Pelasin itse juniorikiekkoa, mutta valmentaja sanoi, ettei minulla ole käyttöä. Koska pelitapani oli tehdä maaleja eikä syötellä .
Isokokoisena tein maaleja voimalla runnomalla.. Eli suoraan kohti maalia ja kiekko sisään.
Suomessa on tehty suuri virhe kun tällaisia pelaajia ei ole suosittu.
Maalit pitää tehdä runnomalla
3
225
Vastaukset
- 56u8534e
Pieniä syöttelijöitä Suomessa on liikaa mutta maalinteko on vaikeaa.
- ryw4rt
Maaaliniteon ei tarvitse näyttää kauniilta. Rumatkin maalit lasketaan.
- Joukkuepelaaja
Kaikenlaisia pelaajia tarvitaan ja runnomalla tehtävät maalit myös merkataan pöytäkirjaan. Voisiko syyt olla muualla kuin maalin teossa. Muistan ainakin tapauksen joka teki 1 - 2 maalia per peli mutta hintana oli noin 30 kiekon menetystä ja välillä pahoissa paikossa. Syöttely ei kiinnostunut. Jossain vaiheessa valmentajan on sitä joukkuepeliä vaadittava, koska puhtailla kiekon kuskaajilla ei kunnon sarjoissa pelejä voiteta ellei ole joku antti pihlström.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713