DarkFear on 39-vuotiaana vielä nuori mies

DarkFani

Jolla on ne elämän parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin että tietäkääkin te se!

29

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynwaan

      Mua vähän ihmetyttää, että mitä ne DarkFearin parhaat nuoruusvuodet, tai siis parhaat vuodet tulevat pitämään sisällään?

      Eihän Darkkiksella ole elämässään mitään muuta kuin työnteko 12 euron tuntipalkalla. Darkkis myöskin taitaa olla töissä kaikki viikonloputkin ja tekevän muutenkin ylitöitä paljon. Kaiken vähän jäljelle jäävän ajan hän käyttää tupakoimiseen ja sonnan suoltamiseen tällä palstalla.

      DarkFear on todennäköisesti myös äärettömän pihi, eikä todennäköisesti koskaan ehdi tai halua nauttia työnsä hedelmistä. Mitkä parhaat nuoruusvuodet tuollaista ihmistä voisi odottaa?

      • sasi-kranssi

        9e päiväpalkalla se on


      • "Mua vähän ihmetyttää, että mitä ne DarkFearin parhaat nuoruusvuodet, tai siis parhaat vuodet tulevat pitämään sisällään? "

        No mitä nyt muillakin ihmisillä ne parhaat nuoruusvuodet pitävät sisällään.

        "Eihän Darkkiksella ole elämässään mitään muuta kuin työnteko 12 euron tuntipalkalla. Darkkis myöskin taitaa olla töissä kaikki viikonloputkin ja tekevän muutenkin ylitöitä paljon. Kaiken vähän jäljelle jäävän ajan hän käyttää tupakoimiseen ja sonnan suoltamiseen tällä palstalla."

        En mä edes polta mitenkään paljoa ja onhan mulla sentään harrastuksiakin elämässä, joten niissäkin kuluu aikaa. Ja onhan tällä palstalla joskus myös ihan hyvätasoisia keskusteluja, niin kyllähän tällä palstalla aika kuluu usein ihan mukavasti hyvien keskustelujen parissa.

        Kyllä sitä aina vaan rahaa ja varallisuutta tarvitsee elämässä olla, sillä eipä sitä voi elämästä ilman rahaa ja varllisuutta oikein mitään nauttia.


      • pitkätukka-68
        DarkFear kirjoitti:

        "Mua vähän ihmetyttää, että mitä ne DarkFearin parhaat nuoruusvuodet, tai siis parhaat vuodet tulevat pitämään sisällään? "

        No mitä nyt muillakin ihmisillä ne parhaat nuoruusvuodet pitävät sisällään.

        "Eihän Darkkiksella ole elämässään mitään muuta kuin työnteko 12 euron tuntipalkalla. Darkkis myöskin taitaa olla töissä kaikki viikonloputkin ja tekevän muutenkin ylitöitä paljon. Kaiken vähän jäljelle jäävän ajan hän käyttää tupakoimiseen ja sonnan suoltamiseen tällä palstalla."

        En mä edes polta mitenkään paljoa ja onhan mulla sentään harrastuksiakin elämässä, joten niissäkin kuluu aikaa. Ja onhan tällä palstalla joskus myös ihan hyvätasoisia keskusteluja, niin kyllähän tällä palstalla aika kuluu usein ihan mukavasti hyvien keskustelujen parissa.

        Kyllä sitä aina vaan rahaa ja varallisuutta tarvitsee elämässä olla, sillä eipä sitä voi elämästä ilman rahaa ja varllisuutta oikein mitään nauttia.

        »No mitä nyt muillakin ihmisillä ne parhaat nuoruusvuodet pitävät sisällään.»

        Ajattelit sit tulevaisuudessa saada paljon pesää kuten muut parhaina nuoruusvuosinaan?


    • DarkFearista en tiedä, mutta minun parhaimmat nuoruusvuoteni taisivat alkaa juuri neljänkympin kynnyksellä.

      • No näinhän se usein onkin, kun siinä neljäkymppisenä monilla alkaakin just ne parhaat nuorusvuodet ja joillakin vasta viisikymppisenä.


      • parhaat-nuoruusvuodet
        DarkFear kirjoitti:

        No näinhän se usein onkin, kun siinä neljäkymppisenä monilla alkaakin just ne parhaat nuorusvuodet ja joillakin vasta viisikymppisenä.

        Mitä nämä parhaat nuoruusvuodet käytännössä pitävät sisällään?


      • parhaat-nuoruusvuodet kirjoitti:

        Mitä nämä parhaat nuoruusvuodet käytännössä pitävät sisällään?

        Parhaat nuoruusvuodet ovat yleensä täynnä ikimuistoisia kokemuksia erilaisissa seikkailuissa, joihin on vihdoin uskaltautunut, kun edessä avautuvaa maailmaa rohkenee alkaa tutkimaan.

        Parhaat nuoruusvuodet ovat itsenäisymisen aikaa, ja sormien polttamista kaikessa sellaisessa, mistä vanhemmat koko lapsuuden ajan varoittelivat, mutta joita rohkenee vihdoin kokeilla itse.

        Parhaat nuoruusvuodet ovat myös sellaisten sydäntäsärkevien tunteiden kokemista, joita ei lapsena taikka nuorempana tiennyt olemassa olevankaan, ja kun niitä tunteita on kerran päässyt kokemaan, ei maailma tunnu enää samalta kuin se oli ennen.

        Parhaiden nuoruusvuosien aikana sanotaan vähitellen entiset ystävyydet irti ja kokeillaan omien jalkojen kantavuutta aivan uudessa ympäristössä ja aivan uusien tuttavuuksien kanssa.

        Parhaiden nuoruusvuosien tapahtumat muokkaavat meitä ja tulevat loppuun asti jakamaan elämämme vuosiin ennen parhaita nuoruusvuosia sekä niiden jälkeiseen aikaan.

        Ikävintä ihmiselle on, jos hän ei ikinä koe parhaita nuoruusvuosiaan, taikka että ne jatkuvat elämän loppuun asti.


    • Onhan se vähän surullista, jos ei voi hyväksyä omaa ikäänsä tai vanhenemistaan. Me kaikki kuitenkin väistämättä vanhenemme ja lopulta kuolemme pois...

      • pitkätukka-68

        No no, äläs mee asioiden edelle. Minäkin alan olla vasta puolessavälissä.


      • Joo mutta sitähän on neljäkymppiset vielä nuoria, kun varsinkin nykyaikana se ihmisten keskimääräinen elinikä on noussut huomattavasti menneistä ajoista ja yleensä se elinikä nousee tulevaisuudessa yhä enemmän. Eli neljäkymppiset eivät ole vielä edes puolessa välissä elämäänsä, jos laskee sen, että nykyajan neljäkymppisillä on erittäin hyvät mahdollisuudet elää jopa yli yhdeksänkymppiseksi.


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo mutta sitähän on neljäkymppiset vielä nuoria, kun varsinkin nykyaikana se ihmisten keskimääräinen elinikä on noussut huomattavasti menneistä ajoista ja yleensä se elinikä nousee tulevaisuudessa yhä enemmän. Eli neljäkymppiset eivät ole vielä edes puolessa välissä elämäänsä, jos laskee sen, että nykyajan neljäkymppisillä on erittäin hyvät mahdollisuudet elää jopa yli yhdeksänkymppiseksi.

        Nelikymppiset ovat keskimäärin puolessa välissä elämäänsä. Tämä selittyy ihan sillä, että Suomessa naisten keskimääräinen elinikä on 84 ja miesten 78 vuotta. Täten 42-vuotias nainen tai 39-vuotias mies on keskimääräisesti keski-ikäinen.

        Nuori sitä vastoin on erilaisten määritelmien mukaan jotain hieman muuta:
        " YK määrittelee nuoriksi kaikki 15–24-vuotiaat ja Suomen nuorisolain mukaan nuoria ovat kaikki alle 29-vuotiaat."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuoruus


      • palstalutka kirjoitti:

        Nelikymppiset ovat keskimäärin puolessa välissä elämäänsä. Tämä selittyy ihan sillä, että Suomessa naisten keskimääräinen elinikä on 84 ja miesten 78 vuotta. Täten 42-vuotias nainen tai 39-vuotias mies on keskimääräisesti keski-ikäinen.

        Nuori sitä vastoin on erilaisten määritelmien mukaan jotain hieman muuta:
        " YK määrittelee nuoriksi kaikki 15–24-vuotiaat ja Suomen nuorisolain mukaan nuoria ovat kaikki alle 29-vuotiaat."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuoruus

        Tämä oli vasta keskimääräinen elinikä ja kuten sanoinkin sen, että tänä päivänä yhä useampi elää yli kahdeksankymppiseksi ja jopa yli yhdeksänkymppiseksi asti. Lisäksi myös elinikä yleensä nousee seuraavilla sukupolvilla. Eikä se keski-ikä tarkoita sitä, että se olisi just se ikä, jolloin ollaan ns. puolessa välissä elämää.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe