10L alle kulutus pickupilla? BENSAKONE HUOM!

taasjenkki

ILMIANNA jenkki pickup 4x4 tai takaveto jolla pääsee alle 10l/100km kulutuksella nätissä tieajossa toistuvasti. Pätkä kulutus ja raskaat kelit kulutus ei kiinnosta.

Kyllä vaan kulutus on minulle tärkeä asia että voi käyttää autoa.Olen töissä vuodesta toiseen ja toyota hiluxilla ajeltu huolettomasti vuosia mutta muistot nuoruuden jenkistä niin että taidan vaihtaa käyttö autoksi taas jenkin ns työautoksi. Hätä tapauksissa pääsee töihin kyllä muulla kalustollakin. Ei se usa ihannointi auta kun itse maksaa kaiken joku järjen hiven pitää olla käyttö kuluissakin. . Ja tiedä että bensa asemat myy bensaa. Ikäväksi on mennyt suomi 24 keskustelut kun ei aivan asiallisiin kysymyksiin saa kuin vittuilua vastaukseksi.

5

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva-Setä
    • Jenkkitaas

      No joo jäi pois että en etsi 80000€ autoa.
      Vanhempaa jotain 5000-15000€ hintaluokkaa noin.
      Yksinkertainen tekniikka on eduksi . Mitä ei ole ei mene rikki tapaan. Moottorin /vaihteiston ohjauksessa taas äly on eduksi. V8 koska muu ei miellytä korvaa josta myös hieman on valmis maksamaan ,hieman.

    • realiteettiä

      Testi lukemiin ei mikään kulkine yllä , jos mielesi tekee jotain niin älä tyrmää sitä muutaman litran vuoksi . Elät "ehkä vain kerran"

      • murano

        Ameriikas on gasolino halpaa, siellä ole mitään ego kaseja!


    • KuluttavatPickupit

      - kokemuksesta voin sanoa, ettei v8 malilla onnistu, v6 mallitkin menee yli 10L /sata...
      - ehkä joku 4 moottorien pieni pickup takavedolla menisi alle 10l / 100 km ?
      - mutta käytännössä kokemuksena, japsi 4 bensa pickupkin vie yli 10 L....

      - itse vaihdoin s10 malliin 4 koneen ja sekin kuluttaa melkein saman kun entinen v6 moottori.
      Usa laatikon kuljetus on kallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe