Puhukaa miehet jotain oma-aloitteisesti

puhettakiitos

jos sattuu niin että pääsette treffeille. Minulla on naisena yksi ikimuistoinen kokemus yksistä seksitreffeistä miehen kanssa josta ei saanut yhtään sanaa ulos oma-aloitteisesti. Joka sana piti suurin piirtein vetää hohtimilla ulos hänestä. Vastasi lyhyesti kysymyksiin, ei mitään muuta. No arvata saattaa että en halunnut enää välttämättä tavata häntä uudestaan. Kyllä pitäisi miesten yrittää jotain puhua, mikä tahansa höpötys on parempi kuin olla tuppisuuna. Ja tämä mies oli akateemisesti koulutettu joten olisi luullut olevan ulosanti edes kohtuullinen mutta ei. Ja muuten, nämä seksitreffit olin itse ehdottanut luokseni. Ei hänen olisi ollut pakko tulla ollenkaan jos homma oli niin vastenmielistä ja vaikeaa.

37

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka olen arempaa ja hiljaisempaa sorttia, niin silti minä olen ollut treffeillä se joka pitää keskustelua yllä ja keksii puheenaiheet.

    • nainen.on.tollo

      Nyt kun vielä kerrot meille miksi komeat miehet vaivautuisivat edes puhumaan, kun kaltaistesi naisten ansiosta he saavat puhumattakin?

      • puhettakiitosap

        Jos haluaa saada uudelleen samalta naiselta. Siinä syy. Yhtä hyvin nainen voisi harrastaa seksiä puhallettavan seksinuken kanssa kuin puhumattoman miehen.


      • kerro.sekin
        puhettakiitosap kirjoitti:

        Jos haluaa saada uudelleen samalta naiselta. Siinä syy. Yhtä hyvin nainen voisi harrastaa seksiä puhallettavan seksinuken kanssa kuin puhumattoman miehen.

        Miksi komea mies haluaisi nussia sinua uudestaan, kun saa joka päivä uutta tavaraa?


      • puhuasaakiitos

        Hän ei ollut komea, oli lisäksi kalju ja lyhyt.


      • jäikömultaväliin
        kerro.sekin kirjoitti:

        Miksi komea mies haluaisi nussia sinua uudestaan, kun saa joka päivä uutta tavaraa?

        Missä oli merkintä komeasta miehestä?


      • niin.varmaan.LOL
        jäikömultaväliin kirjoitti:

        Missä oli merkintä komeasta miehestä?

        Kutsut rumia miehiä suoraan kämpillesi sua panemaan?


      • näintapahtui
        niin.varmaan.LOL kirjoitti:

        Kutsut rumia miehiä suoraan kämpillesi sua panemaan?

        Rumakin mies voi olla seksuaalisesti puoleensavetävä ja varsinkin silloin kun nainen on todella kiimassa niin kuin minä olin tuossa puolessa välissä 40 ikävuotta. Lisäksi mies oli minua 6 vuotta nuorempi mikä kiihotti lisää.


      • mies.ei.uskonut

        Olen uskomatta, mutta saathan sinä täällä kaikkea väittää.


    • vaitonainen_mies

      Ei uskalla sanoa mitään, kun tulee syyte seksuaalisesta ahdistelusta.

    • "Minulla on naisena yksi ikimuistoinen kokemus yksistä seksitreffeistä miehen kanssa josta ei saanut yhtään sanaa ulos oma-aloitteisesti. "

      Jos kerran seksitreffit niin panemaanhan sen sinne on pitänyt tullakin eikä puhumaan. Se varmaan halunnut jutella kun olit sille pelkkä p..u eikä se halunnut inhimillistää sua rupattelemalla mukavia.

      • Pakko sanoa että mulla jäisi panematta jos en pääse naisen kanssa samalle aallonpituudelle. Se että keskustelu on luontevaa, ja tunnen edes vähän kemiaa, on kyllä minimivaatimus.


      • Buhahaha
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Pakko sanoa että mulla jäisi panematta jos en pääse naisen kanssa samalle aallonpituudelle. Se että keskustelu on luontevaa, ja tunnen edes vähän kemiaa, on kyllä minimivaatimus.

        Mikä ero sitten on treffeillä ja seksitreffeillä?

        En ole koskaan ollut kummallakaan, niin ei ole omakohtaista kokemusta, mutta minä joten ymmärtäisin niin että ihan normaalit treffit voivat päättyä tai olla päättymättä seksiin, mutta ainakin sitä keskustelua harrastetaan siihen alkuun enemmänkin. Ja sitten taas seksitreffit ovat treffit joila on nimenomaan tarkoitus harrastaa seksiä eikä niinkään puhua. Miksi sitten pitää edes puhua seksitreffeistä? Miksei voi puhua vain treffeistä?


      • Buhahaha kirjoitti:

        Mikä ero sitten on treffeillä ja seksitreffeillä?

        En ole koskaan ollut kummallakaan, niin ei ole omakohtaista kokemusta, mutta minä joten ymmärtäisin niin että ihan normaalit treffit voivat päättyä tai olla päättymättä seksiin, mutta ainakin sitä keskustelua harrastetaan siihen alkuun enemmänkin. Ja sitten taas seksitreffit ovat treffit joila on nimenomaan tarkoitus harrastaa seksiä eikä niinkään puhua. Miksi sitten pitää edes puhua seksitreffeistä? Miksei voi puhua vain treffeistä?

        En ole mikään treffailija, harrastan etupäässä satunnaisia irtosuhteita. Seksitreffit on kyllä käsitteenä vähän outo, en ymmärrä miksi joku sopisi sellaiset jos ei ole tiedossa synkkaako toisen kanssa.


    • CamelBoots

      Ei tuo koulutus ole mikään ulosannin mittari. Kaikkein hiljaisimmat tuntemani tyypit ovat jotain insinöörejä.
      Kyllä sellainen puhelias nainenkin on paljon mukavampi treffikumppani, kun ei tarvitse kaikenaikaa itse miettiä puheenaiheita, vaan niitä tulee vastapuoleltakin. Sellainen joka vastailee monin sanoin rönsyilevästi on kyllä kivaa seuraa.

      • Missäs sinä oot aikaasi viettänyt, kun ei ole ainakaan vuoteen näkynyt?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Missäs sinä oot aikaasi viettänyt, kun ei ole ainakaan vuoteen näkynyt?

        No jaa. Vähän siellä sun täällä. On ollut suhteilua yms. Ajatukset toisaalla.


      • siellähän.ne.kaikki
        LinerT.2 kirjoitti:

        Missäs sinä oot aikaasi viettänyt, kun ei ole ainakaan vuoteen näkynyt?

        Olisiko vaikka puskissa lymyillyt?


      • CamelBoots kirjoitti:

        No jaa. Vähän siellä sun täällä. On ollut suhteilua yms. Ajatukset toisaalla.

        Paljon täällä seurustelevatkin kirjoittelevat, ei se rajaa vaikka sinkut-palstalla ollaankin. Onko selkä vielä samassa kuosissa kuin kuvassa? Mä jo melkein pelästyin, että joku on käynyt salakuvaamassa mua.. >:-))


      • Itse olen inssi..

        Asentaja olin aluksi..


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Paljon täällä seurustelevatkin kirjoittelevat, ei se rajaa vaikka sinkut-palstalla ollaankin. Onko selkä vielä samassa kuosissa kuin kuvassa? Mä jo melkein pelästyin, että joku on käynyt salakuvaamassa mua.. >:-))

        Kirjottelee joo, mutta eipä ole kiinostanut vähääkään nämä sivut kun on eroon päässyt, mutta toisaalta kyllähän nämä saattaa koukuttaa jos enemmän paneutuu ja osallistuu.
        Tuo kuva on ehkä 4vuoden takaa..Ei ihan parhaassa tikissä ole tällä hetkellä..Ikää tulee ja ihminen laiskistuu. Toisaalta naiset vie äkkiä fokusta muihin asioihin ja kohta huomaat, että et enää keskity elämässä oleelliseen.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Kirjottelee joo, mutta eipä ole kiinostanut vähääkään nämä sivut kun on eroon päässyt, mutta toisaalta kyllähän nämä saattaa koukuttaa jos enemmän paneutuu ja osallistuu.
        Tuo kuva on ehkä 4vuoden takaa..Ei ihan parhaassa tikissä ole tällä hetkellä..Ikää tulee ja ihminen laiskistuu. Toisaalta naiset vie äkkiä fokusta muihin asioihin ja kohta huomaat, että et enää keskity elämässä oleelliseen.

        Mitä se oleellinen sulle on?

        Muistaakseni viimeksi vängättiin sun kaamean pienestä ruokamäärästäsi. Mä kun söin melkein tuplat sun kaloreihisi nähden. Mulla oli silloin joku muu nimimerkki. Nyt oon kyllä syönyt vähemmän, kun en ole enää treenannut yhtä paljon kuin silloin aikoinaan.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Mitä se oleellinen sulle on?

        Muistaakseni viimeksi vängättiin sun kaamean pienestä ruokamäärästäsi. Mä kun söin melkein tuplat sun kaloreihisi nähden. Mulla oli silloin joku muu nimimerkki. Nyt oon kyllä syönyt vähemmän, kun en ole enää treenannut yhtä paljon kuin silloin aikoinaan.

        Mitäh...Kaloreista olen tainnut keskustella lähinnä atännän kanssa:D...Et kait sinä hän ole?
        Olet oikeassa....Mikä on oikeasti oleellista elämässä..Tämä asia on minulla tässä pikkuhiljaa muttumassa toiseen suuntaan ja nykyään oleellista on enemmänkin se, että olisi mukava naisystävä elämässä..Joskus se on ollut jotain muuta. Eli joo..Tavallaan perun tuon äskeisen.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Mitäh...Kaloreista olen tainnut keskustella lähinnä atännän kanssa:D...Et kait sinä hän ole?
        Olet oikeassa....Mikä on oikeasti oleellista elämässä..Tämä asia on minulla tässä pikkuhiljaa muttumassa toiseen suuntaan ja nykyään oleellista on enemmänkin se, että olisi mukava naisystävä elämässä..Joskus se on ollut jotain muuta. Eli joo..Tavallaan perun tuon äskeisen.

        Juu-juu, sama ämmä :)

        Se on hyvä jos voi tarkistella elämänsä oleellisuuksia ja korjailla suuntaa jos siltä tuntuu.


    • Totuus-

      Kyllä minä puhun, lähdetkö panotreffeille. Uskon että en ole tuppisuu vaan juttua kyllä riittää.

      • muuelämässätärkeämpää

        En todellakaan lähde, en harrasta moista hommaa ollenkaan.


    • Ei pysty..

      MeToo...

      Tulee syyte seksuaalisesta häirinnästä.

    • Miten ne treffit eteni, kun seksiä oli tarkoitus harrastaa? Aika uhkarohkeaa kutsua vieras ihminen omaan kotiin.

      • totuus.asiasta

        Ei ole, jos mies on niin komea ettei haittaa vaikka mies raiskaisi.


      • totuus.asiasta kirjoitti:

        Ei ole, jos mies on niin komea ettei haittaa vaikka mies raiskaisi.

        ...ätmijanks-janks-jankkausta...


      • panijalähti

        Pystyin varmistumaan miehen henkilöllisyydestä koska tiesin hänen työpaikkansa satavarmasti ja olimme vaihtaneet muutamia sähköposteja sen jälkeen kun tapasimme AS:ssa netissä. Kuvansa perusteella näytti raukka siltä ettei ole koskaan saanut seksiä, ajattelin hänen siksi olevan helppo houkuteltava panopuuhiin. Ja kyllä me pantiinkin edestä ja varsinkin takaa, en saanut orgasmia niin kuin en muulloinkaan mutta sperma sisällä teki hyvää.


      • tantta.ei.kestänyt
        LinerT.2 kirjoitti:

        ...ätmijanks-janks-jankkausta...

        Totta joka sana, siksi tantta ärsyyntyi.


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Miten puhumaton saa seksiä kun en puhumallakaan ole saanut. Ilmeisesti ulkonäkö on semmoinen asia että naiset antaa komealle miehelle ilman että tarvii puhua.

      • hinm

        Se on varmaan sitä kuuluisaa "kemiaa". Mullehan naiset ei vaivaudu edes vastaamaan, kun yritän vaikka tervehtiä. Jutteluasteelle ei ole mitään mahdollisuuksia.


    • rollaatkos

      Nainen raahannut jonkun ihmeen ätmin seksitreffeille, ja sitten valittaa kun ukko ei puhy mitään. Kaikenlaista.. pitääkö seksitreffeillä muuten puhua, eikö kuulu vain panna. Eihän siinä mitään suhdetta olla kerran rakentamassa ,Kertatapaaminen, sisään ja ulos ja ejac.

    • Aarasaalto

      Stellansanna saa mennä, sillä hänen on täytettävä stellasannan päämäärät. Seksuaalisen vapautumisen myötä kaikki sannat ymmärtää öljymaiden autiomaihin sidottuja pakolaisia. Roolien psykodeelisen vaikutuksen vuoksi tuleekin välttää aloittajan ikimuistoisuutta. Lähinnä vaikkapa hotels.comista.

    • Romanttinen-atm

      Naiset on niitä jotka ei puhu. Kovasti kun yrittäää pillua vonkata niin naiset on ihan hiljaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe