Monetko pakit olet antanut naiselle viimeisen 3 vuoden aikana?
Mies, annatko pakkeja naisille?
30
507
Vastaukset
- fggfdgdfgfd
Tänä vuonna sellaiset 2 ainakin eli nainen olisi halunnut nähdä toisenkin kerran ja itse en.
- jokumies83
Livenä kerran oli liian päällekäyvä/ripustautuva.. muuten sit vaan näin netissä tindussa oon poistetanut matsin 3krt ja yhessä paikkaa vaan jätin vastaamatta kun olin jo toisen naisen kanssa tänä vuonna. Muuten niitä harvon on.
- Sakkkke
Samoin.
- Pakit.antanut
Viimeisen kolmen vuoden aikana en ole antanut kenellekään naiselle pakkeja, sillä ei ole tarvinnut. Ehkä yksi koki saaneensa pakit, kun en ottanut vastaan hänen puhelinnumeroaan, kun hän sitä tarjosi.
Siinäänsä naisille ei ole kiva antaa pakkeja. Esimerkiksi kerran nainen minun kuuloalueeni rajoilla sen, että "olen rakastunut tuohon mieheen". Mies kysyi jotain, että mikset lähentele häntä. Siihen nainen vastasi onnettomasti, että "minä olen jo kerran saanut pakit". Se kuulosti jotenkin surkealta ja surulliselta, että minä mietin pitkään mitä hänen suhteensa tekisin. Sitten keksin, että kaupungissa oli silloin kenties kaksinumeroinen määrä minuun ihastuneita naisia. Minun olisi pitänyt huomioita kaikkia tai moni samalla tavalla. Eli silloin annoin tavallaan kaksinumeroiselle määrälle naisia pakit, jos tiesin heidän olleen kiinnostuneen, ihastuneen tai rakastuneen. Tietysti tämä voi olla miehen kuvittelua, mutta silloin ei ollut kiva olla, kun näki onnettomasti ihastuneiden naisten naamoja. Silloin toivoi, että kaikki oli vain väärin tulkintaa. - 64w36
Varmaan aika monet. Naiset kun pitää pakkeina sitä, ettei tee aloitetta heille jos he vilkaisee yleiseen suuntaasi.
- Aitosinkkumies-
Kesällä annoin pakit naiselle joka oli liian kännissä. Tai oli todella paljon kännissä ja koko ajan kimpussa ja otin aina kaksi askelta taakse ja se halusi seksiä. Olisin varmaan saanut syytteen jos olisin pannut.
- sellaista.on.ätmiys
Tinderissä pyyhkäisen pahimmat tantat ja yyhoot vasemmalle. Mätsejä kuitenkin edelleen nolla.
- 720
Nollahan se on, kun sulle ei kelpaa omantasoises.
- Gnuk
En ole laskenut. Kai siinä ajassa on muutaman kerran kohteliaasti kieltäytynyt lähemmästä tuttavuudesta... :)
Kuka näitä laskee..
Kuka laskee panojensa määrän tarkalleen..
:DNo, minun ei tarvitse edes laskea, sillä ei ole yhtään tässä ilmoitettuun kolmeen vuoteen.
Siellä Rollossa voi tietysti olla hurja meininki.
Itse lasken lähinnä Mestarien liiga voittoja. Tässä tietokonepelissä voitin Rovaniemen Palloseuralla kaksi kertaa peräkkäin Mestarien liigan. Suomalaispelaajia joukkueessa ei ole juuri yhtään. Jotenkin hieno oli voittaa pokaaleja suomalaisseuralla, joka pelaa kotiottelunsa napapiirillä.
Päätin joskus juhannuksen seutuun jonain vuonna tulla Rovaniemelle muutamaksi päiväksi. Utelias olisi näkemään noin keskiyön auringon kello 1 aikaan yöllä keskikesällä. Myös ohjelmassa olisi ROPSin ottelu, sillä olen jalkapalloihmisiä. Näkyykö siellä jonkinlainen keskiyön aurinko Ounasvaaralta?
- Buhahaha
Ei ole ollut naisia joille olisi edes voinut antaa pakkeja.
- mies-30
Annoin pakit yhdelle lihavalle naiselle. Oli yli satakiloinen joten ei sovittu yhteen koska ainan 80 kiloa. Nainen luuli että saa ylemmän tason miehen mutta ei saanut.
Ja ihan punnitsit sen naisen, vai itsekö kertoi? .......jooo... Ulko näön perustella ei voi sanoa mitä joku painaa.
- Naisetpelottaa
Annan. Aina kun tunnen hiemankin epävarmuutta kiinnostavaa naista kohtaan. Pelkään rakastua kunnolla ja että minut jätetään.
Testaan myös naisten kiinnostusta. Kiusaan toisilla naisilla ja uhkailen jättämisellä.
Olen jotenkin luonnevikainen. Kahdelle naiselle olen treffien jälkeen todennut ettei juttu toimi. Taitavat juuri mahtua kolmen vuoden sisään.
- ai.määvai
Ei ole kukaan koskaan osoittanut kiinnostusta.
- mies40-
Olen antanut mutta vain koska tiesin että nainen on vittumainen luonteeltaan. Sen mies oli sellainen jännämies joka kohtelee huonosti. Aikaa siitä on 10 vuotta, nainen suuttui minulle kun annoin pakit.
Mitä pakeilla tarkoitetaan? Jos nainen on mahdollisesti jotekin kiinnostunut ja ei vie mahdollista tutustumista ollenkaan eteenpäin - onko se pakkienantamista?
Kenties sittenkin tarkemmin ajatellen saa sillä tavalla muutaman pakin aikaiseksi kolmen vuoden sisällä. Esimerkiksi juttelin lihavan afrikkalaisen kanssa linja-autossa. Tämä oli siitä mielissään. Kun sitten tämä samainen nainen hymyili yliopistolla ja viestitti sitä, että haluaisi jutella lisää - niin silloin minä taas viestitin käytökselläni sitä, että en oikein ole innostunut. Jotenkin laskin ehkä väärin, että hän saattaisi rakastua minuun tai jotain sellaista. Tulin siihen tulokseen, että minua ei lihava muistaakseni nigerialainen nainen kiinnosta tyttöystävänä. Todennäköisesti nainen halusi vain ystävämielisen kontaktin, tuttavan ja jutella - mutta minä koin hänen käytöksensä jotenkin seksuaaliseksi mielenkiinnoksi. Sen takia tavallaan käytökselläni annoin pakit - ja en halunnut jatkaa enää dösakeskusteluamme.
Myös joskus tuli samaan pöytään istumaan yliopistolla ärsyttävä nainen. Hänkin taisi hakea kontaktia, mutta en oikein innostunut. Ei ollut minun tyyppiäni. Tällä tavalla laskien monelle miehelle saadaan aikaan pakkeja, mutta ne saattavat olla vain jotain naisten tutustumisyrityksiä eikä niitä voi verrata moniin pakkeihin, joita naiset antavat miehille?Minä en pakkejani naisille anna. Autossa tarvitsen sitä itse ja työkalut kulkee niissä hyvin.
Joskus tutustuminen ei vaan ajaudu tapaamiseen ja tapaaminen ei taas ajaudu pitemmälle... Ei siinä puhuta minusta mistään pakkien antamisesta. Silloin ei vaan jokin toimi ja se siitä. Joskus sen on todennut nainen, joskus minä, eikä sillä ole väliä kumpi se on. Tästä asiasta koitetaan tehdä jonkinlainen statushomma, josta en kiinnostu lainkaan. Ihmissuhteet ei ole kilpailua ja peliä..."Minä en pakkejani naisille anna. Autossa tarvitsen sitä itse ja työkalut kulkee niissä hyvin."
Tuo oli hyvä vitsi. Nauroin sille ja sai suun hymyvirneeseen. Kiitos.
Toisaalta lisäisin siihen, että kyllä niille naisille joskus joutuu antamaan pakit. Tuossa oli rajaus kolmen vuoden sisällä, miksi monta juttu jäi kertomatta, sillä noudatin rajausta. Esimerkiksi tässä vuosia sitten annoin yhdelle pakit siitä, että tämä vaati ravintolassa minun halaamaan itseään. Oli ostanut Marimekko-kengät. Siinä oli kuulema syy, että häntä piti halata. Todellinen syy oli se, että oli miestä vailla ja halauksia. Aviomies oli ulkomailla työkeikalla. Minä en toisten aviovaimoja halaile, vaikka he kuinka vaativat. Marimekko-kengät eivät riitä syyksi halailuun. Nainen sai pakit minulta, joka yleensä en ravintolaan edes eksy muuta kuin syömään.Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Minä en pakkejani naisille anna. Autossa tarvitsen sitä itse ja työkalut kulkee niissä hyvin."
Tuo oli hyvä vitsi. Nauroin sille ja sai suun hymyvirneeseen. Kiitos.
Toisaalta lisäisin siihen, että kyllä niille naisille joskus joutuu antamaan pakit. Tuossa oli rajaus kolmen vuoden sisällä, miksi monta juttu jäi kertomatta, sillä noudatin rajausta. Esimerkiksi tässä vuosia sitten annoin yhdelle pakit siitä, että tämä vaati ravintolassa minun halaamaan itseään. Oli ostanut Marimekko-kengät. Siinä oli kuulema syy, että häntä piti halata. Todellinen syy oli se, että oli miestä vailla ja halauksia. Aviomies oli ulkomailla työkeikalla. Minä en toisten aviovaimoja halaile, vaikka he kuinka vaativat. Marimekko-kengät eivät riitä syyksi halailuun. Nainen sai pakit minulta, joka yleensä en ravintolaan edes eksy muuta kuin syömään.No "pakit"-termi on jokaisen omassa harkinnassa, että mitä sillä tarkoittaa. Tuollaista halaamisen suostumattomuutta voisi pitää "pakkeina", mutta toisaalta sellainenkin on helpompi ilmaista kieltäytymisenä halaamisesta ihan. Antaa heti toisenlaisen kuvan tilanteesta.
Minä voin halailla ja katson vaikkapa oman naisenikin halailuja ihan harmittomina eleinä. Voihan vaikka naiseni halata vaikka entistä miestään tämän naimisiinmenon takia? Miksi ei? Voihan olla oikeasti vilpittömän onnellinen, että jotkut ovat löytäneet toisensa ja onnittelee sitä siinä. Ei se liity minun ja naisen väleihin mitenkään.
Huomaan, että sinä tykkäät dramatisoida kaikenlaisia asioita ja sulle tulee muuten olemaan siinä aikamoisia ristiriitoja vielä elämäsi varrella oikeasti. Nuo on jotain moraalisääntöjä, mitkä ovat tulleet sinulle päähän jostain, etkä esimerkiksi ole miettinyt niitä itse...veikkaisin.
Sinä et halannut varattua, koska et haluaisi itse, että sinulle "varattu" osoittaisi mitään vastaavaa huomiota kenellekkään muulle miespuoliselle kuin sinulle. Mutta jos tutustut itseesi tarpeeksi, luotat itseesi ja pidät itseäsi sen verran hyvänä ihmisenä kun ihmisen pitääkin olla, tajuat, että se nainen on yhä sun, halaspa se ketä vaan, koska sä olet sille tärkeä juuri sinuna itsenäsi ja se on sinun nainen juuri siksi, että hän haluaa.
Mutta tämä on vaan minun mielipide...Dissident kirjoitti:
No "pakit"-termi on jokaisen omassa harkinnassa, että mitä sillä tarkoittaa. Tuollaista halaamisen suostumattomuutta voisi pitää "pakkeina", mutta toisaalta sellainenkin on helpompi ilmaista kieltäytymisenä halaamisesta ihan. Antaa heti toisenlaisen kuvan tilanteesta.
Minä voin halailla ja katson vaikkapa oman naisenikin halailuja ihan harmittomina eleinä. Voihan vaikka naiseni halata vaikka entistä miestään tämän naimisiinmenon takia? Miksi ei? Voihan olla oikeasti vilpittömän onnellinen, että jotkut ovat löytäneet toisensa ja onnittelee sitä siinä. Ei se liity minun ja naisen väleihin mitenkään.
Huomaan, että sinä tykkäät dramatisoida kaikenlaisia asioita ja sulle tulee muuten olemaan siinä aikamoisia ristiriitoja vielä elämäsi varrella oikeasti. Nuo on jotain moraalisääntöjä, mitkä ovat tulleet sinulle päähän jostain, etkä esimerkiksi ole miettinyt niitä itse...veikkaisin.
Sinä et halannut varattua, koska et haluaisi itse, että sinulle "varattu" osoittaisi mitään vastaavaa huomiota kenellekkään muulle miespuoliselle kuin sinulle. Mutta jos tutustut itseesi tarpeeksi, luotat itseesi ja pidät itseäsi sen verran hyvänä ihmisenä kun ihmisen pitääkin olla, tajuat, että se nainen on yhä sun, halaspa se ketä vaan, koska sä olet sille tärkeä juuri sinuna itsenäsi ja se on sinun nainen juuri siksi, että hän haluaa.
Mutta tämä on vaan minun mielipide..."Minä voin halailla ja katson vaikkapa oman naisenikin halailuja ihan harmittomina eleinä. Voihan vaikka naiseni halata vaikka entistä miestään tämän naimisiinmenon takia? Miksi ei? Voihan olla oikeasti vilpittömän onnellinen, että jotkut ovat löytäneet toisensa ja onnittelee sitä siinä. Ei se liity minun ja naisen väleihin mitenkään."
Ei se niin yksinkertaista ole. Kerron kolme yhden Pariisittaren halailu kertaa. Ensimmäinenkään ei ollut täysin harmiton, mutta kahdessa seuraavassa oli vähän ongelmia. Ensimmäisessä tein sen mokan, että halasin Pariisitarta Ystävättäreni asunnolla. Ystävättäreni kanssa meillä oli hakusessa seurustelusuhde, joka saattaisi johtaa avioliittoon. Sen takia oli sopimatonta halata Ystävättären nähden.
Sitten oli muutaman päivän päästä pikkujoulu, jossa Pariisitar tuli halaamaan minua. Ystävätär oli jälleen näkemässä halausta ja hän halasi heti perään vähän ehkä niin kuin omistavasti.
Sitten muutaman päivän jälkeen oli Pariisitaren läksiäiset. Siellä halasimme toisiamme ja sanoin, että kiva olisi joskus tavata. Pariisitar sanoi, että "Tervetuloa Pariisin. Voin tarjota aterian ja näyttää kaupungin nähtävyyksiä..." Pelkäsin, että joku kertoo tämä Ystävättärelleni, mikä sotkee seurustelukuvioni. Niinpä pelastini tilanteen ja sanoin: "Entä jos minulla olisi vaimo mukana."
Ei se toisten naisten halailu niin yksinkertaista ja harmitonta ole, jos on johonkin toiseen vastakkaisen sukupuolen henkilöön jotain siteitä. En halaile kenekään toisen vaimo. Raamattu kieltää monessa kohden naimisissa olevien naisten syliin menemisen tietyissä merkeistä. Sieltä tulee moraalini. Voi tietysti jotain sukulaistätiä halata, mutta ei vastakkaisen sukupuolen naimisissa olevaa naista, jos siinä voi olla jotain sukupuolisesti värittyneitä sävyjä.
"Huomaan, että sinä tykkäät dramatisoida kaikenlaisia asioita ja sulle tulee muuten olemaan siinä aikamoisia ristiriitoja vielä elämäsi varrella oikeasti. Nuo on jotain moraalisääntöjä, mitkä ovat tulleet sinulle päähän jostain, etkä esimerkiksi ole miettinyt niitä itse...veikkaisin.
Sinä et halannut varattua, koska et haluaisi itse, että sinulle "varattu" osoittaisi mitään vastaavaa huomiota kenellekkään muulle miespuoliselle kuin sinulle. Mutta jos tutustut itseesi tarpeeksi, luotat itseesi ja pidät itseäsi sen verran hyvänä ihmisenä kun ihmisen pitääkin olla, tajuat, että se nainen on yhä sun, halaspa se ketä vaan, koska sä olet sille tärkeä juuri sinuna itsenäsi ja se on sinun nainen juuri siksi, että hän haluaa."
Tilanne oli se, että olin tavannut kaupunginkadulla kaksi virolaista korkeushyppääjä, jotka olivat juuri tulleet kilpailusta. He halusivat kallistaa muutaman lasin raflassa. Minä lähdin mukaan. Nainen tuli ravintolaan uusissa Marimekko-kengissä. Oli niistä vähän humalassa tosi ylpeä. Kehui suomalaisen aviomiehensä olevan Virossa töissä, kun kuuli urheilijoiden olevan sieltä. Sitten noin 27-vuotias nainen keksi sen, että minun pitää halata häntä. Jollekin Don Juanille siinä olisi ollut tilaisuus halailla ja yrittää enemmän, sillä nainen vaikutti miehensä poissaolon takia olevan tosipaljon ilman halauksia ja miestä yleensä. Joku toinen olisi hänen kellistänyt, mutta minä otan kymmenen käskyä tosissani. Yksi käsky sanoo, että "älä tee huorin". Olisi ollut aviorikos vastata kyseisen naisen aviomiehen poissaolo puutteeseen. Jo halailu oli minusta vaarallista ja voinut johtaa kiusaukseen. Aviovaimoille annan pakit aina.Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Minä voin halailla ja katson vaikkapa oman naisenikin halailuja ihan harmittomina eleinä. Voihan vaikka naiseni halata vaikka entistä miestään tämän naimisiinmenon takia? Miksi ei? Voihan olla oikeasti vilpittömän onnellinen, että jotkut ovat löytäneet toisensa ja onnittelee sitä siinä. Ei se liity minun ja naisen väleihin mitenkään."
Ei se niin yksinkertaista ole. Kerron kolme yhden Pariisittaren halailu kertaa. Ensimmäinenkään ei ollut täysin harmiton, mutta kahdessa seuraavassa oli vähän ongelmia. Ensimmäisessä tein sen mokan, että halasin Pariisitarta Ystävättäreni asunnolla. Ystävättäreni kanssa meillä oli hakusessa seurustelusuhde, joka saattaisi johtaa avioliittoon. Sen takia oli sopimatonta halata Ystävättären nähden.
Sitten oli muutaman päivän päästä pikkujoulu, jossa Pariisitar tuli halaamaan minua. Ystävätär oli jälleen näkemässä halausta ja hän halasi heti perään vähän ehkä niin kuin omistavasti.
Sitten muutaman päivän jälkeen oli Pariisitaren läksiäiset. Siellä halasimme toisiamme ja sanoin, että kiva olisi joskus tavata. Pariisitar sanoi, että "Tervetuloa Pariisin. Voin tarjota aterian ja näyttää kaupungin nähtävyyksiä..." Pelkäsin, että joku kertoo tämä Ystävättärelleni, mikä sotkee seurustelukuvioni. Niinpä pelastini tilanteen ja sanoin: "Entä jos minulla olisi vaimo mukana."
Ei se toisten naisten halailu niin yksinkertaista ja harmitonta ole, jos on johonkin toiseen vastakkaisen sukupuolen henkilöön jotain siteitä. En halaile kenekään toisen vaimo. Raamattu kieltää monessa kohden naimisissa olevien naisten syliin menemisen tietyissä merkeistä. Sieltä tulee moraalini. Voi tietysti jotain sukulaistätiä halata, mutta ei vastakkaisen sukupuolen naimisissa olevaa naista, jos siinä voi olla jotain sukupuolisesti värittyneitä sävyjä.
"Huomaan, että sinä tykkäät dramatisoida kaikenlaisia asioita ja sulle tulee muuten olemaan siinä aikamoisia ristiriitoja vielä elämäsi varrella oikeasti. Nuo on jotain moraalisääntöjä, mitkä ovat tulleet sinulle päähän jostain, etkä esimerkiksi ole miettinyt niitä itse...veikkaisin.
Sinä et halannut varattua, koska et haluaisi itse, että sinulle "varattu" osoittaisi mitään vastaavaa huomiota kenellekkään muulle miespuoliselle kuin sinulle. Mutta jos tutustut itseesi tarpeeksi, luotat itseesi ja pidät itseäsi sen verran hyvänä ihmisenä kun ihmisen pitääkin olla, tajuat, että se nainen on yhä sun, halaspa se ketä vaan, koska sä olet sille tärkeä juuri sinuna itsenäsi ja se on sinun nainen juuri siksi, että hän haluaa."
Tilanne oli se, että olin tavannut kaupunginkadulla kaksi virolaista korkeushyppääjä, jotka olivat juuri tulleet kilpailusta. He halusivat kallistaa muutaman lasin raflassa. Minä lähdin mukaan. Nainen tuli ravintolaan uusissa Marimekko-kengissä. Oli niistä vähän humalassa tosi ylpeä. Kehui suomalaisen aviomiehensä olevan Virossa töissä, kun kuuli urheilijoiden olevan sieltä. Sitten noin 27-vuotias nainen keksi sen, että minun pitää halata häntä. Jollekin Don Juanille siinä olisi ollut tilaisuus halailla ja yrittää enemmän, sillä nainen vaikutti miehensä poissaolon takia olevan tosipaljon ilman halauksia ja miestä yleensä. Joku toinen olisi hänen kellistänyt, mutta minä otan kymmenen käskyä tosissani. Yksi käsky sanoo, että "älä tee huorin". Olisi ollut aviorikos vastata kyseisen naisen aviomiehen poissaolo puutteeseen. Jo halailu oli minusta vaarallista ja voinut johtaa kiusaukseen. Aviovaimoille annan pakit aina."Ei se niin yksinkertaista ole. Kerron kolme yhden Pariisittaren halailu kertaa. Ensimmäinenkään ei ollut täysin harmiton, mutta kahdessa seuraavassa oli vähän ongelmia. Ensimmäisessä tein sen mokan, että halasin Pariisitarta Ystävättäreni asunnolla. Ystävättäreni kanssa meillä oli hakusessa seurustelusuhde, joka saattaisi johtaa avioliittoon. Sen takia oli sopimatonta halata Ystävättären nähden."
Itseasiassa se on hyvin yksinkertaista. Ihmisille pitää kertoa tunteistaan. Jos sinä olit kiinnostunut ystävättaresta, niin sinun pitäisi kertoa niistä tunteista ja osoittaa ne hänelle, sitten myös kertoa, mitä tämä pariisitar sinulle merkitsee, että on vaan hyvä ystävä. Silloin ei tule mitään ristiriitoja ja saisit halata ystävällisesti pariisitarta vaan ystävänä.
"Sitten oli muutaman päivän päästä pikkujoulu, jossa Pariisitar tuli halaamaan minua. Ystävätär oli jälleen näkemässä halausta ja hän halasi heti perään vähän ehkä niin kuin omistavasti."
Ystävättäresikään ei ole kertonut sinulle tunteistaan, jos niitä on ollut. Mutta tässä näet, että miten tärkeää on puhua ne tunteet suoraan, eikä vaan arvailla jostain halauksen "intensiivisyydestä". Sitä varten meillä on kommunikaatiotapana vaikka puhe tai kirjoitustaito, että käytämme niitä, että tunteet välittyy oikein...niitä voi tukea halauksin ja suukoin...mikä ei sulje pois kummankaan vaikutusta.
"Sitten muutaman päivän jälkeen oli Pariisitaren läksiäiset. Siellä halasimme toisiamme ja sanoin, että kiva olisi joskus tavata. Pariisitar sanoi, että "Tervetuloa Pariisin. Voin tarjota aterian ja näyttää kaupungin nähtävyyksiä..." Pelkäsin, että joku kertoo tämä Ystävättärelleni, mikä sotkee seurustelukuvioni. Niinpä pelastini tilanteen ja sanoin: "Entä jos minulla olisi vaimo mukana."
Ja mitä vastasi pariisitart tähän? Jos sinulla olisi ollut selkeät kuviot ystävättäresi kanssa, olisit sanonut vaan, että pitää puhua monikossa...me tullaan sinne yhdessä. Siinä olisi saanut pariisitar selkeästi kuvan, että mistä kyse, tosin mietin vieläkin, että mahtoiko ihmetellä sun oikeaa tokaisua....
"Ei se toisten naisten halailu niin yksinkertaista ja harmitonta ole, jos on johonkin toiseen vastakkaisen sukupuolen henkilöön jotain siteitä. En halaile kenekään toisen vaimo. Raamattu kieltää monessa kohden naimisissa olevien naisten syliin menemisen tietyissä merkeistä. Sieltä tulee moraalini. Voi tietysti jotain sukulaistätiä halata, mutta ei vastakkaisen sukupuolen naimisissa olevaa naista, jos siinä voi olla jotain sukupuolisesti värittyneitä sävyjä."
Raamuttu on ihmisen kirjoittama tarina. Sinne on laitettu moraalisia sääntöjä tukemaan sitä, että ihmiset olisivat hyviä toisilleen. Minulla ei ole uskontoa kohtaan mitään, mutta uskontojen moraalisääntöjä voi tulkita väärinkin. Jokaisella pitää olla se toisten ihmisten arvostaminen omassa käytöksessään ja lisäksi pitää antaa muitten elää ja muistaa elää itsekin. Ei parisuhteessa eläminen pidä eristää normaalista elämisestä ihmistä. Sinun moraalimaailmassa se tekee sen... Ja hiukan mietit sitä itsekin...siksi erottelet nämä kaksi asiaa niin radikaalisti...sinkkuus ja parisuhde.
"Tilanne oli se, että olin tavannut kaupunginkadulla kaksi virolaista korkeushyppääjä, jotka olivat juuri tulleet kilpailusta. He halusivat kallistaa muutaman lasin raflassa. Minä lähdin mukaan. Nainen tuli ravintolaan uusissa Marimekko-kengissä. Oli niistä vähän humalassa tosi ylpeä. Kehui suomalaisen aviomiehensä olevan Virossa töissä, kun kuuli urheilijoiden olevan sieltä. Sitten noin 27-vuotias nainen keksi sen, että minun pitää halata häntä. Jollekin Don Juanille siinä olisi ollut tilaisuus halailla ja yrittää enemmän, sillä nainen vaikutti miehensä poissaolon takia olevan tosipaljon ilman halauksia ja miestä yleensä. Joku toinen olisi hänen kellistänyt, mutta minä otan kymmenen käskyä tosissani. Yksi käsky sanoo, että "älä tee huorin". Olisi ollut aviorikos vastata kyseisen naisen aviomiehen poissaolo puutteeseen. Jo halailu oli minusta vaarallista ja voinut johtaa kiusaukseen. Aviovaimoille annan pakit aina."
Kun luet tuon oman kirjoituksesi ja mietit siinä itseäsi, niin suojeleeko tuo sinun moraalisäännöstösi sitä naista sinulta, vai sinua naiselta? Vai molempia? Kun taas mietit, että sinä tiedät itse, että kuka sinä olet ja mitä sinä haluat, mikä on maailmassa oikein ja mikä väärin, niin ei sinun tarvitse mitään säännöstöä pitää. Sinä voisit halata naista ja olla iloinen, eikä miettiä yhtään, että onko hän seksuaalisesti haluttava vai ei, koska on varattu. Oikeastaan veikkaan, että ei halailu ole kiellettyä raamatussakaan. Mutta se, että menee tai päästää jonkun ihmisen suhteen väliin, on moraalisesti väärin sitä kolmatta osapuolta kohtaan. Ja en minäkään miettisi tuossa tilanteessa mitään seksuaalista naisesta, vaikka minulla ei ketään olisi...hän on jonkun muun nainen ja sillä siisti. Jos heidän välillään on ongelmia, niin en halua niihin sotkeutua.Dissident kirjoitti:
"Ei se niin yksinkertaista ole. Kerron kolme yhden Pariisittaren halailu kertaa. Ensimmäinenkään ei ollut täysin harmiton, mutta kahdessa seuraavassa oli vähän ongelmia. Ensimmäisessä tein sen mokan, että halasin Pariisitarta Ystävättäreni asunnolla. Ystävättäreni kanssa meillä oli hakusessa seurustelusuhde, joka saattaisi johtaa avioliittoon. Sen takia oli sopimatonta halata Ystävättären nähden."
Itseasiassa se on hyvin yksinkertaista. Ihmisille pitää kertoa tunteistaan. Jos sinä olit kiinnostunut ystävättaresta, niin sinun pitäisi kertoa niistä tunteista ja osoittaa ne hänelle, sitten myös kertoa, mitä tämä pariisitar sinulle merkitsee, että on vaan hyvä ystävä. Silloin ei tule mitään ristiriitoja ja saisit halata ystävällisesti pariisitarta vaan ystävänä.
"Sitten oli muutaman päivän päästä pikkujoulu, jossa Pariisitar tuli halaamaan minua. Ystävätär oli jälleen näkemässä halausta ja hän halasi heti perään vähän ehkä niin kuin omistavasti."
Ystävättäresikään ei ole kertonut sinulle tunteistaan, jos niitä on ollut. Mutta tässä näet, että miten tärkeää on puhua ne tunteet suoraan, eikä vaan arvailla jostain halauksen "intensiivisyydestä". Sitä varten meillä on kommunikaatiotapana vaikka puhe tai kirjoitustaito, että käytämme niitä, että tunteet välittyy oikein...niitä voi tukea halauksin ja suukoin...mikä ei sulje pois kummankaan vaikutusta.
"Sitten muutaman päivän jälkeen oli Pariisitaren läksiäiset. Siellä halasimme toisiamme ja sanoin, että kiva olisi joskus tavata. Pariisitar sanoi, että "Tervetuloa Pariisin. Voin tarjota aterian ja näyttää kaupungin nähtävyyksiä..." Pelkäsin, että joku kertoo tämä Ystävättärelleni, mikä sotkee seurustelukuvioni. Niinpä pelastini tilanteen ja sanoin: "Entä jos minulla olisi vaimo mukana."
Ja mitä vastasi pariisitart tähän? Jos sinulla olisi ollut selkeät kuviot ystävättäresi kanssa, olisit sanonut vaan, että pitää puhua monikossa...me tullaan sinne yhdessä. Siinä olisi saanut pariisitar selkeästi kuvan, että mistä kyse, tosin mietin vieläkin, että mahtoiko ihmetellä sun oikeaa tokaisua....
"Ei se toisten naisten halailu niin yksinkertaista ja harmitonta ole, jos on johonkin toiseen vastakkaisen sukupuolen henkilöön jotain siteitä. En halaile kenekään toisen vaimo. Raamattu kieltää monessa kohden naimisissa olevien naisten syliin menemisen tietyissä merkeistä. Sieltä tulee moraalini. Voi tietysti jotain sukulaistätiä halata, mutta ei vastakkaisen sukupuolen naimisissa olevaa naista, jos siinä voi olla jotain sukupuolisesti värittyneitä sävyjä."
Raamuttu on ihmisen kirjoittama tarina. Sinne on laitettu moraalisia sääntöjä tukemaan sitä, että ihmiset olisivat hyviä toisilleen. Minulla ei ole uskontoa kohtaan mitään, mutta uskontojen moraalisääntöjä voi tulkita väärinkin. Jokaisella pitää olla se toisten ihmisten arvostaminen omassa käytöksessään ja lisäksi pitää antaa muitten elää ja muistaa elää itsekin. Ei parisuhteessa eläminen pidä eristää normaalista elämisestä ihmistä. Sinun moraalimaailmassa se tekee sen... Ja hiukan mietit sitä itsekin...siksi erottelet nämä kaksi asiaa niin radikaalisti...sinkkuus ja parisuhde.
"Tilanne oli se, että olin tavannut kaupunginkadulla kaksi virolaista korkeushyppääjä, jotka olivat juuri tulleet kilpailusta. He halusivat kallistaa muutaman lasin raflassa. Minä lähdin mukaan. Nainen tuli ravintolaan uusissa Marimekko-kengissä. Oli niistä vähän humalassa tosi ylpeä. Kehui suomalaisen aviomiehensä olevan Virossa töissä, kun kuuli urheilijoiden olevan sieltä. Sitten noin 27-vuotias nainen keksi sen, että minun pitää halata häntä. Jollekin Don Juanille siinä olisi ollut tilaisuus halailla ja yrittää enemmän, sillä nainen vaikutti miehensä poissaolon takia olevan tosipaljon ilman halauksia ja miestä yleensä. Joku toinen olisi hänen kellistänyt, mutta minä otan kymmenen käskyä tosissani. Yksi käsky sanoo, että "älä tee huorin". Olisi ollut aviorikos vastata kyseisen naisen aviomiehen poissaolo puutteeseen. Jo halailu oli minusta vaarallista ja voinut johtaa kiusaukseen. Aviovaimoille annan pakit aina."
Kun luet tuon oman kirjoituksesi ja mietit siinä itseäsi, niin suojeleeko tuo sinun moraalisäännöstösi sitä naista sinulta, vai sinua naiselta? Vai molempia? Kun taas mietit, että sinä tiedät itse, että kuka sinä olet ja mitä sinä haluat, mikä on maailmassa oikein ja mikä väärin, niin ei sinun tarvitse mitään säännöstöä pitää. Sinä voisit halata naista ja olla iloinen, eikä miettiä yhtään, että onko hän seksuaalisesti haluttava vai ei, koska on varattu. Oikeastaan veikkaan, että ei halailu ole kiellettyä raamatussakaan. Mutta se, että menee tai päästää jonkun ihmisen suhteen väliin, on moraalisesti väärin sitä kolmatta osapuolta kohtaan. Ja en minäkään miettisi tuossa tilanteessa mitään seksuaalista naisesta, vaikka minulla ei ketään olisi...hän on jonkun muun nainen ja sillä siisti. Jos heidän välillään on ongelmia, niin en halua niihin sotkeutua."Ja mitä vastasi pariisitart tähän? Jos sinulla olisi ollut selkeät kuviot ystävättäresi kanssa, olisit sanonut vaan, että pitää puhua monikossa...me tullaan sinne yhdessä. Siinä olisi saanut pariisitar selkeästi kuvan, että mistä kyse, tosin mietin vieläkin, että mahtoiko ihmetellä sun oikeaa tokaisua...."
No, Pariisitar vastasi, että "voi hän tarjota vaimollekin aterian ja näyttää kaupunkia". Pariisittaren olin tuntenut silloin vain kaksi viikkoa ja Ystävättäreni kolme viikkoa. Ensimmäisen kerran tavattuani olin kysynyt ulkomalaisessa seurassa Ystävättäreltäni sen, että "May I propose you?" Se tarkoittaa vapaasti "Voinko kosia sinua?" Siihen Ystävättäreni vastasi jotain, että tulevaisuudessa "Yes". Eli meillä oli ihan tosissaan ihastuttuamme toisiimme menossa se, että joskus tulee se "Will you marry me?" Molemmilla oli sellainen tunne, että tässä voisi olla se aviopuoliso. Pariisittaren kanssa taisi sähköpostisuhde kestää jotain vuoden. Vielä muutama vuosi sitten hän tällä otti yhteyttä sähköpostitse ja kaksi kertaa pyysi Facebook-kaverikseen. En ollut facessa, miksi en suostunut. Eli tavallaan annoin hänelle kaksi kertaa pakit.
"... seksuaalisesti haluttava vai ei, koska on varattu. Oikeastaan veikkaan, että ei halailu ole kiellettyä raamatussakaan. Mutta se, että menee tai päästää jonkun ihmisen suhteen väliin, on moraalisesti väärin sitä kolmatta osapuolta kohtaan. Ja en minäkään miettisi tuossa tilanteessa mitään seksuaalista naisesta, vaikka minulla ei ketään olisi...hän on jonkun muun nainen ja sillä siisti. Jos heidän välillään on ongelmia, niin en halua niihin sotkeutua."
No kyseessä rakkauden kaksoiskäsky ja kultainen sääntö. "Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi" "Tehkää toisille niin kuin haluaisitte itselleni tehtävän." Jotain sinne päin. Eli ajattelin sitä, entä jos olisin se Virossa asuva suomalaismies. En haluaisin hänenä, että hänen vaimoansa halailtaansiin jossain raflassa Suomenlahden toisella puolella. Vielä vähemmän haluaisin sitä, että joku olisi hänen vaimonsa kanssa sängyssä hänen ollessa töissä muualla. Lisäksi teen elämäni ratkaisut sillä tuntumalta mikä tuntuu Jumalan tahdolta. Tuntui siltä, että Jumalan tahto ei ollut se, että halaan tätä miehenkosketuksen puutteessa elävää naista.Faith.Hope.Love kirjoitti:
"Ja mitä vastasi pariisitart tähän? Jos sinulla olisi ollut selkeät kuviot ystävättäresi kanssa, olisit sanonut vaan, että pitää puhua monikossa...me tullaan sinne yhdessä. Siinä olisi saanut pariisitar selkeästi kuvan, että mistä kyse, tosin mietin vieläkin, että mahtoiko ihmetellä sun oikeaa tokaisua...."
No, Pariisitar vastasi, että "voi hän tarjota vaimollekin aterian ja näyttää kaupunkia". Pariisittaren olin tuntenut silloin vain kaksi viikkoa ja Ystävättäreni kolme viikkoa. Ensimmäisen kerran tavattuani olin kysynyt ulkomalaisessa seurassa Ystävättäreltäni sen, että "May I propose you?" Se tarkoittaa vapaasti "Voinko kosia sinua?" Siihen Ystävättäreni vastasi jotain, että tulevaisuudessa "Yes". Eli meillä oli ihan tosissaan ihastuttuamme toisiimme menossa se, että joskus tulee se "Will you marry me?" Molemmilla oli sellainen tunne, että tässä voisi olla se aviopuoliso. Pariisittaren kanssa taisi sähköpostisuhde kestää jotain vuoden. Vielä muutama vuosi sitten hän tällä otti yhteyttä sähköpostitse ja kaksi kertaa pyysi Facebook-kaverikseen. En ollut facessa, miksi en suostunut. Eli tavallaan annoin hänelle kaksi kertaa pakit.
"... seksuaalisesti haluttava vai ei, koska on varattu. Oikeastaan veikkaan, että ei halailu ole kiellettyä raamatussakaan. Mutta se, että menee tai päästää jonkun ihmisen suhteen väliin, on moraalisesti väärin sitä kolmatta osapuolta kohtaan. Ja en minäkään miettisi tuossa tilanteessa mitään seksuaalista naisesta, vaikka minulla ei ketään olisi...hän on jonkun muun nainen ja sillä siisti. Jos heidän välillään on ongelmia, niin en halua niihin sotkeutua."
No kyseessä rakkauden kaksoiskäsky ja kultainen sääntö. "Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi" "Tehkää toisille niin kuin haluaisitte itselleni tehtävän." Jotain sinne päin. Eli ajattelin sitä, entä jos olisin se Virossa asuva suomalaismies. En haluaisin hänenä, että hänen vaimoansa halailtaansiin jossain raflassa Suomenlahden toisella puolella. Vielä vähemmän haluaisin sitä, että joku olisi hänen vaimonsa kanssa sängyssä hänen ollessa töissä muualla. Lisäksi teen elämäni ratkaisut sillä tuntumalta mikä tuntuu Jumalan tahdolta. Tuntui siltä, että Jumalan tahto ei ollut se, että halaan tätä miehenkosketuksen puutteessa elävää naista."No, Pariisitar vastasi, että "voi hän tarjota vaimollekin aterian ja näyttää kaupunkia". Pariisittaren olin tuntenut silloin vain kaksi viikkoa ja Ystävättäreni kolme viikkoa. Ensimmäisen kerran tavattuani olin kysynyt ulkomalaisessa seurassa Ystävättäreltäni sen, että "May I propose you?" Se tarkoittaa vapaasti "Voinko kosia sinua?" Siihen Ystävättäreni vastasi jotain, että tulevaisuudessa "Yes". Eli meillä oli ihan tosissaan ihastuttuamme toisiimme menossa se, että joskus tulee se "Will you marry me?" Molemmilla oli sellainen tunne, että tässä voisi olla se aviopuoliso. Pariisittaren kanssa taisi sähköpostisuhde kestää jotain vuoden. Vielä muutama vuosi sitten hän tällä otti yhteyttä sähköpostitse ja kaksi kertaa pyysi Facebook-kaverikseen. En ollut facessa, miksi en suostunut. Eli tavallaan annoin hänelle kaksi kertaa pakit."
No eli hyvällä alulla oli tuo ystävättären kanssa alussa ollut suhde. Ja siitä sinun olisikin pitänyt pitää kiinni, jos hän vaikutti mukavalta. Pariisitar olisi voinut hyvin olla siinä mukana, koska selkeästi hän ymmärsi sinun olevan kiinnostunut tästä ystävätärestä, selkeän vilpittömästi. Jos tämä ystävätär osoitti selkeää epävarmuutta halaamalla sinua "omistavasti", olisit vaan ottanut sen puheeksi kahden kesken. Kertonut mitä tunnet pariisitarta kohtaan ja osoittanut hänelle myös, että haluat tutustua ja syventää alkavaa suhdetta, siinä avoimesti voi osoittaa mitä haluaa. Epävarmuus toisen ihmisen ajatuksista ja haluista kaataa suhteita...ei niinkään mitkään ystävähalit...
"No kyseessä rakkauden kaksoiskäsky ja kultainen sääntö. "Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi" "Tehkää toisille niin kuin haluaisitte itselleni tehtävän." Jotain sinne päin. Eli ajattelin sitä, entä jos olisin se Virossa asuva suomalaismies. En haluaisin hänenä, että hänen vaimoansa halailtaansiin jossain raflassa Suomenlahden toisella puolella. Vielä vähemmän haluaisin sitä, että joku olisi hänen vaimonsa kanssa sängyssä hänen ollessa töissä muualla. Lisäksi teen elämäni ratkaisut sillä tuntumalta mikä tuntuu Jumalan tahdolta. Tuntui siltä, että Jumalan tahto ei ollut se, että halaan tätä miehenkosketuksen puutteessa elävää naista."
Tuon voi tulkita myös näin... Että annat halin naiselle, koska välität hänestä. Et himoitse ja sorru miehen vaimoon, koska arvostat myös hänen miestään lähimmäisenä.
Mutta haluaisit joskus itsekin halin, ilman että se olisikaan mikään seksuaalinen osoitus, että annat sen halin, koska toivot, että itsekin saisit halin jos sitä pyydät. Ja vieläkin mennään "säännön" mukaan.
Ja halaamisesta baarissa on pitkä matka sänkyyn. Ja muisteleppa mitä se Jumala oikeasti lähimmäisen rakkaudesta puhuu...Onko se homoseksuaalista, jos kaksi ystävää halaa, kun toisella on ikävä vaikka lastaan tai vaimoaan? Miten niinkin konservatiivisessa maassa kuin Usa sallitaan halata toisiaan tai vaikkapa Italia...???
Puntaroi mielessäsi asioita, kirjaan voi kirjoittaa asioita ja lukija voi ymmärtää asiat silti ihan toisin... Esimerkki....
Huomenna on maanantai. Minä kirjoitan sinulle huomenna, että ensiviikonloppuna olen Thaimaassa... olenko minä siellä sinusta 17-19.11 vai 24-26.11? Ja mitenkä pitäisi kirjoittaa, että ymmärtäisit sen olevan vaikka tuo viimeinen?Dissident kirjoitti:
"No, Pariisitar vastasi, että "voi hän tarjota vaimollekin aterian ja näyttää kaupunkia". Pariisittaren olin tuntenut silloin vain kaksi viikkoa ja Ystävättäreni kolme viikkoa. Ensimmäisen kerran tavattuani olin kysynyt ulkomalaisessa seurassa Ystävättäreltäni sen, että "May I propose you?" Se tarkoittaa vapaasti "Voinko kosia sinua?" Siihen Ystävättäreni vastasi jotain, että tulevaisuudessa "Yes". Eli meillä oli ihan tosissaan ihastuttuamme toisiimme menossa se, että joskus tulee se "Will you marry me?" Molemmilla oli sellainen tunne, että tässä voisi olla se aviopuoliso. Pariisittaren kanssa taisi sähköpostisuhde kestää jotain vuoden. Vielä muutama vuosi sitten hän tällä otti yhteyttä sähköpostitse ja kaksi kertaa pyysi Facebook-kaverikseen. En ollut facessa, miksi en suostunut. Eli tavallaan annoin hänelle kaksi kertaa pakit."
No eli hyvällä alulla oli tuo ystävättären kanssa alussa ollut suhde. Ja siitä sinun olisikin pitänyt pitää kiinni, jos hän vaikutti mukavalta. Pariisitar olisi voinut hyvin olla siinä mukana, koska selkeästi hän ymmärsi sinun olevan kiinnostunut tästä ystävätärestä, selkeän vilpittömästi. Jos tämä ystävätär osoitti selkeää epävarmuutta halaamalla sinua "omistavasti", olisit vaan ottanut sen puheeksi kahden kesken. Kertonut mitä tunnet pariisitarta kohtaan ja osoittanut hänelle myös, että haluat tutustua ja syventää alkavaa suhdetta, siinä avoimesti voi osoittaa mitä haluaa. Epävarmuus toisen ihmisen ajatuksista ja haluista kaataa suhteita...ei niinkään mitkään ystävähalit...
"No kyseessä rakkauden kaksoiskäsky ja kultainen sääntö. "Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi" "Tehkää toisille niin kuin haluaisitte itselleni tehtävän." Jotain sinne päin. Eli ajattelin sitä, entä jos olisin se Virossa asuva suomalaismies. En haluaisin hänenä, että hänen vaimoansa halailtaansiin jossain raflassa Suomenlahden toisella puolella. Vielä vähemmän haluaisin sitä, että joku olisi hänen vaimonsa kanssa sängyssä hänen ollessa töissä muualla. Lisäksi teen elämäni ratkaisut sillä tuntumalta mikä tuntuu Jumalan tahdolta. Tuntui siltä, että Jumalan tahto ei ollut se, että halaan tätä miehenkosketuksen puutteessa elävää naista."
Tuon voi tulkita myös näin... Että annat halin naiselle, koska välität hänestä. Et himoitse ja sorru miehen vaimoon, koska arvostat myös hänen miestään lähimmäisenä.
Mutta haluaisit joskus itsekin halin, ilman että se olisikaan mikään seksuaalinen osoitus, että annat sen halin, koska toivot, että itsekin saisit halin jos sitä pyydät. Ja vieläkin mennään "säännön" mukaan.
Ja halaamisesta baarissa on pitkä matka sänkyyn. Ja muisteleppa mitä se Jumala oikeasti lähimmäisen rakkaudesta puhuu...Onko se homoseksuaalista, jos kaksi ystävää halaa, kun toisella on ikävä vaikka lastaan tai vaimoaan? Miten niinkin konservatiivisessa maassa kuin Usa sallitaan halata toisiaan tai vaikkapa Italia...???
Puntaroi mielessäsi asioita, kirjaan voi kirjoittaa asioita ja lukija voi ymmärtää asiat silti ihan toisin... Esimerkki....
Huomenna on maanantai. Minä kirjoitan sinulle huomenna, että ensiviikonloppuna olen Thaimaassa... olenko minä siellä sinusta 17-19.11 vai 24-26.11? Ja mitenkä pitäisi kirjoittaa, että ymmärtäisit sen olevan vaikka tuo viimeinen?"No eli hyvällä alulla oli tuo ystävättären kanssa alussa ollut suhde. Ja siitä sinun olisikin pitänyt pitää kiinni, jos hän vaikutti mukavalta. Pariisitar olisi voinut hyvin olla siinä mukana, koska selkeästi hän ymmärsi sinun olevan kiinnostunut tästä ystävätärestä, selkeän vilpittömästi. Jos tämä ystävätär osoitti selkeää epävarmuutta halaamalla sinua "omistavasti", olisit vaan ottanut sen puheeksi kahden kesken. Kertonut mitä tunnet pariisitarta kohtaan ja osoittanut hänelle myös, että haluat tutustua ja syventää alkavaa suhdetta, siinä avoimesti voi osoittaa mitä haluaa. Epävarmuus toisen ihmisen ajatuksista ja haluista kaataa suhteita...ei niinkään mitkään ystävähalit..."
No, siinä ehkä oli idea, että se Pariisitar on mukana. Mahdollinen vaimo Pariisiin olisi ollut Ystävätär. Hänen kanssaan oli tarkoitus mennä tapamaan yhteistä tuttavaa. Ystävätären kanssa se mahdollisen avioliiton etsintä kesti vähän alle puoli vuotta. Sitten hän tajusi sen, että olemme liian erilaisia. Alunperin halasin sitä Pariisitarta sen takia, että yksi toinen ranskatar oli onnettomasti rakastunut minuun. Mutta en voinut silloin aikanaan halata Ranskatarta, koska hän oli kihloissa ja hänen kihlattunsa ranskalainen ystäväni. Ranskalainen mies ei tiennyt Ranskataren tunteista minua kohtaan.
Silloin Ystävättäreni luona Pariisittaren halauksen jälkeen Ystävätär tuli heti halamaan minua kuin jo silloin näyttääkseen alustavaa omistustaan.
""No kyseessä rakkauden kaksoiskäsky ja kultainen sääntö. "Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi" "Tehkää toisille niin kuin haluaisitte itselleni tehtävän." Jotain sinne päin. Eli ajattelin sitä, entä jos olisin se Virossa asuva suomalaismies. En haluaisin hänenä, että hänen vaimoansa halailtaansiin jossain raflassa Suomenlahden toisella puolella. Vielä vähemmän haluaisin sitä, että joku olisi hänen vaimonsa kanssa sängyssä hänen ollessa töissä muualla. Lisäksi teen elämäni ratkaisut sillä tuntumalta mikä tuntuu Jumalan tahdolta. Tuntui siltä, että Jumalan tahto ei ollut se, että halaan tätä miehenkosketuksen puutteessa elävää naista.""
"Tuon voi tulkita myös näin... Että annat halin naiselle, koska välität hänestä. Et himoitse ja sorru miehen vaimoon, koska arvostat myös hänen miestään lähimmäisenä.
Ja halaamisesta baarissa on pitkä matka sänkyyn. Ja muisteleppa mitä se Jumala oikeasti lähimmäisen rakkaudesta puhuu...Onko se homoseksuaalista, jos kaksi ystävää halaa, kun toisella on ikävä vaikka lastaan tai vaimoaan? Miten niinkin konservatiivisessa maassa kuin Usa sallitaan halata toisiaan tai vaikkapa Italia...???"
Joka tapauksessa minä ratkaisin aikaan niin, että en halunnut halata Marimekko-kenkä-naista. Tekisin saman uudestaan, sillä minusta vaistomaisesti se tuntui oikealta siinä tilanteessa. Hyvä on antaa naisille joskus pakit.
"Puntaroi mielessäsi asioita, kirjaan voi kirjoittaa asioita ja lukija voi ymmärtää asiat silti ihan toisin... Esimerkki....
Huomenna on maanantai. Minä kirjoitan sinulle huomenna, että ensiviikonloppuna olen Thaimaassa... olenko minä siellä sinusta 17-19.11 vai 24-26.11? Ja mitenkä pitäisi kirjoittaa, että ymmärtäisit sen olevan vaikka tuo viimeinen?"
Tätä en jaksanut miettiä. En tiedä olenko tyhmä, mutta minulle ei selvinnyt tarkoittamasi ensisilmäyksellä. Ajattelin tekstiäsi, mutta tuntui siltä, että joku siinä pielessä. "Huomenna on maanantai. Silloin tulen kirjoittamaan, että seuraavalla viikolla viikonloppuna tulen olemaan Thaimaassa."? En jaksanut miettiä, sillä tuntui siltä, että lopettelen tämän päivän osalta. Palaan vielä tänne jossain kello 20 jälkeen tänään. Luen sitten sen, mitä yritit sanoa!
Adios!
En nyt varsinaisesti kertaakaan
- ohikiitäjä
Pakit on nyt väärä sana. Aika usein ei vaan kiinnosta, joten kieltäydyn kohteliaasti tarjouksesta.
- misspönttöuuni
Sori. Luin, että nakkeja. Nakkikin käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889