Vihervasemmistofundamentalismi

Kun tarkastelee Suomen historiaa, voi huomata äärivasemmistolaisen, -yhteiskunnalle vieraan ja vihamielisen aineksen edustajien pyrkineen useaan kertaan vahingoittamaan kallista isänmaatamme ja suomalaisia kristillisiä arvoja, jopa vieraan vallan tuella.

Isämme eivät näitä vasemmistolaisfundamentalistisia arvoja nielleet vaan jo kunniakkaassa 1918 Vapaussodassa jääkärien johtamina ajoivat vieraan vallan edustajat takaperin rajan yli ja kotimaiset kapinaporukat ja maanpetturit pantiin ojennukseen aseellisesti, -mikä oli tietenkin valtava tragedia kansamme historiassa sillä taantumuksellinen roskajoukko nousi väkivaltaisesti mellastamaan suomalaisten kalliita arvoja ja vapaata isänmaata vastaan , Kotia-Uskontoa-Isänmaatamme kaatamaan ja myymään itänaapurissa asuvalle pimeälle paholaisvallalle omia veljiään ja sisariaan. Valitettavasti tätä kapinaa Isänmaata ja Jumalaa vastaan ei ollut mahdollista pysäyttää muulla keinoin kuin että jääkäriliikkeen sankarit nousivat sortovaltaa vastaan henkensäkin uhalla. Heidän perintöään jokainen kunniallinen ja isänmaallinen ihminen suuresti kunnioittaa. Vaikka monenlaista kauheaakin tapahtui tuossa vapoussodassa, meidän on kiittäminen Jumalaa siitä että valkoiset sen voittivat.

Mutta sielunvihollinen ei tullut vielä kylläiseksi, vaan se koetti taas uudestaan isiemme kristillisyyttä ja isänmaata tuhota toisessa maailmansodassa jolloin r*ssä hyökkäsi uudella voimalla valloitaakseen Suomea antikristityksi kommunistivallaksi ja tehdäkseen meistä osan ateistista Neuvostoliittoa, Ihmiselle sopivaa arvoa alhaisemman antikristillisen ideologian toivemaan. Silloinkin kalliit sotaveteraanimme ja isämme maksoivat verellään kovan hinnan isänmaamme vapaudesta. Siitä heille kuuluu suuri kunnia. Mukana oli myös monet entiset vapaussodan kapinoitsijat yhteisen isänmaan asialla koska olivat ymmärtäneet emiten pettävälle elämänkatsomukselle rakentuukaan tuo ateistinen kommunismi. Emme voi kyllin heitä arvostaa sillä heidän uhrauksensa ja Jumalan armon avulla me olemme vielä tähän asti saaneet elää vapaassa maassa jossa on ollut selkeät kristilliset arvot ja kirkko joka pysyi Jumalan sanassa. Roskajoukot työnnettiin takaperin imeään "onnenmaahansa".

Niin kauan maamme sai elää isien kalliisti maksamaa ja Jumalan armossaan antamaa vapautta täysin rinnoin ylistäen Kaikkivaltiasta, Korkeinta Hänen teoistaan ja siihen isäämme meitä kasvattivatkin, -kunnes syntyi nämä kelvottomat, arvottomat uudet modernit ja sivistyneet isänmaan viholliset joista osalle mikään ei ole enää pyhää. Jotka tallaavat saastaisiin jalkoihinsa kaikki isiemme työt, pyhän isänmaamme kristillisen vapauden, ja tärvelevät sen vieraalla, suorastaan uuden ajan ateistis-liberaalisella fundamentalismivasemmistolaisuudella, joka kieltää Jumalan, kieltää ja tallaa jalkoihinsa kaiken pyhän, arvokkaan ja kalliin. He ovat totisesti isiensä seuraajia, isänmaan ja Jumalan armon todellisia vihollisia.

Tänään tuon sotasankarin kädellä raivattu pelto kasvaa pajua ja työnsä on unohdettu. Raskas ruumiillinen työ jolla tämä maa nostettiin raskaitten sotakorvausten alta ja tehtiin maailman parhaimmaksi maaksi asua.

Minusta tuntuu että alkaisi olla pian taas aika nousevan polven astua vastustamaan tätä arvotonta roskajoukkoa joka maatamme mädättää ja mellastaa. Älköön kukaan äänestäkö taantumuksellisia yhteiskunnan vihollisia laillisissa vaaleissa, näitä kodin, uskonnon ja isänmaan vihollisia! Ja tiedän ettei kukaan järkevä ihminen voikaan äänestää vaikka tämän palstan täyttääkin lähes pelkät roskajoukon arvottomat ja rienaavat kirjoitukset..

64

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valehtelet. 1918 ei vihreita ollutkaan ja Väinä Tanner ei osallistunut oikeistososiaalidemokraattien kanssa kapinaan ja jos tiedät mitä oli tammikuun kihlaus ja miten vasemmisto puolusti sodissa maatamme niin olisit visusti hiljaa.

• taastätäsamaa

Ev.lu ei näy kunnioittavan kuin omaa mielipidettään. Olisikohan aihetta valittää tästä ylläpidolle?

• taastätäsamaa

Viety tieto ylläpitoon

• taastätäsamaa kirjoitti:

Viety tieto ylläpitoon

Hyvä.

• taastätäsamaa

Pakkohan se oli kun ...

• Eikö vihreät liike perustettu alkujaan kommunismin raunioille kun kommunismi romahti Neuvostoliiton hajotessa.
        Vihreät liikkeen perustajissa oli entisiä stalinisteja. Esim. Satu Hassi oli saanut oppinsa stalinistisissa oppilaitoksissa, kuten Taisto Sinisalokin.

• evita- kirjoitti:

Eikö vihreät liike perustettu alkujaan kommunismin raunioille kun kommunismi romahti Neuvostoliiton hajotessa.
        Vihreät liikkeen perustajissa oli entisiä stalinisteja. Esim. Satu Hassi oli saanut oppinsa stalinistisissa oppilaitoksissa, kuten Taisto Sinisalokin.

Osittain ilmeisesti näinkin mutta kun aloituksessa yhdistettiin vihervasemmisto ja vuoden 1918 tapahtumat - vaikkakin löysästi - niin siihen minä reagoin.

• Samaapa_hyvinkin
        taastätäsamaa kirjoitti:

Ev.lu ei näy kunnioittavan kuin omaa mielipidettään. Olisikohan aihetta valittää tästä ylläpidolle?

Juu ja ongelma onkin siinä, ettei kyseisellä henkilöllä juuri ole mieltä minkään pitimiksi. Ei tuo kai kuitenkaan ylläpidon ongelma ole, että joku vouhottaja nolaa itsensä älyttömyyksillään toistuvasti. Eiköhän Aller vain nauti siitä kun foorumi kuhisee paskaa.

• Minulla on ja on ollut suvussa harvinaisen paljon vapaussodan ja toisen maailmansodan sankareita ja naispuolisia sotavetaveteraanejakin ja itse olen kuullut heiltä senkin, kun teikäläiset tositilanteessa luikki karkuun.

Samanhenkien ihmisyyden puolustaja itsestänikin on kehittynyt.

• Milloin alat puolustaa uskovia? 😳

• terkut.setaan
        usko.vainen kirjoitti:

Milloin alat puolustaa uskovia? 😳

Mitä vastaan teitä törkymöykkyjä pitää puolustaa?

• terkut.setaan kirjoitti:

Mitä vastaan teitä törkymöykkyjä pitää puolustaa?

Pidätkö siis meitä uskovia ylivoimaisina, ettemme tarvitse puolustusta 😀😏?

• Kuules Peku! Oletkos kertonut niille veteraaneille, kun vielä elivät että minkälaisia häpeällisiä arvoja ja katsomuksia SINÄ edustat? Jos tuo väittämäsi pitää suvustasi paikkansa (mitä epäilen vahvasti ja perustellusti, -olethan osoittanut olevasi paatunut valehtelija) -niin siinä tapauksessa SINÄ katsomuksinesi olet kyllä sukunne suuri häpeä.

Mutta epäilen ettet ole edes kehdannut kertoa sukuveteraaneillesi tuota homottamista ja vihervasemmistolaisuuttasi ja jumalattomuutta jota täällä netissä alati vuodet peräänsä räksyttämällä harrastat?

Pitääkö paikkansa?

• TotuusSattuuQXQX
        EvLut kirjoitti:

Kuules Peku! Oletkos kertonut niille veteraaneille, kun vielä elivät että minkälaisia häpeällisiä arvoja ja katsomuksia SINÄ edustat? Jos tuo väittämäsi pitää suvustasi paikkansa (mitä epäilen vahvasti ja perustellusti, -olethan osoittanut olevasi paatunut valehtelija) -niin siinä tapauksessa SINÄ katsomuksinesi olet kyllä sukunne suuri häpeä.

Mutta epäilen ettet ole edes kehdannut kertoa sukuveteraaneillesi tuota homottamista ja vihervasemmistolaisuuttasi ja jumalattomuutta jota täällä netissä alati vuodet peräänsä räksyttämällä harrastat?

Pitääkö paikkansa?

"Oletkos kertonut niille veteraaneille, kun vielä elivät että minkälaisia häpeällisiä arvoja ja katsomuksia SINÄ edustat? "

En tiedä mistä sinulle on tullut käsitys että vetaraanit olisivat jotenkin mielipiteiltään ja maailmankatsomuksiltaan yhtenäinen ryhmä? Kyllä siitä joukosta löytyy käsityksiä ihan laidasta laitaan kuten nytkin. Käsittääkseni kuitenkin yleisesti ottaen vetaraanit taistelivat vapauden puolesta eli sen että täällä saisi edelleen olla vapaasti sitä mitä on ja sitä mieltä kuin on. Nyt kuitenkin aika usein veteraaneista tehdään joku perinteisten arvojen kannatusyhdistys joiden kunnioituksen takia ei nykyäänkään saisi enää mikään muuttua. Tuskin hekään nyt ihan sitä tarkoittivat.

• Uskoa.saa

Äärivasemmilaisuutta ei komunismin kuoltua ole, suomi on maailman demokraattisimpia maita.
      Uskoa saa niin paljon jaksaa aina hurmiohenkisyyteen asti.

• Kommunismin nimi on nykyään vihervasemmisto.

• Uskoa.saa, olet oikeassa.

• Uskoa.saa
        usko.vainen kirjoitti:

Kommunismin nimi on nykyään vihervasemmisto.

Äläpä höpise.

• Uskoa.saa kirjoitti:

Äläpä höpise.

En höpisekään vaan kerron tosiasian 😉

• Uskoa.saa
        usko.vainen kirjoitti:

En höpisekään vaan kerron tosiasian 😉

Minä totean että uskoa saa.
        Vasemmalla olevat puolueet eivät ole lähelläkään komunismia, nykyään on äärinatioalistinen puolue arvannet ketä takoitan

• Uskoa.saa kirjoitti:

Minä totean että uskoa saa.
        Vasemmalla olevat puolueet eivät ole lähelläkään komunismia, nykyään on äärinatioalistinen puolue arvannet ketä takoitan

Saa uskoa. Suomessa on uskonnon vapaus. Ihan samoja asioita ajaa vihevassut kuin kommarit ennen.

• Uskoa.saa

En äänestä vasemistoa enkä persumielisiä, meillä on hyvä järjestelmä jossa eripuolueita tasapainottamassa asioiden hoitoa.

• Melkoista teksti ja paatosta.....maailman paras maa asua....se riippuu varmaan paljolti siitä, keneltä asiaa kysytään.

• Varmaan 90 % kansasta on ainakin suurinpiirtein tyytyväisiä Suomen oloihin.

• sage8 kirjoitti:

Varmaan 90 % kansasta on ainakin suurinpiirtein tyytyväisiä Suomen oloihin.

Tokihan meillä on asiat paremmin kuin monessa muussa maassa...

• sage8 kirjoitti:

Varmaan 90 % kansasta on ainakin suurinpiirtein tyytyväisiä Suomen oloihin.

Hallitus on tehnyt hyvää työtä 👏

• räkälentää
        usko.vainen kirjoitti:

Hallitus on tehnyt hyvää työtä 👏

Ja ensi vuonna talousoppineet ennustaa, että työllisyys nousee kohisten.

Ainut ongelma alkaa olla nuorten huumeiden käyttö, joka on räjähtämässä käsiin. Juuri kun ehdittiin iloita nuorten alkoholin ja tupakan käytön laskusta, niin alkoi tulla tietoa näitä ollaan nyt korvaamassa huumeilla ja nuuskalla. Koulujen lattiat, seinät ja jopa katot alkaa olla nuuskaräkien peitossa ja siivoojiksi kaupungeissa ei saada enää kuin maahanmuuttajia. Saavat hyvää kuvaa Suomen nuorisosta :)

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Tokihan meillä on asiat paremmin kuin monessa muussa maassa...

Minä ainakin olen täysin tyytyväinen elettyyn elämääni Suomessa. Lämpöä asunnoissa, ruokaa tarpeeksi, turvallista elämää enimmäkseen ja vapautta joka suhteessa, enpä muuta kaipaa. Tietenkin on yksinäisyyttä ja muita harmeja mutta noin yleensä on hyvin.

• räkälentää kirjoitti:

Ja ensi vuonna talousoppineet ennustaa, että työllisyys nousee kohisten.

Ainut ongelma alkaa olla nuorten huumeiden käyttö, joka on räjähtämässä käsiin. Juuri kun ehdittiin iloita nuorten alkoholin ja tupakan käytön laskusta, niin alkoi tulla tietoa näitä ollaan nyt korvaamassa huumeilla ja nuuskalla. Koulujen lattiat, seinät ja jopa katot alkaa olla nuuskaräkien peitossa ja siivoojiksi kaupungeissa ei saada enää kuin maahanmuuttajia. Saavat hyvää kuvaa Suomen nuorisosta :)

Niin, liberaalit vassujen ja vihreiden vaatimukset ovat ainoa haitta 🤔

• sage8 kirjoitti:

Minä ainakin olen täysin tyytyväinen elettyyn elämääni Suomessa. Lämpöä asunnoissa, ruokaa tarpeeksi, turvallista elämää enimmäkseen ja vapautta joka suhteessa, enpä muuta kaipaa. Tietenkin on yksinäisyyttä ja muita harmeja mutta noin yleensä on hyvin.

Varmasti noin. Kuitenkin on se toinen puoli tarinaa, heikommassa asemassa olevat, joiden elämä ei ole ihan ruusuilla tanssimista. Jos puuttuu se asunto ja leipäkin käy vähiin ja turvallisuuden kanssa on niin ja näin.....tyytyväisyys ei ehkä ole ihan 100%

Varmasti noin. Kuitenkin on se toinen puoli tarinaa, heikommassa asemassa olevat, joiden elämä ei ole ihan ruusuilla tanssimista. Jos puuttuu se asunto ja leipäkin käy vähiin ja turvallisuuden kanssa on niin ja näin.....tyytyväisyys ei ehkä ole ihan 100%

Onhan näitä ongelmiakin paljon eikä tyytyväisyys ole 100 prosenttista ja muihin maihin vertaillessa nämä monesti unohtuu. Monesti olen Hesassa ollessani ihmetellyt että miten esim. naiset jotka joutuvat eroamaan ja on pieni palkka ja korkea vuokra ja siinä vielä muutam lapsi niin miten he pärjäävät. Eivätkä he pärjääkään ilman näitä tukia mitä kaupunki tarjoaa. Mutta niukkaa se varmaan siitä huolimatta on.

• sage8 kirjoitti:

Onhan näitä ongelmiakin paljon eikä tyytyväisyys ole 100 prosenttista ja muihin maihin vertaillessa nämä monesti unohtuu. Monesti olen Hesassa ollessani ihmetellyt että miten esim. naiset jotka joutuvat eroamaan ja on pieni palkka ja korkea vuokra ja siinä vielä muutam lapsi niin miten he pärjäävät. Eivätkä he pärjääkään ilman näitä tukia mitä kaupunki tarjoaa. Mutta niukkaa se varmaan siitä huolimatta on.

Raskasta varmasti on yksinhuoltajan arki, varsinkin jos turvaverkot puuttuvat tai ovat kaukana.

Raskasta varmasti on yksinhuoltajan arki, varsinkin jos turvaverkot puuttuvat tai ovat kaukana.

Oletko jostain surullinen kun tuntuu siltä?

• sage8 kirjoitti:

Oletko jostain surullinen kun tuntuu siltä?

Väsynyt...ja surullinen. Kyllä tämä kirjoittelu täällä välillä vie mehut.
        Tosin olin taas mattoa paukuttamassa ja se porukka on kyllä niin loistavaa. Huumori kukkii.
        Pikku hankauskin tuli parin ihmisen välille ja piti olla vähän vierihoitajana ettei roihahtanut. Päihteet ja mitkä lie saavat ihmiset toisinaan arvaamattomaksi.
        Jäin miettimään sen toisen ihmisen tilannetta. Nuori nainen, sekaisin kuin seinäkello. Edellisellä kerralla tuli paljain jaloin , ei asuntoa, silmät mustana...ja osaa hengelliset laulut, itki vieressäni kun rukoiltiin.
        Joskus on vain niin kädetön....
        Lämmitti kyllä mieltä, että tunnistit tunteeni näin näppiksenkin kautta :)

Väsynyt...ja surullinen. Kyllä tämä kirjoittelu täällä välillä vie mehut.
        Tosin olin taas mattoa paukuttamassa ja se porukka on kyllä niin loistavaa. Huumori kukkii.
        Pikku hankauskin tuli parin ihmisen välille ja piti olla vähän vierihoitajana ettei roihahtanut. Päihteet ja mitkä lie saavat ihmiset toisinaan arvaamattomaksi.
        Jäin miettimään sen toisen ihmisen tilannetta. Nuori nainen, sekaisin kuin seinäkello. Edellisellä kerralla tuli paljain jaloin , ei asuntoa, silmät mustana...ja osaa hengelliset laulut, itki vieressäni kun rukoiltiin.
        Joskus on vain niin kädetön....
        Lämmitti kyllä mieltä, että tunnistit tunteeni näin näppiksenkin kautta :)

Minä kun olen sellainen jörrikkä niin ajattelin että olin syypää. Mutta mites nyt? Päästän sinut lepäämään?

• sage8 kirjoitti:

Minä kun olen sellainen jörrikkä niin ajattelin että olin syypää. Mutta mites nyt? Päästän sinut lepäämään?

Sinä olet kyllä ihana :) . Hymyilen täällä yksikseni...onneksi kukaan ei näe :)
        Ihan levollisesti istun tässä sohvalla, pimputtelen konetta ja vääntelen sytykeruusuja.

Sinä olet kyllä ihana :) . Hymyilen täällä yksikseni...onneksi kukaan ei näe :)
        Ihan levollisesti istun tässä sohvalla, pimputtelen konetta ja vääntelen sytykeruusuja.

Sinä se olet ihana .

• sage8 kirjoitti:

Sinä se olet ihana .

Ollaan molemmat ihania. :)

Ollaan molemmat ihania. :)

Ollaan. Nyt on minulla aikaa kun vaimo on Hesassa, täytyy katsella vähän onko kiinnostavia keskusteluja ja päästää sinut lepäämään.

• sage8 kirjoitti:

Ollaan. Nyt on minulla aikaa kun vaimo on Hesassa, täytyy katsella vähän onko kiinnostavia keskusteluja ja päästää sinut lepäämään.

Menehän katselemaan.. :)

Menehän katselemaan.. :)

Moimoi.

• sage8 kirjoitti:

Moimoi.

Moikka.

• skeidaa.lentää
        sage8 kirjoitti:

Eerika ei lepää vaan suoltaa skeidaansa palstalla 20/24

• skeidaa.lentää kirjoitti:

Sinähän skeidaasi levität ja vielä kertakäyttönikin kanssa katalasti.

• skeidaa.lentää kirjoitti:

Kateusko se pistää sinut kirjoittelemaan tuollaisia kommentteja ??

• katsototuuteen

Uskonnon varjolla on eniten sotia maailmassa käyty, eikä evankelis-luterilainen uskonto tästä mitenkään edukseen poikkea.
      On rienaamista, että armeijassa on sotilaspappeja, jotka siunaavat sotilaat ja heidän aseensa, kun ne lähtevät hyökkämään. Siinä ei ihmishenki ole minkään arvoinen, mutta eihän uskonnot muuta kunnioita kuin ihmisten rahoja.

• Stalinia

Väärin! Kommunismi on tappanut eniten maailmassa ihmsiä ja niin tappaa edellenkin!

• antimarksi
        Stalinia kirjoitti:

Väärin! Kommunismi on tappanut eniten maailmassa ihmsiä ja niin tappaa edellenkin!

Ja tuhoaa paraikaa Venezuelaa!

• Uskoa.saa

Ilman uskontoja maailma voisi ola parempi.

• taastätäsamaa

Mnä olen ainoa joka on loukkaantunut ydintä myöden tuosta vääristelystä.?
        Pistän pöytäkirjaan paheksuntani ja loukkaantumiseni r-sittelystä ja niiden päälle sylkemisen jotka vakaumuksensa vuoksi taistelivat ja kaatuivat.

• kommarille
        Uskoa.saa kirjoitti:

Ilman uskontoja maailma voisi ola parempi.

Milla tavalla?

• KTS--

Se oli harva kommunisti joka kieltäytyi puolustamasta Suomea maailmansodassa. Uskovaisia aseistakieltäytyjiä oli enemmän.

• uskovia.enempi

Näinhän se meni.

• vbcbcvgdfgsns

Kun tarkastelee Suomen historiaa, niin nopeasti luulis ymmärtävän, että valtiossamme on aina ollut käytössä sekajärjestelmä. On vapaata kauppaa ja voimakkaat säädökset maanomistuksesta ja yksilön vapauksista, mutta toisaalta valtaosa työikäisestä väestöstä edelleen kuuluu ammattiliittoihin (kolmikantajärjestely on poikkeuksellinen maailmassa), isoja valtionyrityksiä ja suoranaisia valtion monopoleja, ihmisistä välittävää sosiaalipolitiikkaa. Toki paljon on takapakkia otettu hyvinvointiyhteiskunnasta parin viimeisen hallituksen aikana, mutta juuret ovat siinä, että ollaan otettu parhaat puolet niin kapitalismista kuin sosialismistakin. Ei oltais tässä pisteessä ilman ammattiliittoja, jotka ovat kuitenkin malliesimerkki työläisten järjestäytymisestä vasemmistolaisen ajattelun mukaisesti. Mun puolestani esim. valtion monopoleja pitäisi jopa kehittää pidemmälle, eikä pilkkoa (muistakaa että vaikkapa Metsähallitus on vanhempi kuin Suomen hallitus ja nyt on syntynyt halua pilkkoa sen toimintoja ja myydä metsät ulkomaisille yrityksille).

Ei tämä niin kauhea järjestely ole, varsinkin kun hakee vertailukohtia maailmalta. Oma isoisäni, edelleen elossa oleva jatkosodan veteraani, on tyytyväinen, että kehitystä on ollut ja elintaso on noussut räjähdysmäisesti hänen nuoruudestaan. Toki modernissa maailmassa on paljon outoakin hänen silmissään, mutta yleisellä tasolla kokemamme kehitys on juuri sitä, jonka puolesta hän on omien sanojensa mukaan kokenut taistelleensa. Ulkovaltojen painostuksesta huolimatta, olemme saaneet tehdä -- ja pystyneet tekemään -- maastamme ja valtiostamme itsemme näköisen.

• Voiko sanoa, että on ollut hyvät johtajat ja hyvä kansa?

• fhgfhfghfghfg
        sage8 kirjoitti:

Voiko sanoa, että on ollut hyvät johtajat ja hyvä kansa?

On ollut sellaiset johtajat ja sellainen kansa, kuin on ollut, sen voi ainakin sanoa. Hyvä-paha tai hyvä-väärä dikotomia lienee tavalla tai toisella tarkoitushakuista kun historiaa mietitään.

• Erittäin hyvä ja ajankohtainen aloitus EvLut! Täyttä asiaa!

• Ei vaan ollut ihan kondiksessa totuuden kanssa.

• kommarille
        sage8 kirjoitti:

Ei vaan ollut ihan kondiksessa totuuden kanssa.

Mikä ei ollut totta?

• Tuu_toimeen_sen_kans
        kommarille kirjoitti:

Mikä ei ollut totta?

No kyllähän jokainen täysjärkinen tietää, että nimim. EvLut yleensä jauhaa lähinnä täyttä paskaa.

• TotuusSattuuQXQX

Jotenkin kummallista tämä halu demonisoida tietyt poliittiset liikkeet kategorisesti pahoiksi ja vahingollisiksi. Meidän koko pohjoismaisen demokratiamme olemus kun on kuitenkin ollut suuri puolueiden kirjo josta sitten ihmiset ovat saaneet valita sen mitä halutaan kannattaa. Ylilyönnit on yleensä korjattu sitä kautta että nämä porukat on päästetty hallitusvaltaan ja näytetty miten asioita on paljon vaikeampi ratkaista kuin puhua niistä ratkaisuista. Näin on käynyt niin aikoinaan kommunisteille kuin nyttemmin SMP:lle ja nyt Persuille.
      Maltillinen linja on aina kuitenkin ollut lopulta se hallitseva ja ne ylimääräiset "höyryt" on saatu turvallisesti puhallella kuitenkin normaalin poliittisen toiminnan kautta, ei minkään ääriliikkeiden tai terrorismin.

• VMP!

• Sama_asia

Varamiespalvelu? Ei kun tarkoititkin, että v*ttu mitä paskaa!

• Sama_asia kirjoitti:

Varamiespalvelu? Ei kun tarkoititkin, että v*ttu mitä paskaa!

Päätä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      93
      11932
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      106
      9040
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      119
      4983
    4. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      101
      4198
    5. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      38
      4157
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3933
    7. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      73
      3852
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3709
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3593
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      29
      3551
    Aihe