57v nainen rehellinen söpö eläkkeellä etsii sinut joka olet valmis tosirakkauteen elämän loppuun asti. Enkeli porvoo
etsin rehellistä avioliittoa sinä mies kun etsit
8
909
Vastaukset
- Mies60vain
Miksi olet 57 v eläkkeellä?
- ängeln
Romahdin avioeron takia 21v Mies löysi nuoremman.jäin yksin ei Ole lapsia ystäviä herkkä nainen .
- Mies60vain
Siis mihin tuo 21v viittaa.
- pahastiepäilyttää
Olet siis eronnut ja läheisriippuvainen nainen. Kärsit mielenterveydellisistä oireista kuten mielenterveyspalstalla kerrot. Kysynkin, että miksi snun kanssa pitäisi mennä naimisiin, kun samalla vain joutuisi sinun hoitajaksesi kun oirehdit.
- DuuniinVaan
57-vuotiaalla pitäisi olla työuraa jäljellä vielä noin 8-vuotta, joten eiköhän eläkkeelä olo kerro kaiken terveydentilastasi. Kukapa alkaisi ennenaikojaan omaishoitajaksi.
Olen kiva mukava otan kumppanin rakkaudesta. Jos kumppani on fiksu hän ymmärtää että olen rakastava empaattinen ihminen.
- Anonyymi
Taalla mies joka etsii samaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594