Hei,
Sairastuin keväällä 2016 aivoverenvutoon. Oulussa Oyssissa leikattiin nopeasti. En muista itse tuosta ajasta niin kuin ennen menneisyydestäni paljon mitään. Lapseni äiti tuli tyttäreni kanssa mua tapaamaan leikkauksen jälkeen. Olin nähnyt heidät ja tunnistanut...hyvä juttu sinänsä...nyt marraskuun 4pv 2017 asun yksin Oulussa. Tyttäreni on mun luona joka toinen viikko yhden yön...tiedän että silläkin vaatii tottua taas isiin hetken aikaa. Näkö on jo parempi kuin aluksi. Toinen silmä oli sokea ja toisella näki vähän...paranee vielä ajan kanssa. Ensi keväällä odotan että näkö on jo hyvä...jos ei parane tästä enempää niin tämäkin riittää mulle. Perustan yhtiön uudelleen toukokuussa 2018. Pienemmällä mittakaavalla kuin edellisen. Tiedän että sillä on kysyntää ja se mitä saan siitä on pelkkää plussaa...haha...näitä mietitään sitten keväällä. Vielä kuntoudutaan rauhassa. Neuropsykologi, Puhe- ja Toimintaterapeutti käy mun luona viikoittain lokakuun loppuun ensi vuonna. Uskon että sitten näen jos en jo alkukesästä, sen mitä on nähtävissä. Muistia voi harjoittaa ja ainahan saa kännykälle ylös kaikki tärkeät...
Aivoverenvuoto.
Rosteri74
1
204
Vastaukset
Tsemppiä toipumiseen! Muista et pienin askelin eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329