Elikä nöyry ja pudottaa itseä pallista ja tunnusta Isä joka on Taivaassa ainoana todellinen Isä maailmassa ja Taivaassa ! Kertokaa Kunnia sinulle Isä !!
Olis nyt mahdollisuus juhlia Isä joka On Taivassa
4
257
Vastaukset
Sinun tulis vähetä ja Isä Kasvaa !!
- Jeesuksen.seuraaja
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Ilman Jeesusta ei ole ihmisellä Isääkään. Monet ottavat Jeesuksen vastaan, sitten työntävät Hänet sivuun ja puhuvat pääosin Isästä. Tämä on harhaoppi. Jeesuksella on kaikki valta taivaissa ja maan päällä ja yksin Hän voi antaa anteeksi syntisi. Älkää unohtako Jeesusta, Herraa, Jumalan Poikaa, Jumalaa, joka on ainoa tie iankaikkiseen elämään. Tie elämään on kapea ja harva löytää sinne. Kadotuksen tie on lavea tie. Ja varokaa niitä jotka kieltävät Jeesuksen Jumaluuden. On yksi Jumala Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä, kuten Raamattu on meille ilmoittanut. "Kahden jakeen" ihmiset yrittävät huijata ihmisiä pois Jeesuksesta ja siitä, että Hän on Jumala, sivuuttaen kaikki kohdat, joissa sanotaan suoraan, että Jeesus on Jumala.
Ota vastaan Jeesus Herranasi ja Vapahtajanasi ja seuraa Häntä totuudessa ja Pyhässä Hengessä. Pysy Jumalan Sanassa.Olen sama mieltä sun kanssa !! Ja Voimme myös sanoa Isä Jumalalle kunnia sinulle Isän päivällä !!
- IsäAurinkoinen
Ai Stalin vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901947
- 581113
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971065Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html206997- 9995
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64941IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56909Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87865Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175838Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41780