Seksuaalinen suuntautuminen

14vpoik

Elikkäs olen 14 vuotias poika ja minua kiinnostaisi saada tietää seksuaalinen suuntautumiseni. Eli haen tietoja siihen että mikä on paras tapa selvittää oma seksuaalinen suuntautuminen?
Asiallisia vastauksia kiitos

9

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0404

Itse olen homo enkä koskaan oo kiinnostunu tytöistä ja muutenkin kiinnitän enemmän huomioo poikiin kun tyttöihin.

• Jokuvaaaaaaaaaaa

Itse tajusin olevani homo yläkoulun alussa 7-luokalla. Uudessa yläkoulussamme oli poika johon ihastuin se oli vaan niin söpö. Sitä aiemmin olin aina luullut olevani hetero. Mietippä vaikka tilannetta jossa on 2 huonetta. Toisessa huoneessa on kuuma nainen jota saat panna pilluun tai toisessa kuuma mies jota saat panna perseeseen tai se panis sua, kumman valitset. Voit myös olla a-seksuaali (ei ole ihastunut kumpaakaan sukupuoleen) tai bi-seksuaali (tykkää molemmista).

• No siis kyl toi aluks kuulostaa siltä et menisin naisen kaa mut se just on ku kaikkihan sanoo olevansa hetero. Tarkotin tol mun kysymyksellä sitä et onks mitään semmosta kunnollista testiä

• 14vpoik kirjoitti:

No siis kyl toi aluks kuulostaa siltä et menisin naisen kaa mut se just on ku kaikkihan sanoo olevansa hetero. Tarkotin tol mun kysymyksellä sitä et onks mitään semmosta kunnollista testiä

No karkea jakohan menee luonnollisesti niin, että jos viisari värähtää tytöille, olet hetero, jos pojille, olet homo ja jos molemmille, niin olet biseksuaali.

Ihmisen seksuaalisuus on kuitenkin välillä aika monimutkainen juttu ja esimerkiksi sinun iässäsi ne kiinnostuksen kohteet saattavat vielä keikahtaa puolelta toiselle hyvinkin lyhyessä ajassa.

Myös eri ihmisten käsitys eri määritelmien sisällöstä vaihtelee. Jotkut sanovat olevansa täysin heteroita, vaikka haaveilevat esim. yhteisistä itsetyydytyshetkistä ja koskettelusta samaa sukupuolta olevan kanssa ilman varsinaista seksiä, mutta esim. minun mielestäni tuo kyllä kallistuu jo vahvasti biseksuaalisuuden puolelle.

En tiedä mitään virallisia testejä, mutta epävirallisista tulee ensimmäiseksi mieleen omat seksuaaliset ajatusleikkisi ja fantasiasi. Se, kumpaan sukupuoleen ne kohdistuvat, kertoo sinulle jotain.

Olipa suuntautumisesi mikä tahansa, niin itse et voi sitä valita. Siksi suuntautumisesi ei myöskään voi olla "väärä".

• ei_oo_niin_vaikeet

Sukupuolia on 2. Kato housuihin niin tiedät kumpi oot

• Kuka on puhunut sukupuolista?

• Pilujeesus

Etsi joku jonka munaa imeä. Jos pidit siitä niin olet homo.

• Älävälitä

Sitä seksuaalisuutta on vaikee löytää jos väkisin yrittää ettiä sen. Kyl sä joku päivä vielä ymmärrät mitä olet, itelläni meni 6kk ennenku olin 100% varma itestäni. Mut voit kokeilla vaikka et katot naisten ja miesten kuvia ja sit kyl sä alat siitä jo ehkä vähän tajuamaan ittees paremmin, et jos sua enemmän ne naisten kuvat vetää puoleensa ku miesten niin oot vrm hetero tai bi.

• perakoivikko

hankkiudu hommiin pojan kaa. Jos tykkäät, oot homo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1268
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      175
      1171
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      70
      946
    4. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      274
      819
    5. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      787
    6. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      67
      776
    7. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      771
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      182
      739
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      695
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      678
    Aihe