moi! kertokaa mulle, mitä teen kun mies hakkaa ja sitten seuraavana päivänä on heti pyytämässä anteeksi ja vannomassa rakkauttaan?? tälläkin hetkellä minulla on silmä mustana ja nenä murtunut vain sen takia kun sain turpaani mieheltäni, kun nyt satuin vastaamaan väärin häneen kysymykseen en jaksa tällästä, mutta kertokaa minulle mielipiteenne asiasta, tiedän että minulla on paljon kohtalotovereita ja vielä kysyn että onko se teidän mielestä oikein jos nainen hakkaa miestä, niin miehellä on oikeus puolustautu hakkaamalla takas naista, näin tekee minun mieheni että hakkaa minut jos minä lyön häntä ja hänen mielipiteensä on puolustaa itseään eli tekee oikein omasta mielestään kun lyö takas!
mitä teen
10
993
Vastaukset
- Silja
Yritä hankkiutua hänestä eroon.
...lähteä veks tuollaisesta liitosta. Hakkaaminen tulee pahenemaan ajan kuluessa. Etsi joku, joka oikeasti rakastaa sinua eikä vain näyttele.
- Ei hakattu
Ei missään nimessä pidä kärsiä tuollaista. Ja sehän ei lopu, vaikka hän lupaisi seuraavana päivänä maat ja taivaat. Ainoa vaihtoehto on ero. Mutta se mikä jäi hämäämään, niin miksi ihmeessä sinäkin lyöt? Ei naisellakaan ole oikeutta lyödä miestä.Ei edes "heikomman oikeudella". Fiksu mies ei tietenkään lyö takaisin, mutta oikeutta ei lyömiseen ole kummallakaan.
- Kovis
nyt molemmat käyttäytyä vähän aikuismaisemmin tai laittakaa piste suhteelle.
- väkivallaton
Fiksu mies ei tietenkään lyö takaisin, jees fiksu mies juoksoo karkuun!
- lissu
Lähde!
- Nimetön
Jos lyöt ensin,niin älä ihmettele miehesi käytöstä.
- Reeta
Miksi lyöt? Ei se, että olet nainen ja toinen on mies ja molemmat vihaisia, oikeuta sua käyttämään väkivaltaa häntä kohtaan. Eikä se että lyöt häntä, oikeuta häntä olemaan väkivaltainen sua kohtaan, mutta kyllä lyöminen on aika provosoivaa. Laissakin puhutaan itsesuojelusta.
Kuulostaa siltä, että teidän parisuhteessa on aika paljon pielessä, eikä siitä (ilmeisestikään) puhumalla selvitä, kun on jo pitänyt ottaa nyrkit avuksi. Itsellesi voit saada ammattimaista keskusteluapua mm. naisten linjan kautta http://www.naistenlinja.com/fi/palvelut.html ,
miehellesi esim. miesten kriisikeskuksesta
http://www.miestenkriisikeskus.net/yhteystiedot.htm
. Toivottavasti tilanteenne selviää, jos ei muuten niin sitten eroamalla. Ei kenenkään tarvitse jäädä väkivaltaiseen suhteeseen. - vain jos
haluat että huomenna on poski murtunut, ylihuomenna etuhampaat murskana, seuraava päivänä teholla. Ymmärrät kai, mitä jatkossa seuraa?
Itse olen väkivaltaisen mieheni suhteen tehnyt oman valintani, uusi koti odottaa. - väsynyt
mitä itse haluat?!! kuinka usein sua lyödään? itse oon samanlaisessa tilassa, mua on lyöty 3 kertaa ja vannoin että kolmannella kerralla lähden. mutta en lähtenyt koska rakastan vaan niin paljon. ei kaduta, mutta en oo enää niin onnellinen.
jos haluat oikeasti elää siinä suhteessa niin anna mahdollisuus, mies voi muuttua tai sitten ei. sä itse tiedät parhaiten!
jää niin kauaksi aikaa kun rakastat. kyllä se rakkauskin kuolee sitten kun olet itse tarpeeksi hajalla :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973