jos sattuu niin että pääsette treffeille. Minulla on naisena yksi ikimuistoinen kokemus yksistä seksitreffeistä miehen kanssa josta ei saanut yhtään sanaa ulos oma-aloitteisesti. Joka sana piti suurin piirtein vetää hohtimilla ulos hänestä. Vastasi lyhyesti kysymyksiin, ei mitään muuta. No arvata saattaa että en halunnut enää välttämättä tavata häntä uudestaan. Kyllä pitäisi miesten yrittää jotain puhua, mikä tahansa höpötys on parempi kuin olla tuppisuuna. Ja tämä mies oli akateemisesti koulutettu joten olisi luullut olevan ulosanti edes kohtuullinen mutta ei. Ja muuten, nämä seksitreffit olin itse ehdottanut luokseni. Ei hänen olisi ollut pakko tulla ollenkaan jos homma oli niin vastenmielistä ja vaikeaa.
Puhukaa miehet jotain oma-aloitteisesti
37
870
Vastaukset
Vaikka olen arempaa ja hiljaisempaa sorttia, niin silti minä olen ollut treffeillä se joka pitää keskustelua yllä ja keksii puheenaiheet.
- nainen.on.tollo
Nyt kun vielä kerrot meille miksi komeat miehet vaivautuisivat edes puhumaan, kun kaltaistesi naisten ansiosta he saavat puhumattakin?
- puhettakiitosap
Jos haluaa saada uudelleen samalta naiselta. Siinä syy. Yhtä hyvin nainen voisi harrastaa seksiä puhallettavan seksinuken kanssa kuin puhumattoman miehen.
- kerro.sekin
puhettakiitosap kirjoitti:
Jos haluaa saada uudelleen samalta naiselta. Siinä syy. Yhtä hyvin nainen voisi harrastaa seksiä puhallettavan seksinuken kanssa kuin puhumattoman miehen.
Miksi komea mies haluaisi nussia sinua uudestaan, kun saa joka päivä uutta tavaraa?
- puhuasaakiitos
Hän ei ollut komea, oli lisäksi kalju ja lyhyt.
- jäikömultaväliin
kerro.sekin kirjoitti:
Miksi komea mies haluaisi nussia sinua uudestaan, kun saa joka päivä uutta tavaraa?
Missä oli merkintä komeasta miehestä?
- niin.varmaan.LOL
jäikömultaväliin kirjoitti:
Missä oli merkintä komeasta miehestä?
Kutsut rumia miehiä suoraan kämpillesi sua panemaan?
- näintapahtui
niin.varmaan.LOL kirjoitti:
Kutsut rumia miehiä suoraan kämpillesi sua panemaan?
Rumakin mies voi olla seksuaalisesti puoleensavetävä ja varsinkin silloin kun nainen on todella kiimassa niin kuin minä olin tuossa puolessa välissä 40 ikävuotta. Lisäksi mies oli minua 6 vuotta nuorempi mikä kiihotti lisää.
- mies.ei.uskonut
Olen uskomatta, mutta saathan sinä täällä kaikkea väittää.
- vaitonainen_mies
Ei uskalla sanoa mitään, kun tulee syyte seksuaalisesta ahdistelusta.
"Minulla on naisena yksi ikimuistoinen kokemus yksistä seksitreffeistä miehen kanssa josta ei saanut yhtään sanaa ulos oma-aloitteisesti. "
Jos kerran seksitreffit niin panemaanhan sen sinne on pitänyt tullakin eikä puhumaan. Se varmaan halunnut jutella kun olit sille pelkkä p..u eikä se halunnut inhimillistää sua rupattelemalla mukavia.Pakko sanoa että mulla jäisi panematta jos en pääse naisen kanssa samalle aallonpituudelle. Se että keskustelu on luontevaa, ja tunnen edes vähän kemiaa, on kyllä minimivaatimus.
- Buhahaha
A.Palstamäki kirjoitti:
Pakko sanoa että mulla jäisi panematta jos en pääse naisen kanssa samalle aallonpituudelle. Se että keskustelu on luontevaa, ja tunnen edes vähän kemiaa, on kyllä minimivaatimus.
Mikä ero sitten on treffeillä ja seksitreffeillä?
En ole koskaan ollut kummallakaan, niin ei ole omakohtaista kokemusta, mutta minä joten ymmärtäisin niin että ihan normaalit treffit voivat päättyä tai olla päättymättä seksiin, mutta ainakin sitä keskustelua harrastetaan siihen alkuun enemmänkin. Ja sitten taas seksitreffit ovat treffit joila on nimenomaan tarkoitus harrastaa seksiä eikä niinkään puhua. Miksi sitten pitää edes puhua seksitreffeistä? Miksei voi puhua vain treffeistä? Buhahaha kirjoitti:
Mikä ero sitten on treffeillä ja seksitreffeillä?
En ole koskaan ollut kummallakaan, niin ei ole omakohtaista kokemusta, mutta minä joten ymmärtäisin niin että ihan normaalit treffit voivat päättyä tai olla päättymättä seksiin, mutta ainakin sitä keskustelua harrastetaan siihen alkuun enemmänkin. Ja sitten taas seksitreffit ovat treffit joila on nimenomaan tarkoitus harrastaa seksiä eikä niinkään puhua. Miksi sitten pitää edes puhua seksitreffeistä? Miksei voi puhua vain treffeistä?En ole mikään treffailija, harrastan etupäässä satunnaisia irtosuhteita. Seksitreffit on kyllä käsitteenä vähän outo, en ymmärrä miksi joku sopisi sellaiset jos ei ole tiedossa synkkaako toisen kanssa.
Ei tuo koulutus ole mikään ulosannin mittari. Kaikkein hiljaisimmat tuntemani tyypit ovat jotain insinöörejä.
Kyllä sellainen puhelias nainenkin on paljon mukavampi treffikumppani, kun ei tarvitse kaikenaikaa itse miettiä puheenaiheita, vaan niitä tulee vastapuoleltakin. Sellainen joka vastailee monin sanoin rönsyilevästi on kyllä kivaa seuraa.LinerT.2 kirjoitti:
Missäs sinä oot aikaasi viettänyt, kun ei ole ainakaan vuoteen näkynyt?
No jaa. Vähän siellä sun täällä. On ollut suhteilua yms. Ajatukset toisaalla.
- siellähän.ne.kaikki
LinerT.2 kirjoitti:
Missäs sinä oot aikaasi viettänyt, kun ei ole ainakaan vuoteen näkynyt?
Olisiko vaikka puskissa lymyillyt?
CamelBoots kirjoitti:
No jaa. Vähän siellä sun täällä. On ollut suhteilua yms. Ajatukset toisaalla.
Paljon täällä seurustelevatkin kirjoittelevat, ei se rajaa vaikka sinkut-palstalla ollaankin. Onko selkä vielä samassa kuosissa kuin kuvassa? Mä jo melkein pelästyin, että joku on käynyt salakuvaamassa mua.. >:-))
LinerT.2 kirjoitti:
Paljon täällä seurustelevatkin kirjoittelevat, ei se rajaa vaikka sinkut-palstalla ollaankin. Onko selkä vielä samassa kuosissa kuin kuvassa? Mä jo melkein pelästyin, että joku on käynyt salakuvaamassa mua.. >:-))
Kirjottelee joo, mutta eipä ole kiinostanut vähääkään nämä sivut kun on eroon päässyt, mutta toisaalta kyllähän nämä saattaa koukuttaa jos enemmän paneutuu ja osallistuu.
Tuo kuva on ehkä 4vuoden takaa..Ei ihan parhaassa tikissä ole tällä hetkellä..Ikää tulee ja ihminen laiskistuu. Toisaalta naiset vie äkkiä fokusta muihin asioihin ja kohta huomaat, että et enää keskity elämässä oleelliseen.CamelBoots kirjoitti:
Kirjottelee joo, mutta eipä ole kiinostanut vähääkään nämä sivut kun on eroon päässyt, mutta toisaalta kyllähän nämä saattaa koukuttaa jos enemmän paneutuu ja osallistuu.
Tuo kuva on ehkä 4vuoden takaa..Ei ihan parhaassa tikissä ole tällä hetkellä..Ikää tulee ja ihminen laiskistuu. Toisaalta naiset vie äkkiä fokusta muihin asioihin ja kohta huomaat, että et enää keskity elämässä oleelliseen.Mitä se oleellinen sulle on?
Muistaakseni viimeksi vängättiin sun kaamean pienestä ruokamäärästäsi. Mä kun söin melkein tuplat sun kaloreihisi nähden. Mulla oli silloin joku muu nimimerkki. Nyt oon kyllä syönyt vähemmän, kun en ole enää treenannut yhtä paljon kuin silloin aikoinaan.LinerT.2 kirjoitti:
Mitä se oleellinen sulle on?
Muistaakseni viimeksi vängättiin sun kaamean pienestä ruokamäärästäsi. Mä kun söin melkein tuplat sun kaloreihisi nähden. Mulla oli silloin joku muu nimimerkki. Nyt oon kyllä syönyt vähemmän, kun en ole enää treenannut yhtä paljon kuin silloin aikoinaan.Mitäh...Kaloreista olen tainnut keskustella lähinnä atännän kanssa:D...Et kait sinä hän ole?
Olet oikeassa....Mikä on oikeasti oleellista elämässä..Tämä asia on minulla tässä pikkuhiljaa muttumassa toiseen suuntaan ja nykyään oleellista on enemmänkin se, että olisi mukava naisystävä elämässä..Joskus se on ollut jotain muuta. Eli joo..Tavallaan perun tuon äskeisen.CamelBoots kirjoitti:
Mitäh...Kaloreista olen tainnut keskustella lähinnä atännän kanssa:D...Et kait sinä hän ole?
Olet oikeassa....Mikä on oikeasti oleellista elämässä..Tämä asia on minulla tässä pikkuhiljaa muttumassa toiseen suuntaan ja nykyään oleellista on enemmänkin se, että olisi mukava naisystävä elämässä..Joskus se on ollut jotain muuta. Eli joo..Tavallaan perun tuon äskeisen.Juu-juu, sama ämmä :)
Se on hyvä jos voi tarkistella elämänsä oleellisuuksia ja korjailla suuntaa jos siltä tuntuu.
- Totuus-
Kyllä minä puhun, lähdetkö panotreffeille. Uskon että en ole tuppisuu vaan juttua kyllä riittää.
- muuelämässätärkeämpää
En todellakaan lähde, en harrasta moista hommaa ollenkaan.
Ei pysty..
MeToo...
Tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä.Miten ne treffit eteni, kun seksiä oli tarkoitus harrastaa? Aika uhkarohkeaa kutsua vieras ihminen omaan kotiin.
- totuus.asiasta
Ei ole, jos mies on niin komea ettei haittaa vaikka mies raiskaisi.
totuus.asiasta kirjoitti:
Ei ole, jos mies on niin komea ettei haittaa vaikka mies raiskaisi.
...ätmijanks-janks-jankkausta...
- panijalähti
Pystyin varmistumaan miehen henkilöllisyydestä koska tiesin hänen työpaikkansa satavarmasti ja olimme vaihtaneet muutamia sähköposteja sen jälkeen kun tapasimme AS:ssa netissä. Kuvansa perusteella näytti raukka siltä ettei ole koskaan saanut seksiä, ajattelin hänen siksi olevan helppo houkuteltava panopuuhiin. Ja kyllä me pantiinkin edestä ja varsinkin takaa, en saanut orgasmia niin kuin en muulloinkaan mutta sperma sisällä teki hyvää.
- tantta.ei.kestänyt
LinerT.2 kirjoitti:
...ätmijanks-janks-jankkausta...
Totta joka sana, siksi tantta ärsyyntyi.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Miten puhumaton saa seksiä kun en puhumallakaan ole saanut. Ilmeisesti ulkonäkö on semmoinen asia että naiset antaa komealle miehelle ilman että tarvii puhua.
- hinm
Se on varmaan sitä kuuluisaa "kemiaa". Mullehan naiset ei vaivaudu edes vastaamaan, kun yritän vaikka tervehtiä. Jutteluasteelle ei ole mitään mahdollisuuksia.
- rollaatkos
Nainen raahannut jonkun ihmeen ätmin seksitreffeille, ja sitten valittaa kun ukko ei puhy mitään. Kaikenlaista.. pitääkö seksitreffeillä muuten puhua, eikö kuulu vain panna. Eihän siinä mitään suhdetta olla kerran rakentamassa ,Kertatapaaminen, sisään ja ulos ja ejac.
- Aarasaalto
Stellansanna saa mennä, sillä hänen on täytettävä stellasannan päämäärät. Seksuaalisen vapautumisen myötä kaikki sannat ymmärtää öljymaiden autiomaihin sidottuja pakolaisia. Roolien psykodeelisen vaikutuksen vuoksi tuleekin välttää aloittajan ikimuistoisuutta. Lähinnä vaikkapa hotels.comista.
- Romanttinen-atm
Naiset on niitä jotka ei puhu. Kovasti kun yrittäää pillua vonkata niin naiset on ihan hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184