Hei,
Sairastuin keväällä 2016 aivoverenvutoon. Oulussa Oyssissa leikattiin nopeasti. En muista itse tuosta ajasta niin kuin ennen menneisyydestäni paljon mitään. Lapseni äiti tuli tyttäreni kanssa mua tapaamaan leikkauksen jälkeen. Olin nähnyt heidät ja tunnistanut...hyvä juttu sinänsä...nyt marraskuun 4pv 2017 asun yksin Oulussa. Tyttäreni on mun luona joka toinen viikko yhden yön...tiedän että silläkin vaatii tottua taas isiin hetken aikaa. Näkö on jo parempi kuin aluksi. Toinen silmä oli sokea ja toisella näki vähän...paranee vielä ajan kanssa. Ensi keväällä odotan että näkö on jo hyvä...jos ei parane tästä enempää niin tämäkin riittää mulle. Perustan yhtiön uudelleen toukokuussa 2018. Pienemmällä mittakaavalla kuin edellisen. Tiedän että sillä on kysyntää ja se mitä saan siitä on pelkkää plussaa...haha...näitä mietitään sitten keväällä. Vielä kuntoudutaan rauhassa. Neuropsykologi, Puhe- ja Toimintaterapeutti käy mun luona viikoittain lokakuun loppuun ensi vuonna. Uskon että sitten näen jos en jo alkukesästä, sen mitä on nähtävissä. Muistia voi harjoittaa ja ainahan saa kännykälle ylös kaikki tärkeät...
Aivoverenvuoto.
Rosteri74
1
244
Vastaukset
Tsemppiä toipumiseen! Muista et pienin askelin eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131650
- 1051185
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49969
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870- 128867
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709