Uskon Sana jyllää cityseurakunnassa.

Armoitus100012

Jasmin Saari on vauhdissa.
Paetkaa paetkaa paetkaa hyvät ihmiset.

20

2910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen.seuraaja

      Järkyttävää menoa tuossa cityseurakunnassa. Hengen hedelmää on mm. itsehillintä ja raittius. Tuossa cityseurakunnassa saarnataan nk. toista "Jeesusta"; esim. Jasmin Saari saarnaa väärässä hengessä. Elämme lopun aikoja.

    • Jeesuksen.seuraaja

      Ja Raamatun mukaan nainen ei voi olla Sanan opettaja tai paimen. Hedelmän näkee kun asetetaan nainen tehtävään, jota Jumala ei ole tarkoittanut. Monet miehetkin kyllä saarnaavat väärässä hengessä.

      • Jeesuksen.seuraaja

        En tarkoita naisia väheksyen sanoa asiaa, vaan on syy miksi Jumala on määrännyt, että miehen tulee olla Sanan opettaja ja/tai paimen. Raamatusta näemme, että naiset toimivat monenlaisissa kutsumuksissa, mutta ei Sanan opettajina ja/tai paimenina. Tiedän, että monet naiset ovat huojentuneita asiasta, sillä Sanan opettajan tehtävä on vaikea. Sitä kovempi tuomio tulee, jos saarnaa väärää evankeliumia.


    • 1234567---

      Totuus puuttuu Cityseurakunnastakin !

    • VarokaaVarokaa

      Jasmin Saari on tulevana viikonloppuna Lapin "kristillisessä" seurakunnassa julistamassa!!! Varokaa hyvät ihmiset vierasta tulta!!!

      • LähettiläsA

        Mitä ja millaista se Jasmin Saaren tuoma vieras tuli on?


      • mikäheitävaivaa
        LähettiläsA kirjoitti:

        Mitä ja millaista se Jasmin Saaren tuoma vieras tuli on?

        semmosta että huoneet on savua täynnä ja väki istuu veet silmissä ja korvissa siällä, eivät ymmärrä edes ulos mennä.


      • LähettiläsA kirjoitti:

        Mitä ja millaista se Jasmin Saaren tuoma vieras tuli on?

        Bibelfokus valaisee:

        > 2. Väärät henget valtaavat kirkon

        Tästä jutusta nimeltä holy drunkness ja kaikista siihen liittyvistä omituisista manifestaatioista, jotka saat kaupan päälle, on tänä päivän tullut niin tavallinen ilmiö etenkin karismaattisessa kristillisyydessä, että monet luulevat sen olevan raamatullinen ideaalitila kristityille. Mutta kuten tulemme näkemään, sellainen käsitys on vakava harhaoppi, jolta kokonaan puuttuu tuki Raamatusta. Sen sijaan tämän tyyppiset ilmiöt muistuttavat niitä, jotka esiintyvät hinduismissa, mystiikassa ja New Age-liikkeessä (kaikki nämä kolme ovat läheistä sukua). Näissä yhteyksissä manifestaatioiden takana olevaa voimaa tavallisesti Kundaliniksi, myös kutsuttu nimillä käärmevoima tai lohikäärme-energia, Monet ymmärtävät, että juuri tämä kundalinivoima nyt miehittää kaikki maailman eri kirkot epäpuhtaiden julistajien kautta, jotka sekä opettavat harhaoppeja että välittävät näitä saastaisia voimia. Lue tästä linkistä enemmän kundalini -ilmiöstä: http://bibelfokus.se/qa/q36 (huom. tätä linkkiä ei ole suomennettu) <

        http://www.bibelfokus.se/fi/node/236


      • 1pettynyt
        mikäheitävaivaa kirjoitti:

        semmosta että huoneet on savua täynnä ja väki istuu veet silmissä ja korvissa siällä, eivät ymmärrä edes ulos mennä.

        Kävin Helsingin City Seurakunnassa viime vuoden loppupuolella joitakin kertoja. En ole mitenkään harras uskovainen, ja täytyy sanoa, että yllätyin heidän tavastaan kertoa Jumalasta, ja uskonnosta yleensä, ja näin ulkopuolisen silmin nähtynä se oli kuin olisi katsonut huonoa elokuvaa. Ehkäpä se onkin tarkoin suunniteltu ja kirjoitettu näytelmä, missä yritetään vaikuttaa ihmisiin kaikin mahdollisin retorisin keinoin, ehkäpä vain omien tarkoitusperien eduksi... mitä ne sitten ovatkaan. Minuun nämä välillä ylitsevuotavan lempeät, ja välillä agressiviset puheet vaikuttivat aika negatiivisesti, ja en saanut siitä mitään irti. Saarnaaja ei pysynyt asiassa lainkaan, ja puheesta puuttui se tärkein. Jollakin tavalla tunsin kaiken sen pintapuoliseksi näytelmäksi, ja aloin tästäkin johtuen hakemaan netistä tietoa muiden tuntemuksista, ja löytyihän sitä:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/636588/cityseurakunta---tappajalahko
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14724463/mutta-kuitenkin-korvassa-ollut-syyla-poistui


      • 1pettynyt
        1pettynyt kirjoitti:

        Kävin Helsingin City Seurakunnassa viime vuoden loppupuolella joitakin kertoja. En ole mitenkään harras uskovainen, ja täytyy sanoa, että yllätyin heidän tavastaan kertoa Jumalasta, ja uskonnosta yleensä, ja näin ulkopuolisen silmin nähtynä se oli kuin olisi katsonut huonoa elokuvaa. Ehkäpä se onkin tarkoin suunniteltu ja kirjoitettu näytelmä, missä yritetään vaikuttaa ihmisiin kaikin mahdollisin retorisin keinoin, ehkäpä vain omien tarkoitusperien eduksi... mitä ne sitten ovatkaan. Minuun nämä välillä ylitsevuotavan lempeät, ja välillä agressiviset puheet vaikuttivat aika negatiivisesti, ja en saanut siitä mitään irti. Saarnaaja ei pysynyt asiassa lainkaan, ja puheesta puuttui se tärkein. Jollakin tavalla tunsin kaiken sen pintapuoliseksi näytelmäksi, ja aloin tästäkin johtuen hakemaan netistä tietoa muiden tuntemuksista, ja löytyihän sitä:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/636588/cityseurakunta---tappajalahko
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14724463/mutta-kuitenkin-korvassa-ollut-syyla-poistui

        Jatkoa edelliseen. Kuinkahan moni muu on saanut siellä siunauksin sijaan vain pettymyksen ja pahimmassa tapauksessa syvän masennukset. En käy enään siellä, ja suosittelen muillekin samaa ratkaisua.


    • piiloon

      Menkää hyvät uskikset peittoon alle piiloon.Äläkää tuluko pois,pikkusen voitte luurata,mutta siellä ootatte Jeesuksen tulloo,ei auttaa avunhuutajia,omaa itteennä suojelette.

    • hyvässäuskossa

      Jasmin on Herran väkevöitetty työkalu, jota hän ei epäröi käyttää ohjaamaan tätä tyhmää kansaa. Jasminin puhe on kuin virvoittavaa tulta, joka pakottaa ihmisen muuttumaan ja tutkimaan sisintään mahtavassa raamatullisessa hengessä! Kuten kasvu tulee, niin antaa Herranin sateita runsain mitoin ja on syytä nauttia näistä ihanista sanan antimista, mitä Jumala lähettää palvelijansa Jasminin kautta!

      • jokuvain___

        Hän seuraa henkeä, joka imitoi Pyhää Henkeä. Etkö usko Jumalan varoituksia siitä kuinka saatana esiintyy toisena "Jeesuksena"?


      • jokuvain___

        Monet uskovat seuraavat tätä toista "Jeesusta".


      • hyvässäuskossa
        jokuvain___ kirjoitti:

        Hän seuraa henkeä, joka imitoi Pyhää Henkeä. Etkö usko Jumalan varoituksia siitä kuinka saatana esiintyy toisena "Jeesuksena"?

        Uskon, mutta minulla on tuosta ihan oma tulkintani. Kyse on, ajatellaanko asiaa konservatiiviselta vai evolutiiviselta kannalta. Ajattelehan itse!


    • HiltunenTietää

      Jasmin makaa maassa ja Seppo Pehkonen ja kaksi muuta veljeä siunailee. Seppo ei ole torontolaisuudesta parannusta tehnyt ja levittää sitä samaa väärää tulta nyt 20 vuotta myöhemmin nuorelle sukupolvelle.

    • missätervesilmänne

      Jeesuksen aikana vihollisen voimat makasivat maassa kun tervehenkinen julistaja oli paikalla, nyt näyttää olevan toisinpäin!

      mitä te sieltä maasta haette, miettikää mikä on hukassa!

    • uskova2

      Eihän kukaan aito kristitty mene sellaiseen paikkaan, missä saarnaa nainen. Tutkikaa Raamattua.

    • SekoboltsejaJoTarpeeksi

      Kierrä kaukaa mennarit, saarnaa siellä sitten nainen tai mies.

    • Laskuntulos

      Rovaniemen Kristillistä Keskusta johtavat naiset. Ei ihme, että sinne on kutsuttu myös Jasmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe