ELI MILLAISIA KOKEMUKSIA TEILLÄ ON LÄNSI-AUTOSTA LAHDESSA
LÄNSI-AUTO
13
6066
Vastaukset
- Opel Pois Pilaamasta.
Ei se ole mikään pulmunen.Muiden liikkeiden joukossa.
Opel myynti laskee.Ja varastot paisuu.
Hetki sitten he lopettivat yhden myyntipisteen
samaan kastiin he kuuluvat paitsi.
Että hekin ovat vain piirimyyijä ja kovassa puristuksessa kun Opel myynti laskee.
Jos myisivät vain Toyotaa menisi tosi hyvin sillä se on ylivoimainen tällä hetkellä.Minäkin ostin sieltä japanilaisen ja olen tyytyväinen.
Sehän on Suomi auto. - Arveluttaa
Itse olin ostamassa uutta autoa. Yhtenä vaihtoehtona oli oooooooooopeli. Kävin useammassakin liikkeessä ja suhtautuminen oli yleensä sellaista ettei minua oltu huomaavinaan ja jos myyjän kiinnisai niin vastaukset oli yleensä hyvin ympäripyöreitä ja mielestäni usein myyjän tai hänee´n työnantajansa olettamuksia. Ja sitten niistä liikkeistä Volvon iiisossa kauppahallissa ei saanu myyjää käsiinsä kolmesta(3) yrityksestä huolimatta, Nissanikauppa yhtämonta yritystä, mutta myyjillä oli keskenään niin tärkeitä juttuja ettei viittiny mahdollista asiakasta tulla häiriin. Ekassa ja tokasa tojokaupassa kyllä otettiin asiakas huomioon, mutta mutta vanhan ja uuden pelin välinen välitraha olisi ollut 4000e suurempi kuin siellä mistä sittemmin autoni ostin.
Ja sitten siihen LÄNSIAUTOON, se oli ainoo paikka jossa ulkomaalais syntyinen pelle suorastaan vittuili mulle kun kysyin ko. kinneriin saatavana olevia moottori/kori vaihtoehtoja tyyliin "no kyllä kai ne seitteman vuoden paasta tuo diisselikoneellisenkin auton, onhan kaikilta muiltakin merkeiltä tullu" kun kyselin olemassa olevien kinnerien ominaisuuksia ni vastaus oli "siella ovenpielessa olla esite, lukea sielta".
Kauppa oli Länsiauto Herttoniemi johon en tietysti enää kuuna kullanvalkeena enää ikuna mee.
Kaveri kyllä sano että mun olis pitäny mennä priki päällä kaupoille niin olis voinu myyjii löytyy, nyt mun 35000e meni tojon kauppiaalle, mutteiväthän noi muut tollasia pikkurahoja kaipaakkaan.- destamona
Kyllä Länsiauton myyijät varmasti ovat kaupan
aatelia.
Mytta jos ostajan tyyli om tämä niin automyyijä
kyllä vaistoaa kuka on ostamassa ja kuka ei.
Mutta jos tyylisi on samanlainen kun kirjoituksesi
niin älä mene autoliikkeeseen.Olet vain turha häirikkö.On turhaa ja lapseelista syyttää ketään.
Ehkä he huomasivat että sinulle ei voi myydä kun et osaa kirjoitaakaann.Ja niinkuin kerroit kävit
muuallakin.Ja aina sama tulos.Kerro joskus mitä autoa olit potkimassa. - Varistosta
destamona kirjoitti:
Kyllä Länsiauton myyijät varmasti ovat kaupan
aatelia.
Mytta jos ostajan tyyli om tämä niin automyyijä
kyllä vaistoaa kuka on ostamassa ja kuka ei.
Mutta jos tyylisi on samanlainen kun kirjoituksesi
niin älä mene autoliikkeeseen.Olet vain turha häirikkö.On turhaa ja lapseelista syyttää ketään.
Ehkä he huomasivat että sinulle ei voi myydä kun et osaa kirjoitaakaann.Ja niinkuin kerroit kävit
muuallakin.Ja aina sama tulos.Kerro joskus mitä autoa olit potkimassa.ostin uuden opelin ja palvelu kyllä parasta mitä autokaupoissa olen saanut, myyjä tunsi tuotteen antoi auton koe ajaettavaksi, tarjosi kahvit ja kauppaa käytiin hyvässä hengessä, vaihto autosta sain n 1000€ vähemmän mitä olisin mahdollisesti saanut vaikkapa keltaisenpörssin kautta kaupitellessa mutta se säästynyt vaiva ja renkaanpotkijoiden välttäminen oli mielestäni enemmän kuin tonnin arvoinen.
Tämä oli nyt 2 opeli minkä sieltä ostin ja ostan vielä kolmannenkin. Täytyypä vielä kertoa kun olin siellä sinne tuli eräs herra tarjoamaan vanhaa autoaan vaidossa uuteen autoon, myyjä kysyi mitä hintaa olet vaihdokillesi ajatellut, äijä sanoi aivan poskettoman hinnan, myyjä sanoi että valitettavasti emme voi tuollaisia hintoja hyvittää koska joutuisimme myymään sen n3000e tappiolla, äijä sano että metroautossa lupasivat noin paljon, siihen myyjä sanoi kohteliaasti "teidän kannattaa ehdottomasti silloin tehdä kaupat metroautossa" ko herra lähti siitä paikasta naama punaisena jupisten liikkeestä....että tälläisia, joidenkin ihmisten on niin vaikea uskoa että jopa omankin auton arvolaskee, ei vain naapurin. olipa hauska kuunnella vieressä "kaupan käyntiä". Jos olisin ollut ko myyjä olisin kyllä sanonut hieman pahemmin "asiakkaalle" Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Niin eli kyllä ainakin Länsiauto Varistoa voin suositella palvelun puolesta. - mani mani
Epäilen sinun suurta varallisuuttasi, kirjoittelusi paljastaa sinussa jopa rasistisia piirteitä.
Turha soittaa suutaan.
Autokauppiailla kun on sellainen nenä joka haistaa perseaukiset jo pitkältä, kato provikka palkkaa ei kannata perseaukisten kanssa kulutella aikaa.
En ole Lahdesta mutta olen kyllä asioinut Länsi-Auton kanssa myös Lahden pisteen. Asikaspalvelu minua kohtaan on toiminut erinomaisesti - *************
Varistosta kirjoitti:
ostin uuden opelin ja palvelu kyllä parasta mitä autokaupoissa olen saanut, myyjä tunsi tuotteen antoi auton koe ajaettavaksi, tarjosi kahvit ja kauppaa käytiin hyvässä hengessä, vaihto autosta sain n 1000€ vähemmän mitä olisin mahdollisesti saanut vaikkapa keltaisenpörssin kautta kaupitellessa mutta se säästynyt vaiva ja renkaanpotkijoiden välttäminen oli mielestäni enemmän kuin tonnin arvoinen.
Tämä oli nyt 2 opeli minkä sieltä ostin ja ostan vielä kolmannenkin. Täytyypä vielä kertoa kun olin siellä sinne tuli eräs herra tarjoamaan vanhaa autoaan vaidossa uuteen autoon, myyjä kysyi mitä hintaa olet vaihdokillesi ajatellut, äijä sanoi aivan poskettoman hinnan, myyjä sanoi että valitettavasti emme voi tuollaisia hintoja hyvittää koska joutuisimme myymään sen n3000e tappiolla, äijä sano että metroautossa lupasivat noin paljon, siihen myyjä sanoi kohteliaasti "teidän kannattaa ehdottomasti silloin tehdä kaupat metroautossa" ko herra lähti siitä paikasta naama punaisena jupisten liikkeestä....että tälläisia, joidenkin ihmisten on niin vaikea uskoa että jopa omankin auton arvolaskee, ei vain naapurin. olipa hauska kuunnella vieressä "kaupan käyntiä". Jos olisin ollut ko myyjä olisin kyllä sanonut hieman pahemmin "asiakkaalle" Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Niin eli kyllä ainakin Länsiauto Varistoa voin suositella palvelun puolesta.mitä olisit sanonut asiakkaalle jos olisit myyjä ja miksi ihmeessä pahemmin? olisko se ollut kaupalle hyvä mainos? eihän se asiakkaan vika ole jos toisessa liikkeessä hyvitetään enemmän.
- älä osta
Ostin itse auton lahden liikkeestä,myyjä lupaili kaikennäköistä,mutta nyt kun olisin tarvinnut apua,ja takuuseen menevän korjauksen, ei enää oltukaan ystävällisiä.korjaus ei yllättäen onnistukaan, ja sain vielä haukut päälle.että näin hyvin palvellaan.en suosittele kenellekään.
- Karhula47
Nissan Myyntipäälikkö Nina Rantanen aivan mahtava myyjä.Tosi luonteva,arvostava,kuuntelee,ei vähättele asjakkaan autoa.Ja naisenlinen,ei yritä olla hyvä jätkä!!! Noita pitäisi olla joka autoliikkeessä.
- annid
autobil on länsiauto kaatopaikka.minua on länsiautossa huiatu.vanhasta autosta tarjoti 3000 ja autobil myy sen 11500
länsiauto mekaanikko palkka on perseesta.ei sieltä saa hyvätä palveua - Anonyymi
Oli kyse yksinkertaisesta asiasta, renkaan pulttien jälkikiristys kun aluvanteet .
Pikahuollossa viesti oli ,mene sinne missä renkaat vaihdettiin .
Itsellä vähän liikkuvainen elämä ja huolto merkkipaikassa .
Matka olisi ollut 120 km .
Sanoin että noin pari vuotta sitten tekivät homman .
Sanoi sitten hinnan hinnan 20 euroa .Kerroin että hinta kaksinkertaistunut viimeisestä .
Tämä oli kuulemma nyt .
Kiitin ja lopetin puhelun .
Ei tarvitse enää mennä sinne . - Anonyymi
Ikinä en ole missään autokaupassa saanut näin huonoa palvelua. Harhaanjohtamista ja syyttelyä asiakkaan suuntaan. Ei kyllä myyjällä palveluasennetta pätkääkään.
- Anonyymi
EI MINKÄÄNLAISIA!!!
- Anonyymi
Kuntoon tuli kyllä,rahat piti löytyä heti.Laskulle ei saa.Jos on kallis remontti en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106