Carprice.fi HUIJAUS

Lankaanmennyt

Onko muutki luullu että carprice.fi palvelu on ilmainen? Sain ite sähköpostiin laskun 150€ vaikka yritin perua jo kolme kertaa. Mitä tapahtuu jos laskua ei maksa? Huijaritoiminnalta vaikuttaa...

141

10572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spede1234

      Ilmainen? Ihan etusivulla kerrotaan palvelun hinta...!!

      • Anonyymi

        Huijari oli. Uhkailin poliisilla eikä ole puoleen vuoteen enää kuullu.


      • Anonyymi

        Huijarifirma kyseessä. Älkää maksako!


    • Aplssla

      On ihan pikku printillä sivun alalaidassa, jota ei nää jos ei katso tilausnapista alaspäin

    • Huijjaus

      Onko asiasta selvinnyt mitään itse samaan huijjaukseen menin? Virolainen sivusto vissiin

    • huoltaja

      Samassa liemessä ollaan. Poika saanut laskun sähköpostiinsa heti facessa klikkailtuaan ja tänään 12pv myöhemmin sama lasku tuli postissa. Sain kuluttaja-asiamieheltä ohjeen lähettää yrityksen yhteydenotto -sivun kautta reklamaation aiheetomasta laskusta. (ota kopio itselle.) Löysin myös yrityksen sähköpostin [email protected] johon kirjoitin saman reklamaation.
      www.kkv.fi ->tiedotteet 17.2.2017 on tarkempaa ohjeistusta miten ja miksi kannattaa toimia.
      Pojalle saarna pidetty.

      • tyhmä78

        Moro, saitteko reklamaation avulla hoidettua? Itsekin jäin tähän samaan lankaan enkä tiedä kuinka toimia..


      • En_maksa

        Meillä poika (14v) oli kanssa uteliaisuuttaan tilannut hinta-arvion äidin autosta. Lasku ja arvio auton arvosta tuli kotiin kirjeessä noin viikon kuluttua, eli siinä vaiheessa vasta poikakin huomasi että tämähän olikin maksullinen. Mitään viestiä, laskua tms. s-postiin poika ei ole saanut!
        Tein asiasta reklamaation "kkv:n" tiedotteen pohjalta mutta vastauksena tuli (lyhennettynä) että tämä on digitaalinen tuote jonka tilausta ei voi perua, ja lasku pitää maksaa eräpäivään mennessä. Soittelin kuitenkin kuluttaja-asiamiehelle ja hän sanoi että ensinnäkin Suomen lain mukaan velaksi myyminen on kielletty alaikäisille! Laitoin tämän tiedon tänään reklamaatioviestin jatkoksi ja totesin samalla että en aio maksaa laskua ja minun puoleltani "case is closed".

        Nyt odotellaan...


      • samassatilanteessaoleva

        Moi pitikö sun maksaa toi lasku?


    • Tyhmyys

      Onnistuiko laskun peruutus reklamaation lähettämisen johdosta itsellä tuli lasku tänään ja eräpäivä 25.11 joten täytyisi saada asia hoitoon

    • Sillakas

      Sama täällä,onko mahdolline peru seda? En mä nyt halu maksa paperista mikä ei kelpä mihinkä.

    • Volvov40

      Sama täällä pystyykö peruuttamaan kun minullekkin tuli ja olen alle 18 nii eihän mulle mitää laskua voi antaa. Isäni koittaa peruuttaa tuota ja aikoo uhkailla poliiseilla

    • huoltaja

      Olen saanut tekemääni reklamaatioon vastauksen yön aikana. Carpricen mukaan tilausta ei voi peruuttaa, koska tilaaja on kuulemma vahvistanut käyttöehdot ja hyväksynyt maksullisuuden. Myönnättekö te muut huijatuksi tulleet laittaneenne ruksin johonkin tuollaiseen kohtaan? (Tuo on oleellinen tieto, sillä kuluttajalaki sanoo, että asiakkaan pitää erikseen nuo asiat vahvistaa.) Meidän poika ei ainakaan myönnä ruksailleensa. Jatkan asian selvittelyä kuluttajaviraston kanssa, minulla on sinne takaisinsoittopyyntö. Kerron myöhemmin miten ohjeistetaan jatkamaan.
      Carprice uhkaa vastauksessaan myös, että lasku perintäkelpoinen.

      • Anonyymi

        Pitää vahvistaa. Eikä mikään ruksi riitä. Tilauksen vahvistaminen pitää tehdä pankkitunnuskoodilla tai vastaavalla mobiilitunnuksella. Iteltäni ei kysytty. Oli vain kenttä johon raapustin auton rek. Otteen. Muuta ei kysytty. Nyt niillä on laskutusosoitteena jonkun nevöhörd tiedot mut mun sposti koska ne sai sen mun facebookin kautta mistä linkkasin itteni niiden sivustoille. Plus kyseisellä firmalla ei ole edes asiakaspalvelua. Ei spostia tai puh.numeroa jonne reklamoida. Älkää maksako. Huijarisivusto.


      • Anonyymi

        En itse raksittanut mitään. Siinä kysyttiin vaan ajoneuvon rekisteriotetta. En edes oman auton rekkaria pistänyt vaan ystävän kun hän oli sitä myymässä. Luulin ilmaiseksi kun missään ei lukenut et se on maksullinen. En oo maksanu vaikka huonolla suomenkielellä uhkaili joku sieltä oikeudella jopa. Lähetin vaan viestin takas sille että lopettaa tollaset huijarihommat ja menee töihin. Ei oo yli puoleen vuoteen mitää kuullu. Nykyään se on carcheck. Eli kusetusta.


    • Hullus

      Ei ollut kyseistä ruksia ja palvelun hinta tuli näkyviib vasta lähetyksen jälkeen itse ajattelin selvittää asian ja miten mahtavat viron maalta järjestää perinnän

    • Maritsa78

      Meilläkin on nyt sama ongelma, onneksi täältä sai hyvin apuja, tsemppiä kaikille!
      Laitan reklamaation tänään.

    • huoltaja

      Valitettavasti eivät kkv:sta soittaneetkaan tänään takaisin, joten lisäohjeiden saanti jää ens viikkoon. Itse en ainakaan uskalla nyt vastata carpricelta tulleeseen reklamaationi eväysviestiin mitään etten tee lisähallaa.

      • Sillakas

        Mitä te laitoite sinne takaisi? Vois tähe mulleki laitta mitä mul pitä neile nyt kirjoita (autako joku teha reklamaatio?)


      • Kaido2018

        Sama ongelmia täällä. Jos teette mikä tahansa sähköposti ja liitytte sinne ja ottatte naapurin auto rekkari . Ja yllä yllä naapurille tulee siitä lasku. Ei voi olla perintä oikeudet kunnossa. Virossa muutenkin annetaan kaikki perintä .


    • Apppp

      Kuluttajaneuvonnasta tuli viesti että reklamaatio pitää yritykselle tehdä ja jos tulee perintävirastolta vaatimuksia niin sille myös. Laskua ei siis tarvitse maksaa koska palvelun hinta on todella epäselvästi esillä. Olen myös yrittänyt peruuttaa mutta joku Mark vastailee vaan englanniksi että palvelua ei voi peruuttaa vaikka se ehdoissa on 14 peruutusoikeus. Että tällästä. Älkää ainakaan maksako laskua, menee huijareille rahaa! ;)
      -Ap

      • huoltaja

        Juurikin näin. Samat ohjeet sain eilen kuluttajaneuvonnasta. Reklamoitava myös mahdolliseen perintäkirjeeseen ja missään nimessä ei pidä maksaa. Onko joku jo saanut perintäkirjeen? Meidän alkuperäisessä laskussa eräpäivä oli 25.11.


      • Anonyymi

        Noi on kaikki huijarit nimeltään Mark.


    • Apppp
    • Apppp
    • ALQISAR

      I have the same problem what do I do?

    • eräpäivä

      Voikos joku laittaa toimivasta reklamaatioviestistä kopion tähän ja laitoitte kaikki tietonne reklamaation teossa ruutuihin vai?

    • Ihmettelenvaan

      No entä kun itse ette ole edes käyneet kyseisellä sivustolla vaan ilmeisesti joku on mun auton rekkarilla tehnyt kyselyn ja mä sain laskun?! Eli voi kysellä kenen tahansa rekisteriä ja omistaja saa laskun..

    • Apppp

      kkv.fi/kuluttajaneuvonta/reklamaation-tekeminen-yritykselle/
      Täällä apua

    • En_maksa

      Vastailin tuolla jo aiempaan viestiin mutta tehdään nyt tähän vielä yhteenveto meidän tapauksesta.
      Eli, poikamme (14v) oli tehnyt kyselyn/tilauksen (16.11) äidin auton arvosta. Mitään materiaalia hän ei s-postiin ole saanut vaan noin viikon kuluttua hän sai kirjeen jossa oli "sertifikaatti" auton tiedoista ja sen hinta-arvio (laput oli vähintääkin amatöörimäiset) sekä 150€ lasku.

      Tein reklamaation suomenkielisten sivujen kautta (suomeksi) www.kkv.fi ->tiedotteet 17.2.2017 ohjeiden mukaan ja mm sanoin peruvani tämän tilauksen (14 vrk:n peruuttamisoikeus) . Tämän jälkeen sain "markilta" englanninkielisen vastineen jossa korostettiin että tämä on digitaalinen tuote johon ei päde tämä 14 vrk:n peruutusoikeus ja olen yksiselitteisesti hyväksynyt tämän painamalla "order" nappia.

      Tämän jälkeen väänsin Markin kanssa kättä (englanniksi) siitä että onko kyseessä digitaalinen tuote vai ei, eli voiko tämän perua 14 vrk:n aikana. Hän ei luopunut näkemyksestään vaan totesi että kun olemme saaneet heidän lähettämänsä tuotteen (Digitaalisen tuotteen) niin sitä ei voi enää perua vaan lasku pitää maksaa eräpäivään mennessä. Tämähän ei edes ole mikään digitaalinen tuote jonka voisi downloadata tai striimata heidän sivuiltaan vaan heidän lähettämänsä pdf-file jossa on jotain yleisiä auton tietoja. Tätä emme edes ole saaneet sähköisessä muodossa!

      Soittelin vielä kuluttaja-asiamiehelle ja hän totesi että ensinnäkin alaikäiselle velaksi myyminen ei ole sallittua suomen lakien mukaan ja palvelun tarjoajan vastuulla on sen selvittäminen onko tilaaja kelvollinen henkilö!

      Laitoin tänään tämän yllä olevan asian reklamaationi jatkoksi heille tiedoksi ja totesin samalla että en aio maksaa tätä laskua ja tämä tapaus on minun osaltani loppuun käsitelty. Nyt sitten odotellaan...

      Eli, jos kyseessä on lapsen (alaikäisen) tekemä tilaus niin se pitäisi olla yksiselitteisesti peruttavissa. Mutta jos aikuinen on tämän tehnyt epähuomiossa niin siinä tapauksessa peruminen voipi olla haasteelisempaa tai jos joku muu on sen pilan päiden tehnyt "sun" nimissä.

      • Eimakseta

        Mutta sielähän pitää ruksata että on yli 18 vuotta eli siinä on perjaatteessa jo rikoksen että ei kyl kannattais muutakun maksaa lasku


      • En_maksa

      • En_maksa
        En_maksa kirjoitti:

        En nyt ole 100%:n varma että onko teksti suoraan lakikirjasta mutta tällaisen "löysin",

        Jos lapsi on ostanut tuotteen ilman vanhemman suostumusta tai velaksi, vanhempi voi vaatia myyjältä kaupan purkamista, toteaa Kilpailu- ja kuluttajavirasto. Myyjän vastuulla on ostajan iän ja vanhempien suostumuksen varmistaminen.

        https://www.talouselama.fi/uutiset/alaikainen-teki-pohkon-ostoksen-tallaisissa-tapauksissa-kaupan-voi-vaatia-purettavaksi/9ae42448-9800-3b4b-99c6-bbecf319b802

        Tässä vielä kkv:n sivuilta poimittuna

        https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/lapsi-kuluttajana/alaikainen-ostajana/


      • Ihmettelenvaan

        Laitoin reklamaation tuon apurin kautta, jossa ilmoitin että en ole tilannut saati edes kuullut kyseisestä firmasta ennen laskua mitään ja ettei edes sähköposti ole minulle tuttu, mutta vielä ei ole kukaan vastannut sieltä. Menikö kauan saada vastaus?


    • saatuneuvo

      Sain neuvon reklamoida tällä mallilla ja tämän neuvon antoi Euroopan kuluttajakeskus (https://www.ecc.fi/):

      Toimintaohjeita kuluttajille

      Jos olet tilannut Autonhintaarvio.fi-sivuston kautta autonarviopalvelun tietämättä sen maksullisuudesta ja palvelu eli hinta-arvio on toimitettu sinulle peruuttamisaikana eli 14 päivän sisällä tilauksen tekemisestä, vaikket ole tehnyt tätä koskevaa nimenomaista pyyntöä, tee yritykselle kirjallinen reklamaatio. Sinun ei tarvitse maksaa laskua, mutta reklamaatio tulee tehdä. Reklamaatio kannattaa tehdä esimerkiksi sähköpostitse, jos mahdollista, jotta sinulle jää todiste siitä. Säilytä myös saamasi arvio. Voit reklamoida edellä kuvatulla tavalla, vaikka arvion/laskun saamisesta olisi kulunut yli 14 päivää. Voit hyödyntää yritykselle reklamoidessasi seuraavaa tekstiä:

      "En ole tilannut teiltä autonhinta-arviopalvelua maksullisena palveluna. En myöskään ole nimenomaisesti pyytänyt palvelun aloittamista kuluttajan lakisääteisenä peruuttamisaikana.

      Nordicpartner Oü:n kampanjaan liittyvät peruutusoikeutta koskevat säännökset on kirjattu kuluttajansuojalain 6 lukuun. Sen mukaan palvelun suorittaminen voidaan aloittaa tilausvahvistuksen toimittamisen jälkeen ennen peruuttamisajan päättymistä, jos kuluttaja on tehnyt tätä koskevan nimenomaisen pyynnön. Kuluttajan on esitettävä pyyntö aktiivisella toimenpiteellä, joten pelkkä asian toteaminen esimerkiksi sopimusehdoissa ei ole riittävä peruste palvelun suorittamiselle ennen peruuttamisajan päättymistä.

      Kuluttajalla ei ole kuluttajansuojalain 6 luvun 19 §:n 2 momentin nojalla maksuvelvollisuutta peruuttamisaikana kokonaan tai osittain suoritetusta palvelusta, jos elinkeinonharjoittaja on aloittanut sopimuksen täyttämisen peruuttamisaikana ilman kuluttajan nimenomaista pyyntöä.

      Vaadin laskun mitätöimistä välittömästi."

    • Patittaa

      Meille tuli myös lasku tuolta firmalta pojan kyseltyä auton hinta-arviota. Etusivulla ei ole mainintaan mitä pyyntö kustantaan.
      Siellä etusivulla on jo valmiiksi rastitettu "Hyväksyn ehdot käyttösopimus ja tietosuojalausunto" vaihtoehdon.
      Lisäksi huomasin, että lasku on kirjattu 20.11.2017 ja Latvian postin leima oli 29.11.2017. Eli tällä tavalla saadaan kuluttajan suojaksi tehtyä 14 vuorokauden peruutuspykälää reklamaation antamiseksi haastavaksi, ellei mahdottomaksi.

    • Ärsyyntynyt

      Meillä myös menossa taistelu kyseisen firman kanssa, paitsi ettei poika ole tilannut mikään wanhan rekan hinta-arviota. Sain firmasta vastauksen äsken:
      Do you really think we are idiots here? Or maybe you think that we sent invoices to every person in FInland without any reason?
      Siinä on lisäksi väite, että tilaus olisi tehty pojan FB:n kautta 3.11. klo 18 aikoihin. IP osoite paikantuu Helsingin rautatieasemalle, eikä todellakaan asuta edes siellä lähellä. Järkyttävän paljon turhaa energiaan kuluu tällaiseen pask#*n.

    • huijauspart3214123

      tietääkö joku noiden sähköposti osoitetta ?

    • KukkahattuT

      Moikka! Minulle tuli myös kyseiseltä firmalta kotiin oikein sertifikaatti lappu omasta autosta sekä lasku. Sertifikaatti lappusessa näky kaikki minun auton tiedot ja minun nimi ja osoite, mutta sähköpostiosoite ja puhelinnumero oli outoja. Laitoinpa sitten sen reklamaation myös siihen osoitteeseen mikä oli laskussa ja sieltä vastasi joku joka on myös yhtä tietämätön kuin minä. En siis ikinä ollut kuullut firmasta enkä varsinkaan ole tilannut mitään. Nyt myös vastasivat firmasta tietenkin englanniksi, että sitä ei voi peruuttaa ja olivat laittaneet sen oudon sähköpostiosoitteen ja numeron mistä kuullemma varmistus on tullut ja tietenkin myös minun Facebook tililtä. Huoh voi vittu, että kiusaavat pientä ihmistä!!! Minä oon ollu ihan paskahousussa tuon laskun kanssa. Miten muilla onko tullu perintälaskua. Mulla oli Tänään eräpäivä tuossa enkä todellakaan aijo maksaa sitä.
      Kkv:lle soitin ja ne sano, että nuo on laittanu satoja samallaisia lappuja ympäri Suomea ja niillä on voittajafiilis jos ees yks niistä maksaa sen. Kuten tämmönen täti-ihminen mietti jo vakavasti. Prkl etten sanois.

    • mafianukotkohtaovella

      Itse tein reklamaation, jonka jälkeen nämä kusipäät vieläkin yrittivät kiristää, kunnes sen jälkeen väitin heille tehneeni rikosilmoituksen yrityksestään Suomen poliisille, ja että asia tulisi siirtymään Viron kuluttajaviranomaisten käsittelyyn. Yllättäen lopettivat häiriköinnin. :)

      • KukkahattuT

        Kuinka pitkään ne sinua häiriköi? Ja tuliko sinulle ikinä sitä karhulaskua? Eli se 30 euroa siihen 150 euron päälle?


      • igoritriehuuovella
        KukkahattuT kirjoitti:

        Kuinka pitkään ne sinua häiriköi? Ja tuliko sinulle ikinä sitä karhulaskua? Eli se 30 euroa siihen 150 euron päälle?

        Eka (ja toistaiseksi ainut) lasku tuli noin kahden viikon sisällä, ei ole ainakaan vielä tullut kyseistä karhulaskua. Suosittelen heittämään kyseiset huijauskirjeet vaikka saunankiukaaseen sytykkeeksi.


      • KukkahattuT
        igoritriehuuovella kirjoitti:

        Eka (ja toistaiseksi ainut) lasku tuli noin kahden viikon sisällä, ei ole ainakaan vielä tullut kyseistä karhulaskua. Suosittelen heittämään kyseiset huijauskirjeet vaikka saunankiukaaseen sytykkeeksi.

        Noin se isäntäkin sanoi. Saa vaan pasmat sekasin kun hupsua yritetään huijata😂


    • Apukaivataan

      Hei!
      Meille myös tällainen kirje ilmestyi. Oletteko maksaneet laskua/onko tullut karhukirjettä? Kiitos vastauksista!

      • Kaido2018

        Ei olla maksanut eikä ole tullut mitään perintö kirjettä


    • 909

      Täällä myös ollaan samassa jamassa 10v. pojan tehtyä kyselyä isän autosta. Ja mainoksessa tosiaan luki joka kohdassa ilmainen. Toki tämä opetus ettei niitä tietoja auta nettiin syötellä..Ennen joulua soittelin kuluttajavirastoon ja kyselin apuja. Reklamaatio tehty sivujen yhteydenoton kautta. Pitääkin laittaa vielä s.posti kun joku oli tuolla ketjussa maininnut s.postin sinne. Itse en moista mistään löytänyt. Ilmeisesti siis kukaan ei ole saanut sieltä maksukehoitusta? Jäänyt vain tähän ensimmäiseen laskuun?

    • Meillä poika sai ekan laskun samoihin aikoihin kun tämä viestiketju alkoi. Nyt tuli maksumuistutus sähköpostiin 35€ maksumuistutuslisällä siis 185€ ... enkä aio maksaa, eräpäivä 11.1. Reklamaatiot tehty kun eka lasku tuli

    • AeEttäVoeVxxxxtaa

      Itselleni oli nyt joulujen välissä ilmestyn myös kyseinen kirje, kaikkine lipukkeinen ja lapukkeinen ja laskuineen... kaiken lisäksi auto joka oli merkattu papereihin, ihmetystä lisäsi se, että kyseisestä autosta olen romutustodistuksen saanut jo 9vuotta sitten... ja kilometri määrä mikä on näissä huijaus papereissa, nii täsmentyy siihen hetkeen kun auto minun omistukseen siirtyi 13vuotta sitten... että mistä nämä minun tietoni ovat saaneet??

      • Huohhista

        Myös tänne tuli lasku, vaikkei kyseisestä firmasta olla ikinä kuultukkaan eikä siis hinta-arviota pyydetty. Kirje on postimerkin perusteella toimitettu Latviasta.


      • Huohhista
        Huohhista kirjoitti:

        Myös tänne tuli lasku, vaikkei kyseisestä firmasta olla ikinä kuultukkaan eikä siis hinta-arviota pyydetty. Kirje on postimerkin perusteella toimitettu Latviasta.

        Onko joku jättänyt laskun maksamatta ja reklamaation tekemättä?


    • KuSeTettu1

      Tänään eräpäivä omalla laskulla maksanko vai poltanko koko paperin?. Reklamaatio on laitettu yritykselle mutta eivät ole vastanneet vielä

    • Uhrixc

      Itse olen vaan polttanut kaikki laskut koska täyttä kusetusta ne laskut. Ei sinne kuulu mitään maksaa, laskukaan ei ole aito vaan se on vaan tilinumero.

      • Suk

        Kuis on käyny, lopettivatko häriköinnin?


    • Ärsyyntynyt

      Tänään tuli meillekin karhulasku, eräpäivä 5.1.2018, vaikka alaikäinen poika ei ole koko palvelua edes tilannut. Reklamoinnit on tehty heti ekan laskun tultua. Täytyy taas laittaa sinne uutta reklamaatiota.

    • Kxozpspsldmfng

      Viranomaisetkin näyttävät saaneen jotakin aikaan koska samaisen yrityksen edelliselle (autonhintaarvio.fi) sivustolle on näkyvämmin tullut esille palvelen maksullisuus selvemmin jopa tilaa nappulassa lukee että tilaus velvoittaa maksamaan. Aika kauan siihen vaan aikaa kului jos ensimmäiset keskustelut kyseisestä sivusta ovat vuodelta 2013.

      • Kzozpsldmfng

        Nyt kun tarkemmin katson niin tuo keskustelu vuodelta 2013 on sivusta autonhinta.net. Autonhintaarvio.fi sen sijaan onkin tuoreempi tapaus ja ollut toimissa ilmeisesti vuoden 2016 loppupuolelta lähtien. Carprice.fi on ilmeisesti tuorein näistä ollen ilmeisesti toiminnassa vuoden 2017 kesästä lähtien. Eli eiköhän viranomaiset senkin suhteen jotain aikaan saa.


    • Huohhista

      Sain Euroopan Kuluttajakeskuksesta ohjeistuksen tehdä reklamaation. Reklamaatio tulee säilyttää. Kun se on tehtynä, ei enää tarvitse välittää laskuista eikä vastata heidän sähköposteihinsa. Yksi reklamaatio riittää.

    • Tuskastunut10000

      Itse tein kans reklamaation heidän sivuillaan kun yhtäkkiä automme tiedoilla tuli sähköpostiin 150€ lasku. Vastasivat sieltä jotain, että täytyy maksaa lasku, he eivät voi perua tilausta yms.. :D
      En ole maksamassa laskua enkä suosittele kenenkään muunkaan maksavan. Täys huijarifirma

    • Ärsyttävää

      Tänään tuli karhukirje ja eräpäivä olis huomenna 11.1, ensimmäinen lasku tuli marraskuun lopussa ja silloin tehtiin eka reklamaatio sinne, eikä tullut mitään vastausta sieltä, pitäiskö tehdä uusi reklamaatio vai antaa vaan asian olla?

    • Oikeisiintöihin

      Samoin”karhukirje” saapui 3.1.2018 ja eräpäivä 11.1.2018 nöyttää koko kirje juuri että on väkisin väännetty ja mitä järkeä koko firmassa noitahan saa tilattua kenelle vaan jos rekisteri numeron osaa autosta lukea tai katsoa jonkun koti osoitteen en ole maksanut enkä maksakkaan

    • vitunhuijarit

      Sama täällä menin samaan lankaan ja nyt tuli karhu oletteko maksanut laskua ja jos ette niin onko tullut vaikeuksia

    • syttö

      tilasin kans ja nyt jo aikovat lähettää ’velkaa koskevat tiedot perintätoimistoon 03/01/2018’ ja nyt 28.2 tuli s posti tästä tiedosta :D

    • Meil poika sai sähköpostiviestin 28.2 että vielä voi maksaa. Lähettävät tiedot eteenpäin perintätoimistoon 1 .3 . Ei muuta kuin odotellaan...

      • Mitä nyt kuuluu asiasta?


      • jartzi1 kirjoitti:

        Mitä nyt kuuluu asiasta?

        Juu. Nyt ei ole kuulunut mitään. Eikä mistään perintätoimistosta ole postia tullut., joten toivoa sopii, että tämä jäi tähän.


    • Nuija01

      Onko sieltä perintätoimistolta saanut kukaan postia??

    • UrhriMyöskin

      Itse tilasin kyseisen hinta-arvion 2 vuotta sitten. Tuolloin palvelun hinta oli 85 euroa ja nimi Autonhintaarvio.fi.

      Otimme tuolloin yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, josta annettiin ohjeeksi tehdä reklamaatio. Kun reklamaatio oli tehty, ei tuolta eestiläisestä firmasta vastattu mitään.

      Teimme lopulta poliisille ilmoituksen, mutta poliisilaitokselta todettiin, ettei poliisin aika ja valtuudet riitä selvittämään suomenlahden toisella puolella kirjoilla olevan firman asioita.

      Kului kuukausi, emmekä olleet maksaneet laskua. Kunnes sitten alkoi tippua kirjeitä virolaiselta perintätoimistolta. Silloin päätimme lopettaa tämän touhun ja maksaa lasku pois, joka oli kasvanut liki 200 euroon.

      Heti maksun jälkeen saimme vielä jonkin aikaa kirjeitä autonhintaarvio.fi-yhtiöltä, mutta ne loppuivat noin kuulauden kuluttua maksusta.

      PS. Heti maksumme jälkeen arvion hinta nousi 100 euroon. Olen mielenkiinnosta seurannut tämän yhtiön edesottamuksia, ja joka kerta kun joku yhtä tyhmä kuin minä, on tehnyt tilauksen, on hintaa taas nostettu.

      • tyhmää

        Huijaus se perintäfirmaki on.


    • Lababalbin

      Pitääkö tehä reklamaation? Ja mikä on se vika sitten? En löytää jotain joku sopisi hyvin, ja mitää tapahtuu jos en teen mitää ja en maksaa?

    • Huijattu1

      Kyselisin että mitä on tapahtunut jos on jättänyt laskut ja karhukirjeet maksamatta. Eli vieläkö on tullut laskuja tai onko tullut viestiä perintötoimistolta?

    • Meidän 12v pojan sähköpostiin tuli myös lasku kyseisetä firmasta.
      Eikä meidän perheestä ketään ole edes käynyt kyseisellä sivustolla.
      Mistä ihmeestä ne repii niitä sähköposti osoitteita?
      On kyllä täyttä hijausta.
      Miten on mahtanut käydä noiden jotka saivat laskun jo viimevuoden puolelle?
      Ovatko maksaneet?
      Minä kyllä lähetin sinne sähköpostia mutta tuskin vastaavat.

      • Tänään 4.7 tuli pojan sähkpostiin uusi lasku 165e ja maksettava 14vrk sisällä.
        Emme aio maksaa.


    • Huijattu

      Hei! Minullekkin tuli tossa eilen 31.5.2018 lasku tältä kyseiseltä firmalta että pitäisi tämä kyseinen lasku maksaa. No käytiin sitten tänään poliisi asemalla kysymässä neuvoja ja he sanoivat että en saa tätä kyseistä laskua maksaa. Laitoin sinne viestiä että en aijo sitä maksaa ja kaiken lisäksi se että olen alaikäinen. Osaisko joku nyt auttaa että mitä teen seuraavaks?

    • Omakokemus

      Eihän ne mitään peri uhkailee vaan ja huutelee perään lisää maksumuistutuksia sun muuta mutta ei tarvi maksaa ei ne mitään tee sama kusetus firma mikä pyörittää laina firmaa creditstar nimellä tän auto arvio firman kautta saa rahaa millä lainaa ihmisil rahaa sitten kuvio on saman perustajan takana. Voitte tehdä kyl reklamaation mutta kuluttaja suojaan. Mutta ei ne ulkomailta voi vaikuttaa suomeen. Mulla ittellä kävi niin että noitten firmasta otin arvion. En maksanu ja menin kuluttaja suojaan neuvos että ottaa yhteyttä ja kirjottaa heille. Jos yrittää joskus periä on ainakin laittanut että on yrittänyt perua kokopaskaa. Kuluttajaasiamies yritti kans soitella perään ja laittaa viestiä ja varmaan ehkä meni perille koska ei ne ikinä sitten enään jaksanu yrittää puol vuotta ne jaksaa mut kyl ne lopettaa kun tajuu ne juntit että ne on spotattu huijareiks...

    • Tyhmää

      Saisiko jotain ohjeita reklamaation tekemiseen? Sama lasku tulossa sähköpostin mukaan..

    • Riia33

      Onko jollain kokemusta jo päättyneestä tapauksesta eli että laskut ovat loppuneet ilman maksua? Meillä poika erehtyi tähän ja en aio maksaa, alaikäinen kun on niin eivät voi periä mitään.

      • Meillä ne loppui. Nyt ei ole 5kk kuulunut mitään


      • Huijattu89
        äityli72 kirjoitti:

        Meillä ne loppui. Nyt ei ole 5kk kuulunut mitään

        Montako kertaa ne lähetti niitä "karhuja tai mikä oli viimeisen laskun summa?

        Mulla tapaus sattui 6.9.2018 ja nyt viimeisin summa oli 185,-

        En aio maksaa, mutta kauanko täytyy odottaa?


    • Ihmelasku

      Meille isännälle tullut paperilasku ja maksumuistutus. Tehtiin rikosilmoitus. Ikinä ei oo kuultukaan kyseisestä firmasta ja laskussa ei oo oikein muuta kun isännän nimi, kotiosoite ja auton rekkari. Puhelinnumero ja sähköpostiosoite ihan jotain muuta, eikä mitään arviota ei oo tullut. Ei minkäänlaista aikomusta maksaa huijareille.

    • Avoinyhteiskuntamme

      Mitäs luulette hyvät ystävät, onko tämä meidän yhteiskuntamme avoimuus ja edistyksellisyys mennyt liian pitkälle?
      Trafin sivuilta saa ilmaiseksi tietoa kenen tahansa autosta ja haltijan/omistajankin saa selville jopa maksamatta, jos kyseisestä ajoneuvosta on jo seuraava ajoneuvoveroerä muodostunut, muttei erääntynyt. Olisiko meidän kusetettujen kuluttajien aika vaatia, ettei trafista saisi henkilötietoja kuin viranomaiset.
      Yhdistämällä trafin ja fonectan tiedot saa rikollinen mieli melko vapaat kädet toteuttaa itseään.
      Sitäpaitsi kuka on niin tollo, että kuvittelee saavansa jonkin rakkineen todellisen arvon noin vähillä tiedoilla.

    • R.kullivitsi

      Nyt toimivat uudella domainilla eli hintaapua.fi uusi yrityskin taitaa olla takana infosta ou , rikosilmoitus tehty yrityksen päättäjä roman gulevitsista myös

      • Javid

        Tämän tuli minulle kans sama lasku 150 hintalapussa.fi virolta se tullut, voisko joku neovua että mitä pitä tehää, en ajo maksa lasku koska en tilannut mitään


    • justus18811

      Tehkää nyt hyvät ihmiset rikosilmoitukset näistä huijauslaskuista, ei sille asialle muuten mitään tapahdu. Toki tuskin poliisikaan paljoa voi, mutta onpa sitten mustaa valkoisella jos asia muka joskus esim.perintään asti etenisi. Epähuomiossa syötin auton rekkarin ja kilsat tuonne viime viikolla. En siis mitään omia yhteystietojani. Viime viikolla yritti joku soittaa Itävallasta ja tänään Romaniasta. Saas nähdä, koska tuo huijauslasku tipahtaa postiin.

    • Tympiintynyt

      Minulle tuli viimekuussa myös kirje (150€) postilaatikkoon ja nyt muistutus 165€ yhteensä. En aio maksaa. Olen lähettänyt kirjallisen reklamaation heille ja myös perintätoimistoon. Mun osalta case is closed. Kyllä v@#/€&@ tollaset huijarit. En aio maksaa.

    • Huijausta

      Minulle on sama firma lähettänyt laskun 7.10.2018 enkä aio sitä maksaa. Alunperäinen "arvion" toimitusaika oli 6.9.2018 ja olen setvinyt asiaa lakimiesten kanssa. Lakimies sanoo, että ei tarvi maksaa laskuja, sillä a) hintatieto täytyy olla selkeästi näkyvissä ENNEN tilaa-painiketta, b) tilaajan ikä tulee varmistaa luotettavasti, eli rasti ruutuun ei riitä ja c) firma on aloittanut palvelun toimituksen ennen tuota 14 vrk perumisoikeuden päättymistä.


      Olen reklannut sähköpostilla joka kerta kun he ovay laskun lähettäneet. Saas nähdä vieläkö tulee toinen karhu tai se "perintätoimisto" ottaako yhteyttä. Lakimiehen mukaan ne uhkaukset luottotietojen menettämisestä yms. ovat pelottelua, koska siihen tarvitaan käräjäoikeuden päätös.

      Olen luovuttanut kyseisen auton vakuutusyhtiölle, vaihtanut puhelinnumeroa ja kirjasinpas viimeisimpään reklamaatioon että "Toimistanne on tehty rikosilmoitus, yritätte velkoa lainvastaisesta palvelustanne maksua, joten katsotaan mitä poliisi tekee". Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.

    • Djadic

      Joo samaan lankaan menin itsekin, oletteko laittaneet reklamaationne ihan kirjeellä vai käykö sähköposti?

      • Teeeeee

        Hei! Itelle oli joku muu tehny tän. Laita vaan sähköpostilla. Ja ite laittoin erikseen myös niille että perukaa jnd. Ne saattaa uhkailla laskuilla ja käräjillä. Mutta ei vie sitä eteepäi koska ne häviää jos oot laittanu niille että haluut perua.


    • Prklketkut

      Itsekin menin tähän lankaan ja auttaakseni teitä tovereita, niin käyn tässä läpi vaiheet mitä kävin läpi:
      -6.9 vierailin sivustolla ja teinnyt tilauksen
      -7.9 tein reklamaation reklamaatioapurin kautta
      -10.9 sain sähköpostiini tilauksen
      -sain läpi syyskuuta muutamia sähköposteja, jotka oli selvästi "copy paste" tyyppisiä
      -syyskuun lopulla sain maksu-unohdus laskun sähköpostiin ja myöhemmin sama tuli postissa.
      -pari päivää sitten otin yhteyttä kkv.fi ja he lähettivät tämän linkin: https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Tiedotteet/2017/kuluttaja-asiamies-varoittaa-harhaanjohtavasta-autonarviosivusta/

      kkv:n henkilö sanoi, että yhtiö ei ole aijemmin lähettänyt perintäkirjeitä, joten kunhan tekee reklamaation, niin kaikki on hyvin.

      • Huolestunut

        Hei, menin samaan ansaan ja heti tilauksen tehtyä lähetin sähköpostissa että haluan perus tilaukseni mutta mitaan vastausta ei tullut vaan lasku seuraavana päivänä. Mitä teen nyt kin lasku tulee postista jos jätän maksamatta tuleekl jotin oikeita perintä juttuja?


      • Huolestunut

        Ja mistä olette reklamaation laittanut?


      • xddd
        Huolestunut kirjoitti:

        Ja mistä olette reklamaation laittanut?

        Minä tein reklamaation kyseisen ''yhtiön'' sivuilta jonne pääsin sähköpostin kautta. Minulle tuli myös lasku tänään sähköpostiin, mutta en aio maksaa sitä, joten saas nähdä mitä viestiä sieltä laitetaan..


      • Huolestunut
        xddd kirjoitti:

        Minä tein reklamaation kyseisen ''yhtiön'' sivuilta jonne pääsin sähköpostin kautta. Minulle tuli myös lasku tänään sähköpostiin, mutta en aio maksaa sitä, joten saas nähdä mitä viestiä sieltä laitetaan..

        Onko tullut mitään lisää? Itse laitoin että haluan perus tilauksen ja tänään tuli spostia että ei voi peruuttaa mutta en kyllä ajattellut maksaakkaan? Mitä nyt pitäs tehdä?


      • xddd

        Sähköpostia tuli että ei voi peruuttaa tilausta ja hetkeen ei mitään kuulunut sen jälkeen kun sain laskun postiluukusta 😂 tänään tuli sähköposti että lasku 165€ kun en ole maksanut eräpäivään mennessä. Laitoin takaisin viestiä että en maksa olen tehnyt reklamaation niin odotellaas nyt taas hetki :)))


    • Olegg

      Pari viikko sitten löysin tämän carprice facebookista, luulin tämä on ilmaista. Sitten tuli lasku 150€ 😆😆
      Lähetin niille viesti ”en vittu todellakaa maksan 😂”
      Katsotaan tuleeko viron pojalta lisää viestejä tai laskua?!😆😆

    • Mitähäntapahtuu

      Joo itellä kans sama homma kun koitin heti tilauksen jälkeen peruuttaa niin ei vastattu kun vasta pari viikkoa myöhemmin että "ei voi peruuttaa" ja sakkokin tuli kun en maksanut

    • Huolestunut

      Itselle tuli myös tuo sakko myöhästyneestä maksusta. Kkv otettu yhteyttä jossa pitkä runo ja pyysi kopion perumis viestistä. Saa nähdä mitä tapahtuu, ikävä kusetus.

    • Vitunvirolaiset

      Itelläkin tossa pari viikkoa sitten tuli sama ongelma. Laitoin peruutuspyynnön ennen 14 vuorokauden peruutusaikaa ja tuli taas vastaukseksi ettei pysty peruuttamaan. Joku lappu tuli postiin ja kun en maksanut niin sain 15 sakon. lueskelin kkvn sivuilta toimintaohjeita ja laitoin reklamaation niin katotaan nyt mitä vastaavat, tuskin tässä tarvii mitään muuta tehdä kun unohtaa koko juttu nyt kun reklamaatio tehty :D

    • Mydoorisfire

      Huijari puijari 🦍🦄🐷🐘🐼🐤🐛🌻🐞🐜

    • vittuuntunu

      Mulla 150€ lasku on nytte 195€ jos en maksa 14 päivän aikana menee perintään🤔

    • Idiootti

      Mullekin tuli jo sakot 165€. Tätä yritystä "pyörittää "nuori mies .....Hänellä on aika monta pikku yritystä!!!!Ilmoitettu puhelinnumeroa Tallinnassa ei ole olemassa!

    • joulupossu

      JOS SAIT LASKUN TEE REKLAMAATIO!
      Infostar oű on virolainen yritys .
      Sen lisäksi se omistaa Ratingexpert OÜ mikä myös tarjoa auton hintaarviointia. Ja kolmas hänen yritys on Nordicpartner. Helppo arvata mikä on sen yrityksen toimikuva😂

      https://www.teatmik.ee/en/personprivate/163638-Roman-Gulevitš

    • Enmaksa

      Miten on porukalle nyt käynny onko tulku karhukirjeitä tai perintätoimistolta mitään kirjettä

      • xddd

        mulle ei oo ainakaan nyt tullu viimesimmän 165e laskun jälkeen mitään vaikka sen eräpäivä oli 11.12 :DD jospa sieltä ei mitään enää tulis nii loppuis tämäki homma vihdoin


    • Huijattuna

      Itelle tuli just toka sakko laitoin vaam reklamaation uusiks. Viime laskussa sanottiin että 15pv aikaa maksaa ja nyt 2.5kk myöhemmin tuli toka sakko. Ilmeisesti virossa 15pv eli puol kuukautta on 2.5kk suomessa.

    • Kusetettu

      Joo itekki 3kk tauon jälkeen näin että oli sähköpostia tullu tuolta :D

    • Vironketkut

      Itsellä oli sama homma. Uhkasivat jopa oikeudenkäynnillä. Loppui viestittelyt kun sanoin että olen valmis käymään asian läpi oikeusteitse :D 4000€ autoni hinnaksi laittoivat 300€ Pah :D

      • Anonyymi

        Itsellä kävi joskus 2017 loppuvuodella sama kina näiden kanssa ja pari viestiä takasipäi pistin missä vaan kerroin että peruutan jne. mutta ei kuulemma voinut... noh he alkoivat sieltä sit kirjoittelee erittäin alaarvoisesti joten en maksanut laskua enkä vastannut mitään ja sit ~3kk päästä tuli maksumuistus enkä sitä maksanut ja haukuin heidät ja sen jälkeen ei siis yhtään mitään ole tullut.. kovasti uhkasivat oikeudella ja suomenpoliisin yhteyden otolla:D Huijausta koko paska:))


    • Anonyymi

      Itse lankesin myös ja tein reklamaation kuluttaja-asiamiehen nettisivuilla ja lähetin yritykselle. Vastausta ei kuitenkaan reklamaatioon ole kuulunut, onko muilla käynyt samalla tavalla? Tai onko kenelläkään tullut postitse laskuja tai mennyt perintään?

    • Anonyymi

      Kannattaa jättää maksamatta ja vastaamatta niille, Hujjarifirma on ja pyörii kokoajan. Pari vinkkiä
      1. Estä firma ja ota pois sivut historiasta
      2. jos ottavat yhteyttä kokoajan älä siitä välitä vaan hanki vpn ja vaihda sun ip osoite
      3. kun loppujenlopuksi vievät asian eteenpäin näytä kaikki mitä ovat lähettäneet ja näytä kaikki foorumit niiltä ja katso kun he saavat paniikin.
      (en usko et 3. ikinä tapahtuu)
      Voisin koittaa saada Skype tai Discord puhelun jonkun sen firman miehien/naisen kanssa jotta voin katsoa mistä päin ovat ja minkä nimisiä ja sitten laitan niitten nimet ja postinumerot sinne botilla yli 100 kertaa ja katson miten nopeasti sivu menee alas

    • Anonyymi

      Tänään tuli myöhätyneestä maksusta viesti ja lisähintaa 15 euroa. Vastisin, että peruin tilaukseni ennen mitään todistuksen saantia. Nytkö vain odottelen? Ja olen siis jos reklamoinut firmalle. Ja samassa viestissä luki, että tiedot toimitetaan perintä toimistolle jos ei maksa.

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä, oliko autorate?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä, oliko autorate?

        Mulle tuli eilen joku sakkomaksu lasku sieltä autoratelta kun en ole maksanut tilausta jonka olen perunut.
        Nyt laitoin reklamaation tuonne sähköpostilla.
        Uhkasivat antaa tietoni perintätoimistolle jossei maksa laskua 5.1.2020 mennessä.. Saa nähä miten käy.


      • Anonyymi

        Sama juttu 15 ekeä lisää.., minullakin ala ikäinen poika oli tehnyt kyselyn ja lasku oli mennyt vielä autoliikkeelle, josta olen auton ostanut...ei muutako reklamaatiota perään ja poliisia ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli eilen joku sakkomaksu lasku sieltä autoratelta kun en ole maksanut tilausta jonka olen perunut.
        Nyt laitoin reklamaation tuonne sähköpostilla.
        Uhkasivat antaa tietoni perintätoimistolle jossei maksa laskua 5.1.2020 mennessä.. Saa nähä miten käy.

        Eivät he mitään tietoja kenellekkään anna, minulle he ehtivät lähettää uhkauksia kolme kertaa, mutta sen jälkeen lopettivat kun en maksanut heille mitään. Reklamaatio on tehty melkein heti tilauksen jälkeen kun huomasin että palvelu on maksullinen, niin eivät he voi tehdä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Mitä kävi?

      • Anonyymi

        Mulle kävi tää viime vuonna marraskuussa, edelleen karhukirjettä lähettää joka kuukaus mutta perintätoimistolta ei mitään, loppusumma rupee olemaan jo 250€ enkä maksa senttiäkään.
        Huijausfirma mun mielestä. Ei pidä ottaa stressiä, sitten vasta kun perintätoimistolta tulee laskua. Sitten vaan riitauttaa asian ja thats it.


    • Anonyymi

      Pelkkää huijausta koko sivun toiminta. Itse lankesin tähän viime kesäkuussa facebookin mainoksen kautta ja he jaksoivat puolen vuoden ajan lähettää sakkoja ja muistutuksia myöhästyneestä laskusta. En ole maksanut heille yhtään mitään ja 3 kuukauteen ei ole tullut enään mitään, joten taisivat lopettaa laskujen lähettämisen kun tajusivat etten tule maksamaan heille senttiäkään. Kunhan reklamaatio on tehty niin he eivät voi tehdä yhtään mitään, jos kävisi niin huonosti että veisivät asian eteenpäin mitä he tuskin tulevat tekemään.

    • Anonyymi

      Toissa päivänä tuli tälläinen:
      Tällä kirjeellä haluamme ilmoittaa, että Teillä on velkaisuus Teille tarjoitettu palvelusta. Tapauksessa jos Te välittömästi ette maksa velan, meidän on pakko haastaa Teidän oikeuteen, että suojella omia oikeuksia. HUOM! KIRJE VATTII TOIMINTAA! Jos ette maksa laskun, se voi aiheuta taloudellisten tappioiden liityviä ongelmia, jotka voivat esiintyä oikeuteen haastamisen jälkeen, sekä myös pilata luottotietoja Teistä.

      Jos Teidän luottotiedot ovat pilattu, Te ette voi ottaa pankkilainaa, saada leasingia, ostaa majoitusta. Lisäksi, te ette voi käyttää muita rahoituspalveluja, koska rahoituslaitokset menettävät luottamuksen Teihin. Meidän on pakko varoittaa teitä, että jos tapaus teitä vastaan käsitele tuomioistuimessa, siis tuomiolla on oikeus pidättää kaikki kaikki Teille kuluvia pankkitilejä, kieltää sinua kiinteistökaupoista ja myös kieltää poistua maasta.

      Tapauksessa jos häviät oikeustapausta, ulosottomiesten on pakko veloittaa velan millään tavalla. Se tarkoittaa siitä, että kaikki Teidän kuluuva velvollisuus voidaan myydä huutokaupalla. Lisäksi, Teidän on pakko maksamaan kaikki oikeudelliset kulut ja muut oikeuteen haastamisen liityvät kustannukset. Edellä esitetyistä perustaen, pyydämme Teitä maksaa laskun vapaaehtoisesti. Jos tämä kirje jätetään huomiotta, haastamme Teidän oikeuteen.

      KIRJE VATTII VÄLITTÖMÄÄ LASKUN MAKSAMISTA!

      Onko muille tullut?

      • Anonyymi

        Minulle tuli tänään tismalleen samanlainen kirje sähköpostiin. Tosiaan tuon huijarituotteen tilauksesta on jo 1,5 vuotta aikaa enkä aio vieläkään maksaa mitään. Onko sinulle tullut oikeasti haastetta oikeuteen, veikkaisin että ei.


      • Anonyymi

        Minullekin tuli 18.12.20 juuri tämä sama ja nyt 10.1.21 taas uusi. Mulla summa on jo lähes 300€. Mitenkähän nuo saisi loppumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tuli 18.12.20 juuri tämä sama ja nyt 10.1.21 taas uusi. Mulla summa on jo lähes 300€. Mitenkähän nuo saisi loppumaan?

        Älä maksa. Huijari sivusto kyseessä. Itse lankesin samaan. Ei oo enää pitkään aikaa kuulunu mitää.


      • Anonyymi

        Tuli. Enkä maksanut. En ole heiltä ikinä mitään tilannut saatika saanut. Huijareita ovat. Ei oo ton viestin jälkee enää kuulunut. Aika ilmiselväkin kun noin huonoa suomea yrittäny sopertaa.


    • Anonyymi

      Onko firma nykyään carcheck? Muille tullut tältä? Nykyään 250€

    • Anonyymi

      Itse erehdyin tilaamaan carcheck.fi palvelun. miten vitulla ton saisi peruutettua??

      • Anonyymi

        Itsellä sama ongelma ja laitoin euroopan kuluttajavirastoon viestiä ja reklamaation perään carchecille mutta kuluttajavirastosta ei ole kuulunut mitään ja carcheck uhkailee 2000€ laskulla.


    • Anonyymi

      Carcheck.fi uusin sivusto ja samaa sontaa

    • Anonyymi

      Katsoin tuota carcheck.fi -sivustoa, ja siinä sanotaan ihan selvästi että palvelu on maksullinen, mutta hinta löytyy vasta käyttöehdot lukemalla, joka täytyy hyväksyä laittamalla rasti ruutuun että on lukenut ja hyväksynyt ehdot. mitä tuskin kukaan tekee.

      Koska kuitenkin heti etusivulla sanotaan että palvelu on maksullinen, niin pitäisi jo heti välittömästi siinä vaiheessa hälytyskellojen soida, kun palvelun hintaa ei näy missään.

      Käyttöehdoissa tänään ainakin luki että palvelu maksaa 249e...

      • Anonyymi

        huijari sivusto. Sain vahvistuksen euroopan kuluttajavirannomaiselta. Älkää ihmeessä maksako!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Joo kusettaja latvian maalta. Mul tuli lasku tuolta mut en oo kuullukka kyseisestä firmasta. Joku on kyselly mun auton hintaa. 300e Arvonen Hilux-05 Mut kyl ite mitä nettiautosta vertasin ni olis 6000e luokkaa.


    • Anonyymi

      Mä kävin samaan. Huijausta koko homma. Älä missään nimessä maksa.

      • Anonyymi

        En edes saanut hinta-arviota s-postiin enkä postilaatikkoon saatika mihinkään. Heti tuli muutama huntti laskua. Puol vuotta on muistutuslaskuja s-postiin tullu mut ei mistään perinnästä niinku ne uhkailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes saanut hinta-arviota s-postiin enkä postilaatikkoon saatika mihinkään. Heti tuli muutama huntti laskua. Puol vuotta on muistutuslaskuja s-postiin tullu mut ei mistään perinnästä niinku ne uhkailee.

        Ei tuolla firmalla edes ole mitään asiakaspalvelua mihin soittaa eikä muitakaan yhteystietoja.


    • Anonyymi

      Minkälaiset xxxxxxxxxxxx ihmiset sotkeentuu näihin, pitää olla helposti höynäytettävä.

      Ettekö osaa katsoa myyntisivustoja josta saa jokainen selville hinnan millä kaupata ja tietää itse mikä on hinta johon tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Tuo oli huijaus. Sääli niitä ketkä ehtivät maksamaan. Itse jätin sivustolle vain auton rek.otteen. autosta joka ei edes ole mun. Facebookin kautta raukat yritti laskuttaa väärää ihmistä koska niillä oli vaan mun toissijainen sposti. Väärät tiedot siellä. Lopulta lähetin heille takas uhkailu viestin eikä oo enää kuullu. Varmaan tajusivat et ajan hukkaa.


    • Anonyymi

      Kantaa nykyään nimeä carcheck.fi. sama firma. Sama huijari. Älkää maksako missään nimessä. Facebookin kautta yrittävät huijata ihmisiä. Itsekkin samaan menin facen kautta. Puol vuotta lähettivät sakkoja ja muistutuksia. Uhkailivat jopa oikeuteen viedä. Mutta eivät vieneet. Huijarisivusto.

    • Anonyymi

      Huijausta. Älkää muutkaan missään nimessä maksako.

      • Anonyymi

        Siis eivittu nyt mäki menin lankaan. Laitoin heille viestiä ettö hujjareita ootte. Enno maksamas


    • Anonyymi

      Mikä on heille sähköposti osoite?

    • Anonyymi

      Taitaa huijarit nyt esiintyä carspy.fi nimellä. Sinne sas tai ei saa yhteyttä heidän ilmoittamalla sähköpostilla ainakaan reklamaation mahdollisena aikana. Hinta on nyt 249€. En maksa heille centtiäkään ja yeen ilmoituksen kuluttajariitalautakunnalle ja rikosilmoituksen poliisille.

    • Anonyymi

      Carchek Onko huijausta sakko maksu en ole koskaan kuullut moisesta firmasta yks kaks tuli maksu lappu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe