Olen 24v mies, ja minulla on vähän päälle 3kk ajan ollut jaksottain virtsarakko ärsyyntynyt, Sillon kun tämä alkoi, virtsarakon alueella oli pistelyä, vähän kipuilua, ja tiheentynyt virtsaamistarve, samankaltaiset oireet kun virtsarakkotulehduksessa. Verta virtsassa minulla ei kummiskaan ole ikinä ollut. Tämä kesti noin 2 viikkoa, jonka jälkeen oireet katosivat, mutta tuli 2 viikon päästä takasin.
Tämä on siis jatkunut 3kk ajan, 2 viikon jaksoissa. Eli 2 vkn ajan rakko on ärsyyntynyt, sitten taas palaa normaaliin, ja sitten 2vk päästä taas alkaa.
Kävin virtsarakkotulehdustestissä, mutta minulla ei mitään tulehdusta ole ollut.
Osaisiko joku sanoa mitä tämä voisi olla? Voisiko kyse olla jostain vakavammasta taudista, kuten syövästä tai jostain muusta? Pitäisikö huolestua? Lääkäriaika minulla on ensi viikolle, mutta vähän huolestuttaa.
Virtsarakko ärsyyntynyt
joku123123123
2
118
Vastaukset
Tuo voi myös kuulostaa tulehtuneelta eturauhaselta. Virtsarakon/-teiden tulehdukseen kuuluu yleensä voimakasta kirvelyä virtsatessa. Älä nyt kuitenkaan huolestu, vaan lääkäriin ja sitten selviää.
- blåskatarr
Kokeile seuraavaa silloin kun tunnet kipua: Lämmitä jollain jalkapohjiasi. Jos kipu häviää muutamassa minuutissa, silloin sinun oireesi johtuvat huonosti suojatuista jaloista ja kylmästä.
Pidä jalkasi lämpimänä, mutta älä lämmitä alavatsaa. Luultavasti kipusi häviävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251