Lyhyt oppimäärä siinä, olkaa hyvät :))))))
https://www.youtube.com/watch?v=OeknNwE4e1E
Aisurin arki muutamassa minuutissa
32
708
Vastaukset
- haluatkoaisuriksi
Hehe, lasten biologinen jännämiesiskäkin kovin autenttisen oloinen.
Toi oli hyvä! 😂😂😂😂😂
Tuo Brad sitä kun onkin pelkkä aisuri-iskä "lapsilleen" ja nämä lapset viihtyvät näköjään paljon paremmin heidän OIKEAN iskänsä kanssa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- mies_86__
Niinpä mutta toisaalta Bradilla on luultavasti enemmän rahaa ja varallisuutta elättää perheensä niinkuin EUROOPPALAISELLA aisurilla kuuluukin olla :)))))))))))))))))))
Dusty sitä varmaan vetääkin kunnon penistreenit ainakin kerran viikossa :))))))))
- Naisasialooser11
Todella hyvä kuvaus aisruin elämästä:D Tuo nainen on nyt kulahtanut haaska ja nuorena ja kauniina on paneskellut tuon komean rentun kanssa ja sille nuo lapset porsinut, ja mies on edelleen komea toisin kuin nainen. Minua on muuten sanottu Mark Wahlbergin näköiseksi.
Haha, mullapa sitä tuon leffa, otin sen joskus alekorista kun vilkaisin että onko mitään katsottavaa, ihan hauska. Siitä on sekin hyöty että tuo hyllystä löytyyy että jos joskus joutuisi tilanteeseen jossa joku yh-mamma kutsuisi itsensä kylään niin sitten voisi sen kanssa viettää elokuvailtaa tuon parissa. Olisi hauska seurailla miten mamma kommentoi leffaa ja sen tapahtumia kun jos sillä olisi romanttisia suunnitelmia sen pitäisi olla aika varovainen lausunnoissaan ettei aisuriehdokas loukkaannu ja itse taas voisi sitä yrittää vedättää sanomaan jotain aisuria halventavaa ja olla muka ettei tajuaisi rinnastusta itseeensä :D
By the way, semmoinenkin tuli tässä muuten mieleen että mitenkähän kun aisuri-iskä pääsee "perheensä" kanssa jonnekin abc:lle syömään läheisenpäivänä että mitenkähän maksupolitiikka menee? maksaako aisuri ihan niin kuin aina muulloinkin koko porukan syömiset vai vaatiiko vaimoke ehdottomasti että saa kustantaa aisurin osuuden (lounaslinjastosta janssonin kiusaus 9,5e) ja aisuri sitten loput (Vaimoke, jere, jare, ahmed, jessica. Listaruuat n. 75e)?- meillä-näin
Meillä miehen anoppi eli äitini maksoi kaikkien ruuat, kun olimme vanhempieni ja mieheni ja lasten kanssa isänpäivälounaalla. Oltiin aika paljon tyyriimmässä paikassa ;)
- öötotanoin
Miten leffa loppuu? Arvaan, että "aisuri" voittaa. Olet tainnut missata koko leffan pointin ja mille siinä oikeasti nauretaan. Luuletko että ohjaaja tai käsikirjoittaja on halunnut olla kovisisän puolella? Aika lapsi olet, jos niin kuvittelet :'D
- mies_86__
Oon kyllä nähnyt leffan kokonaan, muistaakseni joskus viime vuonna. Oot oikeessa siinä että Brad periaatteessa voittaa lopulta leffassa. Itseasiassa noista kahdesta tulee lopulta kavereita. Enempää en viitsi juonesta spoilata; traileri toimii hyvin palstan sisäpiirivitsinä ja se oli koko linkityksen pointti. Sori jos vitsi ei suhun uponnut.
- öötotanoin
mies_86__ kirjoitti:
Oon kyllä nähnyt leffan kokonaan, muistaakseni joskus viime vuonna. Oot oikeessa siinä että Brad periaatteessa voittaa lopulta leffassa. Itseasiassa noista kahdesta tulee lopulta kavereita. Enempää en viitsi juonesta spoilata; traileri toimii hyvin palstan sisäpiirivitsinä ja se oli koko linkityksen pointti. Sori jos vitsi ei suhun uponnut.
No mut sittenhän se loppuu hyvin, ja siten miten tosielämässäkin kannattaisi toimia: "aisurista" ja jännäisästä voi oikeasti tosiaan tulla kavereita ja voivat jakaa vastuuta ja rahanmenoa. Kaikki voittavat. Totta kai tajusin, että se toimii palstalaisten ätmien sisäpiirivitsinä niin kauan kuin voi naureskella "aisurille". Loppu vain ei taida sitten oikein tyydyttää :))
mies_86__ kirjoitti:
Tollainen leffa kun tulisi myös suomessa, jossa aisuri-isä voisi olla Timppa ja Bicky Royal-mies olisi tietenkin lasten OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))
- mies_86__
Heh, darkkis sen kekkasi ennen muita. Enpä olisi itse tullut ajatelleeksi.
Tykkäsin kyllä leffan lopusta aika paljon. mies_86__ kirjoitti:
Heh, darkkis sen kekkasi ennen muita. Enpä olisi itse tullut ajatelleeksi.
Tykkäsin kyllä leffan lopusta aika paljon.Siinä suomen vastaavassa leffassa lasten OIKEALLA isällä pitäisi olla myös päällään tietenkin Penetrators MC:n jengiliivi, jossa olisi selässä iso penis-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tuohan oliskin ihan hulvatonta että Suomi-version rooleissa olisi itse Bicky Royal mies ja Liljalaakson Timppa :))))))))))Tosin ei se olisi varsinaisesti mikään leffa, vaan enemmänkin dokumentti, sillä siinä ei esiintyisi mitään näyttelijöitä vaan oikeita henkilöitä joiden arkea seurattaisiin :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
peris234 kirjoitti:
Tuohan oliskin ihan hulvatonta että Suomi-version rooleissa olisi itse Bicky Royal mies ja Liljalaakson Timppa :))))))))))Tosin ei se olisi varsinaisesti mikään leffa, vaan enemmänkin dokumentti, sillä siinä ei esiintyisi mitään näyttelijöitä vaan oikeita henkilöitä joiden arkea seurattaisiin :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Niin tästä saataisiinkin hyvä dokumentti, kun eipä siinä tarvisi edes näyttelijöitä, kun Bicky ja Timpan perhe ovat ihan todellisia henkilöitä.
DarkFear kirjoitti:
Niin tästä saataisiinkin hyvä dokumentti, kun eipä siinä tarvisi edes näyttelijöitä, kun Bicky ja Timpan perhe ovat ihan todellisia henkilöitä.
Mä ainakin oisin valmis osallistumaan tähän, mutta en tiedä Timpasta. Hänen osansa kun olisi tulla nolatuksi koko kansan edessä.
Mahtaa tuntua kivalta kun telkkarista tulee tositapahtumiin perustuva leffa, jossa kaikki saavat tietää että mä olen hänen "poikansa" OIKEA faija ja puikottanut Janskua ennen raskausarpia ja -kiloja. Tai no kyllähän nytkin moni saa tietää asiasta kun lukee tän mun elämänkertateoksen Elämäni Penetraattorina :))))))))))))))))))))))bicky_royal kirjoitti:
Mä ainakin oisin valmis osallistumaan tähän, mutta en tiedä Timpasta. Hänen osansa kun olisi tulla nolatuksi koko kansan edessä.
Mahtaa tuntua kivalta kun telkkarista tulee tositapahtumiin perustuva leffa, jossa kaikki saavat tietää että mä olen hänen "poikansa" OIKEA faija ja puikottanut Janskua ennen raskausarpia ja -kiloja. Tai no kyllähän nytkin moni saa tietää asiasta kun lukee tän mun elämänkertateoksen Elämäni Penetraattorina :))))))))))))))))))))))Niinhän siinä voisi käydä, että Timppa tulisi vaan nolatuksi koko kansan edessä:))))))))))))))))))))))))
Siinä dokumentissa kun tulisi julki just se, että kuinka sä oot se Timpan "pojan" OIKEA isä ja Timppa onkin vaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Uskon että varmasti tämä sun kirjasi tulee olemaan ihan jopa myyntimenestys, varsinkin tietyissä piireissä. Sun kannattaa ehdottaa myös muille Penetrators MC:n miehille sitä, että jos he kirjoittaisivat myös sen omaelämänkertansa:)))))))))))))))))))))))))))))
Ostaisin varmasti sun kirjan lisäksi myös SUOMI-Maken, Paksuniska-Maken, Kaken, Peten ym. elämänkertateokset.DarkFear kirjoitti:
Niinhän siinä voisi käydä, että Timppa tulisi vaan nolatuksi koko kansan edessä:))))))))))))))))))))))))
Siinä dokumentissa kun tulisi julki just se, että kuinka sä oot se Timpan "pojan" OIKEA isä ja Timppa onkin vaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Uskon että varmasti tämä sun kirjasi tulee olemaan ihan jopa myyntimenestys, varsinkin tietyissä piireissä. Sun kannattaa ehdottaa myös muille Penetrators MC:n miehille sitä, että jos he kirjoittaisivat myös sen omaelämänkertansa:)))))))))))))))))))))))))))))
Ostaisin varmasti sun kirjan lisäksi myös SUOMI-Maken, Paksuniska-Maken, Kaken, Peten ym. elämänkertateokset.Joo kyllä se on ihan hyvin myynyt jo näin alkuun, mut uskoisin että se paras piikki on joulukuun ekan puoliskon aikana kun kirjaa ostetaan joululahjaksi.
Enkä mä nyt väheksy jätkien elettyä elämää, mut ei kaikilla ole ollut niin monivaiheista elämää kuin mulla. En tiedä kiinnostaako porukkaa lukea esim. SUOMI-Maken avioliitosta ja työskentelystä tullivirkailijana ja sittemmin vartijana. Mut jos joku jätkistä päättää kirjoittaa kirjan ton mun elämänkerran innoittamana niin hieno juttu, kulttuuri ja kirjallisuus ovat kuitenkin tärkeä osa sivistystä.bicky_royal kirjoitti:
Joo kyllä se on ihan hyvin myynyt jo näin alkuun, mut uskoisin että se paras piikki on joulukuun ekan puoliskon aikana kun kirjaa ostetaan joululahjaksi.
Enkä mä nyt väheksy jätkien elettyä elämää, mut ei kaikilla ole ollut niin monivaiheista elämää kuin mulla. En tiedä kiinnostaako porukkaa lukea esim. SUOMI-Maken avioliitosta ja työskentelystä tullivirkailijana ja sittemmin vartijana. Mut jos joku jätkistä päättää kirjoittaa kirjan ton mun elämänkerran innoittamana niin hieno juttu, kulttuuri ja kirjallisuus ovat kuitenkin tärkeä osa sivistystä.Ei taida kuitenkaan Timpan kaveri Eki ostaa Mortille ja Vertille tota sun elämänkertakirjaa joululahjaksi:)))))))))))))))))))))))))))))) No ehkä ovat vielä liian nuoria lukemaan tollaisia ns. oikeita kirjoja.
Varmaan Bicky jr. on lukenut sun kirjasi jo ennen sen julkaisua, kun kyllähän se OIKEAN isän elämänkertateos aina kiinnostaa, vaikka se varmaan tuttua jutua hänelle onkin.
Niin ehkä muilla ei ole ihan niin värikästä elämää, kun mitä sulla on ollut, yhtään väheksymättä muita Penetrators MC:n miehiä.
Oon itse lukenut monia eri elämänkertateoksia, mutta usein ne ns. värikkämpien persoonien teokset ovat olleet mieleen jäävempiä ja mukaansa tempaavampia, vaikka ne tavallisemmat life storyt on myös tullut luettua. Lätkäpelajien elämänkerroista Theoren Fleuryn ja Marko Jantusen elämänkertakirjat olivat hyvin saman tyylisiä, kun mitä sun elämänkertasi:))))))))))))))))))))))))))))))- mies_86__
No mites on Timppa? Kiinnostaisiko osallistua tämäntyyppiseen dokkariin? Myös Eki saa osallistua jos haluaa :)))))
bicky_royal kirjoitti:
Joo kyllä se on ihan hyvin myynyt jo näin alkuun, mut uskoisin että se paras piikki on joulukuun ekan puoliskon aikana kun kirjaa ostetaan joululahjaksi.
Enkä mä nyt väheksy jätkien elettyä elämää, mut ei kaikilla ole ollut niin monivaiheista elämää kuin mulla. En tiedä kiinnostaako porukkaa lukea esim. SUOMI-Maken avioliitosta ja työskentelystä tullivirkailijana ja sittemmin vartijana. Mut jos joku jätkistä päättää kirjoittaa kirjan ton mun elämänkerran innoittamana niin hieno juttu, kulttuuri ja kirjallisuus ovat kuitenkin tärkeä osa sivistystä.Katsoin tänään aikaisemmin illalla ykköseltä dokumentin, jossa oli aiheena järjestyksenvalvonta ravintolamaailmassa. Tässä dokkarissa kerrottiin siitä, kuinka nykyään liivijengit ovat myös alkaneet ottamaan valtaa noissa baarien portsarien hommissa:)))))))))))))))))))))))))))))
Tuli heti mieleen, että onkohan Penetrators MC:n miehiä myös toiminut baareissa portsarin tehtävissä:))))))))))))))))))))))))))))))))
SUOMI-Make voisi hyvin sopia portsariksi, kun hänellä varmasti on järjestyksenvalvojan kortti ja kokemusta työstä.mies_86__ kirjoitti:
No mites on Timppa? Kiinnostaisiko osallistua tämäntyyppiseen dokkariin? Myös Eki saa osallistua jos haluaa :)))))
Olen vain ja ainoastaan ylpeä perheestäni Janicasta, Bicky junnusta, Mohammedista sekä Minttu-Petteristä. Minä hankin perheelleni leivän pöytään ja lapseni voivat milloin tahansa tulla juttelemaan kanssani mistä tahansa.
Jos tuollainen dokumentti tehtäisiin, niin ihmiset näkisivät vain sen kuinka hyvä isähahmo ja esimerkki olen lapsilleni. Heidän pitää saada esimerkkiä kunnolliselta mieheltä joka ymmärtää sen että kaikilla meillä on historiamme eikä ketään voi omistaa.- mies_86__
Nonni siinä on voittajan puhetta :))))))
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Olen vain ja ainoastaan ylpeä perheestäni Janicasta, Bicky junnusta, Mohammedista sekä Minttu-Petteristä. Minä hankin perheelleni leivän pöytään ja lapseni voivat milloin tahansa tulla juttelemaan kanssani mistä tahansa.
Jos tuollainen dokumentti tehtäisiin, niin ihmiset näkisivät vain sen kuinka hyvä isähahmo ja esimerkki olen lapsilleni. Heidän pitää saada esimerkkiä kunnolliselta mieheltä joka ymmärtää sen että kaikilla meillä on historiamme eikä ketään voi omistaa.Asian mulle mitenkään kuulumatta (luojan kiitos) sanoisi että ainakin sun "lapsista" vanhin arvostaa OIKEAA isäänsä Bicky Royalia huomattavasti enemmän kuin sua. Ehkä sun pitäis tehdä asialle jotain. Ei sitä poikaa kiinnosta mitkään ilmalämpöpumput eikä panssarivaunujen pienoismallit. Menkää vaikka reenaamaan nyrkkeilysalille, ajamaan kartingia, tai ihan vain ryyppäätte kotosalla kunhan Janican silmä välttää.
paksuniska-make kirjoitti:
Asian mulle mitenkään kuulumatta (luojan kiitos) sanoisi että ainakin sun "lapsista" vanhin arvostaa OIKEAA isäänsä Bicky Royalia huomattavasti enemmän kuin sua. Ehkä sun pitäis tehdä asialle jotain. Ei sitä poikaa kiinnosta mitkään ilmalämpöpumput eikä panssarivaunujen pienoismallit. Menkää vaikka reenaamaan nyrkkeilysalille, ajamaan kartingia, tai ihan vain ryyppäätte kotosalla kunhan Janican silmä välttää.
Kyllä pojan pitäisi arvostaa MUA esimerkiksi mun dipl. ins. koulutuksen vuoksi ja myös siksi että olen ottanut nimiini asuntolainan meidän Älvsby-omakotitaloa varten.
Itse vastustan väkivaltaa kaikessa muodossa ja vaimoni ajattelee negatiivista riskialttiista moottoriurheilusta sekä myöskin kännäämisestä. Joten meidän pitää kyllä keksiä jotain muuta isä-poika ajanvietettä.paksuniska-make kirjoitti:
Asian mulle mitenkään kuulumatta (luojan kiitos) sanoisi että ainakin sun "lapsista" vanhin arvostaa OIKEAA isäänsä Bicky Royalia huomattavasti enemmän kuin sua. Ehkä sun pitäis tehdä asialle jotain. Ei sitä poikaa kiinnosta mitkään ilmalämpöpumput eikä panssarivaunujen pienoismallit. Menkää vaikka reenaamaan nyrkkeilysalille, ajamaan kartingia, tai ihan vain ryyppäätte kotosalla kunhan Janican silmä välttää.
Niin näistä Timpan "lapsista" se vanhin poika varmasti arvostaakin enemmän just sitä hänen OIKEAA isäänsä, kun mitä aisuri-isä Timppaa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Varmasti se Bicky jr. pääsee OIKEAN isänsä kanssa tekemään kaikkia siistimpiä juttuja, kuten käymään punttisaleilla, tutustumaan jyystö-Truckeihin ja tatuointeihin ja eiköhän Bicky opeta jossain vaiheessa pojalleen myös ne penislihas-treenit:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- JanicaNäätä
bicky_royal kirjoitti:
Mahtaa tuntua kivalta kun telkkarista tulee tositapahtumiin perustuva leffa, jossa kaikki saavat tietää että mä olen hänen "poikansa" OIKEA faija ja puikottanut Janskua ennen raskausarpia ja -kiloja. Tai no kyllähän nytkin moni saa tietää asiasta kun lukee tän mun elämänkertateoksen Elämäni Penetraattorina :))))))))))))))))))))))Peris, sinä olet jo nolannut itsesi moneen kertaan näillä typerääkin typerimmillä bicky-horinoilla, jotka ovat pysyneet samanlaisina vuodesta toiseen:))
- JanicaNäätä
DarkFear kirjoitti:
Ei taida kuitenkaan Timpan kaveri Eki ostaa Mortille ja Vertille tota sun elämänkertakirjaa joululahjaksi:)))))))))))))))))))))))))))))) No ehkä ovat vielä liian nuoria lukemaan tollaisia ns. oikeita kirjoja.
Varmaan Bicky jr. on lukenut sun kirjasi jo ennen sen julkaisua, kun kyllähän se OIKEAN isän elämänkertateos aina kiinnostaa, vaikka se varmaan tuttua jutua hänelle onkin.
Niin ehkä muilla ei ole ihan niin värikästä elämää, kun mitä sulla on ollut, yhtään väheksymättä muita Penetrators MC:n miehiä.
Oon itse lukenut monia eri elämänkertateoksia, mutta usein ne ns. värikkämpien persoonien teokset ovat olleet mieleen jäävempiä ja mukaansa tempaavampia, vaikka ne tavallisemmat life storyt on myös tullut luettua. Lätkäpelajien elämänkerroista Theoren Fleuryn ja Marko Jantusen elämänkertakirjat olivat hyvin saman tyylisiä, kun mitä sun elämänkertasi:))))))))))))))))))))))))))))))Pliis darkkis, laita bickymulatin kirjan ISBN-numero tänne, sen avulla se löytyy kun googlella ei tule yhtään osumaa niin kuin ei tule MC Penatratorsista eikä Penetrators MotoGP-tallistakaan:))))))))))))))))))))))))))))))))
- hienoahienoa
Voin jo kuvitella ohjelman, jossa Lasse Lehtinen kysyy kisaajalta "Haluatko aivan varmasti aisuriksi?".
Kehityskelpoinen idea.
Ensimmäisenä pikakysymyksenä pitäisi laittaa järjestykseen tärkeimmästä alkaen:
A Timpan elämä, vapaa-aika ja kaverit (Timpan nimi vaihdettu)
B YH-Janica (nimi vaihdettu)
C Pikku Ellipetteri (nim vaihdettu)
D Rekku ja Musti (Mustin nimi vaihdettu, Rekun ei)
Yleisössä olisi sata suomi24-deiteiltä nykäistyä "juoksut juostuna" ja "lapsillani on jo isä"-naista. Kaikki saisivat risteilylahjakortin. Kilauta kaverille-oljenkortena voisi soittaa Darkfearille.
Eka kysymys olisi vaikein ja sitten ne siitä helpottuisivat. Oikeastaan muutaman kysymyksen jälkeen Timppa lähetettäisiin jo autokauppaan ostamaan farmarioctavia, johon mahtuu lastenistuin, koirat ja rattaat. Studioyleisö hoitaisi loput kysymykset.- hienoahienoa
scrg kirjoitti:
Kehityskelpoinen idea.
Ensimmäisenä pikakysymyksenä pitäisi laittaa järjestykseen tärkeimmästä alkaen:
A Timpan elämä, vapaa-aika ja kaverit (Timpan nimi vaihdettu)
B YH-Janica (nimi vaihdettu)
C Pikku Ellipetteri (nim vaihdettu)
D Rekku ja Musti (Mustin nimi vaihdettu, Rekun ei)
Yleisössä olisi sata suomi24-deiteiltä nykäistyä "juoksut juostuna" ja "lapsillani on jo isä"-naista. Kaikki saisivat risteilylahjakortin. Kilauta kaverille-oljenkortena voisi soittaa Darkfearille.
Eka kysymys olisi vaikein ja sitten ne siitä helpottuisivat. Oikeastaan muutaman kysymyksen jälkeen Timppa lähetettäisiin jo autokauppaan ostamaan farmarioctavia, johon mahtuu lastenistuin, koirat ja rattaat. Studioyleisö hoitaisi loput kysymykset.Erinomaista! :D :D :D
- olipakerranjne
Eli oli kyse taas jostakin sadusta jonka avaaja on katsonut silmä tarkkana. Teki samalla selkoa sadun kulusta palstalle. Myös musiikki kuuluu näihin satuihin. Sieltä löytyy aina jutun juurta naisten tekemisistä.
- mies_86__
Nostetaan perjantain kunniaksi :))))))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268