evoluutiomyytti

evoluutio.on.pelleilyä

12

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin mitä osaa?

      Valehdella?

      Säälittävää, kuoleman kourissa kieriskelevän lahkon räpistelyä. Kirjoitin jo vuosia sitten että adventtikirkon valinta nuoren maan kreationismiin tulee olemaan tuhon tie ja tällaiset säälittävät kirjoitukset ovat mainio todiste siitä.

      Nyt noiden idioottien kaikki aika menee samaan kuin Pekka Reinikaisella.

      • pyhpyh22561

        Kyllähän se bushmanni valehdella osaa.


    • Raamatussa sanotaan selvästi, että tuli ilta ja tuli aamu, yksi päivä. Raamatun luomiskertomusta ei siis mitenkään saa sovitettua biljoonien vuosien kanssa. Miksi Jumala asetti 24 tunnin mittaisen sapatin päivän seitsemännen päivän muistoksi, jos seitsemäs päivä todellisuudessa oli vuosimiljoonia?

      • >>> Raamatussa sanotaan selvästi, että tuli ilta ja tuli aamu, yksi päivä. Raamatun luomiskertomusta ei siis mitenkään saa sovitettua biljoonien vuosien kanssa. Miksi Jumala asetti 24 tunnin mittaisen sapatin päivän seitsemännen päivän muistoksi, jos seitsemäs päivä todellisuudessa oli vuosimiljoonia? >>>

        Etkö tosiaan ymmärrä että miksi?

        Olisiko siksi, että raamattu on kasa homeisia myyttejä ja tarinoita muinaisten paimentolaisten haaveista siitä, että millainen yliluonnollisen mielikuvituskaverin he olisivat halunneet olevan olemassa?

        Vaikka tuo ensimmäisessä viestissä linkitetty juttu on lapsellinen ja typerä, niin se silti pitää sisällään totuuden siemenen, eli mikäli haluat olla tänä päivänä jonkun mielikuvitukaverin ystävä, niin sinun on pakko hylätä todellisuus ja uskoa sokeasti siihen, mitä jokin homehtunut myyttikokoelma kertoo.

        Eli jos olisit kalevalaisti, niin sinun olisi pakko vain uskoa, että kaikki sai alkun sa sotkan munasta juuri siten kuin Kalevala kertoo.

        Jos olet hindu niin on vain sokeasti uskottava kuten heidän uskontonsa pyhät höpinät kertovat.

        Jos olet kristitty, niin on vain uskottava mitä sen myytit kertovat, sokeasti ja todellisuus hyläten.

        Siksipä uskonnot kuolevat, sellaiset jotka ovat todellisuuden kanssa ristiriidassa, koska niin on aina ollut ja niin on aina oleva. Sen kertoo meille kuolleiden jumalien ja hylättyjen uskontojen hautausmaa.

        Vaikka kristittyjä on nyt miljardeja, niin sillä ei ole mitään merkitystä jos uskonto muuttuu todellisuuden suhteen epärelevantiksi, niin silloin se kuolee pois viimeisen kannattajan mukana.

        Jokainen uskonto, joka on ollut vahvuutensa ja elinvoimansa huipulla, on koettanut vastustaa tosiasioita vaikka millä keinoilla, mutta tosiasiat ovat aina voittaneet ja uskonto on aina hävinnyt.

        Maailmassa on ollut sellaisia uskontoja, joilla on ollut suhteessa paljon enemmän kannattajia kuin nyt suurimmallaan uskonnolla ja kun se uskonto muuttui sellaiseksi, että sen kannattajat huomasivat sen olevan todellisuuden kanssa ristiriidassa, se kuoli pois. Tämä pitäisi jokaisen sellaisen pölkkypään ja pölvästin muistaa, joka saa jonkin uskonnon avulla kuukausittaisen elantonsa.


      • Exap

        "Raamatussa sanotaan selvästi, että tuli ilta ja tuli aamu, yksi päivä. Raamatun luomiskertomusta ei siis mitenkään saa sovitettua biljoonien vuosien kanssa. Miksi Jumala asetti 24 tunnin mittaisen sapatin päivän seitsemännen päivän muistoksi, jos seitsemäs päivä todellisuudessa oli vuosimiljoonia?"

        Jaa, kerropa mitenkäs se ilta ja aamu tuli päiviä ennen kuin aurinko luotiin ?

        Nooh, ei olla pikkutarkkoja. Sovitaan, että se oli sitten 24 tuntia.

        Ja sellaisen yhden päivän aikana se Aatu-setä sitten nimesi miljoonia eläinlajeja, niinkö ?

        Ai eikö ? No, 86400 sekuntia saattoi olla tuohon hieman silleen lyhyehkö aika. Mutta siitä varmasti olemme samaa mieltä, että miljoonat eläinlajit kuitenkin nimettiin ennen ensimmäistä sapattia, koska ne nimettiin ennen Eevan tekemistä, eikö vaan ?

        Ai eikö taaskaan ? No voi tokkiisa. No mitenkäs sitten sijoitat 1 Moos 1 ja 2 yhteen ?

        Ai että ei tarvitse sijoittaa, vaikka ne molemmat muka-kertovat samasta muka-7-päivän-luomisesta ?

        Vai niin.

        Eikähän olisi aika silleen pitää se turpavärkki tukossa noista pölvästien kretupellejen harhoista, jollei kerran vastauksia ole antaa kuin apteekin hyllyltä näihin ihan helppoihin kysymyksiin.


      • pyhpyh22561
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Raamatussa sanotaan selvästi, että tuli ilta ja tuli aamu, yksi päivä. Raamatun luomiskertomusta ei siis mitenkään saa sovitettua biljoonien vuosien kanssa. Miksi Jumala asetti 24 tunnin mittaisen sapatin päivän seitsemännen päivän muistoksi, jos seitsemäs päivä todellisuudessa oli vuosimiljoonia? >>>

        Etkö tosiaan ymmärrä että miksi?

        Olisiko siksi, että raamattu on kasa homeisia myyttejä ja tarinoita muinaisten paimentolaisten haaveista siitä, että millainen yliluonnollisen mielikuvituskaverin he olisivat halunneet olevan olemassa?

        Vaikka tuo ensimmäisessä viestissä linkitetty juttu on lapsellinen ja typerä, niin se silti pitää sisällään totuuden siemenen, eli mikäli haluat olla tänä päivänä jonkun mielikuvitukaverin ystävä, niin sinun on pakko hylätä todellisuus ja uskoa sokeasti siihen, mitä jokin homehtunut myyttikokoelma kertoo.

        Eli jos olisit kalevalaisti, niin sinun olisi pakko vain uskoa, että kaikki sai alkun sa sotkan munasta juuri siten kuin Kalevala kertoo.

        Jos olet hindu niin on vain sokeasti uskottava kuten heidän uskontonsa pyhät höpinät kertovat.

        Jos olet kristitty, niin on vain uskottava mitä sen myytit kertovat, sokeasti ja todellisuus hyläten.

        Siksipä uskonnot kuolevat, sellaiset jotka ovat todellisuuden kanssa ristiriidassa, koska niin on aina ollut ja niin on aina oleva. Sen kertoo meille kuolleiden jumalien ja hylättyjen uskontojen hautausmaa.

        Vaikka kristittyjä on nyt miljardeja, niin sillä ei ole mitään merkitystä jos uskonto muuttuu todellisuuden suhteen epärelevantiksi, niin silloin se kuolee pois viimeisen kannattajan mukana.

        Jokainen uskonto, joka on ollut vahvuutensa ja elinvoimansa huipulla, on koettanut vastustaa tosiasioita vaikka millä keinoilla, mutta tosiasiat ovat aina voittaneet ja uskonto on aina hävinnyt.

        Maailmassa on ollut sellaisia uskontoja, joilla on ollut suhteessa paljon enemmän kannattajia kuin nyt suurimmallaan uskonnolla ja kun se uskonto muuttui sellaiseksi, että sen kannattajat huomasivat sen olevan todellisuuden kanssa ristiriidassa, se kuoli pois. Tämä pitäisi jokaisen sellaisen pölkkypään ja pölvästin muistaa, joka saa jonkin uskonnon avulla kuukausittaisen elantonsa.

        Darwinismi on homeinen myytti.


      • pyhpyh256156
        Exap kirjoitti:

        "Raamatussa sanotaan selvästi, että tuli ilta ja tuli aamu, yksi päivä. Raamatun luomiskertomusta ei siis mitenkään saa sovitettua biljoonien vuosien kanssa. Miksi Jumala asetti 24 tunnin mittaisen sapatin päivän seitsemännen päivän muistoksi, jos seitsemäs päivä todellisuudessa oli vuosimiljoonia?"

        Jaa, kerropa mitenkäs se ilta ja aamu tuli päiviä ennen kuin aurinko luotiin ?

        Nooh, ei olla pikkutarkkoja. Sovitaan, että se oli sitten 24 tuntia.

        Ja sellaisen yhden päivän aikana se Aatu-setä sitten nimesi miljoonia eläinlajeja, niinkö ?

        Ai eikö ? No, 86400 sekuntia saattoi olla tuohon hieman silleen lyhyehkö aika. Mutta siitä varmasti olemme samaa mieltä, että miljoonat eläinlajit kuitenkin nimettiin ennen ensimmäistä sapattia, koska ne nimettiin ennen Eevan tekemistä, eikö vaan ?

        Ai eikö taaskaan ? No voi tokkiisa. No mitenkäs sitten sijoitat 1 Moos 1 ja 2 yhteen ?

        Ai että ei tarvitse sijoittaa, vaikka ne molemmat muka-kertovat samasta muka-7-päivän-luomisesta ?

        Vai niin.

        Eikähän olisi aika silleen pitää se turpavärkki tukossa noista pölvästien kretupellejen harhoista, jollei kerran vastauksia ole antaa kuin apteekin hyllyltä näihin ihan helppoihin kysymyksiin.

        No nyt exap sitten todistaa olevansa puhtaasti Jumalan hylännyt luopio. Tulihan se sieltä vihdoinkin. Ei tarvitse siis enää kenenkään ajatella, että exap olisi uskova.


      • pyhpyh22561 kirjoitti:

        Darwinismi on homeinen myytti.

        >>> Darwinismi on homeinen myytti. >>>

        Evoluutioteoria on ehkäpä vahvin ja parhaiten todistettu tieteellinen teoria maailmassa ja se on mm. modernin biologian ja modernin lääketieteen kivijalka. Siksi sitä opetetaan maailman kouluissa ja yliopistoissa ja tullaan opettamaan vielä siinäkin vaiheessa kun adventtikirkkoa ei muista enää kukaan.


      • Exap kirjoitti:

        "Raamatussa sanotaan selvästi, että tuli ilta ja tuli aamu, yksi päivä. Raamatun luomiskertomusta ei siis mitenkään saa sovitettua biljoonien vuosien kanssa. Miksi Jumala asetti 24 tunnin mittaisen sapatin päivän seitsemännen päivän muistoksi, jos seitsemäs päivä todellisuudessa oli vuosimiljoonia?"

        Jaa, kerropa mitenkäs se ilta ja aamu tuli päiviä ennen kuin aurinko luotiin ?

        Nooh, ei olla pikkutarkkoja. Sovitaan, että se oli sitten 24 tuntia.

        Ja sellaisen yhden päivän aikana se Aatu-setä sitten nimesi miljoonia eläinlajeja, niinkö ?

        Ai eikö ? No, 86400 sekuntia saattoi olla tuohon hieman silleen lyhyehkö aika. Mutta siitä varmasti olemme samaa mieltä, että miljoonat eläinlajit kuitenkin nimettiin ennen ensimmäistä sapattia, koska ne nimettiin ennen Eevan tekemistä, eikö vaan ?

        Ai eikö taaskaan ? No voi tokkiisa. No mitenkäs sitten sijoitat 1 Moos 1 ja 2 yhteen ?

        Ai että ei tarvitse sijoittaa, vaikka ne molemmat muka-kertovat samasta muka-7-päivän-luomisesta ?

        Vai niin.

        Eikähän olisi aika silleen pitää se turpavärkki tukossa noista pölvästien kretupellejen harhoista, jollei kerran vastauksia ole antaa kuin apteekin hyllyltä näihin ihan helppoihin kysymyksiin.

        >>> Eikähän olisi aika silleen pitää se turpavärkki tukossa noista pölvästien kretupellejen harhoista, >>>

        Ei suinkaan. Minusta on hienoa, että kreationistit selkeästi osoittavat, että miten typerästä taikauskosta kristinuskossakin on kysymys. He ovat rehellisiä kun taas sinä et ole, kun sinä koetat uskotella itsellesi ja muille, että siinä hevonpaskassa olisi oikeasti jotain järkevää.

        Sinä koetat lukea sen taikauskoisen potaskan joksikin muuksi kuin mitä siellä lukee.

        Kreationistit lukevat sieltä juuri sen mitä siellä lukee ja se on minusta oikein mukavaa, koska se osoittaa, että sinä et osaa lukea niitä myyttejä kuten siellä sanotaan, vaan koetat tulkita ja nähdä siellä jotain muuta.

        Siellä todellakin lukee aivan juuri kuten kreationisti lukee ja siinähän ei ole mitään järkeä eikä mitään relevanttia vuonna 2017, eli kyse on typerästä taikauskosta, joka on juuri niin naurettavaa kuin mitä kreationistit osoittavat sen olevan.


      • Exap
        pyhpyh256156 kirjoitti:

        No nyt exap sitten todistaa olevansa puhtaasti Jumalan hylännyt luopio. Tulihan se sieltä vihdoinkin. Ei tarvitse siis enää kenenkään ajatella, että exap olisi uskova.

        "Ei tarvitse siis enää kenenkään ajatella, että exap olisi uskova."

        Juu, se on ollut ihan vapaaehtoista tähänkin asti. Ei ole ollut pakko.

        Ja en tosiaankaan ole nuorenmaankreationismiuskova. Uskova sinänsä on taas ihan eri juttu, kuin kretupelleuskova.


    • yökyökyök267262

      Kaikki Jumalan ja luomisen vastustajat joutavat helvetin tuleen.

      • >>> Kaikki Jumalan ja luomisen vastustajat joutavat helvetin tuleen. >>>>

        Voi voi. MIlloin sinä opit, että homeisten myyttien sisällöllä ei kannata pelotella ajatteluun taipuvaisia ihmisiä. Se on aivan yhtä tehokasta kuin pelotella aikuista joulupukilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe