Olen 24v mies, ja minulla on vähän päälle 3kk ajan ollut jaksottain virtsarakko ärsyyntynyt, Sillon kun tämä alkoi, virtsarakon alueella oli pistelyä, vähän kipuilua, ja tiheentynyt virtsaamistarve, samankaltaiset oireet kun virtsarakkotulehduksessa. Verta virtsassa minulla ei kummiskaan ole ikinä ollut. Tämä kesti noin 2 viikkoa, jonka jälkeen oireet katosivat, mutta tuli 2 viikon päästä takasin.
Tämä on siis jatkunut 3kk ajan, 2 viikon jaksoissa. Eli 2 vkn ajan rakko on ärsyyntynyt, sitten taas palaa normaaliin, ja sitten 2vk päästä taas alkaa.
Kävin virtsarakkotulehdustestissä, mutta minulla ei mitään tulehdusta ole ollut.
Osaisiko joku sanoa mitä tämä voisi olla? Voisiko kyse olla jostain vakavammasta taudista, kuten syövästä tai jostain muusta? Pitäisikö huolestua? Lääkäriaika minulla on ensi viikolle, mutta vähän huolestuttaa.
Virtsarakko ärsyyntynyt
joku123123123
2
128
Vastaukset
Tuo voi myös kuulostaa tulehtuneelta eturauhaselta. Virtsarakon/-teiden tulehdukseen kuuluu yleensä voimakasta kirvelyä virtsatessa. Älä nyt kuitenkaan huolestu, vaan lääkäriin ja sitten selviää.
- blåskatarr
Kokeile seuraavaa silloin kun tunnet kipua: Lämmitä jollain jalkapohjiasi. Jos kipu häviää muutamassa minuutissa, silloin sinun oireesi johtuvat huonosti suojatuista jaloista ja kylmästä.
Pidä jalkasi lämpimänä, mutta älä lämmitä alavatsaa. Luultavasti kipusi häviävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351