Evijärvi on ankea kylä

Takapajula5

Täällä ei oo yhtään mitään! Muutan heti pois ,kun mahdollista ja takaisin en tule. Lääkäriinkin Kauhavalle eli ei mitään järkeä tänne rakentaa yhtään mitään. Sisäsiittoisuuden keskus.

17

1271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaasta

      Mä sulle sisäsiittoosuuden näytän, kun naamatusten osuthan! Siinä näet lätty palaa pohojahan.

      • Kauhavan_juntille

        Kuulepa Kauhavan juntti, miksi et pysy omalla palstallasi?
        Evijärvellä ei käytetä tuollaista typerää Kauhavan murretta.


      • Olen ihmetellyt teidän samannäköisyyttä kaikki samasta puusta veistetty. Olette oksettavaa sakkia


      • mirri
        Skörde kirjoitti:

        Olen ihmetellyt teidän samannäköisyyttä kaikki samasta puusta veistetty. Olette oksettavaa sakkia

        moukka


    • kattilankitisijä

      Positiivinen menetys kunnalle kun muutat pois--toivottavasti mahdollisimman kauas.

    • Hanuristakokokylä

      Tuo itseään suurempi tunnuslause on naurettava. Kertoo kyllä, että tämän keksijöiden olisi hyvä käydä vähän Lappajärveä kauempana.

    • Nuijax

      Älä kuule viitti. on käyty Keski-Suomessaki. Siellä oli paljo autoja ja viis raktoria. Kaveri on käyny kerjuulla Kauhavalla. Muttei ne mitään antanu. HÖÖÖÖÖHAAAAHHHAAAAHAAA!

      • Hvfrjjkkv

        Veivät tuhkatkin pesästä ja panivat tuhkaluukkuun


    • ettäsillee

      Ei kannata Alajärvellekkään muuttaa. Homeiset kämpät ja vuokrat huitelee pääkaupunkiseudun mallia ja sillee. Mielummin Seinäjoelle sielläkin on parempi tulevaisuus.

    • Vesiviemäriin

      Kannattaa valita asuinpaikka aina niin, ettei Kepu:lla ole mitään päätösvaltaa PO. kunnassa tai kaupungissa. Alajärvellä on keput, persut ja lessut kähmimässä. Evijärvellä kähmii Kepu ja nämä mitään häpeämättömät sielunveljet.

      • perheenlinen

        Olen asunut alajärvellä jo uaeita vuosia,tällä tehdään päätökset harkiten ja asianlisesti valtuustossa ,tämä on yksi paikkakunnan vahvuus,joka puuttuu monesta naapurikunnasta.Myös palvelut on erinomaiset.Ei ole mitään aikomusta muuttaa mihinkään.


    • Tottamoosess

      "Perinteisiä arvoja kunnioittava......." - kaikkea kanssa!

    • Tuhontie

      Ainoa mahdollisuus on että äänestämme vihreitä, jotta säästymme ekokatastrofilta , jos ei tule parempaa ympäristöliikettä.

      Muut poliitikot vain mielistelevät äänestäjiään, jotka haluavat enemmän rahaa ja tavaraa. Tämä on tuhon tie.

      • Ei_viherhörhöjä

        Haistapa ihan itse.
        Viherhörhöjä eli viherhihhuleita ei yksikään normaali ihminen äänestä missään tapauksessa. Ei myöskään sosialisteja tai kommunisteja.


      • metereologi

        Maailmaan on tulossa pienoisjääkausi,onhyvä kun ilmasto lämpenee hiukan sitä ennen


    • Lapiot_käteen

      Kaivakaa metrotunneli Kauhavalle.

      • EiKauhavalle

        Kuka sinne haluaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe