Viherjyrsijä Kasvis syyttää Huhtaa

PeppiPitkätussu

Viherjyrsijä Jyrki Kasvi syyttää persujen Seppo Huhtaa lähentelystä, Kasvi ei halua kertoa missä, milloin ja ketä on lähennelty. Se pistää miettimään tosissaan että onko kyse vain Jyrki Kasvin omista seksuaalisista unelmista ja fantasioista.

12

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko_tässä_syy

      Lucky luke vetää varjoaan nopeammin, mutta Huhdan käsi kouraisee suvakkihuoraa perseestä sitäkin nopeammin?

    • Sinisten-piikkiin

      >> Viherjyrsijä Jyrki Kasvi syyttää persujen Seppo Huhtaa lähentelystä,

      Jotta nyt tulisi puolueiden värikartta oikein esille, niin Huhta ei tosiaan ole perussuomalaisten edustaja. Hän on vaihtanut pelimerkkinsä Sinisiin.

      Siksi kaikki Huhdan käytökseen liittyvät asiat hoitaa ja harjaa kuntoon Espoon Sinisten johtaja Simon Elo, tai Sinisen ministeriryhmän johtaja Sampo Terho.

    • Salla12v

      Se että Seppo on Sininen ja Jyrki itse Vihreä, voi kiihottaa Jyrkiä vielä enemmän

    • Jyrki_J.J_Kasvi

      Kannattaa tarkastaa tietonsa ennen kuin avautuu julkisesti. En ole missään yhteydessä nimennyt tähän tapaukseen liittyviä henkilöitä enkä puolueita. En uhreja enkä syytettyjä, vain sen, että minuun on otettu yhteyttä ja ilmoitettu seksuaalisesta häirinnästä Espoon kaupungin luottamushenkilöorganisaatiosta. Tämän johdosta olen valtuuston puheenjohtajana ryhtynyt toimenpiteisiin asian selvittämiseksi ja kaupungin luottamushenkilöorganisaation toimintatapojen kehittämiseksi, jotta vastaavien tilanteiden toistumisen riski minimoituisi ja osaisimme toimia vastaavissa tilanteissa tulevaisuudessa paremmin.

    • PeppiPitkätussu

      Jyrki Kasvi, oletko vai etkö ole ollut valtuuston jäsenenä kokouksessa jossa ollaan käsitelty nimenomaan ahdistelusyytettä joka kohdistuu Seppo Lehtoon. Valtuustolla on ollut siis kokous jossa käsitellään syytettä jossa ei syytetä ketään henkilöä eikä jutussa ole muitakaan oikeita asianosaisia, vain vahvistamattomia huhuja ahdistelusta. Annat ymmärtää ettet ole maininnut kertaakaan Lehdon nimeä jutun yhteydessä, et missään kokouksessa etkä missään muuallakaan eli toimittajat ovat omasta päästään keksineet syyttää juuri Lehtoa seksuaalisesta ahdistelusta?

      • Jyrki_JJ_Kasvi

        Valtuuston puheenjohtajana olen ollut valtuuston neuvottelutoimikunnassa, jossa olen itse tuonut ylimääräisenä asiana esityslistalle minulle tulleet tiedot ahdistelusta. Mitään nimiä tai puolueita ei kokouksessa mainittu. Kyse ei ole huhuista, vaan henkilökohtaisista yhteydenotoista, jotka yhdessä ovat muodostaneet kokonaiskuvan, että meillä esiintyy luottamushenkilöorganisaatiossa seksuaalista häirintää.


    • PeppiPitkätussu

      Sori Jyrki, sekoitin vihollisesi nimet, piti kirjoittaa Seppo Huhdasta.

      • Jyrki_JJ_Kasvi

        Vihollisesi? Ei kunnallispolitiikka ihan noin dramaattista ole, vaikka eri mieltä monista asioista ehkä ollaankin.


    • kasvihomo

      Homo kasvi.

    • Kasvi.elää.vielä

      Virheiden edustaja Jyrki JJ Kasvi oli todistetusti Länsimetron avajaisjunan kyydissä lauantaina klo 05:07. Tänään maanantaina, 2 vrk myöhemmin Kasvi on jo siinä kunnossa että pystyy jopa kirjoittelemaan lyhyitä mielipidekirjoituksiakin.

      Tuossa on veronmaksajille lopultakin pitävä todiste siitä että Länsimetro toimii Tai että on ainakin auttavasti liikennöitävässä kunnossa.

      Meno vähän pätkii, ja Tapiolan kohdalla on vain yksi raidepari käytössä. Mutta ainakin kasvit selviävät hengissä jo Länsimetron kyydissä. Tulee hieno menopeli siitä, vielä jonakin päivänä.

    • Jyrki_J_J_Kasvi

      Ai niin, unohdin kiittää, jyrsijät ovat sympaattisia... paitsi vesimyyrät, ja nekin vain silloin kun harventavat mun syksyllä istuttamia kukkasipuleita.

    • MauriPorista

      Jyrki, kyllä tässä stoorissa Seppo Huhtaa vastaan pitää olla muutakin näyttöä kuin että joku nimetön henkilö on väitteesi mukaan soittellut ja kertonut että nimetön henkilö on ahdistellut tätä nimetöntä henkilöä. En tiedä että tunnetko Suomen lakia mutta seksuaalinen ahdistelu on vakava syyte ja siitä pitää olla kunnon näytöt, ei syyllisyyden osoittamiseksi riitä että "musta ainakin niiq tuntui siltä" tai "mutq näin minulle on kerrottu nimettömässä puhelussa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe