Se että joku on kokenut väkivaltaa pahan petkuttamaksi joutuneelta uskovalta on ikävää.
Tekijä ja syy ei ole kuitenkaan Herra.
Uskovatkin ovat ihmisiä ja erehtyväisiä, joten minusta hengellisestä väkivallasta ei voitaisi edes puhua.
On vain ihmisten tekevää väkivaltaa.
Kouluissa sain itse ahdistusta kun uskontoa opettava nainen väitti meille ihan tosissaan että kuolleet elävät vain meidän muistoissamme, ettei taivasta olisi!
Kiitos Jeesuksen minun äitini on Herraan uskova ja saatoin heti hädissäni kotona kysyä häneltä.
Mikä helpotus kun hän korjasi väärän opetuksen.
Enpä tuon jälkeen uskonut tuon naisen muutakaan opetusta kun tuommoista höpötti.
Säälittää ne lapset jotka jäivät asian kanssa yksin, jos kukaan ei kertonut heille.
Miten julmaa väittää lapsille tuollaista!
Lapsilla on oikeus turvalliseen Kristilliseen kasvatukseen.
Mitään lämpimämpää ei maan päällä ole kuin yhteiset iltarukoukset ja Raamatunluku.
Se on siunaus jonka ateistikin voisi lapselleen antaa.
Säälin lasta joka ei sitä saa, mielestäni sellainen on hengetöntä väkivaltaa.
Hengetöntä väkivaltaa
lapsiparat
0
80
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561