75v rouvalla on tumma laikku käsivarressaan. Mustelmaa tummempi ja sormenpään kokoinen eikä hän lyönyt sitä mihinkään kaapinoveen tms. ainakaan kertomansa mukaan. Rouvalla on kai 6 diagnoosia ja lääkkeitä syö useampia päivän mittaan.
Muistan nähneeni samanlaisia laikkuja iäkkäällä sukulaisella, nyt jo poisnukkuneella.
Osaako kukaan kertoa mistä on kyse?
Tumma laikku iäkkäällä ?
7
169
Vastaukset 7
- kortisoni
Jos on käytössä kortisonia, niin sen jatkuva käyttö aiheuttaa mustelmia.
- nohätää
Kortisonia on ollut käytössä, muttei enää (tietääkseni).
Laikku on tummempi kuin mustelma ja selvärajaisempi.
Näyttäisin läikkää lääkärille.
- nohätää
Hyvä idis, mutta en ole paikalla, kun hän tapaa lääkärin eikä hän itse välttämättä muista.
nohätää kirjoitti:
Hyvä idis, mutta en ole paikalla, kun hän tapaa lääkärin eikä hän itse välttämättä muista.
Voit halutessasi soittaa huolesta lääkärille / TK:een etukäteen .
- aesrdftgyhufdsfaadfrtg
Ikäihmisillehän tulee maksaläiskiä, googlettelepa kuvahaulla... ne siis ei ole mitään vakavaa.
- nohätää
Eikö maksaläiskät ole vaalean ruskeita kuten pisamat t. kesakot?
Tämä läiskä on/oli hyvin tumma. Ehkä jotain mustelman tapaista kuitenkin. Nyt rajat ovat edelleen selvät, mutta keskeltä himmenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609