..näin aamutuimaan on huimaa..kja kivaa..mun pitää vaan löytää piilotertu kossupullo täältä kämpästä..hähä yksiö perllllkkk..on helppo löytää..nioooottt..
orotdoksinen venäläistyminen..
10
124
Vastaukset
- paade.paade.vaan
Se vähän häikkää, kun kosanderiin on niin moni on menehtynyt. No kesällä kosanderipullosta oli läikkyny tasaisen koivunkannon päähän.
Mustat murkut aattelivat ottaa siinä ilmaiset kännit. Poloisia oli yli tusinan kuollut ennenkuin kuiva pasaatituuli haihdutti iloliemen pois.
Liikaa niiden promiskuiteettitasoille. Mustille murkuille makeeaa. Tiedpn kossusta tlee vahvat kännit..en oo vieläkään selvitynyt. vettu viides päiovä..
- a-no
Taloyhtiön tsasouna lämmitetään tällä viikolla poikkeuksellisesti torstaina ja perjantaina, johtuen pyhäinmiestenpäivästä. Perjantain vuorot siirtyvät torstaiksi ja lauantain vuorot perjantaiksi. Muutoksista voi tarkemmin kysellä Uspenskin Katedraalin apotilta, metropoliitta Johannekselta.
- hohottaja-Mike
pääsiäiskä'nni menmossa
en ees näe kunnolla huhuh kunon känniMulla oli esipääsiäiskänni joka päätty eilen oikeastaan tasotteluun. Kuten pääsiäiskaljapaastokin. Tänään on 9 olutta ja kaksi neloslonkeroa. jos illalla uskaltaa ottaa ei tuu painajaisia.
- vvvahvaaviiniä
oon ajatellu että kun on ppäääsiäienn niin piilotan suklaa munia kämpäään sinnee tänne koritllisen ja sitten odotan vähän aikaa j a sitten alan etsiä ku olen únohtanu missä ne munat o
Semmosta ortodoksista kirkkoviiniä vai valamon viskii? minä en munia ole ostanut, eikä puput mulle piilotaneetkaan, omat on jo housuissa. katsoin pääsiäisohjelmia ja pohdin iltaohjelmaa. Olutta vaan? Vai maalasinko ikonin?
- kovajanoDimitrillä
pitkä matka vielä meillä tuohon Dimitri Sjöbergiin, joka joi 2 litraa kossua joka päivä kymmenen vuoden ajan =:-|
Dimitrillä oli kova viinanjanoo..sano. Ite alkaa viina kyllästyttää vaikka nyt olusia vaan vetänyt ja nelosen lonkeroita. Potuttaa kyllä nekin ja hupenevat rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834243- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581