "Perhe/Kumppani" jutska.. Ne kun on taas jotain Syvempää ja Aidompaa, jos/kun siitä poistetaan YliMääräiset Materiaaliset&Pinnalliset asiat.. Sinnekin kun on istuttu Samaa Jutskaa, kuin moniin muihinkin asioihin.. ;P


    • SuomiNiheeKäpykylä

      Ulkomailta saa :)
      ---kaikkea

      • simppa.k

        Eikös Käpylässä oo mitään, hähää?

        Käärmetalo on legendaarinen.


    • ggggggg9

      "Ilmeisesti treffeillä pitäisi vetää jotain ihme roolia mutta haluan heti alusta alkaen olla sellainen kun olen vikojeni päivineni. "

      tuossahan se syy ja jos puhut paljon exästäsi jo ekoilla treffeillä toinen saa sen kuvan että tapailet/mietit yhtä päivittäin exääsi. Sellaisiakin ihmisiä on jotka niin tekevät ja siinä vaiheessa uudet pelästyvät ja kaikkoavat.

      • sd670

        Naiset katoaa jos puhuu existä, aloittaja kuitenkin oli nainen joka ei piittaa vaikka puhutaan existä?


    • Pillujen--asiantuntija

      Olitko pihtari. Olisit antanut pillua niin kyllä mies toisenkin kerran haluaa tavata?

    • Nainen39vee

      Selvästi olet itse jo huomannut, mitkä voisivat olla syynä - eksästä puhuminen ja se, ettei mieti sanomisiaan. Se, että uuden ihmisen tavatessa vähän suodattaa sitä, mitä suusta tulee, ei ole esittämistä, vaan normaalien käyttäytymissääntöjen hallitsemista. Kyllä vakisuhteessa voi puhua rennommin ja vapaammin, mutta yleensä uuden ihmisen kanssa ei hölötetä ihan mitä vaan. Ja eksistä ei kannata puhua ekoilla treffeillä. Treffeillä kannattaa olla sillä asenteella, että haluaa tutustua toiseen ja selvittää, olisiko hän mahdollisesti itselle sopiva henkilö. Ei sitä toista silloin kiinnosta kuulla eksästäsi, vaan SINUSTA.

    • No voin samaistua aloittajaan, mutta nainen39vee tuossa yläpuolella on oikeassa siinä, että existä ei kannata puhella, ei sillä, että niitä tarvitsisi jättää läpikäymättä, mutta niillähän ei sinäällään ole mitään merkitystä tutustuttaessa toiseen. Tietenkin jos toinen jotain niistä kysyy, niin miksi ei vastaisi? Kaikki ihmiset eivät ole vaan niin avoimia kertomaan ja varsinkaan vastaanottamaan asioita alussa niin painottomasti, vaan pienoinen epäusko on aina oltavakin, se on normaalia käytöstä. Olethan itsekin pettynyt, kun sängynpohjalla olet miettinyt asioita.

      Silti aika perhanan hyvä asenne, että et anna periksi, vaan haluat löytää sen ihmisen elämääsi, joka siihen sopii kuin nenä päähän. Tuo kuullostaa juuri oikealta asenteelta ja minua koskettaa se haluaminen juurikin. Se on minusta tärkeintä. Ja sitten se, että päästää myös toisen ihmisen lähestymään, mutta siinä onkin tunnettava itsensä hyvin, ettei epäile ja ole epävarma itsestään. Silloin epäonnistuneesta yrityksestä tutustua jää pas.a maku ja sitä katkeruutta tipahtaa murunen mukaan. Kun taas hyväksyy itsensä ja pitää itseään loistavana ihmisenä, ei toisten ihmisten sanomiset ja tekemiset jää vaivaamaan. Ja sellainen ihminen muuten ei niistä existäkään enää välitä... Että tuo alussa mainittukin existä puhuminen jää pois.

      Jatka vaan ja kuulostele itseäsi.

      • perusasiaaa

        ja kuulostele sitä TOISTA ihmistä äläkä vaan hölötä itsestäsi
        ihmissuhteet menee 2 suuntaan
        jos haluu saada on pakko antaa


    • AhhhhOotan

      "Miestä ei tahdo oikein löytyä." ?
      On totta, että nykyisin on vähän paikkoja/ tilanteita, joissa luonnollinen tutustuminen, sosiaalinen kanssakäyminen ja läheisyys on mahdollista.
      Löytyyhän tällaisia harrastuksista;
      Esim. yksi voisi olla tanssipaikat, joissa tanssitaan hitaita paritansseja, siellä voit tavata useita kertoja jopa samojakin miehiä.
      Siellä pääset automaattisesti sosiaaliseen kontaktiin ja loppu riippuu vain sinusta itsestäsi.
      Kun löydät kiinnostavan miehen, ole avoin ja rehellinen, sekä muistathan näyttää hyväksyntäsi, kiinnostuksesi, halusi, jne.
      Näin se parisuhde saattaa kehittyä pidemmällekin.

    • 12121212121212

      Haluat sitoutumishaluista ja ymmärtäväistä miestä.

      Treffeillä annat itsestäsi kuvan naisena joka on paneskellut ympäriinsä ja mahdollisesti seurustellut "pahojen poikien" kanssa.

      Ihmettelet miksei sitoutumishaluista ja ymmärtäväistä miestä löydy.

      Kannattaa ehkä mieluummin hakea kömpelöä, sitoutumishaluista ja yksinkertaista miestä. Tai sitten samanlaisia rentoja, jänniä ja sitoutumishaluttomia tapauksia kuin ne exätkin.

      • KunhanKysynVaan

        Olin sitoutumishalluton nainen, joka tapasi sitoutumishaluttoman miehen ja ihastuimme. Ihastus kasvoi rakkaudeksi, koska kumpikaan ei haistanut toisessa epätoivoista yritystä takertua liiviin ja sitoutua.

        Miksi te ette vaan nauti elämästä ilman hirveää hinkua tavata prinsessa/prinssi, jonka kanssa elää onnellisena elämänsä loppuun asti?


      • KunhanKysynVaan kirjoitti:

        Olin sitoutumishalluton nainen, joka tapasi sitoutumishaluttoman miehen ja ihastuimme. Ihastus kasvoi rakkaudeksi, koska kumpikaan ei haistanut toisessa epätoivoista yritystä takertua liiviin ja sitoutua.

        Miksi te ette vaan nauti elämästä ilman hirveää hinkua tavata prinsessa/prinssi, jonka kanssa elää onnellisena elämänsä loppuun asti?

        .. Ei ainakaan kaikilla ole hinkua mihinkään.. Ei ainakaan mihinkään väärään ja/tai vääränlaisen kanssa.. Kuten Esmes. Luontaisen BonoBon.. ;D


      • Nainen39vee
        KunhanKysynVaan kirjoitti:

        Olin sitoutumishalluton nainen, joka tapasi sitoutumishaluttoman miehen ja ihastuimme. Ihastus kasvoi rakkaudeksi, koska kumpikaan ei haistanut toisessa epätoivoista yritystä takertua liiviin ja sitoutua.

        Miksi te ette vaan nauti elämästä ilman hirveää hinkua tavata prinsessa/prinssi, jonka kanssa elää onnellisena elämänsä loppuun asti?

        "Olin sitoutumishalluton nainen, joka tapasi sitoutumishaluttoman miehen ja ihastuimme. Ihastus kasvoi rakkaudeksi, koska kumpikaan ei haistanut toisessa epätoivoista yritystä takertua liiviin ja sitoutua.

        Miksi te ette vaan nauti elämästä ilman hirveää hinkua tavata prinsessa/prinssi, jonka kanssa elää onnellisena elämänsä loppuun asti? "

        No, olisko niin, että ihmiset haluavat vaan eri asioita. Sulle sopii tuo, jollekin muulle sopii jokin muu juttu. Epäkypsä lähtökohta sellainen, että "miks kaikki muut ei tee samalla lailla kuin minä".

        Jos esimerkiksi haluaa lapsia, on ihan ymmärrettävää haluta sitoutumishaluinen ihminen. Eihän se mikään edellytys lasten hankkimiselle ole, ja moni hankkii lapsen yksinkin - sekin on täysin ok, mutta jos joku nyt haluaa perheen ja toivoo pitkäaikaista suhdetta, niin mitäs pahaa siinä on?


      • jaapajaajaa
        KunhanKysynVaan kirjoitti:

        Olin sitoutumishalluton nainen, joka tapasi sitoutumishaluttoman miehen ja ihastuimme. Ihastus kasvoi rakkaudeksi, koska kumpikaan ei haistanut toisessa epätoivoista yritystä takertua liiviin ja sitoutua.

        Miksi te ette vaan nauti elämästä ilman hirveää hinkua tavata prinsessa/prinssi, jonka kanssa elää onnellisena elämänsä loppuun asti?

        Et sitten itse sitoutunut edes ihastuttuasi?

        Liian raakaa elämää sellaiselle joka arvostaa kumppanuutta ja toveruutta.


    • Eijatkoon

      Ekoilla treffeillä siis kerrot rennosti existäsi ja kyselet sitoutumishalukkuutta. Ei ihme, että tokia treffejä ei tule.

    • järkyttävää paskaa ...kyllä täytyy olla taas nirso akka kertakaikkiaan.

    • Itse miehenä olen miettinyt samaa, naista ei tahdo löytyä. Siis järkevää ja tasapainoista. Ja pituuteni on paha asia joka on suuri vika. Minulla on pituutta 192cm mutta todella monelle naiselle se on liikaa, miehen pitää olla max 190cm pitkä. Tuo 2cm on karsiva kriteeri.. Jos esimerkiksi täällä treffipalstalla on naisen kriteereissä max pituus 190cm, niin minä kunnioitan sitä enkä viitsi ilmoittaa olemassaolostani koska en kuitenkaan kelpaa sellaisenaan hänelle.

      Joku vuosi sitten kirjoittelin erään naisen kanssa muutaman kuukauden tutustumistarkoituksessa. Minua alkoi ottamaan jo päähään kun jokaisessa viestissä hän kertoi exsästään, minkälainen hän oli ja mitä hän teki ja mitä he olivat yhdessä tehneet. Hän ihan oikeasti ikävöi entistään, vertasi kaikkea häneen. Minulla loppui mielenkiinto koska tuli tunne että hän etsii entisen kloonia ja minun olisi pitänyt täyttää tuo paikka samoilla kriteereillä ja ominaisuuksilla. Tuntui ettei hän halunnut menneisyydestä eroon eikä ollut kiinnostunut minusta ollenkaan. On siis hyvä asia ettei esitä mitään, mutta hieman saisi miettiä mitä sanoo niin ettei loukkaa toista ihmistä. Suhteessa on hyvä olla avoin ja puhuminen kaikista asioita syventää suhdetta mutta tuskin kukaan mies tai nainen pitää siitä että toinen pulputtaa jatkuvasti entisestään.

    • siinäsyy

      Todennäköisesti olet lihava

      • 35565

        Sama tuli mieleeni


    • tsepmmiä

      Kyllä jokaiselle oikea kumppani on olemassa. Hänet pitää vain löytää. Ei kannata luovuttaa.

      • jgpweigupwh

        Mutta jos lastentekoa ajattelee, niin on todella todella vaikea juttu. Jos itse joutuisin tuossa asiassa tyytymään kompromisseihin, en lapsia siinä tapauksessa halua ollenkaan.
        Lapsentekijä naisella pitää olla geeniperimä kohdillaan. Ilmenee älynä, kauneutena, jne. Lisäksi "caucasian male need caucasian woman". Muu ei tule kysymykseen.

        Kompromissien kautta voi helposti löytää kumppaniksi jonkun. Joo-o, mutta se että haluaako lapsen sellaisen kompromissin kanssa onkin kokonaan toinen juttu.
        Voin kertoa että 55 ikäisenä miehenä on itsellä parisuhde kompromissien kautta syntyperäisen suomalaisen kanssa, mutta lapsettomaksi jää, kun ei ajatellut aikoinaan olla ronkelimpi.

        Kun vaihtoehto oli olla kokonaan yksin, tai jonkun kanssa myönnytyksin, oli peli fifty-fifty.
        Suuri virhe on ajatella että mietitään sitä lapsiasiaa myöhemmin ja mennään nyt tässä välissä näillä.

        Olisi pitänyt vain keskittyä kokonaan lapsentekijä naisiin, eikä ollenkaan sellaisiin jotka haluavat vain suhteessa eläjiksi.


      • Kysynpäsvaan
        jgpweigupwh kirjoitti:

        Mutta jos lastentekoa ajattelee, niin on todella todella vaikea juttu. Jos itse joutuisin tuossa asiassa tyytymään kompromisseihin, en lapsia siinä tapauksessa halua ollenkaan.
        Lapsentekijä naisella pitää olla geeniperimä kohdillaan. Ilmenee älynä, kauneutena, jne. Lisäksi "caucasian male need caucasian woman". Muu ei tule kysymykseen.

        Kompromissien kautta voi helposti löytää kumppaniksi jonkun. Joo-o, mutta se että haluaako lapsen sellaisen kompromissin kanssa onkin kokonaan toinen juttu.
        Voin kertoa että 55 ikäisenä miehenä on itsellä parisuhde kompromissien kautta syntyperäisen suomalaisen kanssa, mutta lapsettomaksi jää, kun ei ajatellut aikoinaan olla ronkelimpi.

        Kun vaihtoehto oli olla kokonaan yksin, tai jonkun kanssa myönnytyksin, oli peli fifty-fifty.
        Suuri virhe on ajatella että mietitään sitä lapsiasiaa myöhemmin ja mennään nyt tässä välissä näillä.

        Olisi pitänyt vain keskittyä kokonaan lapsentekijä naisiin, eikä ollenkaan sellaisiin jotka haluavat vain suhteessa eläjiksi.

        Mitkä kriteerit on lapsensiittäjämiehelle?

        Omalla kohdalla MIEHEN pelkkä ulkonäkö riitti, koska älyä ja kauneutta ja rahaa oli omasta takaa. :D


    • utgjhcvbhh

      Mikä helkkari siinä on että aina sanotaan että toiselle pitäisi kelvata omana itsenään, parempi että monen oksettavatkin tavat pysyvät omina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2041
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1658
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1257
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1188
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      155
      1141
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      869
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      40
      862
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      720
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      692
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      658
    Aihe