Kun kalu ei seiso

ujo.poikamies

Onko teille käynyt koskaan niin, että olisitte saaneet seksiä, mutta tilanne on alkanut niin paljon jännittämään, että kalu ei ota seisoakseen.

39

819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvo.kyyrölä

Juo viinaa. Se poistaa estoloita.

• jodsuifadsuih

Tunnetusti poistaa myös erektiloita.

• kurppaska

Naisena sanon että kerran sattui mies joka sai jo ennen kuin kerkesi päälle. Odottelin siinä miestä ilman housuja niin mies oli niin kiihottunut ettei kerennyt koskeakaan. Huom! olin jo yli nelikymppinen kurppa silloin. Seurusteltiin muutama kuukausi mutta välimatka oli liian pitkä joten lopahti siihen.

• rohkeastivaaneteen

On käynyt.
      Onneksi nykyään on niin tehokkaita ja helppokäyttöisiä erektiolääkkeitä, ettei tuollaisen asian tähden kannata liikaa stressailla.

• nautiskelijanalle

on todellakin tosi tehokkaita potenssilääkkeitä.
        Nappase vaikka pari pilleriä niin johan kohta seisoo kuin rautakanki sitten onkin kiva nautiskella oikein kunnolla.....

• Mulla ei koskaan ole ollu sellasta ramppikuumetta ennen panoa..

Jännittää aivan helevitisti kun on niin helvetinmoinen kiima mutta ei ole sellasta jännitystä joka vois estää mun toiminnan..

• Just.just

Niinpä sä laukeetkin jo omiin housuihisi ennenkuin nainen kerkee ees hameensa helmaa nostamaan. Sitä se teettää, kun pillua saa vain omissa unissaan!

• Molotovi

En ole saanut seksiä, mutta tuppaa seisomaan vähän liiankin usein tiukkapukeisten tai vähäpukeisten naisten läheisyydessä.
      Seisokki voi iskee ihan ylättäen, jos puhut jonkun kauniin neidon kanssa, joka on vaikka pukeutunut tiukkoihin farkkuihin.
      Mulla varmaan laukeis ennekuin nainen olis edes päällä.

• mulle.kävi.näin

Itse pyöritin kerran kahta naista yhtäaikaa. Lopulta huono omatunto alkoi soimata touhusta enkä saanut vehjettä pystyyn kummankaan kanssa. Epärehellisyys ei kannattanut.

• olet.kunnollinen

Tuohan on vain hyvä juttu! Et ole narsisti tai psykopaatti, vaan sinulla omatuntu.

• oikeasti_kunnollinen
        olet.kunnollinen kirjoitti:

Tuohan on vain hyvä juttu! Et ole narsisti tai psykopaatti, vaan sinulla omatuntu.

Toi ei ole kunnollista nähnytkään. Kunnollinen mies ei "pyöritä" kahta naista yhtä aikaa. Paska se on, eikä mikään kunnon mies

• miehetonsikoja

"Itse pyöritin kerran kahta naista yhtäaikaa"

SIKA! sait ansiosi mukaan!

• hooohohohooo
        oikeasti_kunnollinen kirjoitti:

Toi ei ole kunnollista nähnytkään. Kunnollinen mies ei "pyöritä" kahta naista yhtä aikaa. Paska se on, eikä mikään kunnon mies

Naiset kun pyörittävät useampaa miestä vakipanoina, niin he ovat vain "pelinaisia".

• syyllisyysvoestondiksen

Tuossa on kyse eri asiasta kun ap:llä. Ap:ltä stondiksen vei jännitys, sulta huono omatunto.

• posliiniparas
        syyllisyysvoestondiksen kirjoitti:

Tuossa on kyse eri asiasta kun ap:llä. Ap:ltä stondiksen vei jännitys, sulta huono omatunto.

Jaa. Multa stondiksen vie vitunkarvat

• kaisanoasaa
        posliiniparas kirjoitti:

Jaa. Multa stondiksen vie vitunkarvat

Mulle taas vitunkarvat tuo mahtavan stondiksen. Mitä mustemmat ja tuuheammat niin sitä jämäkämmin seisoo eikä kauaa tartte runkata kun jo lentää.

• Iliman.pilluu

Minulta vei ikä. Tai saattaa olla joku sairauskin, ei ole tutkittu. Onpahan yksi riesa vähemmän, ei tarvitse turhaan etsiä sitä niin epätoivoista Naista, että antaisi minullekin Pillua.

• Ei ole koskaan käynyt niin, mutta kerran jänistin naisen sängystä ehkä sen takia jotain sellaista kenties voisi olla silloin. Tai ehkä olin epävarma, kun nainen oli yllättäin seuraavaksi yöksi luvannut ottaa sänkyynsä. Taisi enemmän iskeä jonkinlainen tramppikuume, mutta ehkä sitten eniten vaikutti se, että ei tuntunutkaan oikein oikealta ratkaisulta jotenkin. Ehkä halusi jotain enemmän, tunnetta, rakkautta?

Kaikenlaista voi sattua ujoille poikamiehille.

• näi.on

enemmän haittaa ku pankkitilillä ei seiso mitään, turha reagoida olevinaan olijoihin, niillä käy muutenkin ennestää jatkuva ryyysis kaikki mahdolliset

• Munaotus

Päin vastoin käy. Seisoo niin kovana että oikein sattuu, jo pelkkä halaaminen saa munani seisomaan ja seisoo vielä vartti seksin jälkeenkin. Varmaan joku ylikiihotustila.

• potenssiville

sama juttu jos ajatteleekin naista varsinkin seksikästä naista niin jo äjähtää seisomaan kerran oli mainos alastomasta naisesta niin laukesin housuihin Oikein nolottaa esim bussissa tai metrossa kun etumus pullottaa jos on naisia siinä lähellä

• Tauti.ei.kuolemaksi

Kyllä se siitä helpottaa. Noin oli minullakin asiat 60 v sitten, vaan nyt ei saa millään seisomaan edes tuuman pätkissä...

• EdesUnissa

Eipä ole käynyt. On jo sen verran kilometrejä takana ettei mikään asia jännitä. Vuoristoratakin kyllä jännittäisi enemmän kuin seksi, vaikka taitaa olla seksiä turvallisempaa nykyisin.

• jakeJallu

kuulin jutun että yksikin kaveri oli ottanut erästä tiettyä erektiolääkettä aivan liikaa ja vehje oli seissyt monta päivää kovana. Liekö semmonen edes terveellistäkään eli apu kyllä löytyy jos ei seiso

• Tahvo53

Ei kyllä tähän ikään vielä kertaakaan käynyt, enemmän liian innokas. Joskus olen kyllä jättänyt homman kesken jos vastapuoli on ollut ns. ”lahna” joka vaan ottaa mutta ei anna sitten mitään.

• Naisenajatuksia

Varmasti epävarmuus omasta itsestä ja suorituspaineet on se suurin syy, minkä vuoksi ei onnistu, jos vastassa on seksuaalisesti itsevarma nainen. Kun mies on itsevarma ja hallitsee tilannetta, niin kaikki sujuu paremmin. Nainen voi omalta osaltaan tehdä tilanteesta rennomman. Itse olen ollut tilanteessa, jossa miehelle on käynyt noin, mutta sellaista sattuu varmasti jokaiselle ainakin kerran elämässään, ei se niin kauheeta ole.

• joka kerta

• Kjfyjjkn

Ikäviä juttuja Ikäviä juttuja.

• Minulla erektio on väsähtänyt ainoastaan tilanteissa, joissa kumppani on ollut pitkään sama.

• misspönttöuuni

...sitten se haukutaan pystyyn. Kipakka kotimainen puolituntinen kovettaa pehmeimmänkin miehen

-sielun.

• jormamies_

Mulla seisoo aina

• 654443

Ai järki vai?

• Mummeli123

Miehet 50 on tullut huomattua,ettei seiso enää kunnolla ja seksikin on laimeaa..kun taas 25-30v on ,kuin porche kiihtyy hyvin..saa vähän jo hillitä ku paikat puutuu..

• Turha.yrittääkään

Kyllä se on niin naistenkin 50 kanssa, ettei tiedä mihin on sohivinaan. Ei minkäänlaista, lievääkään, puristusta. Sama kun tyhjään ilmaan sohisi. Ja jos jotain geishapalloja tms ilolihasten virittelyä ehdottaa vaikka pissilirahdusten välttämisen takia, niin loukkaannutaan.
        Suo siellä, vetelä täällä.

• Mummeli1234

Pieleen meni..mulla ilolihakset tiukassa kuosissa,kun olen niitä jumpannut..niin on pojatkin kehuneet,että kireetä on..piukat paikat..Taidat olla vähän tietämätön ,20v voi olla löysä eli se ei ole iästä kiinni!! Tallinassa voi tiukentaa värkkinsä timmiin kuosiin ..Taidat olla vähän jälkeenjäänyt..Tosin viel en ole vuosiin 50 . Mutta mies 50 on ,kuin vanha Opel lupailee liikoja😂

• hullumies44

tää on tää trolli, kun kaiken järjen ja puheitten mukaan mies aikoo nussia pään katki. Mutta sit huomataankin, että se on trolli joka puhuu vaan :D

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1958
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1432
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1337
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1098
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      141
      1048
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      956
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      842
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe