Näin periksen tänään Länsikeskuksen Nesteellä :)))

turussatapahtuu_

Otin kuvankin, joka on tosin aika epäselvä, koska otin sen yli 100 metrin päästä:

http://aijaa.com/SAPxT8

Tosin suttasin periksen varmuuden vuoksi kuvasta, ettei kukaan hänen tuttunsa vahingossakaan tunnistaisi häntä esim. takin väristä.

31

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännää olla niin tunnettu että on kaiken maailman paparazzeja perässä, mutta juu kiva että suttasit mut kuvasta pois. Tosin ääriviivojen perusteella näytän läskimmältä mitä olen 😂

      Liikuin Länsikeskuksen suunnalla ja samalla olin tosiaan täyttämässä autoni yhtä rengasta jota saa olla täyttämässä pari kertaa viikossa. Varmaan venttiili vuotaa tai sitten siinä on joku hyvin pieni reikä. Hommaan tässä lähiaikoina muutenkin uudet talvirenkaat kun nuo alkavat olla elinkaarensa päässä.

      • fdghjk

        Liikutko koskaan pääkaupunkiseudulla?


      • Muistelin että Periksen Mersu olisi ollut harmaa, mutta oli se sittenkin Peris tossa kuvassa.

        Näitkö Peris tänään missään Bicky Royal-miestä tai muita Penetrators MC:n liivijengiläisiä??

        Ajattelin jos vaikka Bicky Royal-mies on myös käynyt täyttämässä jyystö-Truckinsa isoja jyystö-renkaita:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Harvemmin tulee liikuttua pääkaupunkiseudulla. Viimeksi olen tainnut käydä American Car Showssa 2013.

        Tänään en törmännyt tuttuihin liivimiehiin. Voi olla että Bicky Royal mies on puuhaillut toisella puolella Turkua Varissuolla, jossa Penetrators MC:n kerhotilat sekä Bickyn 61-neliöinen omistuskaksio sijaitsevat :)


      • peris234 kirjoitti:

        Harvemmin tulee liikuttua pääkaupunkiseudulla. Viimeksi olen tainnut käydä American Car Showssa 2013.

        Tänään en törmännyt tuttuihin liivimiehiin. Voi olla että Bicky Royal mies on puuhaillut toisella puolella Turkua Varissuolla, jossa Penetrators MC:n kerhotilat sekä Bickyn 61-neliöinen omistuskaksio sijaitsevat :)

        Oliko tuolla American Car Showssa muuten nähtävillä myös hienoja jyystö-Truckeja??


      • DarkFear kirjoitti:

        Oliko tuolla American Car Showssa muuten nähtävillä myös hienoja jyystö-Truckeja??

        Kyllä siellä sellaisiakin oli. Saattoi olla jopa Penetratorsin jätkien jyystö-truckeja, mutta en ollut vielä silloin tutustunut Bickyyn, Makeen ja muihin niin en muista kovin yksityiskohtaisesti :))))))))))


    • hienoahienoa

      Omistan sitten näköjään paremman auton kuin peris. Itsellänikin on takavetoinen auto, totta kai.

      • dghfkhjhj

        Paremmuusjärjestys:

        1. Neliveto
        2. Etuveto
        .
        .
        .
        Takaveto


      • hienohienoa
        dghfkhjhj kirjoitti:

        Paremmuusjärjestys:

        1. Neliveto
        2. Etuveto
        .
        .
        .
        Takaveto

        Olet vain huono kuski ja sinua harmittaa ne jotka osaavat ajaa. Nimim. talvikelit ilman luistonestoa ja mutkat tarvittaessa kylki edellä.

        Oikea lista:
        1. Takaveto
        2. Neliveto
        3. Etuveto

        Etuveto on kyllä suurin ilonpilaaja automaailmassa. Lähtee helposti puskemaan, pomppii jos on "liikaa" tehoa, huono suuntavakaus, liukkaalla kelillä ei voi korjata ohjausta kaasua hölläämällä/lisäämällä yms. Ja tosiaan sekin kun vetarit kääntyvissä pyörissä, jolloin kestävyys on muutenkin heikompaa kuin takavetoisessa. Toki tehohäviöitä on vähemmän kun ei ole kardaania.


    • Niin tota kärryä kiinnittäessäsi oot siis hetken aikaa aisankannattaja:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Onneksi et sentään joudu olemaan yhtä pitkän aikaa kun mitä Liljanlaakson Timppa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Jostain syystä mun täysin asiallinen viesti koskien peräkärryn aisapainoa / aisanostetta on poistettu.

        Bravo ylläpito!


    • Kuvahan on otettu Satakunnantieltä. Muistan että joskus joku kirjoitti olleensa mies86:n kanssa samassa Naantaliin menevässä bussissa.

      Onko aloittaja kenties sama henkilö?

      • turussatapahtuu_

        Heh... Olen juu sama henkilö. Istuin tosiaan kerran Mies86:tta ja hänen joensuulaista kaveriaan vastapäätä bussin etuosassa Naantalin bussissa syyskuussa 2016.


      • turussatapahtuu_ kirjoitti:

        Heh... Olen juu sama henkilö. Istuin tosiaan kerran Mies86:tta ja hänen joensuulaista kaveriaan vastapäätä bussin etuosassa Naantalin bussissa syyskuussa 2016.

        Ok, niin vähän arvelinkin että olet sama tyyppi.

        Itse istuin kerran mies86:n vieressä uimahallin saunassa. Jäi vähän sellainen vaikutelma että hän ei ole käynyt hallin salilla tekemässä penislihasreenejä Bicky Royal miehen kanssa :)))))))))))


      • mies_86__

        En oo kun kerran muistaakseni käynyt impparin salilla... lähinnä uin ja lenkkeilen.


      • peris234 kirjoitti:

        Ok, niin vähän arvelinkin että olet sama tyyppi.

        Itse istuin kerran mies86:n vieressä uimahallin saunassa. Jäi vähän sellainen vaikutelma että hän ei ole käynyt hallin salilla tekemässä penislihasreenejä Bicky Royal miehen kanssa :)))))))))))

        Harmi kun en itse asu enää Turussa, sillä olisin voinut tulla käymään tuolla Impivaaran uimahallin punttisalilla. Olisin voinut olla todistamassa Bicky Royal-miehen peniksellä noston Suomen ennätystä:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Kävin itsekin alkuviikosta punttisalilla, mutta ei ollut siellä kukaan tekemässä niitä penislihas-treenejä. Pitäisi varmaan vaihtaa salia johonkin sellaiseen paikkaan, jossa kävisi niitä liivijengiläisiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Harmi kun en itse asu enää Turussa, sillä olisin voinut tulla käymään tuolla Impivaaran uimahallin punttisalilla. Olisin voinut olla todistamassa Bicky Royal-miehen peniksellä noston Suomen ennätystä:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Kävin itsekin alkuviikosta punttisalilla, mutta ei ollut siellä kukaan tekemässä niitä penislihas-treenejä. Pitäisi varmaan vaihtaa salia johonkin sellaiseen paikkaan, jossa kävisi niitä liivijengiläisiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niinpä, ainahan se olisi hyvä olla useita todistajia että Bicky Royal mies on ihan oikea henkilö ja kykeneväinen nostelemaan kahvakuulaa peniksellään :)))))))))))))))


      • mies_86__

        Mitenköhän kahvakuulan nostaminen Timpan omalla prinssinakilla onnistuisi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • mies_86__ kirjoitti:

        Mitenköhän kahvakuulan nostaminen Timpan omalla prinssinakilla onnistuisi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kjähähää sehän olisikin hauska nähdä :))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ainoa asia mitä Timppa osaa nostaa taitaa olla Santanderin kulutusluotto ja ties kuinka suuri osa siitäkin menee Bicky Jr:n elämisen kuluihin vaikka mä sentään olen pojan OIKEA faija :)))))))))))))))))))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        Kjähähää sehän olisikin hauska nähdä :))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ainoa asia mitä Timppa osaa nostaa taitaa olla Santanderin kulutusluotto ja ties kuinka suuri osa siitäkin menee Bicky Jr:n elämisen kuluihin vaikka mä sentään olen pojan OIKEA faija :)))))))))))))))))))))

        Oivoi...

        Myönnetään että olen toisinaan joutunut ottamaan kulutusluottoa lähinnä tän mun Skoda Octavia Combin ylläpitoa varten. Eipä tuon TSI-moottorin jakopääremontti ole ihan ilmaista lystiä.

        Ja nyt on vielä noiden joululahjojenkin ostaminen lähestymässä. Onneksi monessa paikassa on tarjous "osta nyt, maksa helmikuussa".


      • peris234 kirjoitti:

        Niinpä, ainahan se olisi hyvä olla useita todistajia että Bicky Royal mies on ihan oikea henkilö ja kykeneväinen nostelemaan kahvakuulaa peniksellään :)))))))))))))))

        Niin tuli itsellänikin mieleen punttisalilla kahvakuulan nähdessäni just se juttu, että kuinka Bicky Royal-mies nostelee niitä kahvakuulia peniksellään:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ja onhan Bicky Royal-mies ihan todellinen henkilö, kun oon itsekin hänen kanssa jutellut Varissuon K-kaupassa.


      • bicky_royal kirjoitti:

        Kjähähää sehän olisikin hauska nähdä :))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ainoa asia mitä Timppa osaa nostaa taitaa olla Santanderin kulutusluotto ja ties kuinka suuri osa siitäkin menee Bicky Jr:n elämisen kuluihin vaikka mä sentään olen pojan OIKEA faija :)))))))))))))))))))))

        Niin sulla onkin käynyt hyvä säkä, kun tunnollisena miehenä Timppa huolehtii sun poikasi elätyksestä ja muista maksuista, vaikka hän ei edes ole pojan OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppahan onkin "lapsilleen" vain pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • miisamiumau

      Miksi nuorehkolla miehellä on tuollainen pappa-auto?

      • Hyvä kysymys. Kun on kerran tottunut Mersuun niin lähes kaikki muut tuntuu aivan leluautoilta.

        Jos ostaisin Bemari 316i:n ja vaihtaisin siihen M3:n puskurit niin tulvisiko pillua ovista ja ikkunoista?


      • Ladaa.ikävä

        Entä Ladalla?


    • Janican_kampaaja

      Hauska ketju, yli puolet eri nimimerkeillä kirjoitetuista viesteistä on yhden ja saman ätmin tekosia, siis periksen :))))))))

      • sivuhuomio

        Ainoastaan 37.03703704% viesteistä ennen tätä on periksen kirjoittamia.


      • Mun laskupään mukaan peris on kirjoittanut 8 viestiä tähän ketjuun.

        Aihetta on kommentoineet näköjään kaverini DarkFear ja Bicky Royal, Bickyn pojan aisuri-iskä Timppa ja muutama muu rekisteröimätön kirjoittaja.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Mun laskupään mukaan peris on kirjoittanut 8 viestiä tähän ketjuun.

        Aihetta on kommentoineet näköjään kaverini DarkFear ja Bicky Royal, Bickyn pojan aisuri-iskä Timppa ja muutama muu rekisteröimätön kirjoittaja.

        Niin eipä Peris ole kirjoittanut tänne muuta, kun mitä hän omalla nimimerkillään kirjoitti. Periksen lisäksi tänne on sitten kirjoittanut mun ja sun lisäksi ainakin Bicky Royal, Bickyn pojan aisuri-isä Timppa ja jokunen kirjautumaton kirjoittaja.


    • HulluPulupoika

      Tumppaa läpees. Osaaks sä:D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe