Hei,
Sairastuin keväällä 2016 aivoverenvutoon. Oulussa Oyssissa leikattiin nopeasti. En muista itse tuosta ajasta niin kuin ennen menneisyydestäni paljon mitään. Lapseni äiti tuli tyttäreni kanssa mua tapaamaan leikkauksen jälkeen. Olin nähnyt heidät ja tunnistanut...hyvä juttu sinänsä...nyt marraskuun 4pv 2017 asun yksin Oulussa. Tyttäreni on mun luona joka toinen viikko yhden yön...tiedän että silläkin vaatii tottua taas isiin hetken aikaa. Näkö on jo parempi kuin aluksi. Toinen silmä oli sokea ja toisella näki vähän...paranee vielä ajan kanssa. Ensi keväällä odotan että näkö on jo hyvä...jos ei parane tästä enempää niin tämäkin riittää mulle. Perustan yhtiön uudelleen toukokuussa 2018. Pienemmällä mittakaavalla kuin edellisen. Tiedän että sillä on kysyntää ja se mitä saan siitä on pelkkää plussaa...haha...näitä mietitään sitten keväällä. Vielä kuntoudutaan rauhassa. Neuropsykologi, Puhe- ja Toimintaterapeutti käy mun luona viikoittain lokakuun loppuun ensi vuonna. Uskon että sitten näen jos en jo alkukesästä, sen mitä on nähtävissä. Muistia voi harjoittaa ja ainahan saa kännykälle ylös kaikki tärkeät...
Aivoverenvuoto.
Rosteri74
1
216
Vastaukset
Tsemppiä toipumiseen! Muista et pienin askelin eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers544508Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt863691Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463151Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396