Kapina: Maapallon potkaisu pois kiertoradaltaan

killerminister

LIITTYKÄÄ KAPINAAN!
Minulla on lähinnä suurpiirteinen ja fantasiallinen, mutta silti groteskiudestaankin huolimatta realistinen idea ja teoria maailmanvallankumouksen ja maailmankansalaissodan toteuttamiseksi:

Pitäisi tempaista tai vaikka jotenkin potkaista maapallo pois kiertoradaltaan, nimenomaan jonnekin kauemmas Auringosta, että tulisi jääkausi, joka tappaisi kylmyyteen tyrannit ja hallitsijat ja muut kusipäät jotka ovat jo muutenkin kylmäsydämisiä, ja kun Jari Sarasvuo tai joku on sanonut että kriittisinä aikoina, kuten meidän outona nykyaikanamme selviävät ne joilla on rautainen sydän, niin sitten kun juuri siten muut selviävät, niin voisi rakentaa talojakin minne tahansa, miten tahansa, ja mistä materiaalista tahansa, ja ilmaiseksi, tarvitsematta rahaa, tarvitsematta orjuuttaa itseään lainalla ja velalla, ja tarvitsematta mitään rakennuslupaa ja maksamatta kiinteistöveroa, kun eihän silloin enää tyranniasta ja hallinnosta ja hallitsijoista vapaassa maailmassa kukaan myöskään mitään maata eikä tonttia omista, eikä minkään valtakunnan hallitsija, ei hyvinvointi eikä pahoinvointi -valtakunnan hallitsija tule selittämään mitään mistään laista ja luvista ja hinnoista ja maksuista.

4

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seinääkinhullumpimies

Aika ihanaa! Liityn mukaan kapinaan! Potkaisin juuri meidän kerrostalon kivijalkaan niin kovaa kuin lähti että saataisiin maapallo pois tolaltaan. Jalka murtui. Nyt kyllä sattuu!

Kun pääsen sairaalasta, yritän toisella jalalla.

• dfgsdfgsfgsdfgsdrf

Minä liityn myös kapinaan! Ammun itseäni päähän kostoksi yhteiskunnalle, saatana!

• pieruvoimaa

Jos kaikki ihmiset kokoontuvat samaan paikkaan, pyllistävät ja pieraisevat yhtä aikaa niin maapallo suistuu radaltaan.

• lähtis.ku.nato.raketti

arvotaan sitten, kuka sytyttää sytkärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50