Vuonna 1980 Saksan valtion rikostekninen laboratorio, Bundes Kriminal Amt [BKA] tutki forensisesti Anne Frankin päiväkirjan käsikirjoitusta.
Paljastui, että merkittävä osa tekstistä on kirjoitettu kuulakärkikynällä. Kuulakärkikynät tulivat markkinoille vasta 1951. Anne Frank kuoli maaliskuussa 1945.
BKA selvitti myös, että käsiala ei vastannut Anne Frankin omaa käsialaa.
Päiväkirjan todellinen kirjoittaja on juutalainen kirjailija Meyer Levin. Levin haastoi Anne Frankin isän oikeuteen sillä tämä ei maksanut Levinille työstä. Oikeus määräsi Otto Frankin maksamaan Meyrille 50000 dollaria tekijänoikeuskorvauksia.
New York Times on julkaissut 11-vuotiaan Annen kirjeen kirjeenvaihtotoverilleen Iowaan.
Oikean Anne Frankin käsialaa ja käsialaa, jolla päiväkirja on kirjoitettu:
http://www.ihr.org/jhr/v09/v09p-97_Faurisson.html
Anne Frankin päiväkirja on väärennös
todellista.historiaa
2
676
Vastaukset 2
- totuudet-paljastuu
Tämä on ihan perustietoa kaikille jotka oikeasti haluavat historiaa tutkia puolueettomasti, jostain syystä yllättävän moni vieläkin uskoo kaiken sen propakandan mitä meille on vuosia yritetty väkisin tuputtaa.
Ja Höpsistä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470