Ensimmäinen ko. kierukka laitettiin 4v. sitten. Tuolloin oli useampi viikko epäsäännöllistä tiputtelua, jonka jälkeen menkat pysyneet pois. Nyt elokuusta kuukausittain parin päivän ajan tullut niukkaa vuotoa, joten uusi hormonikierukka vaihdetaan joulukuun alussa.
Kysymykseni kuuluukin, onko vaihdon jälkeen odotettavissa tiputteluvuotoa ekat viikot kuten ekan hormonikierukan jälkeen, vai vältyittekö siltä?
Ennen Mirenaa mulla oli runsaat ja kivuliaat menkat.
Mirena-hormonikierukan vaihto
3
658
Vastaukset
- Mietiskelyä
Eikö kellään kokemuksia?
- Mammaxxxxx
Ehkä liian myöhään vastaan, mutta hyvää jos se löytyy vastattuna myöhemmin. Minulle vaihdettiin Mirena hormonikierukkaa ja tuli niin kova kipu ja tunnin sisällä vaihdosta verta tuli niin paljon, että talvitakki autossa oli märkä verestä. Kovissa kivuissa olen nyt kärvistellyt, barana ja panadol ei paljon auta.
- Mirena
Itsellä mirena ollut vajaa 2 vuotta. Alussa muutama kuukausi tiputtelua, sitten vuodot loppuneet kokonaan. Nyt eilen äkisti runsasta vuotoa, yön yli ja vähemmän edelleen. Tarkoittaakohan että kierukka mennyt pois paikaltaan? Muilla kokemuksia? Ennen kierukkaa runsaat ja tiheät kuukautiset aiheuttivat anemiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151