Oikea jalkani tuntuu omituisen painavalta, kuin se olisi möykky betonia tai muuta raskasta materiaalia. Se kyllä toimii normaalisti, pystyn kävelemään ja juoksemaan kuten ennenkin, mutta jalassa on silti häiritsevä painontunne. Tämä on ilmaantunut viimeisen puolen vuoden aikana. Mikähän tähän on syynä?
Miksi toinen jalkani tuntuu todella painavalta?
15
2924
Vastaukset
- Pahaltanäyttää
Olisiko toinen jalka jo ns.haudassa ?
- Neuvo.numero1
Punnitse se.
Mene vaakan viereen seisomaan ja laita toinen jalkasi vaakalle ja
merkitse lukema lyijy tai kuulakärkikynällä sinikantiseen vihkoon ruutupaperille.
Seuraavaksi tee täsmälleen sama juttu mutta toisen jalan kanssa.
Jos sinikantisessa vihkossa on ruutupaperissa toisistaan poikkeavat lukemat
niin heitä vaaka ikkunasta ulos ja hanki pari pulloa viinaa ja jos et saa mistään viinaa niin sitten vähintään 3prosenttista Karhu olutta kaksi laatikkoa.
Juo itsesi känniin ja kuuntele youtubesta Tuomari Nurmion esittämänä
"Mulla on tonnin stiflat"
Jalat ei parane mutta on mukavampi olla.- Hoplaax
Sinikantinen ruutupaperivihko on auttamattoman vanhanaikainen väline mihinkään tieteelliseen tutkimukseen - digiä sen olla pitää.
Muilta osin neuvosi ovat päteviä.
- laskimovaiva
Onko pohkeessa turvotusta? Jos on, niin heti lääkäriin.
- döppöböppöö
En halua lääkäriin! Lääkärit haluavat aina pahaa minulle!
- nznznznzmz
ei ne halua sulle mitään pahaa! ne tahtoo vain rahasi..
- toivo.jo.menetetty
Kannattaa amputoida koko jalka.
- eiluotettavvaatietoa
Mahd. Hermopinne, voi johtua tyrästä tai kasvaimesta, veren sokeriarvot myös voivat olla syy.
- villi.arvaukseni
Olisiko jalkaan jäänyt paskaa kun olet potkaissut suvakkia?
- audisti.2
Jos jalassasi ei ole betonipinnoitetta, mene lääkäriin. Todennäköisesti siihen on muodostumassa tulppa.
Kannattaa pitää kiirettä. - Örhgf
Siirrä vehje toiseen punttiin.Vihervassareilla ei tuota ongelmaa ole.
- Enolelääkärimut
Ehkä joku alkava laskimotukos? Käy lääkärissä ja pyydä että labrassa ottavat verikokeen ja veren INR-arvon. Googlaa laskimotukos ja veritulppa ja niiden oireet jahoito. Ne oireet alkä pikkuhiljaan.
Marevan lääkkeillä se paranee. Vakavammassa tapauksesa joutu ottamaan aluksi muutamia piikkejä kylkeen jotta veriarvot palautuu normaaliksi. Vaatii ruokavalion muutosta. esim; tavalliset suolat vaihda ruususuolaksi, ruokaöljyt neitsyt luomu öljyyn ja k-vitamiinia ei saa syödä. Arjenliikkumista ja muuta liikuntaa lisättävä.- viimesimmättutkimukset
Ai ai, öljyt ovat moottorin voitelua varten, voi on paras lääke sydänvaivoihin ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432231Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141416Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22994Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685