Alkaa suurin sota sitten II:n maailmasodan

888onSuurin

Aivan pian Hizbollah ampuu tuhansia ohjuksia kohti Israelia ( suurin osa on Venäjän alkuperää, Putinin suunnitelmaa) , osa omaa nelinkertaisen äänennopeuden .
Israel vastaa rajusti, kaikella arsenaalilla. Damascos tuhotaan täysin. Assadin valta loppuu.
Mitä sitten! En halua spekuloida .
Kuitenkin saattaa tulla satojatuhansia jopa miljoonia uhreja.
Tämä ei ole kuitenkaan Harmageddon eikä Googin sota mutta seuraava on.

27

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS--

      Jospa et spekuloisi ollenkaan

      • Suomi.Kaunotar

        Nuo väärät profeetat eivät usko että myös heidät kerran sanoista tuomitaan.

        USA pyrkii nyt lietsomaan Venäjän vastaisuutta jotta sen sotatoimet olisivat sillä muka perusteltuja.


    • 888onSuurin

      Tähän ei nyt liity mitenkään USA .
      Tämä on Hizbollahin ja Israelin välinen ohjus sota.

      • sotako

        zionisti listii,
        gettoon,
        tuhat naista ja lasta,
        kaukaa,
        turvasta...


      • ttgyyjuju
        sotako kirjoitti:

        zionisti listii,
        gettoon,
        tuhat naista ja lasta,
        kaukaa,
        turvasta...

        Hamas käyttää siviilejä ihmiskilpinä joten jokunen siviilikin kuolee kostoiskussa samalla kun Israeliin lähetetään ohjuksia siiviilikohteisiin.
        Muslimijihadisti yrittää päästä tunneleista hyökkäämään suoraan siviilien kimpppuun joten jotenkin on vastattava. Islamin mukaan sodissa kuolleet ovat ihailtuja joten ei hätää.


      • JuutalaistenHäpäisemä
        sotako kirjoitti:

        zionisti listii,
        gettoon,
        tuhat naista ja lasta,
        kaukaa,
        turvasta...

        Katoppas! S24 poisti juutalaisten väkivallan uhrin kirjoituksen!

        Aller-S24-media on Ruotsin juutalaisten omistuksessa.

        Tää oli nyt kyllä aika paksua. Kirjoitus oli asiallinen. Kaikenlaiset asiattomat "zionistit murhaa!" viestit Aller sallii julkaista, muttei silloin kun joku kirjoittaa ihan suoraa faktaa.

        Mutta otan tämän todisteena siitä että juutalaiset vaiensivat minut. Luuletteko te, että nyt vaikenen ja että enää koskaan omalta puoleltani yrittäisin osoittaa ystävyyttä teitä kohtaan? Nyt vasta alankin tuoda niitä faktoja esiin.

        Tällä tosiasialla mennään.


      • hyhhh
        JuutalaistenHäpäisemä kirjoitti:

        Katoppas! S24 poisti juutalaisten väkivallan uhrin kirjoituksen!

        Aller-S24-media on Ruotsin juutalaisten omistuksessa.

        Tää oli nyt kyllä aika paksua. Kirjoitus oli asiallinen. Kaikenlaiset asiattomat "zionistit murhaa!" viestit Aller sallii julkaista, muttei silloin kun joku kirjoittaa ihan suoraa faktaa.

        Mutta otan tämän todisteena siitä että juutalaiset vaiensivat minut. Luuletteko te, että nyt vaikenen ja että enää koskaan omalta puoleltani yrittäisin osoittaa ystävyyttä teitä kohtaan? Nyt vasta alankin tuoda niitä faktoja esiin.

        Tällä tosiasialla mennään.

        Mitä ihmettä on tapahtunut? kerro lisää ongelmistasi ja juutalaisten murhaamissuunnitelmista.
        pommiako kyhäilet vai? uutispommiako vain?


      • KatosTaasKTS
        hyhhh kirjoitti:

        Mitä ihmettä on tapahtunut? kerro lisää ongelmistasi ja juutalaisten murhaamissuunnitelmista.
        pommiako kyhäilet vai? uutispommiako vain?

        Mistä minun ongelmistani ja juutalaisten murhaamissuunnitelmistani?

        Väitätkö julkisessa mediassa että suunnittelisin juutalaisten murhaamista?

        Mihin perustat väitteesi että suunnittelisin pommi-iskua juutalaisia vastaan?

        Kato KTS!
        .


    • mitäshuutelet

      Minä olen sitä mieltä, että "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa". Pitää ensin ajatella, mitä jo on tapahtunut, ottaa historia ja lähihistoria huomioon ja sitten miettiä nykyisten tekojen seurauksia.

      • PerättömilleSyytöksille

        Selvä. Ilmaiset mielipiteenäsi, että jokin lähihistoria, jota et erittele, esim. oikeuttaisi juutalaiset rikoksiin täysin satunnaisia kristittyjä vastaan. Tuohon viittaa lauseesi: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan."

        Vai väitätkö siis minun syyllistyneen lähihistoriassa johonkin juutalaisvastaiseen toimintaan (jota et erittele) ja että heidän suunnaltaan kokemani rikokset olisivatkin siis juutalaisten suora vastaus väittämiisi minun rikoksiini juutalaisia vastaan?

        Minulla on kylläkin lähihistoriastani ihan toinen käsitys.

        Kuka sinulle on tuollaisen "lähihistorian" kertonut?

        Kato tätä Kooteeässä!


      • Jubba
        PerättömilleSyytöksille kirjoitti:

        Selvä. Ilmaiset mielipiteenäsi, että jokin lähihistoria, jota et erittele, esim. oikeuttaisi juutalaiset rikoksiin täysin satunnaisia kristittyjä vastaan. Tuohon viittaa lauseesi: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan."

        Vai väitätkö siis minun syyllistyneen lähihistoriassa johonkin juutalaisvastaiseen toimintaan (jota et erittele) ja että heidän suunnaltaan kokemani rikokset olisivatkin siis juutalaisten suora vastaus väittämiisi minun rikoksiini juutalaisia vastaan?

        Minulla on kylläkin lähihistoriastani ihan toinen käsitys.

        Kuka sinulle on tuollaisen "lähihistorian" kertonut?

        Kato tätä Kooteeässä!

        Puhut ihan höpöjä tuossa ensimmäisessä kappaleessa. Oletko yhtään katsonut millaiseen viestiin mitäshuutelet on vastannut?


    • >Kuitenkin saattaa tulla satojatuhansia jopa miljoonia uhreja.

      Sodassa jonka toinen osapuoli on muutaman kymmenen tuhannen hengen šiiajärjestö? Niin varmaan juu. 🤥

    • 888onSuurin

      Sota luonnollisesti laajenee ja moni islamilainen maa ja järjestö ja tulee mukaan

      reperuutikallio:
      "Sodassa jonka toinen osapuoli on muutaman kymmenen tuhannen hengen šiiajärjestö? Niin varmaan juu"

      • näin-on-kirjoitettu-

        Jooel 3:4->"Mitä on teillä sanomista minulle, teilläkin, Tyyro ja Siidon ja kaikki filistealaisten alueet (Gazan kaista hamas )? Tahdotteko te kostaa minulle, mitä minä olen tehnyt, vai itse tehdä minulle jotakin? Nopeasti, kiiruusti minä annan koston kohdata teidän päätänne siitä, mitä olette tehneet, te, jotka olette ottaneet minun hopeani ja kultani, vieneet minun ihanat kalleuteni temppeleihinne sekä myyneet Juudan ja Jerusalemin lapsia jaavanilaisille, poistaaksenne heidät kauas omalta maaltansa. Katso, minä herätän heidät liikkeelle siitä paikasta, johon te olette heidät myyneet, ja annan koston teostanne kohdata teidän päätänne: minä myyn teidän poikianne ja tyttäriänne Juudan poikien käsiin, ja he myyvät ne sabalaisille, kaukaiselle kansalle. Sillä Herra on puhunut.

        Julistakaa tämä pakanakansain seassa, alkakaa pyhä sota, innostakaa sankareita, lähestykööt, hyökätkööt kaikki soturit.

        Takokaa vantaanne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi. Sanokoon heikko: "Minä olen sankari."

        Käykää avuksi, tulkaa, kaikki kansakunnat joka taholta. He kokoontuvat sinne. Anna, Herra, sankariesi astua sinne alas. Lähtekööt liikkeelle, hyökätkööt kansakunnat Joosafatin laaksoon (= Harmagedoniin); sillä siellä hän istuu tuomitsemassa kaikkia pakanakansoja, joka taholta tulleita. Lähettäkää sirppi, sillä sato on kypsynyt. Tulkaa polkemaan, sillä kuurna on täynnä ja kuurna-altaat pursuvat ylitse; sillä heidän pahuutensa on suuri. Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaaksossa! Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa. Aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.

        Herra ärjyy Siionista ja antaa äänensä kuulua Jerusalemista, ja taivaat ja maa järkkyvät; mutta Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi. Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkoissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson.

        Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa.

        Mutta Juuda on oleva asuttu iankaikkisesti ja Jerusalem polvesta polveen. Ja minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta, josta en ole heitä puhtaiksi julistanut. Ja Herra on asuva Siionissa


    • Tai sitten Hizbollah vastaan Saudi-Arabia.

      • 888onSuurin

        Sekin paljon todennäköistä että Saudeille on hyötyä että iskee Israelin kanssa Syyriaan. Häviäjä on ainakin Putin jonka ura ehkä loppuu tähän virheeseen .


      • rrrrftttttf
        888onSuurin kirjoitti:

        Sekin paljon todennäköistä että Saudeille on hyötyä että iskee Israelin kanssa Syyriaan. Häviäjä on ainakin Putin jonka ura ehkä loppuu tähän virheeseen .

        Tuskin Putinin ura mihinkään loppuu, pikkusotaan.


    • rdupoliii

      Onko tarkempaa ajankohtaa selvitetty? Kellonaika? Jos ei tapahdu kuukauden sisällä niin onko kyseessä väärä hälytys?

      • HimppaHellareista

        Kyseessä on ainakin Pyhän Hengen pilkka.

        Aloittaja esiintyy PH:n sanansaattajana / profeettana, alentaen Jumalan Pyhän Hengen arvovaltaa ja luotettavuutta toden puhumisessa.

        Helluntailaisuus on USA:n vapaamuurareiden & Ku Klux Klanin 1800-luvun lopulla luoma ja perustama lumeuskonto, jonka kaikki opit perustuvat yli kymmeneen, kristinuskon kieltämiin okkultistisiin harhaoppeihin.

        Vapaamuurariuden korkein, 33. aste / askel on avoin saatananpalvonta.

        Samaan oppiin perustuvat alkoholistien AA-seuran opit. AA::n tunnuksessa näkyy mm. nurinpäin känbetty risti.
        .


    • bkshdgdgfg

      Libanon ( lue Hizbollah ) on julistanut sodan Saudi-Arabialle. On syytä muistaa tässä kohtaa, että Hizbollah on Iranin Proxy ja toimii sen lukuun sekä ehdoin. Näin ollen tätä kautta ovat (yllätys yllätys) vastakkain siis epäsuorasti Iran ja Saudi-Arabia, jotka ovat vihollismielisissä väleissä muutenkin.

      Israel ei suoranaisesti liity asiaan, mutta voidaan yrittää vetää/provosoida mukaan mahdolliseen konfliktiin jossain muodossa. Kynnys Israelin haastamiseen täysimittaiseen sotaan on kuitenkin korkea, siksikin että se on sotilaallisesti voimakas, sekä sen lisäksi ydinasevaltio.

      • rffrfrrfrfrdede

        Mielenkiintoista...missä niin lukee? Henkilökohataisesti Israelin pitäisikin pitää ja hankkia hyvät suhteet Egyptiin ja Saudeihin-
        Iran on se paha susi tänään, huomenna joku muu.
        Huomenna rauha koittaa,tietysti voitetun sodan jälkeen.


      • Deder
        rffrfrrfrfrdede kirjoitti:

        Mielenkiintoista...missä niin lukee? Henkilökohataisesti Israelin pitäisikin pitää ja hankkia hyvät suhteet Egyptiin ja Saudeihin-
        Iran on se paha susi tänään, huomenna joku muu.
        Huomenna rauha koittaa,tietysti voitetun sodan jälkeen.

        En saanut viestistäsi selkoa, että mitä tekstiä etsit. Tässä on juttua siitä sodanjulistuksesta. https://yle.fi/uutiset/3-9919571


    • Henkkawanderlust

      Mistä olet saanut tietosi suurimmasta sodasta?

      • HellHuijareidenUhrit

        Paholaiselta.

        Se on totta, että jokainen sota on entistä pahempi, tähän ei huijari-noitia tarvita ennustelemaan. Mutta: mikä on se "seuraava sota"? Maailmalla soditaan kaiken aikaa.

        Nämä ennustukset ovat sitä yhtä ja samaa USA:n sotapropagandaa jota Pentgonin alainen helluntailaisuus on levittänyt viime maailmansodaan nk. "loppumisesta" asti. Yli 70 vuotta!

        Tuttuja valheita helluntaiuskonnon aiemmille uhreille. Ei nämä jutut ole uusia, vaikka jotkut nyt itse ensikertaa tätä jenkkien sotapropagandaa, uskonnon värityksellä ja väärinkäytöllä kuulevatkin.


    • 888onSuurin

      tänään tilanne jo räjähdysherkkä !

      https://yle.fi/uutiset/3-9930523

      Pakotetaanko Libanonin pääministerin veli maan johtoon ja juoniiko Saudi-Arabia sodan Israelin ja Hizbollahin välille? – Lähi-idässä kuohuu jälleen

      Lähi-idässä liikkuu erilaisia teorioita ja huhuja siitä, mitä kovaan politiikkaan siirtynyt Saudi-Arabia seuraavaksi aikoo.

      • 888onSuurin

        Jos Hizbollah ei saa kuohuntaa loppumaan, saattaa se laajentaa konfliktin Israeliin.
        Järjestön tarkoituksena olisi saada riitelevät libanonilaiset yhtenäistymään, sillä Israel on lähes kaikille Libanonin väestöryhmille yhteinen vihollinen.
        Tuolloin sotilaallisesti ylivoimainen Israel nujertaisi Hizbollahin Saudi-Arabian puolesta, Shapiro pohtii Haaretz-lehden analyysissä.


      • KTS--
        888onSuurin kirjoitti:

        Jos Hizbollah ei saa kuohuntaa loppumaan, saattaa se laajentaa konfliktin Israeliin.
        Järjestön tarkoituksena olisi saada riitelevät libanonilaiset yhtenäistymään, sillä Israel on lähes kaikille Libanonin väestöryhmille yhteinen vihollinen.
        Tuolloin sotilaallisesti ylivoimainen Israel nujertaisi Hizbollahin Saudi-Arabian puolesta, Shapiro pohtii Haaretz-lehden analyysissä.

        Nyt hyppäsit yli olennaisen kohdan. Libanonin kristityt falangistit ovat liitossa Hizbollahin kanssa sunneja vastaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe