orotdoksinen venäläistyminen..

..näin aamutuimaan on huimaa..kja kivaa..mun pitää vaan löytää piilotertu kossupullo täältä kämpästä..hähä yksiö perllllkkk..on helppo löytää..nioooottt..

10

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paade.paade.vaan

Se vähän häikkää, kun kosanderiin on niin moni on menehtynyt. No kesällä kosanderipullosta oli läikkyny tasaisen koivunkannon päähän.
      Mustat murkut aattelivat ottaa siinä ilmaiset kännit. Poloisia oli yli tusinan kuollut ennenkuin kuiva pasaatituuli haihdutti iloliemen pois.
      Liikaa niiden promiskuiteettitasoille.

• Mustille murkuille makeeaa. Tiedpn kossusta tlee vahvat kännit..en oo vieläkään selvitynyt. vettu viides päiovä..

• a-no

Taloyhtiön tsasouna lämmitetään tällä viikolla poikkeuksellisesti torstaina ja perjantaina, johtuen pyhäinmiestenpäivästä. Perjantain vuorot siirtyvät torstaiksi ja lauantain vuorot perjantaiksi. Muutoksista voi tarkemmin kysellä Uspenskin Katedraalin apotilta, metropoliitta Johannekselta.

• OOn vieläkin kännissä kännissä ei mennä saunaan.

• hohottaja-Mike

pääsiäiskä'nni menmossa
      en ees näe kunnolla huhuh kunon känni

• Mulla oli esipääsiäiskänni joka päätty eilen oikeastaan tasotteluun. Kuten pääsiäiskaljapaastokin. Tänään on 9 olutta ja kaksi neloslonkeroa. jos illalla uskaltaa ottaa ei tuu painajaisia.

• vvvahvaaviiniä

oon ajatellu että kun on ppäääsiäienn niin piilotan suklaa munia kämpäään sinnee tänne koritllisen ja sitten odotan vähän aikaa j a sitten alan etsiä ku olen únohtanu missä ne munat o

• Semmosta ortodoksista kirkkoviiniä vai valamon viskii? minä en munia ole ostanut, eikä puput mulle piilotaneetkaan, omat on jo housuissa. katsoin pääsiäisohjelmia ja pohdin iltaohjelmaa. Olutta vaan? Vai maalasinko ikonin?

• kovajanoDimitrillä

pitkä matka vielä meillä tuohon Dimitri Sjöbergiin, joka joi 2 litraa kossua joka päivä kymmenen vuoden ajan =:-|

• Dimitrillä oli kova viinanjanoo..sano. Ite alkaa viina kyllästyttää vaikka nyt olusia vaan vetänyt ja nelosen lonkeroita. Potuttaa kyllä nekin ja hupenevat rahat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      83
      4243
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3523
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      192
      1912
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1756
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1747
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1744
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1597
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18