En siis ymmärrä tätä, yks meidän luokan poika on läpsäissyt ainakin puolia meidän luokan tyttöjä perseelle esim. yhtä mun kaveria. Se on läpsäissyt sitä mun kaveria aika monta kertaa perseelle ja se mun kaveri ei sano mitään? Mä kysyin mun kaverilta, että miksi se ei sano mitään ja se vaan sanoi, että se ois aika noloa. Must kyl tuntuu et se mun kaveri on ihastunut siihen poikaan, mut kysymykseni oli MIKSI pojat tykkää läpsiä tyttöjä perseelle? Ollaan vasta 7. luokalla ja eikä se poika ole vielä lähelläkään murrosikää.
Miksi pojat läpsii tyttöjä perseelle?
MiksiPojatTekevätNäin
3
127
Vastaukset
- 34.vuotta.läpsimättä
Oishan tuo kivaa joskus kokeilla sitäkin, siis ei ihan noin pieniä mutta vaikka 2-kymppisiä
Ehkä kukaan ei ole vielä opettanut hänelle sitä, että mitä seksuaalinen ahdistelu oikein tarkoittaa.
- Nykyaikana
Jaha no pojat on kato härskejä, eikai sille voi mittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972