Näin periksen tänään Länsikeskuksen Nesteellä :)))

turussatapahtuu_

Otin kuvankin, joka on tosin aika epäselvä, koska otin sen yli 100 metrin päästä:

http://aijaa.com/SAPxT8

Tosin suttasin periksen varmuuden vuoksi kuvasta, ettei kukaan hänen tuttunsa vahingossakaan tunnistaisi häntä esim. takin väristä.

31

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännää olla niin tunnettu että on kaiken maailman paparazzeja perässä, mutta juu kiva että suttasit mut kuvasta pois. Tosin ääriviivojen perusteella näytän läskimmältä mitä olen 😂

Liikuin Länsikeskuksen suunnalla ja samalla olin tosiaan täyttämässä autoni yhtä rengasta jota saa olla täyttämässä pari kertaa viikossa. Varmaan venttiili vuotaa tai sitten siinä on joku hyvin pieni reikä. Hommaan tässä lähiaikoina muutenkin uudet talvirenkaat kun nuo alkavat olla elinkaarensa päässä.

• fdghjk

Liikutko koskaan pääkaupunkiseudulla?

• Muistelin että Periksen Mersu olisi ollut harmaa, mutta oli se sittenkin Peris tossa kuvassa.

Näitkö Peris tänään missään Bicky Royal-miestä tai muita Penetrators MC:n liivijengiläisiä??

Ajattelin jos vaikka Bicky Royal-mies on myös käynyt täyttämässä jyystö-Truckinsa isoja jyystö-renkaita:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Harvemmin tulee liikuttua pääkaupunkiseudulla. Viimeksi olen tainnut käydä American Car Showssa 2013.

Tänään en törmännyt tuttuihin liivimiehiin. Voi olla että Bicky Royal mies on puuhaillut toisella puolella Turkua Varissuolla, jossa Penetrators MC:n kerhotilat sekä Bickyn 61-neliöinen omistuskaksio sijaitsevat :)

• peris234 kirjoitti:

Harvemmin tulee liikuttua pääkaupunkiseudulla. Viimeksi olen tainnut käydä American Car Showssa 2013.

Tänään en törmännyt tuttuihin liivimiehiin. Voi olla että Bicky Royal mies on puuhaillut toisella puolella Turkua Varissuolla, jossa Penetrators MC:n kerhotilat sekä Bickyn 61-neliöinen omistuskaksio sijaitsevat :)

Oliko tuolla American Car Showssa muuten nähtävillä myös hienoja jyystö-Truckeja??

• DarkFear kirjoitti:

Oliko tuolla American Car Showssa muuten nähtävillä myös hienoja jyystö-Truckeja??

Kyllä siellä sellaisiakin oli. Saattoi olla jopa Penetratorsin jätkien jyystö-truckeja, mutta en ollut vielä silloin tutustunut Bickyyn, Makeen ja muihin niin en muista kovin yksityiskohtaisesti :))))))))))

• hienoahienoa

Omistan sitten näköjään paremman auton kuin peris. Itsellänikin on takavetoinen auto, totta kai.

• dghfkhjhj

Paremmuusjärjestys:

1. Neliveto
        2. Etuveto
        .
        .
        .
        Takaveto

• hienohienoa
        dghfkhjhj kirjoitti:

Paremmuusjärjestys:

1. Neliveto
        2. Etuveto
        .
        .
        .
        Takaveto

Olet vain huono kuski ja sinua harmittaa ne jotka osaavat ajaa. Nimim. talvikelit ilman luistonestoa ja mutkat tarvittaessa kylki edellä.

Oikea lista:
        1. Takaveto
        2. Neliveto
        3. Etuveto

Etuveto on kyllä suurin ilonpilaaja automaailmassa. Lähtee helposti puskemaan, pomppii jos on "liikaa" tehoa, huono suuntavakaus, liukkaalla kelillä ei voi korjata ohjausta kaasua hölläämällä/lisäämällä yms. Ja tosiaan sekin kun vetarit kääntyvissä pyörissä, jolloin kestävyys on muutenkin heikompaa kuin takavetoisessa. Toki tehohäviöitä on vähemmän kun ei ole kardaania.

• Niin tota kärryä kiinnittäessäsi oot siis hetken aikaa aisankannattaja:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Onneksi et sentään joudu olemaan yhtä pitkän aikaa kun mitä Liljanlaakson Timppa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Jostain syystä mun täysin asiallinen viesti koskien peräkärryn aisapainoa / aisanostetta on poistettu.

Bravo ylläpito!

• Kuvahan on otettu Satakunnantieltä. Muistan että joskus joku kirjoitti olleensa mies86:n kanssa samassa Naantaliin menevässä bussissa.

Onko aloittaja kenties sama henkilö?

• turussatapahtuu_

Heh... Olen juu sama henkilö. Istuin tosiaan kerran Mies86:tta ja hänen joensuulaista kaveriaan vastapäätä bussin etuosassa Naantalin bussissa syyskuussa 2016.

• turussatapahtuu_ kirjoitti:

Heh... Olen juu sama henkilö. Istuin tosiaan kerran Mies86:tta ja hänen joensuulaista kaveriaan vastapäätä bussin etuosassa Naantalin bussissa syyskuussa 2016.

Ok, niin vähän arvelinkin että olet sama tyyppi.

Itse istuin kerran mies86:n vieressä uimahallin saunassa. Jäi vähän sellainen vaikutelma että hän ei ole käynyt hallin salilla tekemässä penislihasreenejä Bicky Royal miehen kanssa :)))))))))))

• mies_86__

En oo kun kerran muistaakseni käynyt impparin salilla... lähinnä uin ja lenkkeilen.

• peris234 kirjoitti:

Ok, niin vähän arvelinkin että olet sama tyyppi.

Itse istuin kerran mies86:n vieressä uimahallin saunassa. Jäi vähän sellainen vaikutelma että hän ei ole käynyt hallin salilla tekemässä penislihasreenejä Bicky Royal miehen kanssa :)))))))))))

Harmi kun en itse asu enää Turussa, sillä olisin voinut tulla käymään tuolla Impivaaran uimahallin punttisalilla. Olisin voinut olla todistamassa Bicky Royal-miehen peniksellä noston Suomen ennätystä:)))))))))))))))))))))))))))))))

Kävin itsekin alkuviikosta punttisalilla, mutta ei ollut siellä kukaan tekemässä niitä penislihas-treenejä. Pitäisi varmaan vaihtaa salia johonkin sellaiseen paikkaan, jossa kävisi niitä liivijengiläisiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Harmi kun en itse asu enää Turussa, sillä olisin voinut tulla käymään tuolla Impivaaran uimahallin punttisalilla. Olisin voinut olla todistamassa Bicky Royal-miehen peniksellä noston Suomen ennätystä:)))))))))))))))))))))))))))))))

Kävin itsekin alkuviikosta punttisalilla, mutta ei ollut siellä kukaan tekemässä niitä penislihas-treenejä. Pitäisi varmaan vaihtaa salia johonkin sellaiseen paikkaan, jossa kävisi niitä liivijengiläisiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niinpä, ainahan se olisi hyvä olla useita todistajia että Bicky Royal mies on ihan oikea henkilö ja kykeneväinen nostelemaan kahvakuulaa peniksellään :)))))))))))))))

• mies_86__

Mitenköhän kahvakuulan nostaminen Timpan omalla prinssinakilla onnistuisi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• mies_86__ kirjoitti:

Mitenköhän kahvakuulan nostaminen Timpan omalla prinssinakilla onnistuisi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kjähähää sehän olisikin hauska nähdä :))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ainoa asia mitä Timppa osaa nostaa taitaa olla Santanderin kulutusluotto ja ties kuinka suuri osa siitäkin menee Bicky Jr:n elämisen kuluihin vaikka mä sentään olen pojan OIKEA faija :)))))))))))))))))))))

• bicky_royal kirjoitti:

Ainoa asia mitä Timppa osaa nostaa taitaa olla Santanderin kulutusluotto ja ties kuinka suuri osa siitäkin menee Bicky Jr:n elämisen kuluihin vaikka mä sentään olen pojan OIKEA faija :)))))))))))))))))))))

Oivoi...

Myönnetään että olen toisinaan joutunut ottamaan kulutusluottoa lähinnä tän mun Skoda Octavia Combin ylläpitoa varten. Eipä tuon TSI-moottorin jakopääremontti ole ihan ilmaista lystiä.

Ja nyt on vielä noiden joululahjojenkin ostaminen lähestymässä. Onneksi monessa paikassa on tarjous "osta nyt, maksa helmikuussa".

• peris234 kirjoitti:

Niinpä, ainahan se olisi hyvä olla useita todistajia että Bicky Royal mies on ihan oikea henkilö ja kykeneväinen nostelemaan kahvakuulaa peniksellään :)))))))))))))))

Niin tuli itsellänikin mieleen punttisalilla kahvakuulan nähdessäni just se juttu, että kuinka Bicky Royal-mies nostelee niitä kahvakuulia peniksellään:))))))))))))))))))))))))))))))))

Ja onhan Bicky Royal-mies ihan todellinen henkilö, kun oon itsekin hänen kanssa jutellut Varissuon K-kaupassa.

• bicky_royal kirjoitti:

Niin sulla onkin käynyt hyvä säkä, kun tunnollisena miehenä Timppa huolehtii sun poikasi elätyksestä ja muista maksuista, vaikka hän ei edes ole pojan OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Timppahan onkin "lapsilleen" vain pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• miisamiumau

Miksi nuorehkolla miehellä on tuollainen pappa-auto?

• Hyvä kysymys. Kun on kerran tottunut Mersuun niin lähes kaikki muut tuntuu aivan leluautoilta.

Jos ostaisin Bemari 316i:n ja vaihtaisin siihen M3:n puskurit niin tulvisiko pillua ovista ja ikkunoista?

• Ladaa.ikävä

Entä Ladalla?

• Janican_kampaaja

Hauska ketju, yli puolet eri nimimerkeillä kirjoitetuista viesteistä on yhden ja saman ätmin tekosia, siis periksen :))))))))

• sivuhuomio

Ainoastaan 37.03703704% viesteistä ennen tätä on periksen kirjoittamia.

• Mun laskupään mukaan peris on kirjoittanut 8 viestiä tähän ketjuun.

Aihetta on kommentoineet näköjään kaverini DarkFear ja Bicky Royal, Bickyn pojan aisuri-iskä Timppa ja muutama muu rekisteröimätön kirjoittaja.

• paksuniska-make kirjoitti:

Mun laskupään mukaan peris on kirjoittanut 8 viestiä tähän ketjuun.

Aihetta on kommentoineet näköjään kaverini DarkFear ja Bicky Royal, Bickyn pojan aisuri-iskä Timppa ja muutama muu rekisteröimätön kirjoittaja.

Niin eipä Peris ole kirjoittanut tänne muuta, kun mitä hän omalla nimimerkillään kirjoitti. Periksen lisäksi tänne on sitten kirjoittanut mun ja sun lisäksi ainakin Bicky Royal, Bickyn pojan aisuri-isä Timppa ja jokunen kirjautumaton kirjoittaja.

• HulluPulupoika

Tumppaa läpees. Osaaks sä:D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe