Joo, Fatiman vitsi ja Touko Aalto avasivat silmäni. On tuntunut ennenkin että meikäläisellä ei ole paikkaa tässä yhteiskunnassa. Minulla ei ole sellaista varakkisuutta eikä sellaisia ominaisuuksia, joita yhteiskunta arvostaa. Touko Aalto ei viitsi edes osoittaa anteeksipyyntöään meille päivälehtiä lukeville maalaisille, vaan pyytää anteeksi (vihdoin) vihreiden omalta lukijakunnalta.
Fatima kirjoittaa fb-sivullaan että touko-kesäkuussa röllöllää ja irvistelee olikohan se Italiassa. Ja jonkin viikon kuluttua että skumppapullon hinnan voi lahjoittaa vaikka unicefille ja että hän juopottelee huvilalla Kreikassa. Ja jo kohta oli jossain lehdessä artikkeli, että merkkaa kalenteriinsa röökitauotkin ja netissä, että oli lokakuussa(kohan se oli) lentänyt jo ainakin kolmeen maahan työtehtävissä plus sitten vielä omat matkat. Ja opettajalehdessä, että aikoo uskonnon opettajaksi tyyliin laura huhtasaari.
Ei ole alle tonnin eläkkeellä varaa lähteä mihinkään. En käy Italiassa, en Kreikassa juopottelemassa, en ravintoloissa enkä pubeissa. En polta röökiäkään. Äärimmäisen harvoin juon annoksen tai kaksi alkoholia. Ikinä en skumppaa.Lopun elämääni muistan että päättäjätason näkökulmasta en ole hiiren paskan arvoinen. Tajusin että voisin hyvin kuolla pois.
Ei riitä huumorintaju.
Fatim Diarran vitsi
huumorin.tajuton
0
573
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980