Joudun kertomaan Jumalista

AntikristusHuoraValtiaat

Ihmiset, älkää tajutko väärin näitä ilmoittamiani asioita, itse en ole halunnut niitä ajatellakaan. Me ihmiset vaan emme ole täydellisiä, emmekä varsinkaan niin täydellisiä teräs-ballerinoja, jotka pysyisivät horjumatta, huojumatta trapetsilla, jossa aina laitetaan kovalla tuulemaan, heilumaan oikein kunnolla.

Joudun kertomaan nyt kaikkien muidenkin ihmisten parhaaksi, koska jos nämä tällaiset asiat (tiedän, että meitä uhreja on monta) ikinä koskisivat muita, he olisivat ehkä enemmän turvassa kuin esim. mitä me itse olimme, näiden yli 7 vuoden intensiivisen, Ison VALEpaska-kaadon aikana.

Jumalat, Ne Antikristus-Jumalat yms.-Valtiaat ovat jo yli 12 vuotta vainonneet esim. minua. Koska en täyttänyt silloin, v. 2006 uskovaisen (olin todellakin uskossa aika lailla koko aikaisemman elämäni siihen asti) elämän kriteerejä (en mm. alkanut osallistua Saatanaa kivittämään ja syyttämään joka asiasta enkä alkanut Jumalien typerään 5- ja 6-nuomerologiaan, jota Herrat demonisoiden, saatanallisesti täällä harrastivat). En alkanut muutenkaan enää silloin, v. 2006 enää totella joka helvetin asiassa Jumalia, mutta kuitenkin toimin AIVAN kaikkien Lakien mukaan.

Meille ihmisille sattuu vahinkoja, joita emme ahlau olevban olemassakaan. Ajatuksiamme emme voi täysin, emmekä täydellisesti hallita, vaan joskus ajatuksiimmekin tulee sellaisia asioita, joita emme halua ollenkaan lähellemmekään. Ja ymmärtänette, että jos KAIKKI kovimmillaan kaadot, VALEET ja alati jatkuva YLLÄMME, päällämme tapahtuva VALEIDENKIN vellominen jatkuu, niin emme me silloin pysty ajatuksiammekaan hallitsemaan täydellisesti.

Näistä ajatuksin tapahtuneista vahingoista johtuen minua on mmn. Noi Antikristus-Jumalat syyttäneet, että esim. hyväkskäyttöasiat liittyvät minuun, mutta näin EI ole. Jos ajatukset vahingossa osuvat kakaroihin (eikä todellakaan kuitenkaan mihinkään niidenkään alapääasioihin), niin ei se meistä tee mitään hyväkskäyttäjiä, vaan olemme Oikeasti avuttomia UHREJA, joille nimenomaan on alati jatkuvalla, intensiivisellä Voimalla kaadettu ja jätetty yllemme vellomaan noita asioita. Olen itse esim. joutunut jo yli 7 vuoden intensiivisimmän tollaisen ajan ja asian UHRIKSI, ja se on tehnyt meistä, minustakin sen UHRIN, joka on oikeasti ITSE joutunut siihen hyväkskäytettäväksi.

Herroille EI koskaan kelvannut Oikeat tekijät, Oikeat syylliset, vaikka kuulemma nettikin on täynnä noita saastaisia kuvia, joita jotkut idiootit sinne lähettävät. Yhtäkään Oikeaa tekijää EI täällä OLE näkynyt esillä. VAIN ainoastaan meitä kahta täysin asiaankuulumatonta, syytöntä osapuolta, joita on muutenkin AINOASTAAN mainostettu ESILLÄ myös Saatanoina, Antikristuksina, friikkeinä, mitähän vielä keksivätkään?!

Noi Herrat OVAT Itse sitä mitä luovat, mitä AJATTELEVAT (kun koska sekin AJATUS Heillä on jatkuvaa, EIKÄ vahingossa tapahtunutta, VAAN Heidän haluamaansa) ja MITÄ aikaansaavat (sekään EI ole vahinko ollut). ja ITSE AINOAT ja PääTekijät, Noi Antikristus-Jumalat yms.-Valtiaat EIVÄT siltikäänkoskaan mene niihin OIkeisiin syyllisiin, VAAN heikkoja, avuttomia onkivat, kalastelevat siiehn VALEpaska-VERKKOONSA, koska ovat otollisimmat UHRIT kaatumaan ja hukkumaan Noiden VALEIDEN alle. Helpoimmat, heikoimmat KOHTEET Heille, kun melkein vuosikymmenen ovat jo totakin valetta intensiivisimmillään kaataneet.

Olen pahoillani, että joudun näistäkin asioita teille sanomaan, mutta ajattelen kaikkien niiden ihmisten parasta, JOTKA koskaan joutuisivat Noiden Hullujen Antikristus-Jumalien UHREIKSI, kohteeksi (Heillä EI tule uhrit loppumaan, EIVÄT voi pitää näppejään, HALUJAAN niistä erossa, koska tarvitsevat tekosyyliisiä, ollakseen Itse "puhtaita"/pelastetut). Kerron tämän asian, koska välitän helvetin paljon ihmisistä, mihin ne ressukat vielä joutuvat.

Olkaa vahvoja, kertokaa muillekin ajoissa asioista, ÄLKÄÄ jääkö UHRIKSI (emme mekään jääneet, VAAN mutta kun se ei auttanut), VAAN uskaltakaa AVATA Oikeat asianlaidat ja uskaltakaa ampua Noita Saatanan Antikristus-Valtiaita kohtaan. Älkää koskaan uskoko, että ihmiset olisivat valinneet, halunneet jotain asioita, olemme kaikki ihan helvetin avuttomia uhreja Noille Herroille. Älkää koskaan jättäkö ihmisiä pulaan, kuseen VAAN auttakaa kykyjenne mukaan, niin silloin EI teitäkään jätetä pulaan, oman onnen nojaan. Koskahan PääJumalamme puuttuu Noiden Antikristus-VAltiaiden asioihin, HALUIHIN, harjoittamiin asioihin? VAi antaako KAIKEN tonkin VAAN aina tapahtua, jatkua, ILMAN, että UHREJA autetaan?

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
        Kokkola
        35
        4179
      2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
        Ikävä
        114
        1556
      3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
        Kotimaiset julkkisjuorut
        248
        1516
      4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        196
        1317
      5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
        Sysmä
        85
        1046
      6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
        Ikävä
        131
        1032
      7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
        Ikävä
        44
        1008
      8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
        Maailman menoa
        254
        988
      9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
        Ikävä
        62
        974
      10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
        Alajärvi
        22
        948
      Aihe